quote:Tom is halverwege de koers uitgestapt. Hij was nog niet volledig hersteld van zijn ziekte, wat hem ook al uit de Ster Elektrotoer hield. Morgen word de Tourselectie van Skill in Apeldoorn bekend gemaakt. Het is nog even spannend of Tom aanstaande zaterdag in Monaco in de Tour van start zal gaan. Er moeten nog drie plaatsen vergeven worden.
Even gekeken, er is maar 3 keer een Italiaanse winnaar van het jongeren klassement geweest. Moser in 1975 als eerste en dan twee keer Pantani in `94 en `95. In '75 won een belg (Van Linden) het groen dus geen tricolore, in '94 was het Abdoe die het groen pakte en in '95 Jalabert. Nog nooit voorgekomen dusquote:Op zondag 28 juni 2009 23:45 schreef Gitanki het volgende:
ps. ik vraag me plots af of ooit een Italiaans team de tricolore in truien heeft gehaald (of zal halen) in de tour (Sprintklassement, jongerentrui en rode lantaarn/ of trui) .
Cunego won in 2006 nog het jongerenklassement.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:03 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Even gekeken, er is maar 3 keer een Italiaanse winnaar van het jongeren klassement geweest. Moser in 1975 als eerste en dan twee keer Pantani in `94 en `95. In '75 won een belg (Van Linden) het groen dus geen tricolore, in '94 was het Abdoe die het groen pakte en in '95 Jalabert. Nog nooit voorgekomen dus
Edit: Nog ff verder gekeken. Alleen in '94 was er nog een Italiaanse winnaar van het rode rugnummer (van die 3 Tours dan, zijn er ofc wel meer geweest) Eros Poli.
Dat klopt idd, is dan ff niet tot me door gedrongenquote:Op maandag 29 juni 2009 07:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Cunego won in 2006 nog het jongerenklassement.
Ging ook om verschillende renners dan.quote:Op maandag 29 juni 2009 08:08 schreef Chielus het volgende:
lijkt me ook sterk dat je en beste jongere en de rode lantaarn tegelijk wint.
Als vervanger kies ik Luis Pasamontes, van Caisse D´Epargne. Die is nog niet gekozen toch.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:39 schreef TheArt het volgende:
Robert Wagner - Felagund
Tom Veelers - Flappekz
Moeten ook een nieuwe kiezen.
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:40 schreef Leatherface het volgende:
Onze vrolijke vriend uit het Kanagawa prefectuur is er uiteraard zeer door in zijn nopjes.
[ afbeelding ]
Volgens cyclingstartlists.com wel, en ook wat ik van http://www.cyclisme-caiss(...)e-tour-de-france.htm dit kan uitmaken, hoewel mijn frans niet echt goed is.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:46 schreef Leatherface het volgende:
D'accord, is Pasamontes al zeker van zijn plaats trouwens?
Jep, Pasamontes is zeker.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens cyclingstartlists.com wel, en ook wat ik van http://www.cyclisme-caiss(...)e-tour-de-france.htm dit kan uitmaken, hoewel mijn frans niet echt goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |