abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70426391
Sowieso zal Beppu het onderspit delven qua media-aandacht, Arashiro is naar ik het begrepen heb echt een publiekslieveling daar in Japan.
Jouw renner zal al moeten starten vanuit de underdog-positie .

Trouwens die foto van Beppu op zijn website http://www.fumy.jp/images/index15.jpg
pi_70430783
Wat een Japanner.

Alleen al daarom hoop ik dat ie geselecteerd wordt.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 20:23:08 #53
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70433135
Ben benieuwd of Turpin gekozen wordt.
Hij zit bij een groepje van 6 waar er nog 4 van meegaan.
-
  zaterdag 27 juni 2009 @ 21:59:20 #54
260637 Croccy
Why so serious?
pi_70435283
Ik zal deze tour Augé van Cofidis volgen.
  zondag 28 juni 2009 @ 00:33:51 #55
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_70438550
Woooh! Wat een gast die Beppu ! Leatherface, ik hoop voor je dat Shimano ook zulke praktijken uithaalt net als Astana voor mijn adoptierenner heeft gedan .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 28 juni 2009 @ 20:28:44 #56
248074 Abdoe
Werkt met de ellebogen
pi_70455843
Ik vreesde er al voor, helaas mag Christophe Laurent niet mee. Ik wil me dan wel ontfermen over Daniele Righi.
pi_70457320
Klopt alles tot nog toe in de OP?
pi_70457356
De kogel is bij Agritubel door de kerk! De selectie voor de Tour is bekend en mijn adoptierenner Brice Feillu mag mee!

Brice is op 28 Juli 1985 geboren in Châteaudun en is het jongere broertje van sprinter Romain Feillu.
Brice werd in augustus 2008 prof toen hij de overstap maakte van CC Nogent-sur-Oise naar Agritubel.
In zijn nog prille carriere heeft hij toch al 5 overwinningen behaald, waarvan een etappe in de Tour Alsace in 2008 misschien wel de meest aansprekende is. Dit seizoen hebben zijn inspanningen nog niet kunnen resulteren in een overwinning, maar met o.a. een 14e plaats in het eindklassement van de Vuelta Ciclista Asturias lijkt zijn selectie voor de Tour de France van dit jaar toch terecht.

De gebroeders Feillu, Brice en Roman

Brice Feillu aan kop van het peloton
  zondag 28 juni 2009 @ 22:14:18 #59
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_70459905
Hier wat nieuws over Tom Veelers, die nog steeds niet zeker is van een plek in de Tour. Het bericht gaat over het NK:
quote:
Tom is halverwege de koers uitgestapt. Hij was nog niet volledig hersteld van zijn ziekte, wat hem ook al uit de Ster Elektrotoer hield. Morgen word de Tourselectie van Skill in Apeldoorn bekend gemaakt. Het is nog even spannend of Tom aanstaande zaterdag in Monaco in de Tour van start zal gaan. Er moeten nog drie plaatsen vergeven worden.
Ik ben van pindavlees
pi_70462218
Maxime belde me net. Hij is in extase! Hij mag gaan rijden in de Tour. Al was dit al min of meer zeker, de bevestiging moet je toch nog maar krijgen.

Hier een foto van Maxime na het krijgen van het goede nieuws.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_70463538
Het profiel van mijn adoptierenner Marco Bandiera:

De Italiaanse renner, rijdend voor de Lampreploeg, rijdt zijn eerste Tour de France.
Hij is daarmee een beetje een laatbloeier met zijn 25 jaar, maar dat kan juist in zijn voordeel werken!
Aangezien hij nog in de luwte van ploegmaten Ballan en Bruseghin bivakkeert kan het een mooie verrassende TDF voor deze man worden.
Samen met Angelo Furlan zal hij lampre vertegenwoordigen wanneer het weer eens tot een massasprint komt en slecht is hij daar duidelijk niet in!

In de Dauphiné hielp hij Furlan aan de ritzege en zelf werd hij nog altijd vierde, al scheelde het slechts een lijndikte met Tom Boonen voor het dagpodium.
Dit biedt uiteraard perspectieven voor de tour, helaas niet in de kleuren van de Bandiera Italiana (die mag Pozzato van hem dragen), maar wel vol ambitie!

Dat we dit maar in de tour mogen zien gebeuren (uiteraard wel in lampretenue of groene trui!)

ps. ik vraag me plots af of ooit een Italiaans team de tricolore in truien heeft gehaald (of zal halen) in de tour (Sprintklassement, jongerentrui en rode lantaarn/ of trui) .
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_70465865
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:45 schreef Gitanki het volgende:

ps. ik vraag me plots af of ooit een Italiaans team de tricolore in truien heeft gehaald (of zal halen) in de tour (Sprintklassement, jongerentrui en rode lantaarn/ of trui) .

Even gekeken, er is maar 3 keer een Italiaanse winnaar van het jongeren klassement geweest. Moser in 1975 als eerste en dan twee keer Pantani in `94 en `95. In '75 won een belg (Van Linden) het groen dus geen tricolore, in '94 was het Abdoe die het groen pakte en in '95 Jalabert. Nog nooit voorgekomen dus

Edit: Nog ff verder gekeken. Alleen in '94 was er nog een Italiaanse winnaar van het rode rugnummer (van die 3 Tours dan, zijn er ofc wel meer geweest) Eros Poli.
pi_70468411
quote:
Op maandag 29 juni 2009 01:03 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Even gekeken, er is maar 3 keer een Italiaanse winnaar van het jongeren klassement geweest. Moser in 1975 als eerste en dan twee keer Pantani in `94 en `95. In '75 won een belg (Van Linden) het groen dus geen tricolore, in '94 was het Abdoe die het groen pakte en in '95 Jalabert. Nog nooit voorgekomen dus

Edit: Nog ff verder gekeken. Alleen in '94 was er nog een Italiaanse winnaar van het rode rugnummer (van die 3 Tours dan, zijn er ofc wel meer geweest) Eros Poli.
Cunego won in 2006 nog het jongerenklassement.
  maandag 29 juni 2009 @ 08:08:03 #64
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_70468519
lijkt me ook sterk dat je en beste jongere en de rode lantaarn tegelijk wint.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_70468906
quote:
Op maandag 29 juni 2009 07:47 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Cunego won in 2006 nog het jongerenklassement.
Dat klopt idd, is dan ff niet tot me door gedrongen
quote:
Op maandag 29 juni 2009 08:08 schreef Chielus het volgende:
lijkt me ook sterk dat je en beste jongere en de rode lantaarn tegelijk wint.
Ging ook om verschillende renners dan.
pi_70474894
Even in de OP gekeken en:

Ludovic Turpin - Dr.Daggla
Thomas Rohregger - Rellende_Rotscholier
Yoann Offredo - Barca

Moeten even een nieuwe kiezen
pi_70476611
Beppu mag mee bij Skil.
pi_70476645
Robert Wagner - Felagund
Tom Veelers - Flappekz

Moeten ook een nieuwe kiezen.
pi_70476701
Onze vrolijke vriend uit het Kanagawa prefectuur is er uiteraard zeer door in zijn nopjes.

pi_70476858
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:39 schreef TheArt het volgende:
Robert Wagner - Felagund
Tom Veelers - Flappekz

Als vervanger kies ik Luis Pasamontes, van Caisse D´Epargne. Die is nog niet gekozen toch.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_70476923
D'accord, is Pasamontes al zeker van zijn plaats trouwens?
pi_70477032
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:40 schreef Leatherface het volgende:
Onze vrolijke vriend uit het Kanagawa prefectuur is er uiteraard zeer door in zijn nopjes.

[ afbeelding ]

Twee Japanners deze Tour, leuk
pi_70477125
dan ga ik voor Maxim Bouet
pi_70477145
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:46 schreef Leatherface het volgende:
D'accord, is Pasamontes al zeker van zijn plaats trouwens?
Volgens cyclingstartlists.com wel, en ook wat ik van http://www.cyclisme-caiss(...)e-tour-de-france.htm dit kan uitmaken, hoewel mijn frans niet echt goed is.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_70477232
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:53 schreef Felagund het volgende:

[..]

Volgens cyclingstartlists.com wel, en ook wat ik van http://www.cyclisme-caiss(...)e-tour-de-france.htm dit kan uitmaken, hoewel mijn frans niet echt goed is.
Jep, Pasamontes is zeker.
pi_70477321
quote:
Rui Costa, Arnaud Coyot, José Joaquin Rojas et Rigoberto Uran
1 van deze gaat afvallen, wat ws. dus mijn adoptierenner is.. Al werd ie wel tweede in Portugeze kampioenschappen
Where facts are few, experts are many.
  maandag 29 juni 2009 @ 14:53:36 #77
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_70479390
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:39 schreef TheArt het volgende:
Robert Wagner - Felagund
Tom Veelers - Flappekz

Nu zijn alle leuke weg
Ik ben van pindavlees
pi_70480404
Thierry Hupond is geselecteerd voor de Tour
Hij heeft er erg veel zin in en is van plan iedere dag ten aanval te trekken!
  maandag 29 juni 2009 @ 15:37:32 #79
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70481054
Ik had een vervanger gevraagd. Is die definitief afgewezen?
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 10:36 schreef Barca het volgende:
Hm ... ik lees in het topic Tourselecties dat Yoann Offredo niet meegaat naar de Tour? Dan moet ik dus iemand anders kiezen. Zal zo ff kijken. Voorlopig kies ik dan Nocentini als vervanger.
Zo ja ... ik zou niet weten wie ik dan moet adopteren.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_70482774
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:37 schreef Barca het volgende:
Ik had een vervanger gevraagd. Is die definitief afgewezen?
[..]

Zo ja ... ik zou niet weten wie ik dan moet adopteren.
Nocentini...
Als die nog niet is afgewezen zal hij het nog wel gebeuren.

Er zijn nog zoveel leuke renners over, keuze te over.
Je zou bijv. Brett Lancaster kunnen nemen.
Die ik in het vorige topic al had aangeraden, die heeft namelijk ook een twitterpagina die hij regelmatig update.
pi_70482778
Nocentini is te bekend.

Als ik een suggestie mag doen: Marcin Sapa. Pool in de ploeg van Lampre.
  maandag 29 juni 2009 @ 16:28:20 #82
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_70482883
Lampre heeft idd 3 neiuwe opties opengezet om te adopteren.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_70482962
Santambrogio is echter al door iemand geclaimd.
pi_70483010
Doks heeft trouwens Sylvester Szmyd gekozen, maar die gaat niet mee.

Je moet ook een alternatief kiezen Doks.
pi_70483078
Die stomme Spanjolen van Caisse D'Epargne moeten eens beslissen
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 16:33:58 #86
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_70483081
Kan ik Thomas Rohregger omwisselen voor Aleksandr Kuschynski? Thomas gaat niet mee, en Aleksandr wel, ik heb gekeken in de OP en in het topic en volgens mij heeft niemand hem. Als deze ook al gekozen is geef ik de moed op.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_70483130
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:33 schreef Rumille het volgende:
Die stomme Spanjolen van Caisse D'Epargne moeten eens beslissen
Hebben ze gedaan. Coyot is mee.
pi_70483238
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kan ik Thomas Rohregger omwisselen voor Aleksandr Kuschynski? Thomas gaat niet mee, en Aleksandr wel, ik heb gekeken in de OP en in het topic en volgens mij heeft niemand hem. Als deze ook al gekozen is geef ik de moed op.
Die is volgens mij nog niet geclaimd nee.
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 16:38:55 #89
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_70483265
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:38 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Die is volgens mij nog niet geclaimd nee.
Mooi, dan is hij nu van mij.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_70483323
Mensen die Tiralongo en Goesinnen hebben gekozen, moeten ook een alternatief kiezen.

Deelnemers, check asjeblieft vrijdag of zaterdagochtend nog eens een laatste keer of je wielrenner ook echt deelneemt.
pi_70483364
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:35 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Hebben ze gedaan. Coyot is mee.
Oeh Jeeh
quote:
Arnaud Coyot : de onmisbare renner om de kopmannen terug te brengen in het peloton
In een interviewtje na de presentatie vertelde Arnaud mij dat hij in 2009 mee zal doen aan de klassiekers Milaan-San Remo, de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix ... de zwaarste klassiekers dus.

Daarna doe ik de Franse Kampioenschappen waar mijn persoonlijk doel zal zijn een trapje hoger te eindigen. Inderdaad, in 2008 eindigde hij tweede en ik vroeg hem dus of hij het niet vervelend vond dat men het daarover in de media vervolgens helemaal nooit meer had. Zijn antwoord was duidelijk: ik doe daar niet moeilijk over, dan had ik maar Frans kampioen moeten worden! Hij heeft dus goed begrepen dat wil je dat ze over je praten je eerste moet eindigen en niet tweede ...

Daarna doet hij normaal gesproken weer de Tour de France als helper, ik ga daar echt heen om alles voor de ploeg te doen. Uiteraard hebben we het een beetje gehad over hoe de drie weken van de Tour voorbij zijn gegaan 2008 en onze gezamenlijke conclusie was dat deze drie weken toch wel behoorlijk snel voorbij vliegen. Arnaud herstelt snel tijdens die drie weken als alles goed gaat, dus je merkt eigenlijk niet eens dat het drie hele weken zijn.

Ik had gezien dat de fiets van de ploeg enigszins veranderd was ... Arnaud Coyot legde uit dat het nog steeds dezelfde fiets is, alleen de kleuren zijn veranderd. Het enige verschil is dat we nu een Campagnolo versnellingsgroep met 11 versnellingen hebben in plaats van 10 voorheen.

De ploeg blijft sowieso haar verschillende sponsors trouw en dat is prettig want wij hebben het voorrecht te mogen werken met goede producten: de auto's van Volvo zijn perfect, over de pakken van Hugo Boss mogen we al helemaal niet klagen ...
Van http://paris.thover.com/story.php?l=nl&ID=153

Arnaud met grootmacht Valverde voor de start van de Tour 2008

Pech voor Arnaud in de 16e etappe van de vorige editie

Deze held is er klaar voor!
pi_70483551
En eindelijk is daar de bevestiging; Rui Alberto Faria da Costa heeft er ook veel zin in, en hoopt zijn goeie vorm van de Tour de Suisse vast te houden. Bij afwezigheid Valverde misschien nog verborgen kopman talenten?

Hij hoopt zelf ook dat hij ons wat leuks kan laten zien
Where facts are few, experts are many.
pi_70483941
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:46 schreef Atreidez het volgende:
En eindelijk is daar de bevestiging; Rui Alberto Faria da Costa heeft er ook veel zin in, en hoopt zijn goeie vorm van de Tour de Suisse vast te houden. Bij afwezigheid Valverde misschien nog verborgen kopman talenten?
[ afbeelding ]

Hij hoopt zelf ook dat hij ons wat leuks kan laten zien
Teamgenootje
pi_70484023
leuk dat Costa naar de Tour gaat. Maar waarom een jonge knul in zijn eerste jaar als prof al zo uitmelken? hij is al vanaf begin mei van de 4-daagse van duinkerken in een goede vorm.
  maandag 29 juni 2009 @ 17:05:47 #95
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70484336
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:24 schreef Leatherface het volgende:
Nocentini is te bekend.

Als ik een suggestie mag doen: Marcin Sapa. Pool in de ploeg van Lampre.
Dan adopteer ik bij deze hem. Zal eens op zoek gaan naar info e.d.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marcin_Sapa 5e Pools kampioenschap
http://www.wielernieuws.be/renner/marcinsapa.html

[ Bericht 31% gewijzigd door Barca op 29-06-2009 17:10:56 ]
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 29 juni 2009 @ 17:10:21 #96
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70484497
Turpin zit er niet in, dus ik zou graag Vanotti willen.
Heeft ooit 1x in 2005 meegedaan. Heb LF al gePM'd
-
  maandag 29 juni 2009 @ 17:12:56 #97
194695 franklop
Fran knock
pi_70484584
Zal vanavond eens de lijst nogmaals langslopen en dan een wat definitievere lijst maken. Echter beloof ik niks, want mn laptop kan de hitte vandaag niet helemaal aan, al 2 keer oververhit uitgevallen :[
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 29 juni 2009 @ 18:38:06 #98
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_70487173

Blijkbaar is Caisse d'Epargne Nicolas Portal vergeten op te halen na een dopingcontrole. Helaas zien we hem dus niet in de tour dit jaar, hij is nog steeds onderweg naar huis naar het schijnt.

Daarom een nieuwe adoptie renner: Nikolaï Trusov! (ofwel Nikolaj Trussov) Grootste prestatie dit jaar is natuurlijk zijn overwinning in Spanje, in de Ronde van Catalonië klopte hij de geblokte Noor Hushovd

Buiten veelbelovend talent op de weg doet hij het ook nog op de baan, samen met Ignatiev. Hier staat onze held links.

Hopelijk doet hij het net zo goed als Portal de laatste jaren (etappes uitrijden) en misschien komt zijn kop nog op tv schuin achter een juichende Cavendish!
Tranquillo
pi_70488845
Wiehoooo

Lampre wijzigt Tourselectie
Door Stefan (Keine_Ahnung) op maandag 29 juni 2009 17:32
Bron: Sportweek

Marco Marzano, Massimiliano Mori en Mirko Lorenzetto zullen aanstaande zaterdag toch niet van start gaan aan de Tour de France. De ploegleiding van Lampre heeft besloten het drietal alsnog thuis te laten.

De Italianen hebben niet bekend gemaakt wat de reden is voor dit besluit. Marcin Sapa, Mauro Santambrogio en David Loosli nemen de plaats in van hun ploeggenoten.

Hij mocht eerst niet mee, nu toch in de selectie... mijn held: Mauro Santambrogio
All management is Strategic Management.
pi_70488965
Ik schrok even
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')