Michiel Vosquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Die verslaggever bij Boulevard, is dat niet die knakker die altijd zit op te scheppen dat die democratische politica Nancy Pelosi zijn schoonmoeder is
Echt wat een kneus is dat
Hoorde ik het toch goed! Een van de kinderen was heel hard aan het gillen van verdriet. Zal Blanket of Prince geweest zijn, want Paris was de hele ceremonie heel sterk. Hoe ze opstond met haar handtasjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:41 schreef Duderella het volgende:
Als iemand later uit herhalingen nog kan achterhalen wat dat gegil op het laatst was, dan hou ik me aanbevolen.
Dat was terwijl je de stem van Michael hoorde toch, bij We Are The World?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Klonk wel als een klein kind en volgens mij zag ik ook mensen een kind van het podium tillen. Maar ik heb geen zin om dat terug te gaan kijken of zo.
HOHOquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
En dan opent juist iemand die MJ de hele avond loopt af te zeiken
Dude hier stond wat andersquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
Zullen me buren vast leuk vinden dat al 2 weken lang MJ de hele godganse avond op max volume staat![]()
Ja dat kan ook nog .quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was terwijl je de stem van Michael hoorde toch, bij We Are The World?
Volgens mij zat dat in de clip, een gillend kind, bij die beelden allemaal. En dus in het geluid van die band waar ze zijn stem vanaf gehaald hebben.
Wow, dat is totaal langs me heen gegaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:48 schreef Shitney het volgende:
[..]
Hoorde ik het toch goed! Een van de kinderen was heel hard aan het gillen van verdriet.
Die is juist goed! Vroegah luisterde ik naar m bij Ruud de Wildquote:
Het waren soms mensen die erg op zichzelf geilden, die karaktertrek moet jou toch niet onbekend voorkomenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
HOHO
Ik heb MJ geen moment afgezeken, alleen dat evenement met vele hypocriete gasten.
Jermaine en Paris waren oke
Volgens mij net nadat Marlon Jackson gesproken had. Het leek ook op zwaar gezucht.... Misschien iemand van de familie flauwgevallen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, wanneer was dat dan?.
Stond ook wat anders, geen zin om hier verder druk over te makenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:49 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Dude hier stond wat anders
Die fatass heeft gewoon aandacht nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |