Trey Lorenz. Zingt ook de originele single met haar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aan haar gezicht te zien, had ze het volgens mij ook redelijk moeilijk. Wie was die kerel die met haar zong.
Hij zong wel op en top zuiver!
Ja, ik zag het stukje net weer bij Boulevard, echt exact dat geluid gelukkig, ik vond het de eerste keer ook eng klinken...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he, dat was hetzelfde geluid he?
Ik dacht het al, omdat het precies tijdens dat stemmetje was.
Idd...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Greys, gelukkig, dat gehuil komt echt uit de clip...
Dan moet je zo'n kindje tegen zichzelf in bescherming nemen, zoals ik al eerder zei.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:04 schreef Argento het volgende:
[..]
misschien wilde zij het wel. Ze werd ook niet echt gedwongen om daar te gaan staan en iets te zeggen.
Nee, ze deed het voor het programma. De familie had al eerder afscheid genomen namelijk.quote:
Ja verdikke die lag er naastquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Yep. Ga m weer herlezen. Erg goed geschreven en onthullend.
Ik kan je Feel van/over Robbie Williams ook aanraden trouwens, die is 6 euro en is echt dicht op de huid geschreven.
Waarom niet slim?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze heeft wel met haar (korte) toespraak wel de harten van vele mensen over de hele wereld gestolen.
Ondanks dat het misschien niet zo heel slim was, vond ik dat het hoogtepunt van de avond
Thanks voor de PM!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, Heal The World bedoel ik.
Luister maar op 0.50 ongeveer, dat is dat gegil.
Dat 'moet'?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan moet je zo'n kindje tegen zichzelf in bescherming nemen, zoals ik al eerder zei.
+1quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:03 schreef Argento het volgende:
[..]
Ja nogmaals, de dochter van The King is kennelijk ook niet overdreven interessant voor de pers.
En nee, ze waren niet in het openbaar. Ze waren in The Staple Center. Het ging om een evenement waar een aantal camera's bij aanwezig waren en ja, dan loop je het risico dat ze in beeld komen. Maar ze zijn niet opzettelijk in beeld genomen en uitvergroot. Ze zijn nu eenmaal de kinderen van de man waarom iedereen daar bijeen was. Relevante gasten zogezegd.
Neem dan meteen Bono over Bono mee, die ligt er ook naast.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja verdikke die lag er naast
Mot ik terug, hè wat naar
En daar had zij beter wat kunnen zeggen over haar vader, níet op tv, maar in besloten kring.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, ze deed het voor het programma. De familie had al eerder afscheid genomen namelijk.
Wat een lieve foto.quote:
sorry, werd een beetje moe van die geruchten die hier neergeslingerd werden dat ik ff snel reageerde op het eerste het beste berichtje dat ik hierover tegenkwam.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:03 schreef Argento het volgende:
[..]
Ja nogmaals, de dochter van The King is kennelijk ook niet overdreven interessant voor de pers.
En nee, ze waren niet in het openbaar. Ze waren in The Staple Center. Het ging om een evenement waar een aantal camera's bij aanwezig waren en ja, dan loop je het risico dat ze in beeld komen. Maar ze zijn niet opzettelijk in beeld genomen en uitvergroot. Ze zijn nu eenmaal de kinderen van de man waarom iedereen daar bijeen was. Relevante gasten zogezegd.
Niks moet. Maar Mistique denkt wel na of het goed is voor Paris.quote:
Viel mij ook al op. Ook in Paris zie ik wat terug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |