Wat je vindt, moet je terugbrengenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
En daar had zij beter wat kunnen zeggen over haar vader, níet op tv, maar in besloten kring.
Vind ik dan..
Haar vader was een publiek persoon. Waar het publiek een mening over had. Zij heeft haar mening over haar vader aan dat publiek gegeven.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
En daar had zij beter wat kunnen zeggen over haar vader, níet op tv, maar in besloten kring.
Vind ik dan..
Ja, Michael is er aan onderdoorgegaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:09 schreef eleusis het volgende:
En bovendien is het een familie die al generaties te maken heeft met media
Ik denk dat ze het juist in het openbaar, voor de hele wereld, voor haar vader wilde opnemen door te zeggen dat hij de liefste vader was. Omdat zij ook heus wel heeft meegekregen wat er voor akelige dingen over hem als vader zijn geschreven.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vind ik dan..
De oudste zoon.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:11 schreef Duderella het volgende:
Eén van die kinderen was toch heel blond toen 'ie jong was? Welke ook alweer, weten jullie dat?
Wat een onzin. Voor haarzelf is het waarschijnlijk alleen maar goed dat ze dat gedaan heeft. Ze is 11, die heeft echt wel meegekregen wat voor bagger er over haar vader uitgestort wordt en wat er allemaal over haar en haar broers en de relatie met hun vader geschreven wordt. Voor haar eigen verwerking en die van haar broertjes is het waarschijnlijk goed dat ze een statement gemaakt heeft namens zijn kinderen. Het is een manier om de controle terug te pakken, min of meer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan moet je zo'n kindje tegen zichzelf in bescherming nemen, zoals ik al eerder zei.
princequote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:11 schreef Duderella het volgende:
Eén van die kinderen was toch heel blond toen 'ie jong was? Welke ook alweer, weten jullie dat?
18 miljard mensen, het wordt ook steeds meer overdrevenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:10 schreef Stefan het volgende:
Ze komt op tv voor 18 miljard mensen.
18 miljard?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Niks moet. Maar Mistique denkt wel na of het goed is voor Paris.
Dat kind is, 11 ofzo? Ze is jarenlang uit de media gehouden. Ze erft honderden miljoenen aan platenrechten en onroerend goed en beeldrechten enzo. Ze komt op tv voor 18 miljard mensen.
Dat was volgens mij Blanket. En zoiets kan. Ik was als halfbloedje tot mijn 12e jaar platina blond. Toen ik ouder werd, werd ik donkerblond.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:11 schreef Duderella het volgende:
Ze is oud genoeg om te zeggen wat ze wilt.Volwassenen"denken het zo vaak beter te weten dan kinderen"Ik ben blij dat ze kans heeft gekregen.De wereld omarmt haar nu al.Ik vind het top,nooit meer kleedjes over hun hoofden en Michael ,RIPquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan moet je zo'n kindje tegen zichzelf in bescherming nemen, zoals ik al eerder zei.
Prince Michael, de oudste. Maar die leek nogal geblondeerd, op sommige fotos. Paris heb ik volgens mij ook blonder gezien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:11 schreef Duderella het volgende:
De oudste.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:11 schreef Duderella het volgende:
de kinderen zijn wel van hemquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Ook in Paris zie ik wat terug.
Ik hoop niet dat het blijkt dat de kinderen niet "echt" van MJ zijn. Hoe gek het ook klinkt, dat zal ik echt heel erg kut vinden
Wat weird.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:12 schreef oh-oh het volgende:
De eerste Prince ja, maar dat leek echt wel geverfd...
echt niet aan de media hoor. Die heeft de media met 'Leave me Alone' heel aardig van repliek gediend. Onderschatte song ook.quote:
ik ben verliefd op deze fotoquote:
Inderdaad briljant, ik ben nu een History concert aan het downloaden, hopelijk is het dezelfde...moet over 20 minutjes binnen zijnquote:
Er wordt gesproken over 2,5 miljard. Dat is ook wel heul erg veelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:15 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Waarom denkt iedereen dat er 18 miljard mensen hebben gekeken?De wereldpopulatie is 6 mld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |