Zoals eerder aangegeven, wissels moeten per PM aan de mods worden doorrgegeven. En mogen alleen worden gedaan als het zeker is dat de eerder geadopteerde renner NIET naar de tour gaat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:12 schreef Atreidez het volgende:
Mag ik Rui Costa adopteren ipv. Kyrienka ?
das waar, maar LeatherFace is ook cababel om het te beoordelenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:20 schreef Atreidez het volgende:
GCE site heeft uiteindelijke selectie online staan, en dacht dat jij de ok moest geven
Tel jij daar 9 renners? Ik tel er 10, kortom er moet nog iemand afvallen en de selectie is dan ook nog niet definitiefquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:20 schreef Atreidez het volgende:
GCE site heeft uiteindelijke selectie online staan, en dacht dat jij de ok moest geven
Ohquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:02 schreef TheArt het volgende:
Tel jij daar 9 renners? Ik tel er 10, kortom er moet nog iemand afvallen en de selectie is dan ook nog niet definitief
Trusov was al gekozen. Napolitano, de Italiaanse sprintslager, is veel te bekend.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:43 schreef assie het volgende:
Jaaaa, ik heb er 1 gevonden (eigenlijk 2)
Aangezien Duque in de lijst staat dacht ik, kan ik dan Danilo Napolitano adopteren?
(Mocht je die toch te bekend vinden ga ik voor, Nicolai Troussov)
Nou ja, als je hem naast Duque zet..... Beide 1 tour gereden, zonder etappewinst ofzoquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Napolitano, de Italiaanse sprintslager, is veel te bekend.
Het gaat natuurlijk niet alleen om de Tour lijkt me, Napolitano is toch een veel bekendere renner/sprinter dan Duque.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:54 schreef assie het volgende:
[..]
Nou ja, als je hem naast Duque zet..... Beide 1 tour gereden, zonder etappewinst ofzo
Napolitano reeds hem niet eens uit (2007), Duque wel (2008)
Ja hoor, akkoord met Rui Costa indien ie geselecteerd wordt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:22 schreef franklop het volgende:
[..]
das waar, maar LeatherFace is ook cababel om het te beoordelenMaar als je het aan hem doorgeeft komt het goed!
Niet alles draait om de Tour. Napo heeft daarbuiten veel te veel gewonnen om als 'onbekende' door het leven te gaan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:54 schreef assie het volgende:
[..]
Nou ja, als je hem naast Duque zet..... Beide 1 tour gereden, zonder etappewinst ofzo
Napolitano reeds hem niet eens uit (2007), Duque wel (2008)
Zou dit in de beginpost kunnen...quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:54 schreef Croccy het volgende:
Alexandre Botcharov en anders John Gadret.
Inderdaad behalve dan de topsprinters en de topklimmers. Maar dat je wel gewoon voor een Arroyo kan kiezen. Er worden zelf renners als Uran, Spilak en Nocentini geadopteerd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:48 schreef JelleS het volgende:
Het kan beter gewoon het adopteer een Tour-renner gaan heten...
Sorry hoor maar ik vind Uran en Spilak voor de gemiddelde tourvolger onbekende renners, Nocentini is daarentegen te bekend (wat waarschijnlijk ook meegedeelt zal worden aan Barca).quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:56 schreef Croccy het volgende:
[..]
Inderdaad behalve dan de topsprinters en de topklimmers. Maar dat je wel gewoon voor een Arroyo kan kiezen. Er worden zelf renners als Uran, Spilak en Nocentini geadopteerd.
Ik heb het gevoel dat iedereen in 2-3 regels tekst zijn renner beschrijft na elke etappe. Vaak komt een renner niet in beeld en heb je alleen de uitslag.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:38 schreef Dpadnul het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind Uran en Spilak voor de gemiddelde tourvolger onbekende renners, Nocentini is daarentegen te bekend (wat waarschijnlijk ook meegedeelt zal worden aan Barca).
Het punt van dit "spel" is dan ook niet met je gekozen renner te gaan pronken. Eerder gaat het erom dat je op een andere manier de Tour volgt, de onbelichte kant van de Tour in beeld brengen als het ware.
Bekende renners worden al vaak genoeg eruit geplukt door de reguliere media, op deze manier ben je zelf bezig de koers op een alternatieve, actieve manier te volgen.
Mag ik dan José Angel Gomez Marchantequote:Op donderdag 25 juni 2009 21:05 schreef Leatherface het volgende:
Napolitano is imo ook te bekend.
Daarom is het ook interessanter om niet alleen een onbekende renner te kiezen, maar ook nog eens eentje waarvan sowieso niet al te veel wordt verwacht. Je kan wel een verborgen pareltje gaan kiezen dat het grote publiek niet kent, maar waarvan iedereen die het echt volgt weet dat opvallende prestaties in de lijn der verwachtingen liggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:38 schreef Dpadnul het volgende:
Het punt van dit "spel" is dan ook niet met je gekozen renner te gaan pronken. Eerder gaat het erom dat je op een andere manier de Tour volgt, de onbelichte kant van de Tour in beeld brengen als het ware.
Wat mij betreft wel. Vraag het anders effe aan franklop.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:49 schreef Sporttv het volgende:
Mag ik ipv Fischer van Liquigas, Egoi Martinez van Euskatel nemen ?
Zou wel leuk zijn, dan kan mijn adoptierenner de strijd met Beppu aan voor beste japannerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:00 schreef Leatherface het volgende:
Dit weekend wordt de definitieve selectie van Skil-Shimano bekend gemaakt.
Fingers crossed for Fumiyuki-San.
Het zou kunnen dat ze Beppu kiezen om cosponsor Shimano te behagen. Die hebben een grote Japanse thuismarkt, en een Japanner in de Tour zou ze veel publiciteit kunnen opleveren. Een beetje a la het selecteren van Muravyev. Hoewel ik niet denk dat de Japanners zodanig te werk gaan dat ze echt druk uitoefenen op de teamdirectie (ik vermoed dat de Kazakken dat wel deden)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:19 schreef Dpadnul het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, dan kan mijn adoptierenner de strijd met Beppu aan voor beste japanner
quote:Tom is halverwege de koers uitgestapt. Hij was nog niet volledig hersteld van zijn ziekte, wat hem ook al uit de Ster Elektrotoer hield. Morgen word de Tourselectie van Skill in Apeldoorn bekend gemaakt. Het is nog even spannend of Tom aanstaande zaterdag in Monaco in de Tour van start zal gaan. Er moeten nog drie plaatsen vergeven worden.
Even gekeken, er is maar 3 keer een Italiaanse winnaar van het jongeren klassement geweest. Moser in 1975 als eerste en dan twee keer Pantani in `94 en `95. In '75 won een belg (Van Linden) het groen dus geen tricolore, in '94 was het Abdoe die het groen pakte en in '95 Jalabert. Nog nooit voorgekomen dusquote:Op zondag 28 juni 2009 23:45 schreef Gitanki het volgende:
ps. ik vraag me plots af of ooit een Italiaans team de tricolore in truien heeft gehaald (of zal halen) in de tour (Sprintklassement, jongerentrui en rode lantaarn/ of trui) .
Cunego won in 2006 nog het jongerenklassement.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:03 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Even gekeken, er is maar 3 keer een Italiaanse winnaar van het jongeren klassement geweest. Moser in 1975 als eerste en dan twee keer Pantani in `94 en `95. In '75 won een belg (Van Linden) het groen dus geen tricolore, in '94 was het Abdoe die het groen pakte en in '95 Jalabert. Nog nooit voorgekomen dus
Edit: Nog ff verder gekeken. Alleen in '94 was er nog een Italiaanse winnaar van het rode rugnummer (van die 3 Tours dan, zijn er ofc wel meer geweest) Eros Poli.
Dat klopt idd, is dan ff niet tot me door gedrongenquote:Op maandag 29 juni 2009 07:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Cunego won in 2006 nog het jongerenklassement.
Ging ook om verschillende renners dan.quote:Op maandag 29 juni 2009 08:08 schreef Chielus het volgende:
lijkt me ook sterk dat je en beste jongere en de rode lantaarn tegelijk wint.
Als vervanger kies ik Luis Pasamontes, van Caisse D´Epargne. Die is nog niet gekozen toch.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:39 schreef TheArt het volgende:
Robert Wagner - Felagund
Tom Veelers - Flappekz
Moeten ook een nieuwe kiezen.
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:40 schreef Leatherface het volgende:
Onze vrolijke vriend uit het Kanagawa prefectuur is er uiteraard zeer door in zijn nopjes.
[ afbeelding ]
Volgens cyclingstartlists.com wel, en ook wat ik van http://www.cyclisme-caiss(...)e-tour-de-france.htm dit kan uitmaken, hoewel mijn frans niet echt goed is.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:46 schreef Leatherface het volgende:
D'accord, is Pasamontes al zeker van zijn plaats trouwens?
Jep, Pasamontes is zeker.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens cyclingstartlists.com wel, en ook wat ik van http://www.cyclisme-caiss(...)e-tour-de-france.htm dit kan uitmaken, hoewel mijn frans niet echt goed is.
1 van deze gaat afvallen, wat ws. dus mijn adoptierenner is.. Al werd ie wel tweede in Portugeze kampioenschappenquote:Rui Costa, Arnaud Coyot, José Joaquin Rojas et Rigoberto Uran
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:39 schreef TheArt het volgende:
Robert Wagner - Felagund
Tom Veelers - Flappekz
Moeten ook een nieuwe kiezen.
Zo ja ... ik zou niet weten wie ik dan moet adopteren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:36 schreef Barca het volgende:
Hm ... ik lees in het topic Tourselecties dat Yoann Offredo niet meegaat naar de Tour? Dan moet ik dus iemand anders kiezen. Zal zo ff kijken. Voorlopig kies ik dan Nocentini als vervanger.
Nocentini...quote:Op maandag 29 juni 2009 15:37 schreef Barca het volgende:
Ik had een vervanger gevraagd. Is die definitief afgewezen?
[..]
Zo ja ... ik zou niet weten wie ik dan moet adopteren.
Hebben ze gedaan. Coyot is mee.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:33 schreef Rumille het volgende:
Die stomme Spanjolen van Caisse D'Epargne moeten eens beslissen
Die is volgens mij nog niet geclaimd nee.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kan ik Thomas Rohregger omwisselen voor Aleksandr Kuschynski? Thomas gaat niet mee, en Aleksandr wel, ik heb gekeken in de OP en in het topic en volgens mij heeft niemand hem. Als deze ook al gekozen is geef ik de moed op.
Mooi, dan is hij nu van mij.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die is volgens mij nog niet geclaimd nee.
Oehquote:
Van http://paris.thover.com/story.php?l=nl&ID=153quote:Arnaud Coyot : de onmisbare renner om de kopmannen terug te brengen in het peloton
In een interviewtje na de presentatie vertelde Arnaud mij dat hij in 2009 mee zal doen aan de klassiekers Milaan-San Remo, de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix ... de zwaarste klassiekers dus.
Daarna doe ik de Franse Kampioenschappen waar mijn persoonlijk doel zal zijn een trapje hoger te eindigen. Inderdaad, in 2008 eindigde hij tweede en ik vroeg hem dus of hij het niet vervelend vond dat men het daarover in de media vervolgens helemaal nooit meer had. Zijn antwoord was duidelijk: ik doe daar niet moeilijk over, dan had ik maar Frans kampioen moeten worden! Hij heeft dus goed begrepen dat wil je dat ze over je praten je eerste moet eindigen en niet tweede ...
Daarna doet hij normaal gesproken weer de Tour de France als helper, ik ga daar echt heen om alles voor de ploeg te doen. Uiteraard hebben we het een beetje gehad over hoe de drie weken van de Tour voorbij zijn gegaan 2008 en onze gezamenlijke conclusie was dat deze drie weken toch wel behoorlijk snel voorbij vliegen. Arnaud herstelt snel tijdens die drie weken als alles goed gaat, dus je merkt eigenlijk niet eens dat het drie hele weken zijn.
Ik had gezien dat de fiets van de ploeg enigszins veranderd was ... Arnaud Coyot legde uit dat het nog steeds dezelfde fiets is, alleen de kleuren zijn veranderd. Het enige verschil is dat we nu een Campagnolo versnellingsgroep met 11 versnellingen hebben in plaats van 10 voorheen.
De ploeg blijft sowieso haar verschillende sponsors trouw en dat is prettig want wij hebben het voorrecht te mogen werken met goede producten: de auto's van Volvo zijn perfect, over de pakken van Hugo Boss mogen we al helemaal niet klagen ...
Teamgenootjequote:Op maandag 29 juni 2009 16:46 schreef Atreidez het volgende:
En eindelijk is daar de bevestiging; Rui Alberto Faria da Costa heeft er ook veel zin in, en hoopt zijn goeie vorm van de Tour de Suisse vast te houden. Bij afwezigheid Valverde misschien nog verborgen kopman talenten?
[ afbeelding ]
Hij hoopt zelf ook dat hij ons wat leuks kan laten zien
Dan adopteer ik bij deze hem. Zal eens op zoek gaan naar info e.d.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:24 schreef Leatherface het volgende:
Nocentini is te bekend.
Als ik een suggestie mag doen: Marcin Sapa. Pool in de ploeg van Lampre.
Dat is gert steegmansquote:Op maandag 29 juni 2009 21:53 schreef Mr_DG het volgende:
[ afbeelding ]
hier hoorde hij het goede nieuws dat hij mijn adoptierenner is
Neeej Verdommequote:
Ik vind Pineau onbekender dan pak em beet Willems, Lequatre, Chris Anker Sörensen, Uran, Dumoulin en Txurruka.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:10 schreef DutchSL het volgende:
Als Pineau al niet te bekend is mogen mensen met terugwerkende kracht alsnog Arroyo gaan adopteren hoor..
Pineau is een stuk bekender dan Dumoulin, Txurruka, C.A. Sörensen, Lequatre en Willems. Uran is een twijfelgeval.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:33 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Ik vind Pineau onbekender dan pak em beet Willems, Lequatre, Chris Anker Sörensen, Uran, Dumoulin en Txurruka.
Explosief typequote:Op maandag 29 juni 2009 23:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Pineau is een stuk bekender dan Dumoulin, Txurruka, C.A. Sörensen, Lequatre en Willems. Uran is een twijfelgeval.
Voor degene die Sapa gaat adopteren, vond ik een geweldige foto:
[ afbeelding ]
Misschien dat ie ook op het lijstje van lelijkste renners kanquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
Mag ik dan Mauro Satambrogio? Is volgens mij nog vrij
Primaquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
Volgens mij moet ik je teleurstellen, maar GodsSon heeft Satambrogio al. Staat tenminste in de OP en hierquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
Argh, je hebt gelijk, nog 3 keer op control-F gedrukt ook !quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:04 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik je teleurstellen, maar GodsSon heeft Satambrogio al. Staat tenminste in de OP en hier
Hmm had ik ook gedaan, gek :pquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Argh, je hebt gelijk, nog 3 keer op control-F gedrukt ook !
Zou ik anders Christophe Riblon mogen ? Heb (volgens mij) goed gekeken ?quote:
Deze lachebek dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:30 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Zou ik anders Christophe Riblon mogen ? Heb (volgens mij) goed gekeken ?
Volgens mij ook nog niet gekozen. Dus kanquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:30 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Zou ik anders Christophe Riblon mogen ? Heb (volgens mij) goed gekeken ?
Als hij niet bezet is mag die welquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:47 schreef Mr_DG het volgende:
Als Pineau niet mag dan mag Marcin Sapa zeker ook niet![]()
Als het wel mag dan neem ik hem.
Helaas voor je, Barca heeft hem al geadopteerd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:00 schreef Mr_DG het volgende:
neej nog niet bezet.
Dus mijn adoptierenner is bij deze: Marcin Sapa![]()
[ afbeelding ]
Dankzij een tip van TheArt![]()
Hier in zijn Poolse kampioenstrui in de driedaagse de Panne.
[ afbeelding ]
Heeft al heel wat prijzen op zijn naam staan.
Weliswaar vooral in kleinere Poolse rondjes. Maar dat laat wel zien dat ie kan winnen.
Haha, ja idd. Vanavond heb ik examenfeest. Anders kijk ik vanmiddag wel even, of anders morgen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:17 schreef Leatherface het volgende:
Vanavond toch maar eens het lijstje bijwerken.
Uit de OP:quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:17 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Helaas voor je, Barca heeft hem al geadopteerd.
quote:Yoann Offredo - Barca
Edit: drie pagina's terug inderdaad.quote:
Alan Pérez Lezaun - Gillinghamquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:45 schreef Mr_DG het volgende:
Mijn 5e keus: Alan Perez
Heeft 1 etappe gewonnen, en nog nooit de Tour gereden.
Wat ik me alleen afvraag, is wat voor criteria jullie hanteren voor bekendheid? Want sommige adoptierenners zijn in mijn ogen behoorlijk bekend.
quote:
Jij nam Sapa toch? Zo niet, dan wil ik die uiteraard.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:57 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
![]()
Ik geef het op.
Tenzij ik alsnog Pineau mag
Dan kom ik vanavond wel even terug om te kijken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:20 schreef Leatherface het volgende:
Beste users. De huidige situatie is soms niet overeenkomstig met de OP. Simpelweg omdat niet alle updates zijn bijgewerkt. Barca heeft bv. Marcin Sapa als stand-in voor Offredo geclaimd.
Excuus voor die onduidelijk. Vanavond werk ik alles bij.
Haha, die wilde ik net nemenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:28 schreef gitaarsnaar het volgende:
dankzij Thomas D. gaat mijn adoptierenner (Wegelius) toch de tour in
Is al geadopteerd geloof ik...quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:57 schreef Happel het volgende:
Ik adopteer Yauheni Hutarovich
Nog nooit van de beste man gehoord, al zie ik dat hij wel een aantal redelijke uitslagen heeft gereden dit jaar.
Ik had Luis Pasamontes gekozen als alternatief. Die was toch goedgekeurd:quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:24 schreef Leatherface het volgende:
OP weer bijgewerkt.
Deelnemers, laat het s.v.p. tijdig weten (uiterlijk zaterdagochtend) als zaken niet kloppen. Of wanneer je naam er onterecht nog niet in staat.
@Felagund: je moet nog een alternatief zoeken voor Robert Wagner.
@aspirant-deelnemers, kijk goed naar de OP wie al gekozen is.
Muravyev is al door Falco gekozen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:47 schreef Happel het volgende:
Iedereen is volgens mij al gekozen. Gisteren even die lijst doorgenomen, kan er niks bruikbaars en onbekends tussen vinden.
Edit: Of kan ik Dmitri Moeravjev adopteren? Die is mij niet bekend
Blijkbaar mocht Calzati niet, aangezien je hem niet in de lijst heb opgekomen. Dan ga ik maar voor Lancaster. Anders houd ik gewoon Calzati.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:51 schreef Leatherface het volgende:
De spoeling is wel dun.
Maar volgens mij zijn Brett Lancaster (Aus-Cervelo) Julian Dean (NZ-Garmin) nog vrij.
Zijn dat nou echt onbekende namen ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:53 schreef Flappekz het volgende:
Doe mij Julian Dean maar
Vind m ook niet onbekend, maar als er wordt gezegd dat t mag...quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn dat nou echt onbekende namen ?
Ik las ook iemand die Duque gepakt had .... WTF
Dan neem ik die. Zie die niet terug komen in de lijst. Wil je nog een pm voor je administratie?quote:
Die rit kwam natuurlijk door mijn steunquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:55 schreef Leatherface het volgende:
Calzati heeft eens een rit gepakt. Maar goed, dat gold ook voor Dumoulin. Maar ik zal dan verder niet tegen het oordeel van franklop ingaan
Maar wil je Lancaster?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vind m ook niet onbekend, maar als er wordt gezegd dat t mag...
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:11 schreef franklop het volgende:
Pas paar dagen uur van tevoren als renners bepaald zijn welke gekozen mogen worden mogen starten ofzo.
Lloyd Mondory is nog een redelijke die je kan nemen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:07 schreef TheArt het volgende:
Allez, Daniel Martin zal dus niet starten. Wel erg kut, maar niets aan te doen. Dan besluit ik maar om niemand te adopteren.
Volgens mij is de Feillu het broertje van. Dus niet bekend.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:11 schreef Mr_DG het volgende:
Een Willems, Szmyd, Renshaw, Niermann, Verdugo, Feillu, Chris Anker Sörensen, Dean, Uran, Dumoulin, Txurruka, Augé en Cuesta lijken me dan ook te bekend.
Als je een Italiaan/Spanjaard hebt is de kans grootquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:56 schreef Barca het volgende:
Hm ... zou mijn renner wel starten of wordt hij er ook nog uitgehaald i.v.m. epo gebruik?
Yepz, Bricequote:Op donderdag 2 juli 2009 12:53 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Volgens mij is de Feillu het broertje van. Dus niet bekend.
Nee, een ePool.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:56 schreef Sautor het volgende:
[..]
Als je een Italiaan/Spanjaard hebt is de kans groot
...... hmmm, Knees, waar heb ik die naam eerder horen vallenquote:
Het probleem is dat ik iedereen te goed ken. Ik nam expres Martin zo vroeg omdat Dan gewoon een held is en hij is onbekend. Dat was dus dubbel goed. Nu dat niet meer zo is, zie ik er weinig noodzaak in om iemand te kiezen. De meeste mensen kiezen hier iemand omdat ze diegene ook echt helemaal niet kennen. Dat speelt bij mij niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:53 schreef mottie het volgende:
[..]
Lloyd Mondory is nog een redelijke die je kan nemen.
Het klopt wel. Ik ben in de Tour nog nooit een renner tegengekomen die ik niet kende. Misschien 5 jaar mango's gaan plukken in Costa Rica en dan terugkomen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik iedereen te goed ken. Ik nam expres Martin zo vroeg omdat Dan gewoon een held is en hij is onbekend. Dat was dus dubbel goed. Nu dat niet meer zo is, zie ik er weinig noodzaak in om iemand te kiezen. De meeste mensen kiezen hier iemand omdat ze diegene ook echt helemaal niet kennen. Dat speelt bij mij niet.
precies vandaar dat het ook moeilijk is om een definitie te geven van onbekende tour-renner. Als je idd alleen de Tour volgt zijn de meeste onbekend maar als je 52 weken per jaar het wielrennen volgt ken je ze allemaal van naam.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik iedereen te goed ken. Ik nam expres Martin zo vroeg omdat Dan gewoon een held is en hij is onbekend. Dat was dus dubbel goed. Nu dat niet meer zo is, zie ik er weinig noodzaak in om iemand te kiezen. De meeste mensen kiezen hier iemand omdat ze diegene ook echt helemaal niet kennen. Dat speelt bij mij niet.
en dan vooral geen internet en tv kijken anders weet je het nogquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het klopt wel. Ik ben in de Tour nog nooit een renner tegengekomen die ik niet kende. Misschien 5 jaar mango's gaan plukken in Costa Rica en dan terugkomen.
Dean werd aangeboden in dit topic als zijnde nog beschikbaar. En aangezien mijn eerste keus niet met de SKIL ploeg mee mag doen...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:16 schreef Barca het volgende:
Mag ik mijn renner ruilen tegen Tom Boonen?
Julian Dean? Da's toch geen onbekende renner?! Hij mag van mij geadopteerd worden hoor, daar niet van.
Nogmaals: ik vind het prima dat je de zoon van James Dean hebt geadopteerd, maar hij is in mijn ogen bekender dan een Nocentini. Daar had ik nog niet eerder van gehoord.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dean werd aangeboden in dit topic als zijnde nog beschikbaar. En aangezien mijn eerste keus niet met de SKIL ploeg mee mag doen...
Dat is wel een probleem tegenwoordig. Dan maar mango's plukken in een gebied zonder elektriciteit.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
en dan vooral geen internet en tv kijken anders weet je het nog
Tsja, dat was dus al mijn adoptie rennerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:27 schreef ShadyLane het volgende:
Brett Lancaster nog niet geclaimd? Dan bij deze.
Ene Denis Menchov bij de Rabobank, nog nooit van gehoord..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:35 schreef ShadyLane het volgende:
Zoek ik nog even verder. Tis lastig, al m'n Spanjaarden zijn ook al vergeven. Maar er zit vast nog ergens een of andere obscure Rus tussen ofzo.
Bij deze. Ik had nog nooit van de beste knul gehoord, dus ik ontferm me graag over 'm.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:18 schreef TheArt het volgende:
Ik zie Rojas nog niet in het lijstje staan, dat is misschien een mogelijkheid voor de mensen die nog iemand zoeken.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:25 schreef 4-elements het volgende:
Txurukka aast op wraak
Twee jaar geleden was Amets Txurukka nog een held in Frankrijk. Derde in het jongerenklassement in de Tour en de meest aanvallende renner. In 2008 was hij onzichtbaar. Het hoogtepunt was een 7e plek in de 4e etappe van de Ronde van het Baskenland. Voor zijn thuisfans. Dit jaar gaat hij proberen weer het niveau van 2007 te benaderen. Het lijkt hem nog te lukken ook, want onlangs werd hij nog 10e in het eindklassement van de Ronde van Luxemburg. Kortom, de top tien in de Tour de France moet mogelijk zijn. En dat gaat lukken, Txurukka aast op wraak!
[ afbeelding ]
Ik heb er één kunnen vinden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:24 schreef ShadyLane het volgende:
Volgens mij is er nog wel wat te vinden. Ik heb enorm lang gezocht voordat ik Rojas vond, maar ik zocht dan ook bij voorkeur naar een Spanjaard. Kwam intussen ook nog wel een paar niet zo bekende Vlamingen, Fransozen en Nederlanders tegen. Ik vind dat een Nederlander best moet mogen, ook al kent iedereen z'n naam, als het een debutant is of om andere redenen nog niet zo'n enorme erelijst heeft, toch?
Damn....die wilde ik net kiezen. Blijft weinig over maar ik ben ook wel vrij laat :Squote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:15 schreef Roynaldinho het volgende:
Zijn er nog onbekende renners die nog niet geadopteerd zijn?![]()
Ik wil er ook een
David Loosli van Lampre is die al gekozen? Deze, mij onbekende, renner wil ik wel adopteren.
Kreeg al een vermanend sms-je van Amets uit Monaco...quote:
quote:Kenny van Hummel opent Tour 2009
Kenny van Hummel heeft de eer om als eerste renner van start te gaan in de 96ste editie van de Tour de France.
De sprinter van Skil-Shimano (26) hoort zaterdag om 16.00 uur het startschot voor de eerste etappe, een individuele tijdrit van 15,5 km met start en finish in Monaco.
De Spanjaard Carlos Sastre, de winnaar van vorig jaar, vertrekt als laatste om 19.08 uur.
Zevenvoudig Tourwinnaar Lance Armstrong is al vroeg aan de beurt. De Amerikaan start al als achttiende.
quote:Good to get the first stage over and done with. Felt good and just rode a nice tempo on climb. Bring on stage 2.
Zaterdag 4 juli 2009 had het D-Day voor Gregory Rast moeten zijn. Hij startte rond de mooie tijd van 18h00, maar voelde direct druk op zijn persoon. Doordat de talentvolle sprinter Cavendish voor Rast startte en hij verder omringd werd door de held uit Varsseveld, Arashiro en Pereiro Sio heeft onze Zwitser geen TV-tijd gehad. Zelfs zijn finish was niet te zien.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:19 schreef Ill-Skillz het volgende:
Volledige naam Grégory Rast
Geboortedatum 17-1-1980
Geboorteplaats Cham, Zwitserland
Lengte 186 cm
Gewicht 78 kg
Specialisatie allround
[ afbeelding ]
Grégory gaat zich revancheren voor de blamage van Floyd Landis en zijn toenamlige Phonak ploeg van 2006. Toen mocht hij zelf nog niet meedoen. In 2007 mocht Rast eindelijk van start. Wat gebeurde er toen? Juist: Vinokoerov en de Astana ploeg werd uit de tour gesmeten.
Dit jaar slaat Rast toe. Na het grijpen van de proloog van de Ronde van Luxemburg gaat hij nu voor het geel. Eat your heart out, Contador! Oppasen, Evans! Het is aan, Menchov!
ik ben trots op jequote:111. ROULSTON Hayden 9 CERVELO TEST TEAM 21' 29" + 01' 57"
Heb je http://twitter.com/fumybeppu al ontdekt?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:18 schreef Leatherface het volgende:
Fumiyuki Beppu (startnummer 192) had een verdienstelijke eerste kennismaking met La Grande Boucle. De vrolijke Japanner van Skil-Shimano werd 174ste van de 180 deelnemers, op 2.52 van winnaar Cancellara.
Het lijkt niet heel best, maar hij laat als debutant toch maar mooi mannen als Mark Cavendish, Angelo Furlan en Steven de Jongh achter zich.En hij was even snel als Danilo Napolitano.
Nippon power in Monaco.
Sorry, maar Paulinho is behoorlijk bekend. En niks gepresteerd naast zijn zilver? Hij won ook eens een Vuelta-rit en maakte al eerder deel uit van een winnende Tourploeg (DSC in 2007)quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:52 schreef hetsjhokleek het volgende:
Ik wil graag Sergio Paulinho adopteren.
Op een zilvere medaille op de spelen van 2004 na niks gepresteerd maar wel de meesterknecht van Contador.
Nee.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:20 schreef Sautor het volgende:
[..]
Heb je http://twitter.com/fumybeppu al ontdekt?
Dit was vandaag uiteraard niet van toepassing op Beppu vandaag maar op Arashiro.quote:
Ach, hier moet hij het niet van hebben. We wachten wel op een mooie vlucht.quote:169. DUMOULIN Samuel 123 COFIDIS LE CREDIT EN LIGNE 22' 14" + 02' 42"
Mijn held Coppel heeft iig een serieuze poging gedaan, is uiteindelijk 15e geworden.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Welke adoptierenner was het snelst eigenlijk?
quote:180. HUTAROVICH Yauheni 104 FRANCAISE DES JEUX 23' 22" + 03' 50"
quote:40. NOCENTINI Rinaldo 87 AG2R-LA MONDIALE 20' 56" + 01' 24"
quote:Op zondag 5 juli 2009 16:21 schreef franklop het volgende:
Frederik Willems was nog niet eerder in Monaco geweest en keek gister tijdens de tijdrit zijn ogen uit. En dat was terug te zien in het resultaat.
Er waren geen andere leuke namen meer.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 17:26 schreef Ensaf het volgende:
Wat nou Steven Clement,
Wat nou Robert Geesink,
Wat nou Jan Janssen,
Wat nou Koos Pusthuma,
Koen de Kort is de beste Nederlander geweest in deze etappe! Het resultaat dat telt, en Koen is gewoon op een zeer respectabele negende plaats binnengekomen.
Als officieuze ambassadeur van Koen de Kort zou ik graag willen zeggen:
I told you so!
Jullie hebben Koen te Kort gedaan.
Koen heeft niet gewoon aan het langste eind getrokken, hij is gewoon kortweg de beste!
Koen heeft teminste een Korte achternaam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |