Wat moet ik me bij Amerikaanse salade voorstellen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga op mijn eigen terras zitten![]()
heb net shoarma met amerikaanse salade op
goede vraagquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij Amerikaanse salade voorstellen?
Waarchijnlijk iets heel groots waar het vet uit druipt!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
ijsbergsla klein snijden daar doe je stukjes gerookte ham door en klein gesneden komkommer en in partjes gesneden romatomaatjes door en dan bleu cheese dressing erdoorquote:
dat is bij de shoarmaquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarchijnlijk iets heel groots waar het vet uit druipt!.
Oh, dat kan. Ik ging uit van Leiden Centraalquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest naar Heemstede-Aerdenhout. Volgens de reisplanner op de mobiele site van de NS was via Amsterdam zeker een kwartier sneller.
For those of you who watch what you eat, here's the final word on nutrition and health.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarchijnlijk iets heel groots waar het vet uit druipt!.
Ahaquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
ijsbergsla klein snijden daar doe je stukjes gerookte ham door en klein gesneden komkommer en in partjes gesneden romatomaatjes door en dan bleu cheese dressing erdoor![]()
jaquote:
Randstadquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:32 schreef OA het volgende:
[..]
Erg lekker, alleen schandalig dat die krengen meestal schreeuwend duur zijn...
Wat schrijf je?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, vanaf balkon, alwaar ik zit te schrijven.
Een verhaal. Nog geen idee welke kant het op gaat, maar dat merk ik wel als het af isquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat schrijf je?
Ik het laatste hoofdstukje van mijn scriptie
spannendquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een verhaal. Nog geen idee welke kant het op gaat, maar dat merk ik wel als het af is.
Daar heb ik nou nooit last vanquote:
Ik heb nu zo'n 1.000 woorden geschreven, maar er gebeurt nog niet echt iets. Zit nog na te denken hoe het spannender kan. En misschien ga ik wel gewoon wat anders schrijven. Gebeurt wel vaker dat ik na een aantal alinea's bedenk dat het niks wordtquote:
Ik wil eerst een contract getekend hebben. Straks gaat het niet door, verhuis ik alsnog en zit ik aan een jaarcontract vast bij een sportschool oidquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:09 schreef Nijns het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van
(waarom ga je niet gewoon dan?)
Mensen die zich om 21:15 nog druk maken om hun werkquote:
Wel als je ziet voor welke cursussen ze je ingeschreven hebben. Klopt geen reet van, dus ze plannen maar weer opnieuwquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen die zich om 21:15 nog druk maken om hun werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |