Dacht ik toch ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:04 schreef MPG het volgende:
rielextse baan heeft die vent van je dan, LL.
waar kan ik solliciterenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nope
Die heeft als hoofdtaak ons kind op te voeden en mij te sexueelplezieren
Ik heb liever wat uitdaging dan niets te doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik gelukkig geen last van
Wat leukquote:
alleen randallquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wat leuk
Je wilt TOCH kinderen?
Of wil je alleen Randall?
Hij heeft de eigen zaak als uitdagingquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb liever wat uitdaging dan niets te doen
Kreeg dit weekend nog de opmerking dat het zo´n geweldig kind is om te lenenquote:
begin een eigen zaakquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb liever wat uitdaging dan niets te doen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft de eigen zaak als uitdaging
dus jij werkt ook 7 dagen lang 24 uur per dag?
Dinsdag en woensdag zijn GF zn weekenddagen aangezien hij het hele weekend werkt
whehehe maar is het ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kreeg dit weekend nog de opmerking dat het zo´n geweldig kind is om te lenen
Ow en babysit voor zaterdag is 100% geregeld dus dat gaat door
Sigarettenmachien de deur uit doen, heb je daar ook geen last meer van.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
begin een eigen zaak![]()
[..]
![]()
en op die weekend dagen ben ik nog bezig met de zaak![]()
ben nou ook weer in de zaak bellen ze net om te sigaretten automaat te vullen
Dat zou geen goede beslissing zijn aangezien 90% van de klanten rooktquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Sigarettenmachien de deur uit doen, heb je daar ook geen last meer van.
kan ik niet maken ben zelf de grootste afnemerquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Sigarettenmachien de deur uit doen, heb je daar ook geen last meer van.
en het personeel ook allemaalquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zou geen goede beslissing zijn aangezien 90% van de klanten rookt
Oh ja.. behalve mijn vent dusquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en het personeel ook allemaal
die gaat vanzelf wel roken als ie hier lang genoeg werktquote:
Dat met die midden-afscheidingen is een fucking slecht plan. Als hulpdiensten kom je er totaal niet door namelijk, dat is al vaker mis gegaan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
'Inhaalverbod op 80-kilometerwegen'
en dan kom je achter een tractor te hangen
ze denken ook echt niet naquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat met die midden-afscheidingen is een fucking slecht plan. Als hulpdiensten kom je er totaal niet door namelijk, dat is al vaker mis gegaan.
nah, ik heb liever wat te doen dan te delegeren van de leuke dingenquote:
Laatst heeft een peuk voor me opgestoken, hij vroeg zich meteen af hoe hij ooit heeft kunnen roken en dan in het bijzonder hoe hij ooit St. Michel heeft kunnen rokenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die gaat vanzelf wel roken als ie hier lang genoeg werkt
net als die internetheffingquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze denken ook echt niet na![]()
om met zulke stomme ideeen te komen![]()
De leuke dingen doet ie juist zelfquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
nah, ik heb liever wat te doen dan te delegeren van de leuke dingen
was het dat maarquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
nah, ik heb liever wat te doen dan te delegeren van de leuke dingen
Je mag rustig een niet-rokers mening hebben hoorquote:
er is dus nog hoopquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Laatst heeft een peuk voor me opgestoken, hij vroeg zich meteen af hoe hij ooit heeft kunnen roken en dan in het bijzonder hoe hij ooit St. Michel heeft kunnen roken
quote:
quote:
Daarom ga ik de discussie ook nooit aan, net zzoals de vorige keer heb ik me daar heerlijk afzijdig van gehouden. Men doet maar wat ze zelf willen, het zal me worst wezen. Als ik er maar geen last van heb (en dan heb ik het niet alleen over roken)quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je mag rustig een niet-rokers mening hebben hoor
(als is die discussie idd bijna altijd het zelfde)
Die instelling heb ik trouwens ook met veel dingen hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom ga ik de discussie ook nooit aan, net zzoals de vorige keer heb ik me daar heerlijk afzijdig van gehouden. Men doet maar wat ze zelf willen, het zal me worst wezen. Als ik er maar geen last van heb (en dan heb ik het niet alleen over roken).
dat is de juiste instellingquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom ga ik de discussie ook nooit aan, net zzoals de vorige keer heb ik me daar heerlijk afzijdig van gehouden. Men doet maar wat ze zelf willen, het zal me worst wezen. Als ik er maar geen last van heb (en dan heb ik het niet alleen over roken).
hoiquote:
Verstandige ventquote:
Hij heeft mij als vriendin, dat zegt genoegquote:
Goed van mij hequote:
teiltjequote:Op woensdag 24 juni 2009 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft mij als vriendin, dat zegt genoeghoezo eigendunk...?
[..]
Goed van mij he
Bukake?quote:
Graag gedaan.. staat zelfs eerstequote:
Dat wil ik met mn zus als huwelijkscadeauquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:49 schreef Muck het volgende:
binnenkort een dagje spa met mijn oude moedertje
oeh, lekker!quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat wil ik met mn zus als huwelijkscadeau
komt goedquote:Geniet er maar van!
awwwquote:ik wou dat ik het nog kon met mn mams
Spa-Francorchampsquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:49 schreef Muck het volgende:
binnenkort een dagje spa met mijn oude moedertje
Shit happensquote:
Volgende keer zal ik een waarschuwings -sms/pm* sturenquote:
niet alles heeft met sex te makenquote:
Spa Italiaquote:
quote:
Niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet alles heeft met sex te maken
Jij wil met je zus en de moeder van Muck naar Spa als huwelijkskado?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat wil ik met mn zus als huwelijkscadeau
Geniet er maar van!
ik wou dat ik het nog kon met mn mams
Pff...3 jaar verder en het zit al in de KSC te tikkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
Even spammen, maar ik kwam deze pic tegen en werd spontaan ff heel erg gelukkig
"FIPOOOOOOOOOOOOOOO"quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Pff...3 jaar verder en het zit al in de KSC te tikken
Eigenlijk met jou maar dat durfde ik niet te zeggenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij wil met je zus en de moeder van Muck naar Spa als huwelijkskado?
tijd gaat zo snel..quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Pff...3 jaar verder en het zit al in de KSC te tikken
DAT zal ik um aflerenquote:
exact 3 jaar geleden?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
en zie dus dat het exact 3 jaar geleden is dat de foto gemaakt werd
ow ik begrijp nu dat jij dat niet bent op die foto?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tijd gaat zo snel..
Maar wrs heb je gelijk
spreekt ie zn moeder overdag via fok!
ik hoef niet zo nodig naar Spaquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eigenlijk met jou maar dat durfde ik niet te zeggen
nee, dat doe ik wel een keer met jouquote:
portugeSe schatquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:01 schreef Frutsel het volgende:
Middellandse Zee gangers opgelet
Waarschuwing: Portugeze Oorlogsschepen rukken op!
Ach, deie drijven er al jarenquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:01 schreef Frutsel het volgende:
Middellandse Zee gangers opgelet
Waarschuwing: Portugeze Oorlogsschepen rukken op!
Fuckquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
exact 3 jaar geleden?![]()
Is het nu al 24 juli dan? Kut, heb ik vakantie en zit ik op het werk
Neequote:Op woensdag 24 juni 2009 15:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow ik begrijp nu dat jij dat niet bent op die foto?
[..]
ik hoef niet zo nodig naar Spa
Dat is dat joch uit dat appelstroopfilmpje met die moeder die zo raar praatquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik heb een banaan gegeten en een glas water gepakt.quote:
heel goedquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:22 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, ik heb een banaan gegeten en een glas water gepakt.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is dat joch uit dat appelstroopfilmpje met die moeder die zo raar praat
Erg lekker, alleen schandalig dat die krengen meestal schreeuwend duur zijn...quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:24 schreef Muck het volgende:
[..]
heel goed
ik heb aardbeien, kersen, frambozen en bosbessen
Ha, die kotser. En wie stopte waarmee?quote:
hij is nou nog leuker LLquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
en zie dus dat het exact (over een maand)3 jaar geleden is dat de foto gemaakt werd
ja, echt schandaligquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:32 schreef OA het volgende:
[..]
Erg lekker, alleen schandalig dat die krengen meestal schreeuwend duur zijn...
Heeft ze wel een disclaimer erbij gezet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
Eens kijken of de kersen duur zijn
Heb PM van Muck hoe ik jam kan maken en popel om het uit te proberen
niet nodigquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft ze wel een disclaimer erbij gezet?
nou al thuis nijnsquote:
Oeh ja.. bijna einde werkdagquote:
Niet?quote:
ze heeft iig wel een spat-waarschuwing gegevenquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet?
Ik had op zijn minst toch wel de tekst
"Let op: Gebruik van dit recept kan paarse vingers veroorzaken en dientengevolge bezorgdheid bij omstanders over je medische gesteldheid."
en dan bbqquote:
Ik heb vandaag ontdekt dat als ik de deur van de kamer dichthoud, de warmte van de serverruimte moeilijker binnenkomt, en de airco het naar 21 graden kan koelen, ipv 25quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:03 schreef Sjowhan het volgende:
Reeds 27 graden hier binnen. We zijn nu aan het bekijken hoe we de temperatuur naar beneden kunnen laten gaan (aangezien hier wel zo'n luchtbehandeling aanwezig is).
Zoniet, komt de installateur zeker langs om ons uit de warmte te halen
bij airco's moet je ook de deur dicht houden voor een beter resultaatquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ontdekt dat als ik de deur van de kamer dichthoud, de warmte van de serverruimte moeilijker binnenkomt, en de airco het naar 21 graden kan koelen, ipv 25.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ontdekt dat als ik de deur van de kamer dichthoud, de warmte van de serverruimte moeilijker binnenkomt, en de airco het naar 21 graden kan koelen, ipv 25.
Dat weet ik nu dus ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij airco's moet je ook de deur dicht houden voor een beter resultaat
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
zo laat als dat we hem aanstekenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan bbq![]()
hoe laat begint de bbq
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:03 schreef Sjowhan het volgende:
Reeds 27 graden hier binnen. We zijn nu aan het bekijken hoe we de temperatuur naar beneden kunnen laten gaan (aangezien hier wel zo'n luchtbehandeling aanwezig is).
Zoniet, komt de installateur zeker langs om ons uit de warmte te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |