Ik ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik wil wel helpenik heb een mega fantasie
JAAAAAAquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk je dat ik daar allemaal naar kijk?
wat is er?quote:
Spanje, het al 35 wedstrijden lang ongeslagen Spanje. De laatste 14 wedstrijden gewonnen met maar 2 goals tegen.quote:
GFquote:
Nee, scriptie heb ik zojuist gemaildquote:
Jeeeeejquote:
Denk niet dat je daar een soort halfgod van wordt, wat iedereen je trouwens wel de afgelopen 20 jaar voorgehouden heeft.quote:
Bedanktquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar een soort halfgod van wordt, wat iedereen je trouwens wel de afgelopen 20 jaar voorgehouden heeft.
Tuurlijk liefquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Bedankt![]()
laat mij gewoon blij zijn dat ik er bijna van af ben..
Nou, ik denk wel dat een diploma zal helpen bij het solliciterenquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk lief![]()
![]()
Ik wil je alleen maar even wat valse hoop ontnemen
Ik dacht dat ook. Nog zonder kredietcrisisquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, ik denk wel dat een diploma zal helpen bij het solliciteren
Naja, het brengt toch meer dan het niet hebben van een diploma... Toch??quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat ook. Nog zonder kredietcrisis
true, truequote:Op donderdag 25 juni 2009 00:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, het brengt toch meer dan het niet hebben van een diploma... Toch??
Nou, ik weet niet waarom je nu zo doet hoor.. Ik snap je frustratie maar om daar nou iemand anders blijdschap helemaal mee omlaag te halenquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
true, true
Zoals afgewezen worden in de 2e ipv de 1e ronde. Sorry
Mja, mij is mijn hele leven lang voorgehouden dat ALS je eenmaal een univ diploma had, dat het verder nooit meer boeide in welke richting dat was. Je had in elk geval het zo gewenste "Academisch werk- en denkniveau".quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet waarom je nu zo doet hoor.. Ik snap je frustratie maar om daar nou iemand anders blijdschap helemaal mee omlaag te halen
Het is frustratie, welquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:34 schreef dndiek het volgende:
Als dit geen frtustratie is, wat is het dan wel?
Hij zegt niet dat het geen frustratie isquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:34 schreef dndiek het volgende:
Als dit geen frtustratie is, wat is het dan wel?
Oke, we zijn het eensquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat het geen frustratie is
Ik snap je wel hoor Fles, maar ik was ook niet in de veronderstelling dat het niet uitmaakte welke diploma je had, ALS je er maar een had. Maar ik wens je alle succes
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |