Zoals eerder aangegeven, wissels moeten per PM aan de mods worden doorrgegeven. En mogen alleen worden gedaan als het zeker is dat de eerder geadopteerde renner NIET naar de tour gaat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:12 schreef Atreidez het volgende:
Mag ik Rui Costa adopteren ipv. Kyrienka ?
das waar, maar LeatherFace is ook cababel om het te beoordelenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:20 schreef Atreidez het volgende:
GCE site heeft uiteindelijke selectie online staan, en dacht dat jij de ok moest geven
Tel jij daar 9 renners? Ik tel er 10, kortom er moet nog iemand afvallen en de selectie is dan ook nog niet definitiefquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:20 schreef Atreidez het volgende:
GCE site heeft uiteindelijke selectie online staan, en dacht dat jij de ok moest geven
Ohquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:02 schreef TheArt het volgende:
Tel jij daar 9 renners? Ik tel er 10, kortom er moet nog iemand afvallen en de selectie is dan ook nog niet definitief
Trusov was al gekozen. Napolitano, de Italiaanse sprintslager, is veel te bekend.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:43 schreef assie het volgende:
Jaaaa, ik heb er 1 gevonden (eigenlijk 2)
Aangezien Duque in de lijst staat dacht ik, kan ik dan Danilo Napolitano adopteren?
(Mocht je die toch te bekend vinden ga ik voor, Nicolai Troussov)
Nou ja, als je hem naast Duque zet..... Beide 1 tour gereden, zonder etappewinst ofzoquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Napolitano, de Italiaanse sprintslager, is veel te bekend.
Het gaat natuurlijk niet alleen om de Tour lijkt me, Napolitano is toch een veel bekendere renner/sprinter dan Duque.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:54 schreef assie het volgende:
[..]
Nou ja, als je hem naast Duque zet..... Beide 1 tour gereden, zonder etappewinst ofzo
Napolitano reeds hem niet eens uit (2007), Duque wel (2008)
Ja hoor, akkoord met Rui Costa indien ie geselecteerd wordt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:22 schreef franklop het volgende:
[..]
das waar, maar LeatherFace is ook cababel om het te beoordelenMaar als je het aan hem doorgeeft komt het goed!
Niet alles draait om de Tour. Napo heeft daarbuiten veel te veel gewonnen om als 'onbekende' door het leven te gaan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:54 schreef assie het volgende:
[..]
Nou ja, als je hem naast Duque zet..... Beide 1 tour gereden, zonder etappewinst ofzo
Napolitano reeds hem niet eens uit (2007), Duque wel (2008)
Zou dit in de beginpost kunnen...quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:54 schreef Croccy het volgende:
Alexandre Botcharov en anders John Gadret.
Inderdaad behalve dan de topsprinters en de topklimmers. Maar dat je wel gewoon voor een Arroyo kan kiezen. Er worden zelf renners als Uran, Spilak en Nocentini geadopteerd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:48 schreef JelleS het volgende:
Het kan beter gewoon het adopteer een Tour-renner gaan heten...
Sorry hoor maar ik vind Uran en Spilak voor de gemiddelde tourvolger onbekende renners, Nocentini is daarentegen te bekend (wat waarschijnlijk ook meegedeelt zal worden aan Barca).quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:56 schreef Croccy het volgende:
[..]
Inderdaad behalve dan de topsprinters en de topklimmers. Maar dat je wel gewoon voor een Arroyo kan kiezen. Er worden zelf renners als Uran, Spilak en Nocentini geadopteerd.
Ik heb het gevoel dat iedereen in 2-3 regels tekst zijn renner beschrijft na elke etappe. Vaak komt een renner niet in beeld en heb je alleen de uitslag.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:38 schreef Dpadnul het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind Uran en Spilak voor de gemiddelde tourvolger onbekende renners, Nocentini is daarentegen te bekend (wat waarschijnlijk ook meegedeelt zal worden aan Barca).
Het punt van dit "spel" is dan ook niet met je gekozen renner te gaan pronken. Eerder gaat het erom dat je op een andere manier de Tour volgt, de onbelichte kant van de Tour in beeld brengen als het ware.
Bekende renners worden al vaak genoeg eruit geplukt door de reguliere media, op deze manier ben je zelf bezig de koers op een alternatieve, actieve manier te volgen.
Mag ik dan José Angel Gomez Marchantequote:Op donderdag 25 juni 2009 21:05 schreef Leatherface het volgende:
Napolitano is imo ook te bekend.
Daarom is het ook interessanter om niet alleen een onbekende renner te kiezen, maar ook nog eens eentje waarvan sowieso niet al te veel wordt verwacht. Je kan wel een verborgen pareltje gaan kiezen dat het grote publiek niet kent, maar waarvan iedereen die het echt volgt weet dat opvallende prestaties in de lijn der verwachtingen liggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:38 schreef Dpadnul het volgende:
Het punt van dit "spel" is dan ook niet met je gekozen renner te gaan pronken. Eerder gaat het erom dat je op een andere manier de Tour volgt, de onbelichte kant van de Tour in beeld brengen als het ware.
Wat mij betreft wel. Vraag het anders effe aan franklop.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:49 schreef Sporttv het volgende:
Mag ik ipv Fischer van Liquigas, Egoi Martinez van Euskatel nemen ?
Zou wel leuk zijn, dan kan mijn adoptierenner de strijd met Beppu aan voor beste japannerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:00 schreef Leatherface het volgende:
Dit weekend wordt de definitieve selectie van Skil-Shimano bekend gemaakt.
Fingers crossed for Fumiyuki-San.
Het zou kunnen dat ze Beppu kiezen om cosponsor Shimano te behagen. Die hebben een grote Japanse thuismarkt, en een Japanner in de Tour zou ze veel publiciteit kunnen opleveren. Een beetje a la het selecteren van Muravyev. Hoewel ik niet denk dat de Japanners zodanig te werk gaan dat ze echt druk uitoefenen op de teamdirectie (ik vermoed dat de Kazakken dat wel deden)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:19 schreef Dpadnul het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, dan kan mijn adoptierenner de strijd met Beppu aan voor beste japanner
quote:Tom is halverwege de koers uitgestapt. Hij was nog niet volledig hersteld van zijn ziekte, wat hem ook al uit de Ster Elektrotoer hield. Morgen word de Tourselectie van Skill in Apeldoorn bekend gemaakt. Het is nog even spannend of Tom aanstaande zaterdag in Monaco in de Tour van start zal gaan. Er moeten nog drie plaatsen vergeven worden.
Even gekeken, er is maar 3 keer een Italiaanse winnaar van het jongeren klassement geweest. Moser in 1975 als eerste en dan twee keer Pantani in `94 en `95. In '75 won een belg (Van Linden) het groen dus geen tricolore, in '94 was het Abdoe die het groen pakte en in '95 Jalabert. Nog nooit voorgekomen dusquote:Op zondag 28 juni 2009 23:45 schreef Gitanki het volgende:
ps. ik vraag me plots af of ooit een Italiaans team de tricolore in truien heeft gehaald (of zal halen) in de tour (Sprintklassement, jongerentrui en rode lantaarn/ of trui) .
Cunego won in 2006 nog het jongerenklassement.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:03 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Even gekeken, er is maar 3 keer een Italiaanse winnaar van het jongeren klassement geweest. Moser in 1975 als eerste en dan twee keer Pantani in `94 en `95. In '75 won een belg (Van Linden) het groen dus geen tricolore, in '94 was het Abdoe die het groen pakte en in '95 Jalabert. Nog nooit voorgekomen dus
Edit: Nog ff verder gekeken. Alleen in '94 was er nog een Italiaanse winnaar van het rode rugnummer (van die 3 Tours dan, zijn er ofc wel meer geweest) Eros Poli.
Dat klopt idd, is dan ff niet tot me door gedrongenquote:Op maandag 29 juni 2009 07:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Cunego won in 2006 nog het jongerenklassement.
Ging ook om verschillende renners dan.quote:Op maandag 29 juni 2009 08:08 schreef Chielus het volgende:
lijkt me ook sterk dat je en beste jongere en de rode lantaarn tegelijk wint.
Als vervanger kies ik Luis Pasamontes, van Caisse D´Epargne. Die is nog niet gekozen toch.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:39 schreef TheArt het volgende:
Robert Wagner - Felagund
Tom Veelers - Flappekz
Moeten ook een nieuwe kiezen.
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:40 schreef Leatherface het volgende:
Onze vrolijke vriend uit het Kanagawa prefectuur is er uiteraard zeer door in zijn nopjes.
[ afbeelding ]
Volgens cyclingstartlists.com wel, en ook wat ik van http://www.cyclisme-caiss(...)e-tour-de-france.htm dit kan uitmaken, hoewel mijn frans niet echt goed is.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:46 schreef Leatherface het volgende:
D'accord, is Pasamontes al zeker van zijn plaats trouwens?
Jep, Pasamontes is zeker.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens cyclingstartlists.com wel, en ook wat ik van http://www.cyclisme-caiss(...)e-tour-de-france.htm dit kan uitmaken, hoewel mijn frans niet echt goed is.
1 van deze gaat afvallen, wat ws. dus mijn adoptierenner is.. Al werd ie wel tweede in Portugeze kampioenschappenquote:Rui Costa, Arnaud Coyot, José Joaquin Rojas et Rigoberto Uran
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:39 schreef TheArt het volgende:
Robert Wagner - Felagund
Tom Veelers - Flappekz
Moeten ook een nieuwe kiezen.
Zo ja ... ik zou niet weten wie ik dan moet adopteren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:36 schreef Barca het volgende:
Hm ... ik lees in het topic Tourselecties dat Yoann Offredo niet meegaat naar de Tour? Dan moet ik dus iemand anders kiezen. Zal zo ff kijken. Voorlopig kies ik dan Nocentini als vervanger.
Nocentini...quote:Op maandag 29 juni 2009 15:37 schreef Barca het volgende:
Ik had een vervanger gevraagd. Is die definitief afgewezen?
[..]
Zo ja ... ik zou niet weten wie ik dan moet adopteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |