quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 28 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX 25 jaar oud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, Ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Peter mannetje van 23 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 27-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen.
quote:Sp00k13 29 ambtenaar niets doen is het hoogste
quote:melanie_the_miss 19 jarige import-Hagenees, woont sinds kort samen
quote:denb 22 jarige import-Hagenees, nog thuis woonend, maar gaat dit jaar uit huis! Studeerd Particulier Digitaal Onderzoeker
quote:Ronnie_bravo 31, getogen en werkzaam in Den Haag. Vrijgezel en prettig gestoord
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
Peter 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
2Mini 08 september
melanie_the_miss04 oktober
RATMEN 3 november
nectarientje 29 december
Elegy 31 december
My kinda guyquote:Op maandag 6 juli 2009 11:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Yeah, weer een nieuw topic, ben er weer.
Afijn, laat de regen nog maar even wegblijven,....vind de zon veel te lekker!
Gelukkig, nog een normaal persoonquote:Op maandag 6 juli 2009 10:55 schreef MissMSX het volgende:
Ik begrijp dat geklaag over hitte niet. Vind het juist heerlijk zo
Enig nadeel is dat mijn rug, schouders en knieholtes verbrand zijn......en ik kan mijn eigen rug niet insmerenquote:
Is dat een uitnodigingquote:Op maandag 6 juli 2009 12:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Enig nadeel is dat mijn rug, schouders en knieholtes verbrand zijn......en ik kan mijn eigen rug niet insmeren
Zonquote:Op maandag 6 juli 2009 10:55 schreef MissMSX het volgende:
Ik begrijp dat geklaag over hitte niet. Vind het juist heerlijk zo
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:03 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben weer terug! Nu maar rustig bijkomen
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:05 schreef Armageddon het volgende:
Sporten? Was da?
Waar ben je geweest dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:03 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben weer terug! Nu maar rustig bijkomen
Zoveel mogelijk, is alleen best lastig af en toe vanaf werkquote:Op maandag 6 juli 2009 13:29 schreef Atreidez het volgende:
Nog mensen hier die de Tour volgen trouwens?
Yup. Semifanatiek (als in: neem er geen vrij voor, maar volg verder wel alles).quote:Op maandag 6 juli 2009 13:29 schreef Atreidez het volgende:
Dat dusquote:Op maandag 6 juli 2009 13:31 schreef Armageddon het volgende:
Ik snap geen reet van de Tour. Dus nee.
Heeheehee, wat gaat mijn toyboy doen???quote:Op maandag 6 juli 2009 15:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen NIET uitnodiging
quote:Op maandag 6 juli 2009 14:20 schreef MissMSX het volgende:
Als ik buienradar mag geloven komt er straks een pittige bui aan
Nee nietsquote:Op maandag 6 juli 2009 15:10 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Heeheehee, wat gaat mijn toyboy doen???
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:29 schreef Atreidez het volgende:
Vrienden van ons hebben een huisje in Frankrijk en daar zijn we een lang weekend geweest met een grote groep . was erg gezelligquote:
Ja hoor, ik kan best smeren. Doe ik toch dagelijks meerdere keren, dus kan er best nog eentje bijquote:Op maandag 6 juli 2009 15:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee niets.
Kun jij mijn rug niet even insmeren?
BTW, ik probeer je smorgens te spotten maar zonder resulaat....boehoehoe
Moest afgelopen week naar een personal trainer voor een artikel. Hij heel enthousiast: zal ik anders even net doen alsof we een intakegesprek doen. Uhm owkee. Bloeddruk: te hoog. Hartslag: te hoog. Vetpercentage: te hoog. Ik ging echt ontzettend goed. Toen 7 minuten op de crosstrainer, die ie moest aanwijzen omdat ik geen idee had welke van de martelwerktuigen de crosstrainer was. Ik helemaal kapot, benen helemaal tintelen. Daarna nog wat leuke arm, billen, benen en buik-oefeningen. Kortom ik was in een half uur tijd echt helemaal gesloopt. De dag erna ook spierpijn bij mn oksels van het aan de gewichten trekken.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:05 schreef Armageddon het volgende:
Sporten? Was da?
Dat is niet verkeerd zo'n huisje in Frankrijkquote:Op maandag 6 juli 2009 16:56 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Vrienden van ons hebben een huisje in Frankrijk en daar zijn we een lang weekend geweest met een grote groep . was erg gezellig. Kindlief heeft zich ook geweldig vermaakt , dus we gaan zeker nog een keer met zijn allen
.
Was laat geworden hoorde ikquote:Op maandag 6 juli 2009 21:43 schreef Marvelous het volgende:
gister jarig geweest! lekker brak dus... vandaag de hele dag weg geweest (duitsland) vrienden naar het vliegveld brengen... nu ben ik eindelijk thuis, moet ik alle pestzooi nog opruimen!
tevens tvp..
quote:
Die had ik graag voor je komen sproeien als we dit weer er niet voor in de plaats hadden gekregen. Wat een kutweer!quote:
Komt vanzelf weer goed. Kom je de volgende keer m'n tuin maar sproeien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die had ik graag voor je komen sproeien als we dit weer er niet voor in de plaats hadden gekregen. Wat een kutweer!
Omgeving Rijswijkseweg zeker?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Klote regen![]()
Ik wil zonen net is bliksem ingeslagen ergens bij de buren denk ik, alle stoppen sloegen eruit, autoalarmen gingen allemaal af enzo
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:23 schreef Jill-RMC het volgende:
Moest afgelopen week naar een personal trainer voor een artikel. Hij heel enthousiast: zal ik anders even net doen alsof we een intakegesprek doen. Uhm owkee. Bloeddruk: te hoog. Hartslag: te hoog. Vetpercentage: te hoog. Ik ging echt ontzettend goed. Toen 7 minuten op de crosstrainer, die ie moest aanwijzen omdat ik geen idee had welke van de martelwerktuigen de crosstrainer was. Ik helemaal kapot, benen helemaal tintelen. Daarna nog wat leuke arm, billen, benen en buik-oefeningen. Kortom ik was in een half uur tijd echt helemaal gesloopt. De dag erna ook spierpijn bij mn oksels van het aan de gewichten trekken.
Dus ik heb besloten dat ik voorlopig (ws tot de eerste hoosbui) ik op de fiets naar mn werk ga. Heel dapper. Misschien dat ik het de volgende keer dan 8 minuten op de crosstrainer uithou
Normaliter bepaal ík wanneer ik ga slapen, ik val heel makkelijk in slaap. Echter vanaf donderdag val ik pas rond half drie in slaap en ik word daar echt gek van. Ik hoop dat het met de warmte te maken had en dat het nu voorbij is....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:09 schreef Charisma het volgende:
tvp
meld zich
leeft nog
weinig tijd nog steeds
peoh - wil ook weer weekend ! vannacht met een mug geslapen, geen oog dichtgedaan
vandaag gelijk doodgemept toen ik haar thuis ontdekte
Snelwandelen doe ik al met de hondquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:35 schreef Atreidez het volgende:
Bah wat een buien en onweerGelukkig net op tijd gemerkt vanmorgen en dus lekker met de auto onderweg gegaan. Ben laatste tijd weer flink aan t fietsen (Scheveningen - Delft in 32min.) maar met regen val ik toch wel snel terug in ouwe gewoontes.
[..]Van gewoon rustig naar je werk fietsen zal t niet beter worden ben ik bang, dan kan je voor de conditie nog beter gaan snelwandelen
Welke sportzaak was dat dan?
Bij mij om de hoek zit een kapperszaak waar sinds een paar weken van die plakkaten op het raam zitten. Iedere keer als ik er langs fiets neem ik me voor om er ook eens langs te lópen zodat ik kan zien wat er op die papieren staat. Mocht het iets soortgelijks zijn, ben ik wel heel benieuwd wat voor haarspray ze bij die kapper gebruiktenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:00 schreef Syytön het volgende:
, en bij beide panden hangen er op de ramen van die posters die je wel vaker ziet hangen in Den Haag, waarop staat dat het pand op grond van artikel 125 vd Gemeentewet is verzegeld en gesloten wegens een overtreding, iets in die strekking. Iemand dit wel eens eerder meegemaakt, ik vraag me af wat het kan zijn,
Ik zal wel even een foto maken vanavond, dan kan je het zien. Er staat iig op dat je inlichtingen kunt vragen bij DSO (Dienst Stedelijke Ontwikkelingen).quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:40 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Bij mij om de hoek zit een kapperszaak waar sinds een paar weken van die plakkaten op het raam zitten. Iedere keer als ik er langs fiets neem ik me voor om er ook eens langs te lópen zodat ik kan zien wat er op die papieren staat. Mocht het iets soortgelijks zijn, ben ik wel heel benieuwd wat voor haarspray ze bij die kapper gebruikten
Nogmaals bedankt he voor je verzoek om regen!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:08 schreef Armageddon het volgende:
Er is nu wel weer genoeg regen gevallen inderdaad. Het is hier ook hollen of stilstaan in dit land.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt he voor je verzoek om regen!
Ja, fuck man. Moet meteen na mn werk naar een afspraak, dus ik zie geen minuut van de etappequote:
Zal wel een zwemmer vermist zijn ofzoquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:48 schreef Atreidez het volgende:
Wat is dat met al die laagvliegende helicopters in Scheveningen?
Inderdaad. TNT doet het nog.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:56 schreef Syytön het volgende:
Grote stroomstoring in Den Haag? Niet op de kantoren rond Hollands Spoor.
Hier nog een die daarvan baaltquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:56 schreef Syytön het volgende:
Grote stroomstoring in Den Haag? Niet op de kantoren rond Hollands Spoor.
Scheveningers hebben nieuwe naam: Noordvolkersquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:21 schreef ook_gek het volgende:
En er komt een brug van het noordvolkterein naar de pier toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |