Ja Brandon zei ie.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup Marlon had een tweelingbroer die tijdens of kort na de geboorte is overleden
Hij heeft handschoenen aan he? Gezichtsbedrog?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef yvonne het volgende:
Zeg, wat heeft MJ eik een stel reuzenhanden
Valt me nu pas op, echt enorm.
Stevie Wonder zong ook behoorlijk vals.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mariah niet kunnen zingen? Dat gaat me iets te ver
dat dus, leek wel of er een verzoek was gedaan niet in te zoomen op de kinderen ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:54 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik vond het tijdens de herdenking erg meevallen, je zag voornamelijk de broers in beeld.
Als die kinderen zelf het podium niet hadden opgewild, hadden ze het denk ik ook niet gedaan.
Ze zullen nu toch een iets ander leven krijgen, ik hoop dat ze zich er goed doorheen slaan.
Op Demonoid staat een History tour file. Zelf niet gezien btw.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Er zijn (op 1 na) geen concerten officieel uitgegeven van Michael Jackson op dvd. Alleen Dangerous Live in Bucharest 1992 (gister op tv) is officieel uitgebracht.
Voor de rest zal alles mindere kwaliteit zijn en of van een VHS opgenomen of in amateur kwaliteit .
quote:Michael Jackson
1996-11-09 - HIStory World Tour
Ericsson Stadium, Auckland, New Zealand
Pro-Shot
Duration: 2h 17min 10sec
Daar staat dat Timor Steffens uit Germany komt. Foei.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:45 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
daar staan de namen van de dansers http://news.sky.com/skynews/Home/Showbiz-News/Michael-Jacksons-Comeback-Tour-12-Dancers-Picked-To-Join-Singer-On-Stage-At-Londons-O2-Arena/Article/200905315284334?lpos=Showbiz_News_Jackson_Third_Article_Region_6&lid=ARTICLE_15284334_Michael_Jacksons_Comeback_Tour%3A_12_Dancers_Picked_To_Join_Singer_On_Stage_At_Londons_O2_Arena
Maar ze is wel een icoon.quote:
Klopt, en die stickertjes om zn vingers die hij een tijdje droeg, accentueerden dat heel erg.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef yvonne het volgende:
Ja dat zag ik gisteren al viel mij ook op.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef yvonne het volgende:
Dat weer wel ja. Geeft ook niet, Stevie is nog altijd een grootheid, ondanks dat ie redelijk vals zongquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Stevie Wonder zong ook behoorlijk vals.
joa, da's waarquote:
Hadden ze haar dan in een burka op de 1e rij moeten zetten? Dat kind wil gewoon afscheid nemen van haar pappa... die zal het echt een zorg zijn of ze op tv komtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, MJ deed al die jaren zn best haar weg te houden uit de publiciteit en dan nu ineens pronken met die dochter. Dubbel.
Ze waren wel degelijk in het openbaar....lekker naast oma neergezet...elke keer na een speech of optreden kwamen ze in beeld. Zet ze dan ergens neer waar geen camera bij in de buurt staat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:56 schreef Argento het volgende:
[..]
Ze waren niet in het openbaar. Ze werden niet speciaal opgezocht door de camera's. Dus ik had er geen moeite mee. Ik denk dat ze verder ook wel in betrekkelijke anonimiteit verder kunnen leven. In principe is ook niemand geinteresseerd in het leven van Lisa Marie Presley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |