Nu ben ik helemaal suf en moet ik nog de laatste hand leggen aan mijn verslagquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nu ben ik helemaal suf en moet ik nog de laatste hand leggen aan mijn verslag
Thnx!
Nou, volgens mij was het meer het begin van een groot slaap-inhalen-evenement, dus eigenlijk baal ik er wel vanquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
maar is altijd lekker zo'n siesta slaapje
moet je eerder gaan slapen hequote:Op woensdag 24 juni 2009 18:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, volgens mij was het meer het begin van een groot slaap-inhalen-evenement, dus eigenlijk baal ik er wel van
ja, vanaf morgen, als mijn scriptie is ingeleverdquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je eerder gaan slapen he
Oeh, goed bezigquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, vanaf morgen, als mijn scriptie is ingeleverd
Leuk, ik heb een Ford!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
DaMart: ik heb nog een hele aardige Volvo.....
Via Den Haag Centraal lijkt me korterquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:05 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig werd het op tijd omgeroepen op Woerden en kon ik via Amsterdam omreizen,
Ik moest naar Heemstede-Aerdenhout. Volgens de reisplanner op de mobiele site van de NS was via Amsterdam zeker een kwartier snellerquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Via Den Haag Centraal lijkt me korter
Ruilen?quote:
mijn aanmoedigerquote:
China geeft het goede voorbeeld aan het Chinees Democratisch Appel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
CDA wil online contentpolitie
Aaight![]()
Maar wat er in Iran gebeurt zijn we fel op tegen hmm?![]()
Hmmm
Nee, want die Ford bevalt best.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want die Ford bevalt best.
Maar als je een andere auto zoekt, ik ken nog wel iemand die er eentje te koop heeft staan.Voor hoeveel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
*maakt mental note*quote:
ik ga op mijn eigen terras zittenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:45 schreef dndiek het volgende:
Ik denk dat ik dadelijk maar eens een terrasje op ga zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |