Dat zag ik er totaal niet aan af hoor, waar haal je dat vandaan dan dat de tantes de beslissing hebben genomen? Of is dat gewoon jouw eigen interpretatie?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
With all do respect, maar jouw privésituatie (die in vergelijking echt létterlijk privé is), kun je niet vergelijken met deze publieke situatie.
Het lijkt me voor Paris veel te heftig en ze kan de gevolgen zelf nog helemaal niet overzien van deze actie. Haar ooms hadden al wel het gevoel dat dit niet het juiste moment voor haar was om de microfoon te pakken, maar helaas hebben de tantes de uiteindelijke beslissing genomen.
Tja, ik zag toch geen kind dat tot haar grote afgrijzen voor een microfoon werd geduwd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:19 schreef Euridice het volgende:
[..]
ik zag iets anders, Janet duwde dat arme kind zowat naar voren, zo van, jij durft toch wel..
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja dus, dat is het concert waar de rechterdanser aan het eind van de "anti-gravity lean" (op 4:24) even met z'n schoen blijft hangen.
Hijquote:
Ik denk ook dat het eerder in de buurt tussen 0,5 ~ 1,0 miljard zal liggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En dat lijkt me nog steeds erg overdreven. In de VS zijn de meeste mensen gewoon aan het werk op dit tijdstip, in andere delen van de wereld is het nacht, ook zijn er nog genoeg mensen zonder tv in de wereld en dan heb je nog een grote groep mensen die het niet interesseert. Het zullen er eerder een paar honderd miljoen mensen zijn, nog steeds gigantisch veel natuurlijk.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:20 schreef Argento het volgende:
[..]
Welke gevolgen moeten dat in godsnaam zijn?
For starters.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:19 schreef Anonymousz het volgende:
de speech van paris staat nu al op youtube
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel... maar toch
ik dacht eerst dat blanket een meisje wasquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat kleintje echt een latin look hebben. Of een indiaantje
[ afbeelding ]
Verrek.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja dus, dat is het concert waar de rechterdanser aan het eind van de "anti-gravity lean" (op 4:24) even met z'n schoen blijft hangen.
en daar heeft zij last van hoe?quote:
Nope, zie Michael Jackson # 38 - Paris we Love You (not Hilton)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zag ik er totaal niet aan af hoor, waar haal je dat vandaan dan dat de tantes de beslissing hebben genomen? Of is dat gewoon jouw eigen interpretatie?
quote:
Gelukkig dat ik niet de enige benquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:23 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat blanket een meisje was
Welke gevolgen? Dat ze en plein publique gezegd heeft dat ze van haar vader houdt? Als antwoord op alle misselijkmakende geruchten dat hij een klotevader was, een junk, dat ze niet van hem zijn, dat hij ze geestelijk mishandelde? Als dat kind nou werkelijk van haar vader hield, en dat neem ik, gebaseerd op de weinige beelden die we van hen gezien hebben met hun vader, zondermeer aan, wat voor gevolgen kan het dan hebben dat ze dat heeft uitgesproken ten overstaan van een wereld die het liefst iets anders denkt?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
With all do respect, maar jouw privésituatie (die in vergelijking echt létterlijk privé is), kun je niet vergelijken met deze publieke situatie.
Het lijkt me voor Paris veel te heftig en ze kan de gevolgen zelf nog helemaal niet overzien van deze actie. Haar ooms hadden al wel het gevoel dat dit niet het juiste moment voor haar was om de microfoon te pakken, maar helaas hebben de tantes de uiteindelijke beslissing genomen.
Iemand gaf hier toch net een quote van Janet, iets van "Speak up dear".quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zag ik er totaal niet aan af hoor, waar haal je dat vandaan dan dat de tantes de beslissing hebben genomen? Of is dat gewoon jouw eigen interpretatie?
Paparazzi, overmatig media-aandacht, etc, ad infinitum.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:24 schreef Argento het volgende:
[..]
en daar heeft zij last van hoe?
De hele ceremonie staat al op youtube.
Ik zag een meisje dat heel graag zelf nog wat wou zeggen als afscheid naar haar vader toe. Ze oogde helemaal niet alsof ze gedwongen werd oid. Dat men haar, na haar woorden en ze moest huilen, afschermde, lijkt mij een heel logische reactie die ik b.v. ook zou doen als mijn dochter zo'n verdriet zou hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon de interpretatie van iemand anders.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nope, zie Michael Jackson # 38 - Paris we Love You (not Hilton)
Dat lijkt me idd ook vrij aannemelijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het eerder in de buurt tussen 0,5 ~ 1,0 miljard zal liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |