Zijn dat nou echt onbekende namen ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:53 schreef Flappekz het volgende:
Doe mij Julian Dean maar
Vind m ook niet onbekend, maar als er wordt gezegd dat t mag...quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn dat nou echt onbekende namen ?
Ik las ook iemand die Duque gepakt had .... WTF
Dan neem ik die. Zie die niet terug komen in de lijst. Wil je nog een pm voor je administratie?quote:
Die rit kwam natuurlijk door mijn steunquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:55 schreef Leatherface het volgende:
Calzati heeft eens een rit gepakt. Maar goed, dat gold ook voor Dumoulin. Maar ik zal dan verder niet tegen het oordeel van franklop ingaan
Maar wil je Lancaster?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vind m ook niet onbekend, maar als er wordt gezegd dat t mag...
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:11 schreef franklop het volgende:
Pas paar dagen uur van tevoren als renners bepaald zijn welke gekozen mogen worden mogen starten ofzo.
Lloyd Mondory is nog een redelijke die je kan nemen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:07 schreef TheArt het volgende:
Allez, Daniel Martin zal dus niet starten. Wel erg kut, maar niets aan te doen. Dan besluit ik maar om niemand te adopteren.
Volgens mij is de Feillu het broertje van. Dus niet bekend.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:11 schreef Mr_DG het volgende:
Een Willems, Szmyd, Renshaw, Niermann, Verdugo, Feillu, Chris Anker Sörensen, Dean, Uran, Dumoulin, Txurruka, Augé en Cuesta lijken me dan ook te bekend.
Als je een Italiaan/Spanjaard hebt is de kans grootquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:56 schreef Barca het volgende:
Hm ... zou mijn renner wel starten of wordt hij er ook nog uitgehaald i.v.m. epo gebruik?
Yepz, Bricequote:Op donderdag 2 juli 2009 12:53 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Volgens mij is de Feillu het broertje van. Dus niet bekend.
Nee, een ePool.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:56 schreef Sautor het volgende:
[..]
Als je een Italiaan/Spanjaard hebt is de kans groot
...... hmmm, Knees, waar heb ik die naam eerder horen vallenquote:
Het probleem is dat ik iedereen te goed ken. Ik nam expres Martin zo vroeg omdat Dan gewoon een held is en hij is onbekend. Dat was dus dubbel goed. Nu dat niet meer zo is, zie ik er weinig noodzaak in om iemand te kiezen. De meeste mensen kiezen hier iemand omdat ze diegene ook echt helemaal niet kennen. Dat speelt bij mij niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:53 schreef mottie het volgende:
[..]
Lloyd Mondory is nog een redelijke die je kan nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |