Ha, die kotser. En wie stopte waarmee?quote:
hij is nou nog leuker LLquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
Even spammen, maar ik kwam deze pic tegen en werd spontaan ff heel erg gelukkig
[ afbeelding ]
en zie dus dat het exact (over een maand)3 jaar geleden is dat de foto gemaakt werd
ja, echt schandaligquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:32 schreef OA het volgende:
[..]
Erg lekker, alleen schandalig dat die krengen meestal schreeuwend duur zijn...
Heeft ze wel een disclaimer erbij gezet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
Eens kijken of de kersen duur zijn
Heb PM van Muck hoe ik jam kan maken en popel om het uit te proberen
niet nodigquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft ze wel een disclaimer erbij gezet?
nou al thuis nijnsquote:
Oeh ja.. bijna einde werkdagquote:
Niet?quote:
ze heeft iig wel een spat-waarschuwing gegevenquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet?
Ik had op zijn minst toch wel de tekst
"Let op: Gebruik van dit recept kan paarse vingers veroorzaken en dientengevolge bezorgdheid bij omstanders over je medische gesteldheid."
en dan bbqquote:
Ik heb vandaag ontdekt dat als ik de deur van de kamer dichthoud, de warmte van de serverruimte moeilijker binnenkomt, en de airco het naar 21 graden kan koelen, ipv 25quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:03 schreef Sjowhan het volgende:
Reeds 27 graden hier binnen. We zijn nu aan het bekijken hoe we de temperatuur naar beneden kunnen laten gaan (aangezien hier wel zo'n luchtbehandeling aanwezig is).
Zoniet, komt de installateur zeker langs om ons uit de warmte te halen
bij airco's moet je ook de deur dicht houden voor een beter resultaatquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ontdekt dat als ik de deur van de kamer dichthoud, de warmte van de serverruimte moeilijker binnenkomt, en de airco het naar 21 graden kan koelen, ipv 25.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ontdekt dat als ik de deur van de kamer dichthoud, de warmte van de serverruimte moeilijker binnenkomt, en de airco het naar 21 graden kan koelen, ipv 25.
Dat weet ik nu dus ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij airco's moet je ook de deur dicht houden voor een beter resultaat
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
zo laat als dat we hem aanstekenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan bbq![]()
hoe laat begint de bbq
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:03 schreef Sjowhan het volgende:
Reeds 27 graden hier binnen. We zijn nu aan het bekijken hoe we de temperatuur naar beneden kunnen laten gaan (aangezien hier wel zo'n luchtbehandeling aanwezig is).
Zoniet, komt de installateur zeker langs om ons uit de warmte te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |