Deze lachebek dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:30 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Zou ik anders Christophe Riblon mogen ? Heb (volgens mij) goed gekeken ?
Volgens mij ook nog niet gekozen. Dus kanquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:30 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Zou ik anders Christophe Riblon mogen ? Heb (volgens mij) goed gekeken ?
Als hij niet bezet is mag die welquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:47 schreef Mr_DG het volgende:
Als Pineau niet mag dan mag Marcin Sapa zeker ook niet![]()
Als het wel mag dan neem ik hem.
Helaas voor je, Barca heeft hem al geadopteerd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:00 schreef Mr_DG het volgende:
neej nog niet bezet.
Dus mijn adoptierenner is bij deze: Marcin Sapa![]()
[ afbeelding ]
Dankzij een tip van TheArt![]()
Hier in zijn Poolse kampioenstrui in de driedaagse de Panne.
[ afbeelding ]
Heeft al heel wat prijzen op zijn naam staan.
Weliswaar vooral in kleinere Poolse rondjes. Maar dat laat wel zien dat ie kan winnen.
Haha, ja idd. Vanavond heb ik examenfeest. Anders kijk ik vanmiddag wel even, of anders morgen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:17 schreef Leatherface het volgende:
Vanavond toch maar eens het lijstje bijwerken.
Uit de OP:quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:17 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Helaas voor je, Barca heeft hem al geadopteerd.
quote:Yoann Offredo - Barca
Edit: drie pagina's terug inderdaad.quote:
Alan Pérez Lezaun - Gillinghamquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:45 schreef Mr_DG het volgende:
Mijn 5e keus: Alan Perez
Heeft 1 etappe gewonnen, en nog nooit de Tour gereden.
Wat ik me alleen afvraag, is wat voor criteria jullie hanteren voor bekendheid? Want sommige adoptierenners zijn in mijn ogen behoorlijk bekend.
quote:
Jij nam Sapa toch? Zo niet, dan wil ik die uiteraard.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:57 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
![]()
Ik geef het op.
Tenzij ik alsnog Pineau mag
Dan kom ik vanavond wel even terug om te kijken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:20 schreef Leatherface het volgende:
Beste users. De huidige situatie is soms niet overeenkomstig met de OP. Simpelweg omdat niet alle updates zijn bijgewerkt. Barca heeft bv. Marcin Sapa als stand-in voor Offredo geclaimd.
Excuus voor die onduidelijk. Vanavond werk ik alles bij.
Haha, die wilde ik net nemenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:28 schreef gitaarsnaar het volgende:
dankzij Thomas D. gaat mijn adoptierenner (Wegelius) toch de tour in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |