quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Die Paris heeft wel mijn hart gestolen ja
Misschien wel, ik zou het in ieder geval niet erg vinden als mijn buren het zouden doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
Zullen me buren vast leuk vinden dat al 2 weken lang MJ de hele godganse avond op max volume staat![]()
Ja de mijne ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Die Paris heeft wel mijn hart gestolen ja
1 van mijn buren is voor 5 weken naar Casablanca, dus dat scheelt een steekpartijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:51 schreef Spougle het volgende:
[..]
Misschien wel, ik zou het in ieder geval niet erg vinden als mijn buren het zouden doen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:48 schreef Jeanne_Darc het volgende:
..]
Ik kan geen dvd vinden van dit concert, niet op bol.com, niet op amazon.com
Alleen een live in japan en live in bucharest
[quote]
Is dit het concert wat op 5 uitgezonden word misschien?
http://www.bol.com/nl/p/d(...)000043425/index.html
Overigens niet tijdens de Motown 25 jaar specialquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou èn?
Entertainment is meer dan alleen zingen, en toch zong hij Billie Jean ook live.
Nope, ik ben het met je eens. Ze hadden Paris tegen zichzelf in bescherming moeten nemen en van de microfoon weg moeten houden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:51 schreef kvd het volgende:
Mooie dienst/herdenking
Ondanks dat ik het op het laatst niet droog hield (en dan vooral tijdens Paris) heb ik er wel moeite mee dat zijn kinderen zo in beeld waren. MJ heeft ze hun hele leven afgeschermd, beschermd, onherkenbaar willen houden. En hij ligt nog niet onder de grond, of de kinderen komen al vol in beeld. Ben ik hier de enige in?
Aaaawhooooooooooooooooooquote:
Madonna kan niet zingen, ik zie eerder Prince als zn muzikale gelijke.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:42 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Dat concert nu op 5, dan zie je weer wat voor een briljante artiest het is. Er komt echt niemand na hem, alleen Madonna.
Sorry, Heal The World bedoel ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was terwijl je de stem van Michael hoorde toch, bij We Are The World?
Volgens mij zat dat in de clip, een gillend kind, bij die beelden allemaal. En dus in het geluid van die band waar ze zijn stem vanaf gehaald hebben.
Dat dan weer wel... maar toch vind ik ze niet allemaal even sympathiekquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:52 schreef Shitney het volgende:
Trouwens, om het maar weer even heel oppervlakkig over uiterlijkheden te hebben: wat lijken ze allemaal toch vreselijk op elkaar! Ook op Michael, vind ik. Duidelijk broers en zussen. En fantastisch om te zien hoe ze als een blok achter elkaar bleven staan. Dat einde, met Marlon, dat was zo mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |