Inderdaad behalve dan de topsprinters en de topklimmers. Maar dat je wel gewoon voor een Arroyo kan kiezen. Er worden zelf renners als Uran, Spilak en Nocentini geadopteerd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:48 schreef JelleS het volgende:
Het kan beter gewoon het adopteer een Tour-renner gaan heten...
Sorry hoor maar ik vind Uran en Spilak voor de gemiddelde tourvolger onbekende renners, Nocentini is daarentegen te bekend (wat waarschijnlijk ook meegedeelt zal worden aan Barca).quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:56 schreef Croccy het volgende:
[..]
Inderdaad behalve dan de topsprinters en de topklimmers. Maar dat je wel gewoon voor een Arroyo kan kiezen. Er worden zelf renners als Uran, Spilak en Nocentini geadopteerd.
Ik heb het gevoel dat iedereen in 2-3 regels tekst zijn renner beschrijft na elke etappe. Vaak komt een renner niet in beeld en heb je alleen de uitslag.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:38 schreef Dpadnul het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind Uran en Spilak voor de gemiddelde tourvolger onbekende renners, Nocentini is daarentegen te bekend (wat waarschijnlijk ook meegedeelt zal worden aan Barca).
Het punt van dit "spel" is dan ook niet met je gekozen renner te gaan pronken. Eerder gaat het erom dat je op een andere manier de Tour volgt, de onbelichte kant van de Tour in beeld brengen als het ware.
Bekende renners worden al vaak genoeg eruit geplukt door de reguliere media, op deze manier ben je zelf bezig de koers op een alternatieve, actieve manier te volgen.
Mag ik dan José Angel Gomez Marchantequote:Op donderdag 25 juni 2009 21:05 schreef Leatherface het volgende:
Napolitano is imo ook te bekend.
Daarom is het ook interessanter om niet alleen een onbekende renner te kiezen, maar ook nog eens eentje waarvan sowieso niet al te veel wordt verwacht. Je kan wel een verborgen pareltje gaan kiezen dat het grote publiek niet kent, maar waarvan iedereen die het echt volgt weet dat opvallende prestaties in de lijn der verwachtingen liggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:38 schreef Dpadnul het volgende:
Het punt van dit "spel" is dan ook niet met je gekozen renner te gaan pronken. Eerder gaat het erom dat je op een andere manier de Tour volgt, de onbelichte kant van de Tour in beeld brengen als het ware.
Wat mij betreft wel. Vraag het anders effe aan franklop.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:49 schreef Sporttv het volgende:
Mag ik ipv Fischer van Liquigas, Egoi Martinez van Euskatel nemen ?
Zou wel leuk zijn, dan kan mijn adoptierenner de strijd met Beppu aan voor beste japannerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:00 schreef Leatherface het volgende:
Dit weekend wordt de definitieve selectie van Skil-Shimano bekend gemaakt.
Fingers crossed for Fumiyuki-San.
Het zou kunnen dat ze Beppu kiezen om cosponsor Shimano te behagen. Die hebben een grote Japanse thuismarkt, en een Japanner in de Tour zou ze veel publiciteit kunnen opleveren. Een beetje a la het selecteren van Muravyev. Hoewel ik niet denk dat de Japanners zodanig te werk gaan dat ze echt druk uitoefenen op de teamdirectie (ik vermoed dat de Kazakken dat wel deden)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:19 schreef Dpadnul het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, dan kan mijn adoptierenner de strijd met Beppu aan voor beste japanner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |