Is al geadopteerd geloof ik...quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:57 schreef Happel het volgende:
Ik adopteer Yauheni Hutarovich
Nog nooit van de beste man gehoord, al zie ik dat hij wel een aantal redelijke uitslagen heeft gereden dit jaar.
Ik had Luis Pasamontes gekozen als alternatief. Die was toch goedgekeurd:quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:24 schreef Leatherface het volgende:
OP weer bijgewerkt.
Deelnemers, laat het s.v.p. tijdig weten (uiterlijk zaterdagochtend) als zaken niet kloppen. Of wanneer je naam er onterecht nog niet in staat.
@Felagund: je moet nog een alternatief zoeken voor Robert Wagner.
@aspirant-deelnemers, kijk goed naar de OP wie al gekozen is.
Muravyev is al door Falco gekozen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:47 schreef Happel het volgende:
Iedereen is volgens mij al gekozen. Gisteren even die lijst doorgenomen, kan er niks bruikbaars en onbekends tussen vinden.
Edit: Of kan ik Dmitri Moeravjev adopteren? Die is mij niet bekend
Blijkbaar mocht Calzati niet, aangezien je hem niet in de lijst heb opgekomen. Dan ga ik maar voor Lancaster. Anders houd ik gewoon Calzati.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:51 schreef Leatherface het volgende:
De spoeling is wel dun.
Maar volgens mij zijn Brett Lancaster (Aus-Cervelo) Julian Dean (NZ-Garmin) nog vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |