Ben Jaloers. Maarja, was amper 6 en mocht niet mee van mijn oudersquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja ik dacht ook al...
ik was in de kuip in 1988 en vond dit stukkie ergens...
echt wel GEWELDIG ook LIVE dus!!!!
http://www.ditisnounederl(...)video_7eed71a88.html
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:36 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik ben weduwe. Mijn eerste man overleed toen onze zoon 3 jaar oud was. Dus mijn kinderen en mijn man begrijpen dat dit voor mij niet alleen het verlies van mijn eerste kalverliefde is, maar ook herinneringen terugbrengt aan het overlijden van mijn eerste echte liefde en de vader van mijn eerste kind. Ik heb zelf een kind dat op de eerste rij zat toen zijn vader overleed.
[..]
Ik ben weduwe. Mijn eerste man overleed toen onze zoon 3 jaar oud was. Dus mijn kinderen en mijn man begrijpen dat dit voor mij niet alleen het verlies van mijn eerste kalverliefde is, maar ook herinneringen terugbrengt aan het overlijden van mijn eerste echte liefde en de vader van mijn eerste kind. Ik heb zelf een kind dat op de eerste rij zat toen zijn vader overleed.
Ik wil zeggen: Nick van de BSB, maar toch maar nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:36 schreef Ireth het volgende:
Wie is die blonde vent links op 3.22 ongeveer?
[..]
rtl boulevard op 4quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:37 schreef yvonne het volgende:
Wat is er nú nog van MJ op tv? Herhaling ergens?
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'thumbs up', maar voor Shitney doe ik een vingertje up!
En dan weet zij wel wat we bedoelen
Maar heb je dan meer verdriet om Michael of om zijn kids? Ik denk het laatste.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:36 schreef Shitney het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja ik dacht ook al...
[..]
Nu op RTL4, verlinde live.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:37 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat dat groepje zijn achtergrondkoor was, gokje hoor... maar iets anders kan ik niet verzinnen.quote:
De memorial wordt nog twee keer herhaald op CNN vanavond en vannacht in elk geval.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:37 schreef yvonne het volgende:
Ik kan geen dvd vinden van dit concert, niet op bol.com, niet op amazon.comquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:35 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Ja, hoe heet de dvd van dit concert, de history tour I of II? Wilt hem bestellen.
Ik mocht legaal snotteren (ben strontverkoudenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond het een mooie herdenking! Af en toe moest ik wel een traantje wegpinken... Ok, ik heb een doos tissues op tafel gezet
Thanks hun.quote:
Shitney is megafan van Michael Jackson.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar heb je dan meer verdriet om Michael of om zijn kids? Ik denk het laatste.
Zijn kids krijgen nu jarenlange mediahypes achter zich aan.
Hm ok. Dan schuilt er dus meer achter het verdriet denk ik. Je hoefde het niet uit te leggen hoor, maar toch bedankt dat je het deed.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:36 schreef Shitney het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kan geen dvd vinden van dit concert, niet op bol.com, niet op amazon.com
Alleen een live in japan en live in bucharest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja ik dacht ook al...
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'thumbs up', maar voor Shitney doe ik een vingertje up!
En dan weet zij wel wat we bedoelen
Ja dat vraag ik me ook af....dus ik heb t toch goed gehoord. Ik dacht dat t Blanket was,t zal toch niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:41 schreef Duderella het volgende:
Als iemand later uit herhalingen nog kan achterhalen wat dat gegil op het laatst was, dan hou ik me aanbevolen.
Dekentje was viesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af....dus ik heb t toch goed gehoord. Ik dacht dat t Blanket was,t zal toch niet?
Klonk wel als een klein kind en volgens mij zag ik ook mensen een kind van het podium tillen. Maar ik heb geen zin om dat terug te gaan kijken of zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af....dus ik heb t toch goed gehoord. Ik dacht dat t Blanket was,t zal toch niet?
Dat heb ik gemist, wanneer was dat dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:41 schreef Duderella het volgende:
Als iemand later uit herhalingen nog kan achterhalen wat dat gegil op het laatst was, dan hou ik me aanbevolen.
Ja, dat waren zijn dansers en zijn achtergrondzangers, ze deden de medley zoals die ook in het concert gezeten zou hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:39 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat groepje zijn achtergrondkoor was, gokje hoor... maar iets anders kan ik niet verzinnen.
Op het laatst, toen de familie net op het podium kwam.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, wanneer was dat dan?.
daar staan de namen van de dansers http://news.sky.com/skynews/Home/Showbiz-News/Michael-Jacksons-Comeback-Tour-12-Dancers-Picked-To-Join-Singer-On-Stage-At-Londons-O2-Arena/Article/200905315284334?lpos=Showbiz_News_Jackson_Third_Article_Region_6&lid=ARTICLE_15284334_Michael_Jacksons_Comeback_Tour%3A_12_Dancers_Picked_To_Join_Singer_On_Stage_At_Londons_O2_Arenaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:44 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ja, dat waren zijn dansers en zijn achtergrondzangers, ze deden de medley zoals die ook in het concert gezeten zou hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |