Dat is gert steegmansquote:Op maandag 29 juni 2009 21:53 schreef Mr_DG het volgende:
[ afbeelding ]
hier hoorde hij het goede nieuws dat hij mijn adoptierenner is
Neeej Verdommequote:
Ik vind Pineau onbekender dan pak em beet Willems, Lequatre, Chris Anker Sörensen, Uran, Dumoulin en Txurruka.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:10 schreef DutchSL het volgende:
Als Pineau al niet te bekend is mogen mensen met terugwerkende kracht alsnog Arroyo gaan adopteren hoor..
Pineau is een stuk bekender dan Dumoulin, Txurruka, C.A. Sörensen, Lequatre en Willems. Uran is een twijfelgeval.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:33 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Ik vind Pineau onbekender dan pak em beet Willems, Lequatre, Chris Anker Sörensen, Uran, Dumoulin en Txurruka.
Explosief typequote:Op maandag 29 juni 2009 23:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Pineau is een stuk bekender dan Dumoulin, Txurruka, C.A. Sörensen, Lequatre en Willems. Uran is een twijfelgeval.
Voor degene die Sapa gaat adopteren, vond ik een geweldige foto:
[ afbeelding ]
Misschien dat ie ook op het lijstje van lelijkste renners kanquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
Mag ik dan Mauro Satambrogio? Is volgens mij nog vrij
Primaquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
Volgens mij moet ik je teleurstellen, maar GodsSon heeft Satambrogio al. Staat tenminste in de OP en hierquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
Argh, je hebt gelijk, nog 3 keer op control-F gedrukt ook !quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:04 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik je teleurstellen, maar GodsSon heeft Satambrogio al. Staat tenminste in de OP en hier
Hmm had ik ook gedaan, gek :pquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Argh, je hebt gelijk, nog 3 keer op control-F gedrukt ook !
Zou ik anders Christophe Riblon mogen ? Heb (volgens mij) goed gekeken ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |