Het klopt wel. Ik ben in de Tour nog nooit een renner tegengekomen die ik niet kende. Misschien 5 jaar mango's gaan plukken in Costa Rica en dan terugkomen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik iedereen te goed ken. Ik nam expres Martin zo vroeg omdat Dan gewoon een held is en hij is onbekend. Dat was dus dubbel goed. Nu dat niet meer zo is, zie ik er weinig noodzaak in om iemand te kiezen. De meeste mensen kiezen hier iemand omdat ze diegene ook echt helemaal niet kennen. Dat speelt bij mij niet.
precies vandaar dat het ook moeilijk is om een definitie te geven van onbekende tour-renner. Als je idd alleen de Tour volgt zijn de meeste onbekend maar als je 52 weken per jaar het wielrennen volgt ken je ze allemaal van naam.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik iedereen te goed ken. Ik nam expres Martin zo vroeg omdat Dan gewoon een held is en hij is onbekend. Dat was dus dubbel goed. Nu dat niet meer zo is, zie ik er weinig noodzaak in om iemand te kiezen. De meeste mensen kiezen hier iemand omdat ze diegene ook echt helemaal niet kennen. Dat speelt bij mij niet.
en dan vooral geen internet en tv kijken anders weet je het nogquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het klopt wel. Ik ben in de Tour nog nooit een renner tegengekomen die ik niet kende. Misschien 5 jaar mango's gaan plukken in Costa Rica en dan terugkomen.
Dean werd aangeboden in dit topic als zijnde nog beschikbaar. En aangezien mijn eerste keus niet met de SKIL ploeg mee mag doen...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:16 schreef Barca het volgende:
Mag ik mijn renner ruilen tegen Tom Boonen?
Julian Dean? Da's toch geen onbekende renner?! Hij mag van mij geadopteerd worden hoor, daar niet van.
Nogmaals: ik vind het prima dat je de zoon van James Dean hebt geadopteerd, maar hij is in mijn ogen bekender dan een Nocentini. Daar had ik nog niet eerder van gehoord.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dean werd aangeboden in dit topic als zijnde nog beschikbaar. En aangezien mijn eerste keus niet met de SKIL ploeg mee mag doen...
Dat is wel een probleem tegenwoordig. Dan maar mango's plukken in een gebied zonder elektriciteit.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
en dan vooral geen internet en tv kijken anders weet je het nog
Tsja, dat was dus al mijn adoptie rennerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:27 schreef ShadyLane het volgende:
Brett Lancaster nog niet geclaimd? Dan bij deze.
Ene Denis Menchov bij de Rabobank, nog nooit van gehoord..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:35 schreef ShadyLane het volgende:
Zoek ik nog even verder. Tis lastig, al m'n Spanjaarden zijn ook al vergeven. Maar er zit vast nog ergens een of andere obscure Rus tussen ofzo.
Bij deze. Ik had nog nooit van de beste knul gehoord, dus ik ontferm me graag over 'm.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:18 schreef TheArt het volgende:
Ik zie Rojas nog niet in het lijstje staan, dat is misschien een mogelijkheid voor de mensen die nog iemand zoeken.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:25 schreef 4-elements het volgende:
Txurukka aast op wraak
Twee jaar geleden was Amets Txurukka nog een held in Frankrijk. Derde in het jongerenklassement in de Tour en de meest aanvallende renner. In 2008 was hij onzichtbaar. Het hoogtepunt was een 7e plek in de 4e etappe van de Ronde van het Baskenland. Voor zijn thuisfans. Dit jaar gaat hij proberen weer het niveau van 2007 te benaderen. Het lijkt hem nog te lukken ook, want onlangs werd hij nog 10e in het eindklassement van de Ronde van Luxemburg. Kortom, de top tien in de Tour de France moet mogelijk zijn. En dat gaat lukken, Txurukka aast op wraak!
[ afbeelding ]
Ik heb er één kunnen vinden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:24 schreef ShadyLane het volgende:
Volgens mij is er nog wel wat te vinden. Ik heb enorm lang gezocht voordat ik Rojas vond, maar ik zocht dan ook bij voorkeur naar een Spanjaard. Kwam intussen ook nog wel een paar niet zo bekende Vlamingen, Fransozen en Nederlanders tegen. Ik vind dat een Nederlander best moet mogen, ook al kent iedereen z'n naam, als het een debutant is of om andere redenen nog niet zo'n enorme erelijst heeft, toch?
Damn....die wilde ik net kiezen. Blijft weinig over maar ik ben ook wel vrij laat :Squote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:15 schreef Roynaldinho het volgende:
Zijn er nog onbekende renners die nog niet geadopteerd zijn?![]()
Ik wil er ook een
David Loosli van Lampre is die al gekozen? Deze, mij onbekende, renner wil ik wel adopteren.
Kreeg al een vermanend sms-je van Amets uit Monaco...quote:
quote:Kenny van Hummel opent Tour 2009
Kenny van Hummel heeft de eer om als eerste renner van start te gaan in de 96ste editie van de Tour de France.
De sprinter van Skil-Shimano (26) hoort zaterdag om 16.00 uur het startschot voor de eerste etappe, een individuele tijdrit van 15,5 km met start en finish in Monaco.
De Spanjaard Carlos Sastre, de winnaar van vorig jaar, vertrekt als laatste om 19.08 uur.
Zevenvoudig Tourwinnaar Lance Armstrong is al vroeg aan de beurt. De Amerikaan start al als achttiende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |