Dacht ik toch ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:04 schreef MPG het volgende:
rielextse baan heeft die vent van je dan, LL.
waar kan ik solliciterenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nope
Die heeft als hoofdtaak ons kind op te voeden en mij te sexueelplezieren
Ik heb liever wat uitdaging dan niets te doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik gelukkig geen last van
Wat leukquote:
alleen randallquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wat leuk
Je wilt TOCH kinderen?
Of wil je alleen Randall?
Hij heeft de eigen zaak als uitdagingquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb liever wat uitdaging dan niets te doen
Kreeg dit weekend nog de opmerking dat het zo´n geweldig kind is om te lenenquote:
begin een eigen zaakquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb liever wat uitdaging dan niets te doen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft de eigen zaak als uitdaging
dus jij werkt ook 7 dagen lang 24 uur per dag?
Dinsdag en woensdag zijn GF zn weekenddagen aangezien hij het hele weekend werkt
whehehe maar is het ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kreeg dit weekend nog de opmerking dat het zo´n geweldig kind is om te lenen
Ow en babysit voor zaterdag is 100% geregeld dus dat gaat door
Sigarettenmachien de deur uit doen, heb je daar ook geen last meer van.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
begin een eigen zaak![]()
[..]
![]()
en op die weekend dagen ben ik nog bezig met de zaak![]()
ben nou ook weer in de zaak bellen ze net om te sigaretten automaat te vullen
Dat zou geen goede beslissing zijn aangezien 90% van de klanten rooktquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Sigarettenmachien de deur uit doen, heb je daar ook geen last meer van.
kan ik niet maken ben zelf de grootste afnemerquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Sigarettenmachien de deur uit doen, heb je daar ook geen last meer van.
en het personeel ook allemaalquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zou geen goede beslissing zijn aangezien 90% van de klanten rookt
Oh ja.. behalve mijn vent dusquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en het personeel ook allemaal
die gaat vanzelf wel roken als ie hier lang genoeg werktquote:
Dat met die midden-afscheidingen is een fucking slecht plan. Als hulpdiensten kom je er totaal niet door namelijk, dat is al vaker mis gegaan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
'Inhaalverbod op 80-kilometerwegen'
en dan kom je achter een tractor te hangen
ze denken ook echt niet naquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat met die midden-afscheidingen is een fucking slecht plan. Als hulpdiensten kom je er totaal niet door namelijk, dat is al vaker mis gegaan.
nah, ik heb liever wat te doen dan te delegeren van de leuke dingenquote:
Laatst heeft een peuk voor me opgestoken, hij vroeg zich meteen af hoe hij ooit heeft kunnen roken en dan in het bijzonder hoe hij ooit St. Michel heeft kunnen rokenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die gaat vanzelf wel roken als ie hier lang genoeg werkt
net als die internetheffingquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze denken ook echt niet na![]()
om met zulke stomme ideeen te komen![]()
De leuke dingen doet ie juist zelfquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
nah, ik heb liever wat te doen dan te delegeren van de leuke dingen
was het dat maarquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
nah, ik heb liever wat te doen dan te delegeren van de leuke dingen
Je mag rustig een niet-rokers mening hebben hoorquote:
er is dus nog hoopquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Laatst heeft een peuk voor me opgestoken, hij vroeg zich meteen af hoe hij ooit heeft kunnen roken en dan in het bijzonder hoe hij ooit St. Michel heeft kunnen roken
quote:
quote:
Daarom ga ik de discussie ook nooit aan, net zzoals de vorige keer heb ik me daar heerlijk afzijdig van gehouden. Men doet maar wat ze zelf willen, het zal me worst wezen. Als ik er maar geen last van heb (en dan heb ik het niet alleen over roken)quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je mag rustig een niet-rokers mening hebben hoor
(als is die discussie idd bijna altijd het zelfde)
Die instelling heb ik trouwens ook met veel dingen hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom ga ik de discussie ook nooit aan, net zzoals de vorige keer heb ik me daar heerlijk afzijdig van gehouden. Men doet maar wat ze zelf willen, het zal me worst wezen. Als ik er maar geen last van heb (en dan heb ik het niet alleen over roken).
dat is de juiste instellingquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom ga ik de discussie ook nooit aan, net zzoals de vorige keer heb ik me daar heerlijk afzijdig van gehouden. Men doet maar wat ze zelf willen, het zal me worst wezen. Als ik er maar geen last van heb (en dan heb ik het niet alleen over roken).
hoiquote:
Verstandige ventquote:
Hij heeft mij als vriendin, dat zegt genoegquote:
Goed van mij hequote:
teiltjequote:Op woensdag 24 juni 2009 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft mij als vriendin, dat zegt genoeghoezo eigendunk...?
[..]
Goed van mij he
Bukake?quote:
Graag gedaan.. staat zelfs eerstequote:
Dat wil ik met mn zus als huwelijkscadeauquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:49 schreef Muck het volgende:
binnenkort een dagje spa met mijn oude moedertje
oeh, lekker!quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat wil ik met mn zus als huwelijkscadeau
komt goedquote:Geniet er maar van!
awwwquote:ik wou dat ik het nog kon met mn mams
Spa-Francorchampsquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:49 schreef Muck het volgende:
binnenkort een dagje spa met mijn oude moedertje
Shit happensquote:
Volgende keer zal ik een waarschuwings -sms/pm* sturenquote:
niet alles heeft met sex te makenquote:
Spa Italiaquote:
quote:
Niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet alles heeft met sex te maken
Jij wil met je zus en de moeder van Muck naar Spa als huwelijkskado?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat wil ik met mn zus als huwelijkscadeau
Geniet er maar van!
ik wou dat ik het nog kon met mn mams
Pff...3 jaar verder en het zit al in de KSC te tikkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
Even spammen, maar ik kwam deze pic tegen en werd spontaan ff heel erg gelukkig
"FIPOOOOOOOOOOOOOOO"quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Pff...3 jaar verder en het zit al in de KSC te tikken
Eigenlijk met jou maar dat durfde ik niet te zeggenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij wil met je zus en de moeder van Muck naar Spa als huwelijkskado?
tijd gaat zo snel..quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Pff...3 jaar verder en het zit al in de KSC te tikken
DAT zal ik um aflerenquote:
exact 3 jaar geleden?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
en zie dus dat het exact 3 jaar geleden is dat de foto gemaakt werd
ow ik begrijp nu dat jij dat niet bent op die foto?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tijd gaat zo snel..
Maar wrs heb je gelijk
spreekt ie zn moeder overdag via fok!
ik hoef niet zo nodig naar Spaquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eigenlijk met jou maar dat durfde ik niet te zeggen
nee, dat doe ik wel een keer met jouquote:
portugeSe schatquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:01 schreef Frutsel het volgende:
Middellandse Zee gangers opgelet
Waarschuwing: Portugeze Oorlogsschepen rukken op!
Ach, deie drijven er al jarenquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:01 schreef Frutsel het volgende:
Middellandse Zee gangers opgelet
Waarschuwing: Portugeze Oorlogsschepen rukken op!
Fuckquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
exact 3 jaar geleden?![]()
Is het nu al 24 juli dan? Kut, heb ik vakantie en zit ik op het werk
Neequote:Op woensdag 24 juni 2009 15:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow ik begrijp nu dat jij dat niet bent op die foto?
[..]
ik hoef niet zo nodig naar Spa
Dat is dat joch uit dat appelstroopfilmpje met die moeder die zo raar praatquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik heb een banaan gegeten en een glas water gepakt.quote:
heel goedquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:22 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, ik heb een banaan gegeten en een glas water gepakt.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is dat joch uit dat appelstroopfilmpje met die moeder die zo raar praat
Erg lekker, alleen schandalig dat die krengen meestal schreeuwend duur zijn...quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:24 schreef Muck het volgende:
[..]
heel goed
ik heb aardbeien, kersen, frambozen en bosbessen
Ha, die kotser. En wie stopte waarmee?quote:
hij is nou nog leuker LLquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
en zie dus dat het exact (over een maand)3 jaar geleden is dat de foto gemaakt werd
ja, echt schandaligquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:32 schreef OA het volgende:
[..]
Erg lekker, alleen schandalig dat die krengen meestal schreeuwend duur zijn...
Heeft ze wel een disclaimer erbij gezet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
Eens kijken of de kersen duur zijn
Heb PM van Muck hoe ik jam kan maken en popel om het uit te proberen
niet nodigquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft ze wel een disclaimer erbij gezet?
nou al thuis nijnsquote:
Oeh ja.. bijna einde werkdagquote:
Niet?quote:
ze heeft iig wel een spat-waarschuwing gegevenquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet?
Ik had op zijn minst toch wel de tekst
"Let op: Gebruik van dit recept kan paarse vingers veroorzaken en dientengevolge bezorgdheid bij omstanders over je medische gesteldheid."
en dan bbqquote:
Ik heb vandaag ontdekt dat als ik de deur van de kamer dichthoud, de warmte van de serverruimte moeilijker binnenkomt, en de airco het naar 21 graden kan koelen, ipv 25quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:03 schreef Sjowhan het volgende:
Reeds 27 graden hier binnen. We zijn nu aan het bekijken hoe we de temperatuur naar beneden kunnen laten gaan (aangezien hier wel zo'n luchtbehandeling aanwezig is).
Zoniet, komt de installateur zeker langs om ons uit de warmte te halen
bij airco's moet je ook de deur dicht houden voor een beter resultaatquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ontdekt dat als ik de deur van de kamer dichthoud, de warmte van de serverruimte moeilijker binnenkomt, en de airco het naar 21 graden kan koelen, ipv 25.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ontdekt dat als ik de deur van de kamer dichthoud, de warmte van de serverruimte moeilijker binnenkomt, en de airco het naar 21 graden kan koelen, ipv 25.
Dat weet ik nu dus ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij airco's moet je ook de deur dicht houden voor een beter resultaat
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
zo laat als dat we hem aanstekenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan bbq![]()
hoe laat begint de bbq
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:03 schreef Sjowhan het volgende:
Reeds 27 graden hier binnen. We zijn nu aan het bekijken hoe we de temperatuur naar beneden kunnen laten gaan (aangezien hier wel zo'n luchtbehandeling aanwezig is).
Zoniet, komt de installateur zeker langs om ons uit de warmte te halen
quote:
Bedankt Pietquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
van het weekend is de kans op buien 70 %
bij een temparatuur van 26 graden
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bedankt Piet![]()
Jezus wat kun je aan de aanwezigheid van mensen gewend raken
Piet paulisma.. die brengt ook altijd het weerquote:
aha dat is die gast van tot moon of zo ietsquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Piet paulisma.. die brengt ook altijd het weer
en die 2e zin was algemeen
Als je vaak met mensen spreekt en dan ineens 3 dagen bijna niet, merk je dat wel
Ot moanquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
aha dat is die gast van tot moon of zo iets
ja tot morgenquote:
heerlijk!quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
van het weekend is de kans op buien 70 %
bij een temparatuur van 26 graden
en lekker plak weerquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heerlijk!![]()
zwaar onweer, daar hopen we op
tip: bij de c1000 zijn ze in de aanbiedingquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
Eens kijken of de kersen duur zijn
Heb PM van Muck hoe ik jam kan maken en popel om het uit te proberen
zo ben ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze heeft iig wel een spat-waarschuwing gegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij jou op het werk moeten ze toch helemaal niet hangen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb er hier in de zaak 4 hangen en moet er nog 2 bij hangen![]()
de mensen zijn te heet hierIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
alleen de airco'squote:Op woensdag 24 juni 2009 17:02 schreef Muck het volgende:
[..]
bij jou op het werk moeten ze toch helemaal niet hangen?
Ja, en ik dacht ik ga 'even' op bed liggenquote:
quote:
Hier ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
nee hoor is hier schitterend weer
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, en ik dacht ik ga 'even' op bed liggen
met spatiequote:Op woensdag 24 juni 2009 18:05 schreef Nijns het volgende:
Als je het hebt over binnen halen,als in het binnenhalen van klanten. Zouden jullie dat dan schrijven als binnenhalen of binnen halen? (met of zonder spatie)
Nu ben ik helemaal suf en moet ik nog de laatste hand leggen aan mijn verslagquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nu ben ik helemaal suf en moet ik nog de laatste hand leggen aan mijn verslag
Thnx!
Nou, volgens mij was het meer het begin van een groot slaap-inhalen-evenement, dus eigenlijk baal ik er wel vanquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
maar is altijd lekker zo'n siesta slaapje
moet je eerder gaan slapen hequote:Op woensdag 24 juni 2009 18:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, volgens mij was het meer het begin van een groot slaap-inhalen-evenement, dus eigenlijk baal ik er wel van
ja, vanaf morgen, als mijn scriptie is ingeleverdquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je eerder gaan slapen he
Oeh, goed bezigquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, vanaf morgen, als mijn scriptie is ingeleverd
Leuk, ik heb een Ford!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
DaMart: ik heb nog een hele aardige Volvo.....
Via Den Haag Centraal lijkt me korterquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:05 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig werd het op tijd omgeroepen op Woerden en kon ik via Amsterdam omreizen,
Ik moest naar Heemstede-Aerdenhout. Volgens de reisplanner op de mobiele site van de NS was via Amsterdam zeker een kwartier snellerquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Via Den Haag Centraal lijkt me korter
Ruilen?quote:
mijn aanmoedigerquote:
China geeft het goede voorbeeld aan het Chinees Democratisch Appel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
CDA wil online contentpolitie
Aaight![]()
Maar wat er in Iran gebeurt zijn we fel op tegen hmm?![]()
Hmmm
Nee, want die Ford bevalt best.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want die Ford bevalt best.
Maar als je een andere auto zoekt, ik ken nog wel iemand die er eentje te koop heeft staan.Voor hoeveel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
*maakt mental note*quote:
ik ga op mijn eigen terras zittenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:45 schreef dndiek het volgende:
Ik denk dat ik dadelijk maar eens een terrasje op ga zoeken
Wat moet ik me bij Amerikaanse salade voorstellen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga op mijn eigen terras zitten![]()
heb net shoarma met amerikaanse salade op
goede vraagquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij Amerikaanse salade voorstellen?
Waarchijnlijk iets heel groots waar het vet uit druipt!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
ijsbergsla klein snijden daar doe je stukjes gerookte ham door en klein gesneden komkommer en in partjes gesneden romatomaatjes door en dan bleu cheese dressing erdoorquote:
dat is bij de shoarmaquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarchijnlijk iets heel groots waar het vet uit druipt!.
Oh, dat kan. Ik ging uit van Leiden Centraalquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest naar Heemstede-Aerdenhout. Volgens de reisplanner op de mobiele site van de NS was via Amsterdam zeker een kwartier sneller.
For those of you who watch what you eat, here's the final word on nutrition and health.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarchijnlijk iets heel groots waar het vet uit druipt!.
Ahaquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
ijsbergsla klein snijden daar doe je stukjes gerookte ham door en klein gesneden komkommer en in partjes gesneden romatomaatjes door en dan bleu cheese dressing erdoor![]()
jaquote:
Randstadquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:32 schreef OA het volgende:
[..]
Erg lekker, alleen schandalig dat die krengen meestal schreeuwend duur zijn...
Wat schrijf je?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, vanaf balkon, alwaar ik zit te schrijven.
Een verhaal. Nog geen idee welke kant het op gaat, maar dat merk ik wel als het af isquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat schrijf je?
Ik het laatste hoofdstukje van mijn scriptie
spannendquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een verhaal. Nog geen idee welke kant het op gaat, maar dat merk ik wel als het af is.
Daar heb ik nou nooit last vanquote:
Ik heb nu zo'n 1.000 woorden geschreven, maar er gebeurt nog niet echt iets. Zit nog na te denken hoe het spannender kan. En misschien ga ik wel gewoon wat anders schrijven. Gebeurt wel vaker dat ik na een aantal alinea's bedenk dat het niks wordtquote:
Ik wil eerst een contract getekend hebben. Straks gaat het niet door, verhuis ik alsnog en zit ik aan een jaarcontract vast bij een sportschool oidquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:09 schreef Nijns het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van
(waarom ga je niet gewoon dan?)
Mensen die zich om 21:15 nog druk maken om hun werkquote:
Wel als je ziet voor welke cursussen ze je ingeschreven hebben. Klopt geen reet van, dus ze plannen maar weer opnieuwquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen die zich om 21:15 nog druk maken om hun werk
Ik wil wel helpenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n 1.000 woorden geschreven, maar er gebeurt nog niet echt iets. Zit nog na te denken hoe het spannender kan. En misschien ga ik wel gewoon wat anders schrijven. Gebeurt wel vaker dat ik na een aantal alinea's bedenk dat het niks wordt.
He, ik kijk ze wel af voordat ik een nieuwe plaats.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:42 schreef Nijns het volgende:
mensen die continu youtube-linkjes plaatsen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:50 schreef Pheno het volgende:
De rest is weg. Zeker weer voetbal oidop tv
quote:
nee eetkamer tafel in mekaar gezet en nog wat andere dingen naar hier gesjouwdquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:50 schreef Pheno het volgende:
De rest is weg. Zeker weer voetbal oidop tv
quote:
je moet me ook tijd geven al die youtube shit te zienquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Zelf![]()
Hoezo word ik gestraft voor jouw falen?
Ik ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik wil wel helpenik heb een mega fantasie
JAAAAAAquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk je dat ik daar allemaal naar kijk?
wat is er?quote:
Spanje, het al 35 wedstrijden lang ongeslagen Spanje. De laatste 14 wedstrijden gewonnen met maar 2 goals tegen.quote:
GFquote:
Nee, scriptie heb ik zojuist gemaildquote:
Jeeeeejquote:
Denk niet dat je daar een soort halfgod van wordt, wat iedereen je trouwens wel de afgelopen 20 jaar voorgehouden heeft.quote:
Bedanktquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar een soort halfgod van wordt, wat iedereen je trouwens wel de afgelopen 20 jaar voorgehouden heeft.
Tuurlijk liefquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Bedankt![]()
laat mij gewoon blij zijn dat ik er bijna van af ben..
Nou, ik denk wel dat een diploma zal helpen bij het solliciterenquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk lief![]()
![]()
Ik wil je alleen maar even wat valse hoop ontnemen
Ik dacht dat ook. Nog zonder kredietcrisisquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, ik denk wel dat een diploma zal helpen bij het solliciteren
Naja, het brengt toch meer dan het niet hebben van een diploma... Toch??quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat ook. Nog zonder kredietcrisis
true, truequote:Op donderdag 25 juni 2009 00:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, het brengt toch meer dan het niet hebben van een diploma... Toch??
Nou, ik weet niet waarom je nu zo doet hoor.. Ik snap je frustratie maar om daar nou iemand anders blijdschap helemaal mee omlaag te halenquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
true, true
Zoals afgewezen worden in de 2e ipv de 1e ronde. Sorry
Mja, mij is mijn hele leven lang voorgehouden dat ALS je eenmaal een univ diploma had, dat het verder nooit meer boeide in welke richting dat was. Je had in elk geval het zo gewenste "Academisch werk- en denkniveau".quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet waarom je nu zo doet hoor.. Ik snap je frustratie maar om daar nou iemand anders blijdschap helemaal mee omlaag te halen
Het is frustratie, welquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:34 schreef dndiek het volgende:
Als dit geen frtustratie is, wat is het dan wel?
Hij zegt niet dat het geen frustratie isquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:34 schreef dndiek het volgende:
Als dit geen frtustratie is, wat is het dan wel?
Oke, we zijn het eensquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat het geen frustratie is
Ik snap je wel hoor Fles, maar ik was ook niet in de veronderstelling dat het niet uitmaakte welke diploma je had, ALS je er maar een had. Maar ik wens je alle succes
Jaquote:
quote:
Ik heb geen enkele reden om jou iets te misgunnenquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja
(al mocht je heus wel wat meer blij voor mij zijn hoor...)
ja, dat denk ik ookquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:41 schreef dndiek het volgende:
Volgens mij las ik ergens "waar" waar "raar" stond
Tijd om te gaan slapen dus
quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele reden om jou iets te misgunnen![]()
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben eigenlijk een beetje jaloers
op jouw ik heb nooit een scriptie moeten makenquote:
1. daar hoef je niet jaloers op te zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op jouw ik heb nooit een scriptie moeten maken
heb al gereageerd maar ik spreek je anders morgen nog welquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:54 schreef Nijns het volgende:
Gee-e-hef! Reageer eens, ik moet bedjeslapen zo!
Truste KSC-papa!quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb al gereageerd maar ik spreek je anders morgen nog wel
zou geen succes zijn gewordenquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
1. daar hoef je niet jaloers op te zijn
2. je had de mijne wel mogen maken
whehehequote:
kan je ExGleuvenvuller niet vervangen door KSC-papa?quote:
denk er niet aanquote:Op donderdag 25 juni 2009 01:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
kan je ExGleuvenvuller niet vervangen door KSC-papa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
Je bent duidelijk nog niet wakker. Die gaat uiteraard niet door, vanwege... euhm... vage redenen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 05:28 schreef Pheno het volgende:
Iedereen al bepakt voor de BBQ KSC meet van vanmiddag?
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 24-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 062 goldfinger1963
02. 055 Ladylike
03. 046 Pheno
04. 036 DaMart
05. 034 Nijns
06. 034 Muck
07. 032 Dr_Flash
08. 027 Frutsel
09. 026 OA
10. 022 MPG
11. 017 Kuukske
12. 016 marcb1974
13. 007 dndiek
14. 006 cablegunmaster
15. 005 Papierversnipperaar
16. 004 Sjowhan
17. 002 afro
18. 002 JortK
19. 001 indahnesia.com
Reeks-statistieken!
Goede planningquote:Op donderdag 25 juni 2009 05:41 schreef Pheno het volgende:
Lollerz, besef me net dat de rest van het team vrij of cursus heeft. Lekker in mijn eentje zitten , wachtend op het feit dat alles vandaag wel kan omvallen, gewoon, omdat het grappig zou zijn
26 minuten, das niet bijzonder lang!quote:Op donderdag 25 juni 2009 06:45 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Gisteren zaten de volgende mensen het langst met de KSC in de zon:
[..]
Lekker handigquote:Op donderdag 25 juni 2009 05:41 schreef Pheno het volgende:
Lollerz, besef me net dat de rest van het team vrij of cursus heeft. Lekker in mijn eentje zitten , wachtend op het feit dat alles vandaag wel kan omvallen, gewoon, omdat het grappig zou zijn
tja, zo knap was ze nu ook weer niet. Overigens geen reden om iemand dan maar te vermoorden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 07:04 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-uit-te-wissen.dhtml
En haastklus 1 is alweer binnenquote:
tja, jij kunt ook niet meer doen dan je kunt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 07:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
En haastklus 1 is alweer binnen
Echt, welke planning
Eigenlijk heb ik gewoon zin om te zeggen: jullie verzaken, dan ik ook maar.
Maar zo ben ik niet, dus ik ga maar weer braaf aan het werk. Ondertussen wat fokken, want ik laat me niet opfokken
hihiquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:54 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb net de hele koffiehoek verzorgd
Ik had je graag een kop bezorgd Sjow
Goed voor de conditiequote:Op donderdag 25 juni 2009 08:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
hihi.
Ach, heb ik af en toe ook een loopje. Zo erg is het ook weer niet
Mooi commentaar op een blogje van Klonk...quote:Op 24-06-2009 20:04 schreef Tistochnietwaar het volgende
Vertraagde wolken of zo. heb nog andere dingen tetoen
Kap hiermee, klojo
quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:30 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van woensdag 24 juni 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
12. 142 Dr_Flash
69. 068 goldfinger1963
86. 063 Ladylike
94. 060 Pheno
valt toch weer mee van mijquote:
Frutsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
iemand moet toch klagen, niet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:07 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi commentaar op een blogje van Klonk...
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:23 schreef Ladylike het volgende:
Hey Marc![]()
Ik ben ook in lange broek hoorHoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo zou je er niet normaal kunnen lopen dan?stupidity has become as common as common sense was before
Sinds wanneer volg jij de regels van jou bedrijf op?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fruts
Gewoon in lange broek hier, anders mag echt niet als man zijnde
Als het een fabriek is... tja...quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hoezo zou je er niet normaal kunnen lopen dan?
Ik ookquote:
Deze altijd wel, mijn benen zien er vrij slecht uit met al die littekens.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sinds wanneer volg jij de regels van jou bedrijf op?
de grootste die ik heb zit op mijn knie. Valt dus nog mee.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze altijd wel, mijn benen zien er vrij slecht uit met al die littekens.
ruim 10 jaar hockey zonder scheenbeschermers laat zijn sporen achterquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de grootste die ik heb zit op mijn knie. Valt dus nog mee.
* Nijns krijgt opeens het beeld dat marc een ruige man moet zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:29 schreef Nijns het volgende:
Zo, scriptie ingeleverd en laatste dag werken
Indahquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de grootste die ik heb zit op mijn knie. Valt dus nog mee.
Krijg je met die martelbazenquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
frutsquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:38 schreef Frutsel het volgende:
Indah![]()
![]()
de grootste vriendin die je hebt zit op je vriendin?
[..]
Raar beeldquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
* Nijns krijgt opeens het beeld dat marc een ruige man moet zijn
hebben ze je nog niet gevraagd voor een horror-film of zo?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ruim 10 jaar hockey zonder scheenbeschermers laat zijn sporen achter
En de verkleuringen van de bloedverdunners nu erbij helpt niet
Martelbazen?quote:
Ze zien het niet met die lange broek hequote:Op donderdag 25 juni 2009 09:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hebben ze je nog niet gevraagd voor een horror-film of zo?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hoezo zou je er niet normaal kunnen lopen dan?
Dat dus..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |