Hebben ze gedaan. Coyot is mee.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:33 schreef Rumille het volgende:
Die stomme Spanjolen van Caisse D'Epargne moeten eens beslissen

Die is volgens mij nog niet geclaimd nee.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kan ik Thomas Rohregger omwisselen voor Aleksandr Kuschynski? Thomas gaat niet mee, en Aleksandr wel, ik heb gekeken in de OP en in het topic en volgens mij heeft niemand hem. Als deze ook al gekozen is geef ik de moed op.

Mooi, dan is hij nu van mij.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die is volgens mij nog niet geclaimd nee.

Oehquote:
 Jeeh
 Jeeh 
Van http://paris.thover.com/story.php?l=nl&ID=153quote:Arnaud Coyot : de onmisbare renner om de kopmannen terug te brengen in het peloton
In een interviewtje na de presentatie vertelde Arnaud mij dat hij in 2009 mee zal doen aan de klassiekers Milaan-San Remo, de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix ... de zwaarste klassiekers dus.
Daarna doe ik de Franse Kampioenschappen waar mijn persoonlijk doel zal zijn een trapje hoger te eindigen. Inderdaad, in 2008 eindigde hij tweede en ik vroeg hem dus of hij het niet vervelend vond dat men het daarover in de media vervolgens helemaal nooit meer had. Zijn antwoord was duidelijk: ik doe daar niet moeilijk over, dan had ik maar Frans kampioen moeten worden! Hij heeft dus goed begrepen dat wil je dat ze over je praten je eerste moet eindigen en niet tweede ...
Daarna doet hij normaal gesproken weer de Tour de France als helper, ik ga daar echt heen om alles voor de ploeg te doen. Uiteraard hebben we het een beetje gehad over hoe de drie weken van de Tour voorbij zijn gegaan 2008 en onze gezamenlijke conclusie was dat deze drie weken toch wel behoorlijk snel voorbij vliegen. Arnaud herstelt snel tijdens die drie weken als alles goed gaat, dus je merkt eigenlijk niet eens dat het drie hele weken zijn.
Ik had gezien dat de fiets van de ploeg enigszins veranderd was ... Arnaud Coyot legde uit dat het nog steeds dezelfde fiets is, alleen de kleuren zijn veranderd. Het enige verschil is dat we nu een Campagnolo versnellingsgroep met 11 versnellingen hebben in plaats van 10 voorheen.
De ploeg blijft sowieso haar verschillende sponsors trouw en dat is prettig want wij hebben het voorrecht te mogen werken met goede producten: de auto's van Volvo zijn perfect, over de pakken van Hugo Boss mogen we al helemaal niet klagen ...

Teamgenootjequote:Op maandag 29 juni 2009 16:46 schreef Atreidez het volgende:
En eindelijk is daar de bevestiging; Rui Alberto Faria da Costa heeft er ook veel zin in, en hoopt zijn goeie vorm van de Tour de Suisse vast te houden. Bij afwezigheid Valverde misschien nog verborgen kopman talenten?
[ afbeelding ]
Hij hoopt zelf ook dat hij ons wat leuks kan laten zien

Dan adopteer ik bij deze hem. Zal eens op zoek gaan naar info e.d.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:24 schreef Leatherface het volgende:
Nocentini is te bekend.
Als ik een suggestie mag doen: Marcin Sapa. Pool in de ploeg van Lampre.

Dat is gert steegmansquote:Op maandag 29 juni 2009 21:53 schreef Mr_DG het volgende:
[ afbeelding ]
hier hoorde hij het goede nieuws dat hij mijn adoptierenner is

Neeej Verdommequote:

Ik vind Pineau onbekender dan pak em beet Willems, Lequatre, Chris Anker Sörensen, Uran, Dumoulin en Txurruka.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:10 schreef DutchSL het volgende:
Als Pineau al niet te bekend is mogen mensen met terugwerkende kracht alsnog Arroyo gaan adopteren hoor..

Pineau is een stuk bekender dan Dumoulin, Txurruka, C.A. Sörensen, Lequatre en Willems. Uran is een twijfelgeval.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:33 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Ik vind Pineau onbekender dan pak em beet Willems, Lequatre, Chris Anker Sörensen, Uran, Dumoulin en Txurruka.

Explosief typequote:Op maandag 29 juni 2009 23:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Pineau is een stuk bekender dan Dumoulin, Txurruka, C.A. Sörensen, Lequatre en Willems. Uran is een twijfelgeval.
Voor degene die Sapa gaat adopteren, vond ik een geweldige foto:
[ afbeelding ]
 dat wordt een mooie tour met hem,  Furlan ,  Ballan en mijn Bandiera!
   dat wordt een mooie tour met hem,  Furlan ,  Ballan en mijn Bandiera! 

Misschien dat ie ook op het lijstje van lelijkste renners kanquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
Mag ik dan Mauro Satambrogio? Is volgens mij nog vrij

Primaquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:44 schreef LangeTabbetje het volgende:

Volgens mij moet ik je teleurstellen, maar GodsSon heeft Satambrogio al. Staat tenminste in de OP en hierquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:44 schreef LangeTabbetje het volgende:

Argh, je hebt gelijk, nog 3 keer op control-F gedrukt ook !quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:04 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik je teleurstellen, maar GodsSon heeft Satambrogio al. Staat tenminste in de OP en hier

Hmm had ik ook gedaan, gek :pquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Argh, je hebt gelijk, nog 3 keer op control-F gedrukt ook !

Zou ik anders Christophe Riblon mogen ? Heb (volgens mij) goed gekeken ?quote:

Deze lachebek dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:30 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Zou ik anders Christophe Riblon mogen ? Heb (volgens mij) goed gekeken ?

Volgens mij ook nog niet gekozen. Dus kanquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:30 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Zou ik anders Christophe Riblon mogen ? Heb (volgens mij) goed gekeken ?

Als hij niet bezet is mag die welquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:47 schreef Mr_DG het volgende:
Als Pineau niet mag dan mag Marcin Sapa zeker ook niet
Als het wel mag dan neem ik hem.

Helaas voor je, Barca heeft hem al geadopteerd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:00 schreef Mr_DG het volgende:
neej nog niet bezet.
Dus mijn adoptierenner is bij deze: Marcin Sapa
[ afbeelding ]
Dankzij een tip van TheArt
Hier in zijn Poolse kampioenstrui in de driedaagse de Panne.
[ afbeelding ]
Heeft al heel wat prijzen op zijn naam staan.
Weliswaar vooral in kleinere Poolse rondjes. Maar dat laat wel zien dat ie kan winnen.

Haha, ja idd. Vanavond heb ik examenfeest. Anders kijk ik vanmiddag wel even, of anders morgen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:17 schreef Leatherface het volgende:
Vanavond toch maar eens het lijstje bijwerken.

Uit de OP:quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:17 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Helaas voor je, Barca heeft hem al geadopteerd.
quote:Yoann Offredo - Barca

Edit: drie pagina's terug inderdaad.quote:

Alan Pérez Lezaun - Gillinghamquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:45 schreef Mr_DG het volgende:
Mijn 5e keus: Alan Perez
Heeft 1 etappe gewonnen, en nog nooit de Tour gereden.
Wat ik me alleen afvraag, is wat voor criteria jullie hanteren voor bekendheid? Want sommige adoptierenners zijn in mijn ogen behoorlijk bekend.

quote:

Jij nam Sapa toch? Zo niet, dan wil ik die uiteraard.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:57 schreef Mr_DG het volgende:
[..]

Ik geef het op.
Tenzij ik alsnog Pineau mag

Dan kom ik vanavond wel even terug om te kijken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:20 schreef Leatherface het volgende:
Beste users. De huidige situatie is soms niet overeenkomstig met de OP. Simpelweg omdat niet alle updates zijn bijgewerkt. Barca heeft bv. Marcin Sapa als stand-in voor Offredo geclaimd.
Excuus voor die onduidelijk. Vanavond werk ik alles bij.

Haha, die wilde ik net nemenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:28 schreef gitaarsnaar het volgende:
dankzij Thomas D. gaat mijn adoptierenner (Wegelius) toch de tour in

Is al geadopteerd geloof ik...quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:57 schreef Happel het volgende:
Ik adopteer Yauheni Hutarovich
Nog nooit van de beste man gehoord, al zie ik dat hij wel een aantal redelijke uitslagen heeft gereden dit jaar.

Ik had Luis Pasamontes gekozen als alternatief. Die was toch goedgekeurd:quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:24 schreef Leatherface het volgende:
OP weer bijgewerkt.
Deelnemers, laat het s.v.p. tijdig weten (uiterlijk zaterdagochtend) als zaken niet kloppen. Of wanneer je naam er onterecht nog niet in staat.
@Felagund: je moet nog een alternatief zoeken voor Robert Wagner.
@aspirant-deelnemers, kijk goed naar de OP wie al gekozen is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |