Het dansende duckie had ik al en wie hem moonwalkend heeft gemaakt staat er bovenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:32 schreef FireFox1 het volgende:
Greys, wie heeft die ava voor je gemaakt? Hijs tof
Ik had het idee dat Michael Jackson de laatste tijd zelf ook al van de maskers en dergelijke bij zijn kinderen was afgestapt, er waren al aardig wat foto's te vinden van de afgelopen tijd.quote:
Ik zie hem nu pas, hijs echt geweldigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:32 schreef FireFox1 het volgende:
Greys, wie heeft die ava voor je gemaakt? Hijs tof
Boven!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Het dansende duckie had ik al en wie hem moonwalkend heeft gemaakt staat er boven
Wie heeft het over valse zusters?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
... en de broers helpen daarna de microfoon gewoon goed te doen voor Paris.
Ik denk dat het meiske zélf heeft aangegeven iets te willen zeggen. Dat straalde ze echt uit.
Anders hadden ze dat oudste jongetje wel naar voren gegooid hoor, als de 'valse zusters' dat hadden bekokstoofd. Lijkt mij
Die duckie zag ik al eerder ja, maar knap dat die moonwalk is toegevoegdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Het dansende duckie had ik al en wie hem moonwalkend heeft gemaakt staat er boven
Dat vind ik niet echt relevant, belangrijker vind ik of het wel slim is voor haar om te wat te zeggen en plein public.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En jij weet zeker dat ze het niet zelf wilde?
Sprekend.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:35 schreef FireFox1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check de vorm van het gezicht.
Mijn mening is dat je op zo een belangrijk en heftig moment in je leven je gevoel en emoties moet volgen en niet te rationeel moet denken en de rest van je leven moet denken "had ik nog maar even kunnen zeggen dat..."quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wie heeft het over valse zusters?.
Ik denk dat er in the heat of the moment onder enorm emotionele omstandigheden een foute beslissing is gemaakt om haar voor de mic te zetten. Dat betekent niet dat ik niet begrijp hoe zoiets kan gebeuren, júist in the heat of the moment. Rationaliteit is dan wat verder te zoeken.
In mijn mening (<--- let op, belangrijke woorden) had ze tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen, als ik haar moeder/tante/oid was geweest had ik haar niet eens het podium op laten komen..
nou, maar goed dan dat je dat niet bent.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:36 schreef Misstique het volgende:
als ik haar moeder/tante/oid was geweest had ik haar niet eens het podium op laten komen..
Prince knuffelt ook mee en heeft Blanket heel de tijd vast. Heel lief was dat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:35 schreef Shitney het volgende:
Janet staat haar te aaien terwijl ze praat, die strijkt haar haar uit haar gezicht, oma Katherine houdt haar hand vast, de ooms gaan instinctief dichter om haar heen staan, LaToya reikt over Janet heen naar haar toe, Janet zegt nog bemoedigend "speak up, sweetheart" terwijl haar ooms de microfoon op de goede hoogte buigen en zodra ze begint te huilen zijn ze als 1 front om haar heen en halen ze haar weg. Op dat moment was het niets meer en niets minder dan een familie die de allerkwetsbaarste nabestaande in de armen sluit.
Morgen slaan ze elkaar misschien de hersens weer in, maar vandaag waren ze duidelijk een familie verenigd in hun verdriet en hun zorg voor de kleintjes.
En hoe denk je dat te bepalen? Wie weet heeft ze wel een diepgaand gesprek gehad met de huis psycholoog van MJ.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt relevant, belangrijker vind ik of het wel slim is voor haar om te wat te zeggen en plein public.
Nee, Puckzzz, dat staat er boven, boven de avatar!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die duckie zag ik al eerder ja, maar knap dat die moonwalk is toegevoegd![]()
Is Rekkie de maker?
Je hebt nog steeds geen fatsoenlijk argument voor het tegendeel gegeven. Ik denk niet dat Paris, of welk lid van de familie Jackson dan ook, zich interesseert in het aantal youtubefilmpjes. Ik vind het persoonlijk belangrijker dat het kind bij zon ceremonie de rol speelt die het zelf wil spelen. Zij en haar broertjes verliezen hun vader terwijl ze met hun moeder niet zoveel hebben (die in het geval van Blanket niet eens bekend is). Ik denk dat de door van Michael voor hun nog wel de meeste impact heeft. Mogen ze dan ook zelf weten hoe ze daarmee omgaan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt relevant, belangrijker vind ik of het wel slim is voor haar om te wat te zeggen en plein public.
I wishquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die duckie zag ik al eerder ja, maar knap dat die moonwalk is toegevoegd![]()
Is Rekkie de maker?
Tja, zo heeft iedereen altijd wel wat te zeiken als het om de familie Jackson gaat. Als die kinderen daar niet waren geweest dan was het ook niet goed geweest, als ze als enige waren blijven zitten terwijl de hele familie op het podium staat was er geroepen zie je wel dat het zijn kinderen niet zijn en dat het incestslachtoffers zijn, als ze een liedje hadden gezongen was er gezegd dat evil Joe ze alweer aan het drillen was, ze hadden het toch nooit goed kunnen doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wie heeft het over valse zusters?.
Ik denk dat er in the heat of the moment onder enorm emotionele omstandigheden een foute beslissing is gemaakt om haar voor de mic te zetten. Dat betekent niet dat ik niet begrijp hoe zoiets kan gebeuren, júist in the heat of the moment. Rationaliteit is dan wat verder te zoeken.
In mijn mening (<--- let op, belangrijke woorden) had ze tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen, als ik haar moeder/tante/oid was geweest had ik haar niet eens het podium op laten komen..
Jah, ben niet helemaal scherp meerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, Puckzzz, dat staat er boven, boven de avatar!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |