Het dansende duckie had ik al en wie hem moonwalkend heeft gemaakt staat er bovenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:32 schreef FireFox1 het volgende:
Greys, wie heeft die ava voor je gemaakt? Hijs tof
Ik had het idee dat Michael Jackson de laatste tijd zelf ook al van de maskers en dergelijke bij zijn kinderen was afgestapt, er waren al aardig wat foto's te vinden van de afgelopen tijd.quote:
Ik zie hem nu pas, hijs echt geweldigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:32 schreef FireFox1 het volgende:
Greys, wie heeft die ava voor je gemaakt? Hijs tof
Boven!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Het dansende duckie had ik al en wie hem moonwalkend heeft gemaakt staat er boven
Wie heeft het over valse zusters?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
... en de broers helpen daarna de microfoon gewoon goed te doen voor Paris.
Ik denk dat het meiske zélf heeft aangegeven iets te willen zeggen. Dat straalde ze echt uit.
Anders hadden ze dat oudste jongetje wel naar voren gegooid hoor, als de 'valse zusters' dat hadden bekokstoofd. Lijkt mij
Die duckie zag ik al eerder ja, maar knap dat die moonwalk is toegevoegdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Het dansende duckie had ik al en wie hem moonwalkend heeft gemaakt staat er boven
Dat vind ik niet echt relevant, belangrijker vind ik of het wel slim is voor haar om te wat te zeggen en plein public.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En jij weet zeker dat ze het niet zelf wilde?
Sprekend.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:35 schreef FireFox1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check de vorm van het gezicht.
Mijn mening is dat je op zo een belangrijk en heftig moment in je leven je gevoel en emoties moet volgen en niet te rationeel moet denken en de rest van je leven moet denken "had ik nog maar even kunnen zeggen dat..."quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wie heeft het over valse zusters?.
Ik denk dat er in the heat of the moment onder enorm emotionele omstandigheden een foute beslissing is gemaakt om haar voor de mic te zetten. Dat betekent niet dat ik niet begrijp hoe zoiets kan gebeuren, júist in the heat of the moment. Rationaliteit is dan wat verder te zoeken.
In mijn mening (<--- let op, belangrijke woorden) had ze tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen, als ik haar moeder/tante/oid was geweest had ik haar niet eens het podium op laten komen..
nou, maar goed dan dat je dat niet bent.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:36 schreef Misstique het volgende:
als ik haar moeder/tante/oid was geweest had ik haar niet eens het podium op laten komen..
Prince knuffelt ook mee en heeft Blanket heel de tijd vast. Heel lief was dat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:35 schreef Shitney het volgende:
Janet staat haar te aaien terwijl ze praat, die strijkt haar haar uit haar gezicht, oma Katherine houdt haar hand vast, de ooms gaan instinctief dichter om haar heen staan, LaToya reikt over Janet heen naar haar toe, Janet zegt nog bemoedigend "speak up, sweetheart" terwijl haar ooms de microfoon op de goede hoogte buigen en zodra ze begint te huilen zijn ze als 1 front om haar heen en halen ze haar weg. Op dat moment was het niets meer en niets minder dan een familie die de allerkwetsbaarste nabestaande in de armen sluit.
Morgen slaan ze elkaar misschien de hersens weer in, maar vandaag waren ze duidelijk een familie verenigd in hun verdriet en hun zorg voor de kleintjes.
En hoe denk je dat te bepalen? Wie weet heeft ze wel een diepgaand gesprek gehad met de huis psycholoog van MJ.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt relevant, belangrijker vind ik of het wel slim is voor haar om te wat te zeggen en plein public.
Nee, Puckzzz, dat staat er boven, boven de avatar!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die duckie zag ik al eerder ja, maar knap dat die moonwalk is toegevoegd![]()
Is Rekkie de maker?
Je hebt nog steeds geen fatsoenlijk argument voor het tegendeel gegeven. Ik denk niet dat Paris, of welk lid van de familie Jackson dan ook, zich interesseert in het aantal youtubefilmpjes. Ik vind het persoonlijk belangrijker dat het kind bij zon ceremonie de rol speelt die het zelf wil spelen. Zij en haar broertjes verliezen hun vader terwijl ze met hun moeder niet zoveel hebben (die in het geval van Blanket niet eens bekend is). Ik denk dat de door van Michael voor hun nog wel de meeste impact heeft. Mogen ze dan ook zelf weten hoe ze daarmee omgaan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt relevant, belangrijker vind ik of het wel slim is voor haar om te wat te zeggen en plein public.
I wishquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die duckie zag ik al eerder ja, maar knap dat die moonwalk is toegevoegd![]()
Is Rekkie de maker?
Tja, zo heeft iedereen altijd wel wat te zeiken als het om de familie Jackson gaat. Als die kinderen daar niet waren geweest dan was het ook niet goed geweest, als ze als enige waren blijven zitten terwijl de hele familie op het podium staat was er geroepen zie je wel dat het zijn kinderen niet zijn en dat het incestslachtoffers zijn, als ze een liedje hadden gezongen was er gezegd dat evil Joe ze alweer aan het drillen was, ze hadden het toch nooit goed kunnen doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wie heeft het over valse zusters?.
Ik denk dat er in the heat of the moment onder enorm emotionele omstandigheden een foute beslissing is gemaakt om haar voor de mic te zetten. Dat betekent niet dat ik niet begrijp hoe zoiets kan gebeuren, júist in the heat of the moment. Rationaliteit is dan wat verder te zoeken.
In mijn mening (<--- let op, belangrijke woorden) had ze tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen, als ik haar moeder/tante/oid was geweest had ik haar niet eens het podium op laten komen..
Jah, ben niet helemaal scherp meerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, Puckzzz, dat staat er boven, boven de avatar!![]()
Nee, dat was nog niemand opgevallen!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:41 schreef AzN-Chino het volgende:
Valt het iemand op dat Paris Jackson blank is?
Michael Jackson is Afro-Amerikaans en zwart en zijn ex-vrouw is blank...
Paris Jackson lijkt op 100% blanke meisje dan een halfbloedje, zoals Barack Obama (ook Afro-Amerikaanse vader en blanke moeder).
Ja dat vond ik ook echt hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:35 schreef Shitney het volgende:
Janet staat haar te aaien terwijl ze praat, die strijkt haar haar uit haar gezicht, oma Katherine houdt haar hand vast, de ooms gaan instinctief dichter om haar heen staan, LaToya reikt over Janet heen naar haar toe, Janet zegt nog bemoedigend "speak up, sweetheart" terwijl haar ooms de microfoon op de goede hoogte buigen en zodra ze begint te huilen zijn ze als 1 front om haar heen en halen ze haar weg. Op dat moment was het niets meer en niets minder dan een familie die de allerkwetsbaarste nabestaande in de armen sluit.
Morgen slaan ze elkaar misschien de hersens weer in, maar vandaag waren ze duidelijk een familie verenigd in hun verdriet en hun zorg voor de kleintjes.
Ja, dat was ook lief. Ik vond dat je aan Prince ook kon zien dat hij veel meer op instorten stond dan Paris, dat zag je eerder al toen ze nog gewoon in het publiek zaten. En Blanket lag steeds met zijn hoofd op oma's schouder.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Prince knuffelt ook mee en heeft Blanket heel de tijd vast. Heel lief was dat.
Dude, check mijn FoBo als voorbeeld.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:41 schreef AzN-Chino het volgende:
Michael Jackson is Afro-Amerikaans en zwart en zijn ex-vrouw is blank...
Paris Jackson lijkt op 100% blanke meisje dan een halfbloedje, zoals Barack Obama (ook Afro-Amerikaanse vader en blanke moeder).
Ja, maar ik krijg toch best een rotgevoel van een opmerking, naar de hele wereld toe, van een klein meisje die min of meer vertelt dat papa geen incestdingen uitspookte.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:40 schreef Argento het volgende:
Mogen ze dan ook zelf weten hoe ze daarmee omgaan?
jij een halfbloedje coolquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dude, check mijn FoBo als voorbeeld.
Ik ben zoon van een donkere (Surinaamse) vader en een blanke moeder. Toch zijn mijn broertje, zusje en ik zo blank als wat.
Donkere genen hoeven niet altijd overheersend te zijn.
Slaap lekker lieve Anonymouszquote:
Vast net zo betrouwbaar als zijn dokters.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En hoe denk je dat te bepalen? Wie weet heeft ze wel een diepgaand gesprek gehad met de huis psycholoog van MJ.
LOLquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vast net zo betrouwbaar als zijn dokters.
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:40 schreef Shitney het volgende:
Het belangrijkste is dat ze op mij overkwamen alsof ze zelf genoten van de herdenking en dat ze vanavond als ze naar bed gaan hopelijk denken dat ze hun vader op een fijne manier hebben kunnen herdenken.
Ja, dat was ik eerst ook, team Jermainequote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook echt hoor.![]()
Volgens mij komt het wel goed met die kinderen, binnen die familie. Ik ben wel team Jermaine, mochten ze nog eens om voogdij gaan vechten.
O en ik bedacht me net: Hoe triest ook blabla etc., is het misschien uiteindelijk voor de kinderen niet eens slecht allemaal. Ik denk dat ze een normaler leven tegemoet gaan dan ze anders hadden gehad.
Oh nou, ik heb alleen maar een meisje gezien dat in de directe nabijheid van haar dode vader op het moment van afscheid wilde benadrukken wat een fijne papa hij is geweest.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg toch best een rotgevoel van een opmerking, naar de hele wereld toe, van een klein meisje die min of meer vertelt dat papa geen incestdingen uitspookte.Want dat is toch waar het over gaat. Ik krijg echt de kriebels ervan.
Een klein kind die zoiets moet zeggen over haar eigen vader... terwijl er miljarden mensen kijken.![]()
Maar zoals ik al zei; hopelijk geeft het het meisje rust, heeft ze zo iets moois over haar papa kunnen zeggen.
Geadopteerd toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:46 schreef Shitney het volgende:
De dochter van Quincy Jones is net zo'n type als Paris. En Nicole Richie trouwens ook. Ik ken ook wel wat blanke halfbloedjes, ik heb een vriend bij wie ik er pas na een paar jaar achter kwam dat hij half Surinaams was, die is blond met blauwe ogen en sproeten.
en wat maakt het uit? Hij was haar vader in elke zin van het woord, zelfs als er geen DNA aan te pas is gekomen dan zal hij altijd haar vader zijn. Juridisch en emotioneel.
Nicole Richie is dan ook geadopteerdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:46 schreef Shitney het volgende:
De dochter van Quincy Jones is net zo'n type als Paris. En Nicole Richie trouwens ook. Ik ken ook wel wat blanke halfbloedjes, ik heb een vriend bij wie ik er pas na een paar jaar achter kwam dat hij half Surinaams was, die is blond met blauwe ogen en sproeten.
en wat maakt het uit? Hij was haar vader in elke zin van het woord, zelfs als er geen DNA aan te pas is gekomen dan zal hij altijd haar vader zijn. Juridisch en emotioneel.
Echt, kap nou eens met dat gelul joh, stelletje cultureel ononderlegden, die nog nooit een halfbloed danwel neger van dichtbij hebben meegemaakt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:41 schreef AzN-Chino het volgende:
Michael Jackson is Afro-Amerikaans/zwart en zijn ex-vrouw is blank...
abi prisiri Sranangquote:
O dat wist ik niet!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat was ik eerst ook, team Jermaine
Tot ik voorgeschoteld kreeg hoe wispelturig hij is, hij heeft elk jaar een andere vrouw geloof ik.
Hieeeeeee hieeeeeeeeeeeeeeeee!
Nee hoor, het lijkt me een lieve man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |