quote:
Bedankt Pietquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
van het weekend is de kans op buien 70 %
bij een temparatuur van 26 graden
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bedankt Piet![]()
Jezus wat kun je aan de aanwezigheid van mensen gewend raken
Piet paulisma.. die brengt ook altijd het weerquote:
aha dat is die gast van tot moon of zo ietsquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Piet paulisma.. die brengt ook altijd het weer
en die 2e zin was algemeen
Als je vaak met mensen spreekt en dan ineens 3 dagen bijna niet, merk je dat wel
Ot moanquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
aha dat is die gast van tot moon of zo iets
ja tot morgenquote:
heerlijk!quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
van het weekend is de kans op buien 70 %
bij een temparatuur van 26 graden
en lekker plak weerquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heerlijk!![]()
zwaar onweer, daar hopen we op
tip: bij de c1000 zijn ze in de aanbiedingquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
Eens kijken of de kersen duur zijn
Heb PM van Muck hoe ik jam kan maken en popel om het uit te proberen
zo ben ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze heeft iig wel een spat-waarschuwing gegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij jou op het werk moeten ze toch helemaal niet hangen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb er hier in de zaak 4 hangen en moet er nog 2 bij hangen![]()
de mensen zijn te heet hierIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
alleen de airco'squote:Op woensdag 24 juni 2009 17:02 schreef Muck het volgende:
[..]
bij jou op het werk moeten ze toch helemaal niet hangen?
Ja, en ik dacht ik ga 'even' op bed liggenquote:
quote:
Hier ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
nee hoor is hier schitterend weer
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, en ik dacht ik ga 'even' op bed liggen
met spatiequote:Op woensdag 24 juni 2009 18:05 schreef Nijns het volgende:
Als je het hebt over binnen halen,als in het binnenhalen van klanten. Zouden jullie dat dan schrijven als binnenhalen of binnen halen? (met of zonder spatie)
Nu ben ik helemaal suf en moet ik nog de laatste hand leggen aan mijn verslagquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nu ben ik helemaal suf en moet ik nog de laatste hand leggen aan mijn verslag
Thnx!
Nou, volgens mij was het meer het begin van een groot slaap-inhalen-evenement, dus eigenlijk baal ik er wel vanquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
maar is altijd lekker zo'n siesta slaapje
moet je eerder gaan slapen hequote:Op woensdag 24 juni 2009 18:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, volgens mij was het meer het begin van een groot slaap-inhalen-evenement, dus eigenlijk baal ik er wel van
ja, vanaf morgen, als mijn scriptie is ingeleverdquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je eerder gaan slapen he
Oeh, goed bezigquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, vanaf morgen, als mijn scriptie is ingeleverd
Leuk, ik heb een Ford!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
DaMart: ik heb nog een hele aardige Volvo.....
Via Den Haag Centraal lijkt me korterquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:05 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig werd het op tijd omgeroepen op Woerden en kon ik via Amsterdam omreizen,
Ik moest naar Heemstede-Aerdenhout. Volgens de reisplanner op de mobiele site van de NS was via Amsterdam zeker een kwartier snellerquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Via Den Haag Centraal lijkt me korter
Ruilen?quote:
mijn aanmoedigerquote:
China geeft het goede voorbeeld aan het Chinees Democratisch Appel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
CDA wil online contentpolitie
Aaight![]()
Maar wat er in Iran gebeurt zijn we fel op tegen hmm?![]()
Hmmm
Nee, want die Ford bevalt best.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want die Ford bevalt best.
Maar als je een andere auto zoekt, ik ken nog wel iemand die er eentje te koop heeft staan.Voor hoeveel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
*maakt mental note*quote:
ik ga op mijn eigen terras zittenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:45 schreef dndiek het volgende:
Ik denk dat ik dadelijk maar eens een terrasje op ga zoeken
Wat moet ik me bij Amerikaanse salade voorstellen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga op mijn eigen terras zitten![]()
heb net shoarma met amerikaanse salade op
goede vraagquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij Amerikaanse salade voorstellen?
Waarchijnlijk iets heel groots waar het vet uit druipt!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
ijsbergsla klein snijden daar doe je stukjes gerookte ham door en klein gesneden komkommer en in partjes gesneden romatomaatjes door en dan bleu cheese dressing erdoorquote:
dat is bij de shoarmaquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarchijnlijk iets heel groots waar het vet uit druipt!.
Oh, dat kan. Ik ging uit van Leiden Centraalquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest naar Heemstede-Aerdenhout. Volgens de reisplanner op de mobiele site van de NS was via Amsterdam zeker een kwartier sneller.
For those of you who watch what you eat, here's the final word on nutrition and health.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarchijnlijk iets heel groots waar het vet uit druipt!.
Ahaquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
ijsbergsla klein snijden daar doe je stukjes gerookte ham door en klein gesneden komkommer en in partjes gesneden romatomaatjes door en dan bleu cheese dressing erdoor![]()
jaquote:
Randstadquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:32 schreef OA het volgende:
[..]
Erg lekker, alleen schandalig dat die krengen meestal schreeuwend duur zijn...
Wat schrijf je?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, vanaf balkon, alwaar ik zit te schrijven.
Een verhaal. Nog geen idee welke kant het op gaat, maar dat merk ik wel als het af isquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat schrijf je?
Ik het laatste hoofdstukje van mijn scriptie
spannendquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een verhaal. Nog geen idee welke kant het op gaat, maar dat merk ik wel als het af is.
Daar heb ik nou nooit last vanquote:
Ik heb nu zo'n 1.000 woorden geschreven, maar er gebeurt nog niet echt iets. Zit nog na te denken hoe het spannender kan. En misschien ga ik wel gewoon wat anders schrijven. Gebeurt wel vaker dat ik na een aantal alinea's bedenk dat het niks wordtquote:
Ik wil eerst een contract getekend hebben. Straks gaat het niet door, verhuis ik alsnog en zit ik aan een jaarcontract vast bij een sportschool oidquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:09 schreef Nijns het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van
(waarom ga je niet gewoon dan?)
Mensen die zich om 21:15 nog druk maken om hun werkquote:
Wel als je ziet voor welke cursussen ze je ingeschreven hebben. Klopt geen reet van, dus ze plannen maar weer opnieuwquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen die zich om 21:15 nog druk maken om hun werk
Ik wil wel helpenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n 1.000 woorden geschreven, maar er gebeurt nog niet echt iets. Zit nog na te denken hoe het spannender kan. En misschien ga ik wel gewoon wat anders schrijven. Gebeurt wel vaker dat ik na een aantal alinea's bedenk dat het niks wordt.
He, ik kijk ze wel af voordat ik een nieuwe plaats.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:42 schreef Nijns het volgende:
mensen die continu youtube-linkjes plaatsen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:50 schreef Pheno het volgende:
De rest is weg. Zeker weer voetbal oidop tv
quote:
nee eetkamer tafel in mekaar gezet en nog wat andere dingen naar hier gesjouwdquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:50 schreef Pheno het volgende:
De rest is weg. Zeker weer voetbal oidop tv
quote:
je moet me ook tijd geven al die youtube shit te zienquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Zelf![]()
Hoezo word ik gestraft voor jouw falen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |