abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70282207

Welkom in het topic waarin we gratis boodschappen bij de AH scoren. Lees aub goed de onderstaande handleiding door, dat voorkomt veel dubbele vragen!
quote:
Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!

1. Stap de AH binnen
2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH)
3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast.
4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,-
5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien.
6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blablabla ff wachten
7. Enjoy!

Lijstje andere supermarkten/drogisterijen
quote:
Supermarkten:
Albert Heijn www.ah.nl
C1000 www.c1000.nl
Aldi www.aldi.nl
Super de Boer www.superdeboer.nl
Spar www.spar.nl
Lidl www.lidl.nl
Plus www.plus.nl
Co-op www.coop.nl
Troefmarkt www.troefmarkt.nl
Supercoop www.supercoop.nl
Jumbo www.jumbosupermarkten.nl
Golff supermarkten www.golff.nl
DekaMarkt www.dekamarkt.nl
Em-Te www.em-te.nl
Attent www.attent.nl
Hoogvliet www.hoogvliet.com
Deen Supermarkt www.deen.nl
Jan Linders www.janlinders.nl
Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl
Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl
Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl
Boni Markt www.bonisupermarkt.nl
Nettorama www.nettorama.nl
MCD www.mcd-supermarkt.nl
Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl
Die 2 bruder www.2bruder.com

Drogisten:
DA www.da.nl
Etos www.etos.nl
Trekpleister www.trekpleister.nl
Kruidvat www.kruidvat.nl
Schlecker www.schlecker.nl
http://www.folderz.nl

Of folders van buitenlandse winkels zijn uitgesloten. HIER het gesprek met de AH KS

Het actieteam bij de AH begint om 08:30 dat betekend dat voor de prijzen niet aangepast zullen worden. Althans, niet landelijk.

Het personeel bij de AH wil wel eens moeilijk doen ;

Je hoeft geen bon te hebben van een andere winkel.

Even een sfeerfoto

De supermarkt die goedkoper is hoeft niet in de buurt te zitten.

Het gaat enkel om de bonus artikelen met een rode portomonnee!

AH zegt ;
quote:
Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.

Maar de AH's die ik, en andere FOK!ers met mij gehad hebben, vergoeden 6 artikelen per bonus product.

____________________________________________________________________________________

Mailtje van Blackf1re aan het HK ;
quote:
Uw reactie:

Geachte AH Klantenservice,

Ik hoorde dat er na een photoshop incident, een nieuwe regel bij is
gekomen, namelijk dat geprinte folders niet meer zijn toegestaan.
Deze nieuwe regel is volkomen te begrijpen, photoshoppen kan ECHT niet
bij een situatie waar het om zoveel geld gaat.

Maar wat nou als ik een duidelijke bronvermelding erbij genoteerd heb,
en een telefoonnummer van de betreffende winkel?
Het gaat er immers om dat ik de echtheid kan bewijzen, en niet van wat
voor papier de folder gemaakt is, toch?

Met vriendelijke groeten,

Sander van ******

Ontvangen: 16-06-2009 21:02
Reactie KS ;
quote:
eachte heer Van *********,

Wij kunnen uw standpunt begrijpen. Echter het gaat echt om een folder op
folder vergelijking. Dus als u aanspraak wilt maken op de laagste
actieprijs garantie, dan heeft u een folder met de originele folderpijs én
uw AH kassabon nodig. De actieprijs uit een concurrerende folder moet dus
lager zijn dan het bedrag waarvoor u het actie-artikel bij AH hebt gekocht
om aanspraak te maken op de laagste actieprijs garantie.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice

Wendy Denie
Reactie Blackf1re ;
quote:
Hoi Wendie

Ik snap dat het een folder op folder vergelijking is.
Echter, de folder van de Makro, de Sanders, Hoogvliet, PLUS etc. zijn precies hetzelfde op internet als de originele folder.
Omdat ik een bronvermelding en telefoonnummer erbij zet, is het aan te tonen dat de folders en acties niet nep zijn.

Dan heeft de AH in mijn ogen geen reden om mijn geprinte folders te weigeren, want de hele actie draait erom dat je bewijst de het in een andere folder goedkoper is dan bij de AH.
Het kassabonnetje van de AH heb ik natuurlijk ook.

Graag een reactie,

Sander van ********
Laagste actieprijs garantie Albert Heijn is niets meer dan een loze kreet!

AH heeft een nieuwe regels ingevoerd:
quote:
Voorwaarden en spelregels
# De laagste actieprijs is te herkennen aan de rode portemonnee met de 'Laagste Actieprijsgarantie' die is afgebeeld bij A-merkproducten in de AH Bonusfolder.
# Vindt u toch een van deze actieproducten die u bij ons heeft gekocht in een folder van een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn tegen een lagere prijs? Dan krijgt u bij onze servicebalie op vertoon van uw AH kassabon en de originele papieren folder van deze winkel het aankoopbedrag terug en een appeltaartje cadeau.
# De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (merk, verpakking, inhoud, smaak etc.; deze producten hebben dezelfde streepjescode) die in een overlappende actieperiode worden aangeboden. De garantie geldt niet voor de overige A-merkaanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de AH Bonusfolder vindt.
# De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Het recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het gratis appeltaartje geldt t/m maandag na de actieperiode. Dit recht vervalt indien de prijs op uw AH kassabon al de aangepaste actieprijs is.
# Maximaal 1 appeltaartje per klant. Teruggave van het aankoopbedrag geldt voor maximaal 6 actieproducten per klant. Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet-en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
# Albert Heijn bv behoudt zich het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen.

Bron en F.A.Q. http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie
Hier staat een handige printvriendelijke F.A.Q.
Met dank aan Rowinvd

Wil je wel maar durf je eigenlijk niet zo, beluister dan hier een voorbeeld gesprek! 5 min, 25 mb)

____________________________________________________________________________________

Op maandag 22 juni 2009 18:07 schreef UncleSam het volgende:
Ik had vanmorgen een mailtje gestuurd naar het mailadres wat op de C1000 Vaartjes folder stond. Met dank en uitleg waarom er zoveel commotie is geweest over die folders en hun Big American actie, met een link naar de topics en foto's van de bergen pizza's.

Hun reactie:
quote:
Hallo 'Uncle Sam'

Bedankt voor uw reactie, leuk om te horen dat wij onze con-collega's een poets konden bakken, en dat u, samen met vele anderen, daavan kon profiteren.

In de toekomst hopen wij vaker voor zulke stunts te kunnen zorgen. Houd u daarom onze site en nieuwsbrief scherp in de gaten !!!

C1000 Vaartjes

Wat valt er nog te halen (23/06/09)
* Tandenborstels met Etos folder. Lukt niet meer, prijs is aangepast naar 3 voor 4.50.
* Andrelon met Kruidvat folder (Winkels hebben via intranet bericht gehad deze niet te accepteren wegens andere verpakking. Maar als je geluk hebt staat er iemand die het bericht niet gelezen heeft.)
* Tandpasta met Schlecker folder (Winkels hebben via intranet bericht gehad deze niet te accepteren wegens andere verpakking. Maar als je geluk hebt staat er iemand die het bericht niet gelezen heeft.)
* Tandenborstels met Schlecker folder. Deze kan nog wel! 3 tandenborstels voor 3.57
* Tandenborstels met MCD folder. Aquafresh tandenborstels 1,37 per stuk. Dat is dus 3 voor 4,11
Dus goedkoper als bij de AH!

Disclaimer:
Lezen van dit topic is op eigen risico. Dit topic kan ernstige schade brengen aan de gezondheid!

De OP!

[ Bericht 0% gewijzigd door UncleSam op 23-06-2009 19:25:37 ]
pi_70282385
De Andrelon werkt wel als je aan kunt tonen dat 4 losse flessen goedkoper zijn als bij AH. Denk aan de streepjescode, een bundel heeft 1 streepjescode, dus 1 artikel op de bon. 4 losse flessen zijn 4 aparte streepjescode, gelijk aan die van de AH. Met deze bon en de folder sta je in je recht.
Lukt dat niet dan bel je 0800-0305
pi_70282406
Nou 3 flesjes Andrelon. Ze zijn al aangepast naar 4,50 bij twee AH's. De Eerste wilde de Kruitvat folder niet accepteren maar de tweede wel.

Wel raar. Ze zei in eerste instantie dat de actie niet gold omdat het bij het Kruitvat om vier ging en bij de AH om drie. Ik de regel laten zien dat het niet hetzelfde aantal hoeft te zijn als de verpakking maar hetzelfde is. Toen zei ze nog dat het niet zo was dat het veranderd was maar dat ik wel mijn geld terug kreeg
pi_70282452
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:39 schreef wallynl het volgende:
De Andrelon werkt wel als je aan kunt tonen dat 4 losse flessen goedkoper zijn als bij AH. Denk aan de streepjescode, een bundel heeft 1 streepjescode, dus 1 artikel op de bon. 4 losse flessen zijn 4 aparte streepjescode, gelijk aan die van de AH. Met deze bon en de folder sta je in je recht.
Het Kruitvat heeft 1 verpakking met 4 flessen erin....

Anders spreek je jezelf tegen n.a.v. de actie van vorige week. 6 losse flessen kregen we overal mee. Maar als we een 4 pack en twee losse flessen hadden genomen (ook 6) dan was de AH weer gewoon goedkoper
  FOK!fotograaf dinsdag 23 juni 2009 @ 10:42:56 #5
235287 Rowinvd
pi_70282481
En de aquafresh producten zijn overal al aangepast naar ¤4,50 per 3, dat verhaal gaat dus niet meer op...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 juni 2009 @ 10:43:37 #6
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70282509
TVP

Zoals gezegd is de Andrelon mislukt vanochtend
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_70282515
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:42 schreef Rowinvd het volgende:
En de aquafresh producten zijn overal al aangepast naar ¤4,50 per 3, dat verhaal gaat dus niet meer op...
quote:
* Tandenborstels met Schlecker folder. Deze kan nog wel! 3 tandenborstels voor 3.57
pi_70282570
Met al dat gedraai van het HK met al die regels gaat de lol er ook wel af zo. Als je 15 minuten moet discussiëren of een product nu wel of niet geldig is

Aan de andere kant wil ik wel eens weten hoeveel mensen nog gebruik maken van deze actie per winkel. Stel dat het 2/3 mensen zijn, kost het de AH ongeveer meer aan uurloon in de vorm van discussies met medewerkers als dat het product dat ze gratis weg geven kost.
pi_70282574
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:39 schreef wallynl het volgende:
Heb ook van alles geprobeerd. Kreeg ook te horen dat je bij hun 3 verschillende producten kon uitkiezen, ik , ja maar je kunt ook 3 dezelfde nemen. Koop je 4 losse flessen bij kruidvat, dan ben je duurder uit en het staat ook niet in de folder. Actie van kruidvat geld gewoon niet. Maar het is een leer voor de volgende keer om beter te kijken. Ook heb ik te horen gekregen dat het ook mis was gegaan met de mentos, daar zat ook verschil in de inhoud en daar hadden ze ook geen geld op terug mogen geven. Tot nu toe heb ik alleen nog maar cola gehad, die wel gelukt is en die netjes klopte.
pi_70283045
OP geupdate:
* printbare PDF FAQ
* nieuwe voorwaarden
* Email van de Vaartjes
pi_70283145
tvp
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:07:28 #12
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70283168
Jammer van de Andrelon!
pi_70283311
Gewoon even wachten op de volgende folder van ah. Ik denk dat ah nog wel beter zal kijken en opletten met de teruggaves.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:15:55 #14
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70283424
Ja, ach ja. Wie weet valt er nog wat te halen verderop in de week
pi_70284362
Omni had je mijn pm gelezen? Ik heb 10 folders bij de Supercoop meegenomen, maar is niet meer nodig zo te zien.
pi_70285006
tvp
pi_70285273
TeeVeeProbeermaarweer
pi_70285371
Weet iemand trouwens of de AH de Heineken weer heeft verhoogd?
pi_70285601

[ Bericht 58% gewijzigd door anoniem17 op 23-06-2009 23:42:23 ]
pi_70285756
Misschien kun je je bericht ff weghalen voordat AH het ziet! En iedereen je laten PM'en!
Edit: Die aanbieding die jij noemt zijn 2 paks .
Edit 2 : Oneee die allerrechter idd
Jaa je hebt gelijk!

Die twee rechter van 1.15 en 1.49 kunnen allebei!
Dan is het bij AH

3 voor 4.50 / 6 voor 9.00
En bij de XXXX 6 voor 6.90 of 6 voor 8.94

Je kunt mij ook pm'en voor de tip, heeft met tanden te maken .

[ Bericht 21% gewijzigd door UncleSam op 23-06-2009 12:43:48 ]
pi_70286044
MCD actie werkt niet meer???, zit heel vlakbij mijn school, 2 minuten lopen
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:46:12 #22
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_70286085
Wel nieuwsgierig, PM gestuurd..
edit, actie met een tandenborstel dus, niet interessant, poets elektrisch..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_70286166
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:44 schreef Stephan1237 het volgende:
MCD actie werkt niet meer???, zit heel vlakbij mijn school, 2 minuten lopen
Jawel die werkt nog wel zover ik weet!
pi_70286250
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:19 schreef ZoneKill het volgende:
TeeVeeProbeermaarweer
Ja toch
looooooooooooooooool lol
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:00:00 #25
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70286523
UncleSam, heb je wat info voor me? Via PM?
pi_70286565

[ Bericht 100% gewijzigd door anoniem17 op 23-06-2009 23:44:06 ]
pi_70286569
de danio is toch nog steeds goedkoper bij de nettorama dan bij de AH...

ge vanavond toch maar eens kijken
I love RPG Warhammer
pi_70286654
Tvp ;o
pi_70286741
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:01 schreef wjlaak01 het volgende:
de danio is toch nog steeds goedkoper bij de nettorama dan bij de AH...

ge vanavond toch maar eens kijken
Danio staat niet in de bonus folder. Op de webwinkel gaat er ook geen korting vanaf. Dus ik ben bang dat die niet geldt.
pi_70286852
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:49 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Jawel die werkt nog wel zover ik weet!
Bedankt
pi_70286962
he jammer, ik wilde eigenlijk tandpasta gaan halen. dan maar wat tandenborstels voor de gratis taartjes.
pi_70287061
Omfg
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:20:45 #33
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_70287172
Vanochtend nog 6 gratis tubes tandpasta en taart weten te scoren.
Wat zullen mijn tanden white en shiny worden
pi_70287204
Nog maar weer een tvp'tje
pi_70287213
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:20 schreef GimmeGore het volgende:
Vanochtend nog 6 gratis tubes tandpasta en taart weten te scoren.
Wat zullen mijn tanden white en shiny worden
Met de folder van Hoogvliet?
pi_70287226
Jongens, ben zo terug. Even een boodschap doen
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:22:39 #37
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_70287234
Geen gratis Andrelon
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
pi_70287271
Iemand die de tip meegekregen heeft en door kan PM'en ?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:28:00 #39
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_70287384
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:22 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Met de folder van Hoogvliet?
Nee, met de folder van de Schlecker.
Er stond niet zo n heel slim geval achter de balie, dus de opmerking "5 tubes voor 5 euro is veel goedkoper dan 3 tubes voor 5 euro" was genoeg
pi_70287890
18 Borstels, 9 tubes White en Shine ofzo en 5 taartbonnetjes

Ging vandaag soepel. PM dat ene even aub :).
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_70288028
Heb dat ene al gevonden. PM als je wilt weten over 20 min terug ga nu halen namelijk!!
pi_70288853
hehe
x
pi_70289001
PM for me too plz!
pi_70289050
Je moet je inbox nog aanzetten.
pi_70289207
TVP.
pi_70289252
Hmm ik wil ook dit wel eens uitproberen alleen vind niet echt aanbiedingen meer die ik kan proberen.
The Real Life Begins With Sex
pi_70289290
Zozo, ik ben weer terug!
Als eerste naar de AH Smitshof. Lang zoeken naar de desbetreffende tandenborstels, toch gevonden, hingen achter allemaal andere tandeborstels. 4 gepakt, zodat ik morgen terug kan voor de andere 2 en een taart krijg. Ik naar kassa, stond een opzich best redelijk Nederlands sprekende turk, alleen dat accent was ongeveer x100 zoals je het normaal tegenkomt. Erg lachwekkend. Afijn, na 3 minuten werd er iemand gebeld, werd 4,50 gedeeld door 3 nagerekend (dat hebben ze tot nu toe elke keer gedaan, wtf) en ik krijg mijn geld terug. Geeft deze vrouw mij ¤11.70 ofzo terug, de normale prijs zonder bonus dus. Betaalde er ¤7.70 voor Appeltaartje werd speciaal voor mij gehaald nadat ik erom vroeg.
Toen de AH waar ik gister geen taart kreeg van die bitch. Ik zag bij binnenkomst al een andere vrouw zitten, maar die leek me nog vervelender. Hier moest ik nog langer zoeken, tandenborstels lagen in zo'n grabbelbak. 3 Gepakt, afgerekend en toen naar de informatiebalie. Boekje gecontroleerd, belletje gedaan, alles ging goed. Toen moest ze me ¤4.50 teruggeven, maar dat duurde erg lang, want ze wist niet hoe dat werkte. Daarna appeltaartje gehaald in winkel.
TOP!

Er stond bij beide AH's geen daklozekrantverkoper, dus helaas.
pi_70289439
Dus de tip van anoniem17 werkte
pi_70289504
Mag ik ook PM met dat ene wat blijkbaar geheim moet blijven?
pi_70289596
Ik hoor dat ook graag! Na mijn 6 flessen andrélon kan ik ngo wel wat meer verzorgingsproducten gebruiken!
pi_70289850
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:28 schreef UncleSam het volgende:
Dus de tip van anoniem17 werkte
Nu dus geen geheime tip meer he met die feauteau.
pi_70289983
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:40 schreef ZoneKill het volgende:

[..]

Nu dus geen geheime tip meer he met die feauteau.
Jawel, tandenborstel waren ook al te halen met die andere folder
pi_70289991
Er is nog geen prijs en folder bekend gemaakt duzzzz wel "geheim"
pi_70290811
graag een pm dan
I love RPG Warhammer
pi_70290947
Wat vinden jullie trouwens van de tandenborstels? Ik ben soft gewend, maar die hadden ze niet. Mijn moeder had al gezegd dat ik soft moest nemen omdat medium te hard was. Ik dacht dat het wel mee zou vallen, maar ik vind ze toch echt heel hard.

dinsdag 23 juni 2009 @ 15:19:04 #56
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_70291193
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:13 schreef sam93dor het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de tandenborstels? Ik ben soft gewend, maar die hadden ze niet. Mijn moeder had al gezegd dat ik soft moest nemen omdat medium te hard was. Ik dacht dat het wel mee zou vallen, maar ik vind ze toch echt heel hard.

Kun je ze nog ruilen??
pi_70291285
Ben bang dat ze met de tandenborstels ook weer moeilijk gaan doen, hier begonnen ze over verschillende consumenteneenheden met de shampoo te zeuren en lukte het niet
pi_70291411
Maar de tandenborstels zijn geen 4 pack. Ruilen heeft geen zin, want ze hadden geen soft!
pi_70291442
Mijn verhaal dan maar:

Eerst AH Barendrecht het Dorp. In een tussenuur daar 6 tandenborstels gehaald. Was eerst naar de prijs gaan kijken en er stond 4,50, duurder dan de Etos. Snel naar de MCD gefietst (vlakbij) en krantje gehaald. Toen terug. Eerst liet ik het scannen, 3 voor 4,50. Daarna de andere 3 erbij gelegd. 9 euro voor alles. Naar de balie, zegt die vrouw echt al na 10 seconden: Ja klopt, zullen ze bij de kassa wel weer geen dubbele prijs hebben aangevinkt (ofzo). Stond na 2 en een halve minuut alweer buiten met me geld, 6 tandenborstels en een taartbon.

Toen terug naar school, wiskunde B gevolgd en daarna naar AH Carnisseveste. Hier vinden ze mij absoluut niet aardig, en ik heb van iemand die daar werkt vernomen dat zij mij daar al het " Vervelende studentje (:') Kben 17, wtf ) dat alles gratis komt halen" noemen. Ik naar binnen, tandenborstels gezocht, gepakt en naar de kassa. Alles ging goed, toen naar de balie.

Precies toen ik keek dacht ik: Fuck, dat mens weer. Het was namelijk het mens wat mij totaal niet aardig vond, en mij op alle fronten probeert te belemmeren. Ach en wel, ik er naartoe, en begon met mijn standaard zin: Goedendag, ik heb deze producten ergens anders goedkoper gevonden. De vrouw keek me lachend aan en zei: O, ok, maar de actie geldt niet meer. Ik: . En ik zei: Jawel, bel maar, staat gewoon in het foldertje. Zij bellen, en ze was verrast dat het nog door ging. Na een lange discussie over of tandenborstels wel of niet mochten (Tandenborstels => Aquafresh? ) kreeg ik mijn 9 eurotjes weer terug, en mijn taart, en kon ik naar:

AH Keizerswaard, het dichtst bij mijn huis. Hier ben ik pas 2keer eerder geweest, eerst met de Sanders Cola (Kreeg niet mee, bij Sanders 6, AH 1, dus de regel die nu op de site staat ). En gisteren voor de tandpasta. Ik eerst de tandpasta proberen. Ik vroeg of ze het scannen wilde, maar ze keek in het foldertje en vroeg het haar collega's, ik denk, ik neem de proef op de som. Ik pakte 6 tubes en ging naar de kassa. 9 euro. Ik: O, dacht dat ze 6 voor 5 waren . Ik terug naar de tandpastarek, en 6 borstels meegenomen. Bij de klantenservice deden ze niet moeilijk, maar ze snapten het niet helemaal. Ik kreeg het vrij snel mee (Nadat ik heb moeten uitleggen wat de MCD was ), en kreeg weer een taartbon (Nummer 3 van de dag, nummer 5 van de week, nummer 28, ja 28 van totaal). Ik zei nog tegen die vrouw: Woohoo, nummer 28 . Toen zei ze: O, mag je weleens een feestje houden, komen wij wel langs. Ik: je doet je best maar .

Toen kwam ik thuis, en ging gelijk, ja gelijk, op Fok! en vanzelfsprekend naar dit topic. Ik zag dat er ergens anders ook nog spullen waren te halen, en ging gelijk terug naar Keizerswaard (Barendrecht is te ver op de fiets ). Daar aangekomen gelijk de actieproducten gepakt, en afgerekend en naar de klantenservice. Nou toen kwam het

Eerst zeiden ze dat " het actieproduct" er niet in stond. Ik uitleggen dat het van een merk was wat er wel in stond, en toen waren ze het nog niet met me eens. De Teamleider vond het allemaal vreemd en belde de manager. Die vertelde ook dat het niet goed was, en omdat ik al 6 producten gehaald had die dag, mocht ik het niet meenemen. Ik uitleggen dat als ik de winkel uit en in loop, ik alweer een nieuwe klant ben. Dat snapten ze niet . Het kwam er uiteindelijk op neer dat ik het niet meekreeg. Ze zei: wil je je geld terug? Ik: Nee Even iemand bellen. Dus ik de klantenservice bellen, alles uitleggen, blablabla. Zegt ze: Ja maar die ene winkel zijn ze zeker geseald? Ik: Ja . O, ja bij ons niet. Ik: Die ik kocht wel. Bleek dat ze met geseald 3 per doosje bedoelde. Ik: O, ik dacht dat je verpakking bedoelde.

Nee, zei ze, hoeveelheid in doosje. Uiteindelijk moest ik mijn gegevens (WTF ) geven, en ging ze AH Keizerswaard bellen. Die vrouwen hadden een hele discussie, en ook over of ik er wel recht op had nadat ik er al 6 gehaald had. Ik mocht gewoon alles weer meenemen, en taartbon kreeg ik ook .

Totaal in 2 dagen: 9 Tubes tandpasta, 24 tandenborstels en 6 taartbonnetjes . Morgen weer .
pi_70291512
Jawel daar konden ze toch echt niet onderuit....

pi_70291545
En er kan nog gepmd worden voor die andere actie die ik hier niet ga zeggen .
pi_70291638
Chill verhaal! Ik ga nu even de AH bellen over de vraag wanneer je nou opnieuw mag halen. Wat was het nummer ook alweer?
pi_70291683
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:29 schreef sam93dor het volgende:
Chill verhaal! Ik ga nu even de AH bellen over de vraag wanneer je nou opnieuw mag halen. Wat was het nummer ook alweer?
Doe maar niet bellen, dadelijk veranderen ze weer iets . Er staat per klant, je bent een nieuwe klant als je uit- en inloopt.
pi_70291738
Toen ik dat deed bij AH Soestdijk dat deed werd mij verteld: maximaal 6 actieproducten!
Wie is er wel voor dat ik bel?
Als jullie toch allemaal denken dat het niet verstandig is doe ik het maar niet
pi_70291751
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:27 schreef Dropdown het volgende:
En er kan nog gepmd worden voor die andere actie die ik hier niet ga zeggen .
Een andere actie dan m'n foto ?
pi_70291788
@Gr1m: Daar heb je toch mazzel, dat zijn 9 actieproducten? Die 2 in 1 is net zoiets als dat 4-pack coca cola vorige week.
pi_70291863
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:32 schreef gr1m het volgende:

[..]

Een andere actie dan m'n foto ?
pi_70291874
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:34 schreef sam93dor het volgende:
@Gr1m: Daar heb je toch mazzel, dat zijn 9 actieproducten? Die 2 in 1 is net zoiets als dat 4-pack coca cola vorige week.
Nee zijn er gewoon 6.... M&M's zouden ze toch ook niet rekenen als 134 stuks maar 1 zak ?
pi_70291881
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:34 schreef sam93dor het volgende:
Ja, je hoorde ook 6 4-packs mee te krijgen, kreeg jij er maar 1,5 mee? Dan ben je flink genaaid
pi_70291906
Nee, ik heb daar niet van profiteren helaas, ben net een paar dagen lid hier (speciaal voor deze actie ). Maar ik las toch bij een aantal mensen dat dat het probleem was.
pi_70291908
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:31 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Doe maar niet bellen, dadelijk veranderen ze weer iets . Er staat per klant, je bent een nieuwe klant als je uit- en inloopt.
Totdat je zooooo vaak komt en je vaste klant bent geworden
pi_70291929
Fuck, ik keek verkeerd. Sorry :/.,

[ Bericht 89% gewijzigd door Dropdown op 23-06-2009 15:51:57 ]
pi_70291972
We hebben net 3 duo paks gescoord en 3 van die andere vage dure tandenborstels Straks nog een keer bij een andere AH proberen
pi_70292027
heb een nieuwe gevonden

verander de titel maar in schone handen

PM voor de nieuwsgierigen
I love RPG Warhammer
pi_70292162
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:25 schreef Dropdown het volgende:
Mijn verhaal dan maar:

Eerst AH Barendrecht het Dorp. In een tussenuur daar 6 tandenborstels gehaald. Was eerst naar de prijs gaan kijken en er stond 4,50, duurder dan de Etos. Snel naar de MCD gefietst (vlakbij) en krantje gehaald. Toen terug. Eerst liet ik het scannen, 3 voor 4,50. Daarna de andere 3 erbij gelegd. 9 euro voor alles. Naar de balie, zegt die vrouw echt al na 10 seconden: Ja klopt, zullen ze bij de kassa wel weer geen dubbele prijs hebben aangevinkt (ofzo). Stond na 2 en een halve minuut alweer buiten met me geld, 6 tandenborstels en een taartbon.

Toen terug naar school, wiskunde B gevolgd en daarna naar AH Carnisseveste. Hier vinden ze mij absoluut niet aardig, en ik heb van iemand die daar werkt vernomen dat zij mij daar al het " Vervelende studentje (:') Kben 17, wtf ) dat alles gratis komt halen" noemen. Ik naar binnen, tandenborstels gezocht, gepakt en naar de kassa. Alles ging goed, toen naar de balie.

Precies toen ik keek dacht ik: Fuck, dat mens weer. Het was namelijk het mens wat mij totaal niet aardig vond, en mij op alle fronten probeert te belemmeren. Ach en wel, ik er naartoe, en begon met mijn standaard zin: Goedendag, ik heb deze producten ergens anders goedkoper gevonden. De vrouw keek me lachend aan en zei: O, ok, maar de actie geldt niet meer. Ik: . En ik zei: Jawel, bel maar, staat gewoon in het foldertje. Zij bellen, en ze was verrast dat het nog door ging. Na een lange discussie over of tandenborstels wel of niet mochten (Tandenborstels => Aquafresh? ) kreeg ik mijn 9 eurotjes weer terug, en mijn taart, en kon ik naar:
Jij bent echt een held! In tussenuren naar AH's gaan om vervolgens tandenborstels te gaan kopen
Was jij wel bij de les toen je Wiskunde had? Vast niet. Je zat allang te denken wanneer de les voorbij is zodat je tandenborstels kon kopen
Triest maarja je moet het natuurlijk zelf weten
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:46:44 #76
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_70292209
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:38 schreef Dropdown het volgende:
EDIT:

Ik heb alweer een nieuwe actie gevonden PM maar, is niet die van daarnet over iets, deze weten weinigen denk ik
Kun je wel aangeven over welke produkt het gaat.
Scheelt weer of mensen je een PM gaan sturen..
pi_70292233
Het gaat om Dove handzeep, volgens mij is deze niet in de Bonus, iemand die dit kan bevestigen?
pi_70292306
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:47 schreef UncleSam het volgende:
Het gaat om Dove handzeep, volgens mij is deze niet in de Bonus, iemand die dit kan bevestigen?
jawel ook 3 voor 4,50
pi_70292333
Staat niet in de webwinkel?
pi_70292365
Al die Dove-shit
pi_70292376
gewoon op ah.nl/bonus

Combineer 3 producten voor 4.50 euro

Verzorging van top tot teen met diverse producten van Aquafresh, Adrélon, Rexona en Dove. Deze week 3 producten naar keuze voor slechts 4.50!
pi_70292425
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:51 schreef gr1m het volgende:
gewoon op ah.nl/bonus

Combineer 3 producten voor 4.50 euro

Verzorging van top tot teen met diverse producten van Aquafresh, Adrélon, Rexona en Dove. Deze week 3 producten naar keuze voor slechts 4.50!

Diverse hoeft niet alle producten te betekenen..
pi_70292450
Heb bij nader inzien toch wel een tandenborstel extra nodig, kan geen kwaad, ook handig voor op vakantie!

Met welke folder is dat nu nog mogelijk?
pi_70292461
Naja, we kunnen het in ieder geval proberen. Ik ga nu werken (voor het eerste) als pizzabezorger, zit vlak bij de AH dus op de terugweg neem ik die ook mee (ben ik vandaag nog niet geweest). Succes!
pi_70292478
weet niet of ze dat ergens specificeren......
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:55:27 #86
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70292515
Wat voor folders ga je halen sam?
pi_70292556
Handzeep

Das fucking lekker voor de... Handen ;o
pi_70292616
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:45 schreef Fosfolipide het volgende:

[..]

Jij bent echt een held! In tussenuren naar AH's gaan om vervolgens tandenborstels te gaan kopen
Was jij wel bij de les toen je Wiskunde had? Vast niet. Je zat allang te denken wanneer de les voorbij is zodat je tandenborstels kon kopen
Triest maarja je moet het natuurlijk zelf weten
Ja was bij de les, zat met staartdelingen uit te rekenen hoeveel tandenborstels ik kon halen die dag...

Tuurlijk niet ballie. Als je iemand wilt lastigvallen doe je dat maar bij je vriendin moeder, is nu wel vaker tegen je gezegd.
pi_70292619
Ik ga helemaal niks halen? Of bedoel je Uncle Sam? Ik ga nu werken en daarna naar AH met die ene folder waarvan we de naam niet mogen noemen waarmee ik al eerder tandenborstels heb gehaald. Snap?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:59:51 #90
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70292646
Uhu

Good luck son
pi_70292660
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:52 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Diverse hoeft niet alle producten te betekenen..
Tandenborstels staan ook niet als afbeelding in de ah folder. Even inscannen en als er staat bonusartikel dan is het volgens mij geen probleem
'Ik heb geen last van een hielspoor maar van een remspoor'
pi_70292688
Die tandenborstels staan wel op een actiekop met bonuskaartje er bij en alles. Ik weet niet of die handzeep ook op een kop staat?
pi_70292780
pffff zowel de Andrelon als de Dove stukken goedkoper bij de makro maar helaas per 4 verpakt, dus telt niet....
pi_70292808
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:01 schreef UncleSam het volgende:
Die tandenborstels staan wel op een actiekop met bonuskaartje er bij en alles. Ik weet niet of die handzeep ook op een kop staat?
Geen idee, ook niet naar gekeken. De focus lag volledig op de tandeborstels vandaag
pi_70292835
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:04 schreef gr1m het volgende:
pffff zowel de Andrelon als de Dove stukken goedkoper bij de makro maar helaas per 4 verpakt, dus telt niet....
Makro telt sowieso niet meer. Groothandels zijn officiëel uitgesloten.
pi_70292857
oh ja ? dat heb ik gemist
pi_70292961
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:06 schreef gr1m het volgende:
oh ja ? dat heb ik gemist
Is wel waar .
pi_70293000
Kunnen de geheime tips naar mij ge-PM-t worden? thx
pi_70293048
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:11 schreef Broekpolder het volgende:
Kunnen de geheime tips naar mij ge-PM-t worden? thx
Idem

Wsl kan ik je er zelf al 1 geven, stuur je een pm.
pi_70293160
In plaats van te vragen om de tips, kan je het topic doorlezen en PMs sturen naar mensen die tips geven. Ikzelf heb er een paar, maar geen zin om mensen te PMen, als ze mij niet eerst PMen. Ik ga niet teveel moeite doen
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:19:53 #101
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70293235
hello all,

wat is PM? lol (kan ik vandaag wat leren)

mijn score vandaag 24x andrelon en 6x tandenborstel
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:22:51 #102
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 juni 2009 @ 16:23:19 #103
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70293351
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:19 schreef Marjojotje het volgende:
hello all,

wat is PM? lol (kan ik vandaag wat leren)

mijn score vandaag 24x andrelon en 6x tandenborstel
PM is private message, zie het envelopje boven je posts

En Andrelon gelukt? knap
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_70293390
De prijzen van de Andrelon zijn al aangepast toch?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:24:28 #105
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70293392
niet knap, gewoon voorwaarden uitprinten op ah.nl en onder hun neus leggen, zeggen ze ik moet me aan de voorwaarden houden zeg jij nou hier staat het he ooow ok.!!!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:25:16 #106
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70293420
In de voorwaarden staat dat de streepjescode identiek moet zijn. Is dat argument tegen je gebruikt?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:25:53 #107
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_70293441
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:25 schreef Omnifacer het volgende:
In de voorwaarden staat dat de streepjescode identiek moet zijn. Is dat argument tegen je gebruikt?

Gaan ze al zo miepen over die actie?
pi_70293479
Andrelon andere verpakking zal het meest gebruikte argument zijn, en daar hebben ze gelijk in.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:27:19 #109
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70293500
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:26 schreef De_Beer80 het volgende:
Andrelon andere verpakking zal het meest gebruikte argument zijn, en daar hebben ze gelijk in.
Onzin. Streepjescode moet identiek zijn.
pi_70293528
Zal wel moeten want anders heb je een ander product niet dan? Met welke folder heb je Andrelon meegekregen dan?
pi_70293554
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:27 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Onzin. Streepjescode moet identiek zijn.
Streepjescode moet ook identiek zijn idd. Maar ook de verpakking moet identiek zijn. AH verkoopt geen 4 pack. Neem aan dat de AH daar ook op blijft letten...
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:29:32 #112
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70293565
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:29 schreef De_Beer80 het volgende:

[..]

Streepjescode moet ook identiek zijn idd. Maar ook de verpakking moet identiek zijn. AH verkoopt geen 4 pack. Neem aan dat de AH daar ook op blijft letten...
Is niet waar. Streepjescode, that's all.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:29:44 #113
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70293572
gewoon met de kruidvatfolder, refereren aan de cola actie van vorige week, hadden zij een seal om de 4 flessen en de ander losse flessen
pi_70293612
Heb even wat voor jullie gemaakt

http://tinyurl.com/m2c9a3
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:32:10 #115
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70293644
even reactie op de pm, zie dat product niet in de bonus
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:32:55 #116
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_70293671
tvplunder
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_70293681
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:31 schreef raptorix het volgende:
Heb even wat voor jullie gemaakt

http://tinyurl.com/m2c9a3
Ja die doorzoekt dus sites en geen pdf/flash folders.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:33:27 #118
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70293696
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:29 schreef Marjojotje het volgende:
gewoon met de kruidvatfolder, refereren aan de cola actie van vorige week, hadden zij een seal om de 4 flessen en de ander losse flessen
Lijkt mij dat je geluk hebt gehad. De streepjescode van een 4-pack is niet identiek aan die van het product dat je bij AH kunt krijgen!
pi_70293725
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:33 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Ja die doorzoekt dus sites en geen pdf/flash folders.
Wel hoor.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_70293752
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:33 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Lijkt mij dat je geluk hebt gehad. De streepjescode van een 4-pack is niet identiek aan die van het product dat je bij AH kunt krijgen!
Inderdaad. Bij dat soort acties wordt de streepjescode van de 4-pack gescanned, daar zit de korting namelijk op.
pi_70293765
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:29 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Is niet waar. Streepjescode, that's all.
Je hebt gelijk idd. Maar streepjescode op 4 pack zal wel anders zijn dan los
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:35:29 #122
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70293776
Kan iemand niet effe HK bellen? Ik ben nu op universiteit, anders deed ik het even.
pi_70293842
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:34 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wel hoor.
PDF wel flash niet.
pi_70293886
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:35 schreef Omnifacer het volgende:
Kan iemand niet effe HK bellen? Ik ben nu op universiteit, anders deed ik het even.
Zal het effe doen.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:40:52 #125
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70293941
Yes dank je!
pi_70294101
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:38 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Zal het effe doen.
Antwoord:
Omdat het door de fabrikant voorverpakt is, is het een ander artikel.
Mijn antwoord:
Ja, maar als ik een liter Andrélon wil, ben ik bij de Kruidvat goedkoper uit, terwijl jullie garanderen goedkoper te zijn.
Antwoord HK:
Omdat het door de fabrikant voorverpakt is, is het een ander artikel.

Dus....

Daar heb ik dus 10x "Al onze medewerkers zijn in gesprek" voor moeten aanhoeren
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:48:15 #127
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70294164

Naja, ik twijfel... Fijn dat het Marjo lukt, maar het voelt als fraude denk ik. Thanks!
pi_70294254
Iedere AH doet ook maar wat. Bij de één kan je nog meer dan 6 producten inleveren, bij de ander krijg je de losse flessen cola niet eens mee omdat ze niet op de folder staan afgebeeld. Ondanks dat er duidelijk ALLE coca cola artikelen op de folder staat.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:52:11 #129
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70294272
Waar heb jij het nou weer over
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:56:09 #130
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70294386
ik vind fraude een beetje te ver gaan. Ze kunnen weigeren, maar concluderen zelf dat het in hu regels staat en dat is ook zo. Bij de cola actie deden ze het ook. de afprijzing hoeft niet hetzelfde te zijn!
pi_70294399
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:52 schreef Omnifacer het volgende:
Waar heb jij het nou weer over
Dat je bij ah vestiging A (schijnbaar) andrelon mee krijgt, en bij de ander weer niet. Net zoals vorige week toen ik 6 losse cola flessen kocht met sanders folder. Bij ah vestiging A kreeg ik het niet mee omdat het niet in de folder stond afgebeeld, maar bij ah vestiging B deden ze niet moeilijk.

Dat bedoel ik
pi_70294425
24 tandeborstels?:P wtf daar doe jij tot je 50e mee
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:59:49 #133
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70294473
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:56 schreef Marjojotje het volgende:
de afprijzing hoeft niet hetzelfde te zijn
maar de streepjescode moet wel identiek zijn en dat issie niet
pi_70294493
Maar tandenborstels doen dus wel mee aan de 3 voor 4,50 actie? En deden ze daar bij jullie moeilijk bij? OH hier zijn ze zo moeilijk!
pi_70294623
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:00 schreef Chantalmv2 het volgende:
Maar tandenborstels doen dus wel mee aan de 3 voor 4,50 actie? En deden ze daar bij jullie moeilijk bij? OH hier zijn ze zo moeilijk!
Bij mij ging het heel soepeltjes
pi_70294633
quote:
Nee hoor tandenborstels krijg je zo mee, bij mij heeft de manager 3x het hele voorwaarden blaadje doorgespit....

ik heb 3 duopacks en 3 enkele
pi_70294767
Hier net de eerste die moeilijk deed met de SCHLECKER folder, namelijk er stond in de folder omdat er stond vanaf 3.57 dus dat achterlijke puber kind achter de balie zegt:
Ja dat kunnen wij ook zeggen vanaf, dat wil niet zeggen dat alles zo goedkoop is. Dus hoe weet ik nou dat die tandenborstels de tandenborstels zijn van 3.57

Zegt ze ja kom maar met de bon van de SCHLECKER dan kan ik je het pas geven, dus ja toen zei ik dan laat maar, geef maar mijn geld terug.

Ik heb geen zin om voor die tandenborstels en dat appeltaartje een scene te maken daar in die appie
pi_70294807
quote:
de 1e AH waar ik heenging deed er niet moeilijk over. Netjes het bedrag + taartbon gekregen

de 2e echter duurde super lang met als uiteindelijk resultaalt dat ik niet het bedrag terug kreeg, omdat de tandenborstels nergens in de AH-folder genoemd waren.
*Nu staat er in de voorwaarden dat de A-merkaanbiedingen die in de bonus, maar niet in de folder staan. NIET meetellen. Dus hebben ze eigenlijk wel een punt want in de folder staan specifiek de dingen genoemd die wel mee doen. En de tandenbrstels staan daar nergens vermeld.

Zo blijkt weer dat het er maar net vanaf hangt wie je treft

Verder ben ik nog bij 4 andere AH's geweest, maar deze hadden de tandenborstels niet !!
pi_70294950
Wat ik met 24 tandenborstels moet? Er 36 van maken natuurlijk Ga er morgen weer 12 halen hoor :$.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 17:22:15 #140
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70295151
Misschien vanavond Andrelon proberen zo links en rechts, anders laat ik het lekker voor vandaag
pi_70295186
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:15 schreef Dropdown het volgende:
Wat ik met 24 tandenborstels moet? Er 36 van maken natuurlijk Ga er morgen weer 12 halen hoor :$.
Jij hebt zeker een familie met 36 mensen

Wat zouden jullie volgende week in de aanbieding willen zien?
pi_70295258
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:23 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Jij hebt zeker een familie met 36 mensen

Wat zouden jullie volgende week in de aanbieding willen zien?
Nee, maar wel voor me levenlang tandenborstels .

Wat ik graag zou willen zien?
M&Ms ofzo, eet ze zelf niet, maar leuk om weg te geven. Of Tampons ofzo. Iets gaars is ook wel grappig .
pi_70295494
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:25 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Nee, maar wel voor me levenlang tandenborstels .

Wat ik graag zou willen zien?
M&Ms ofzo, eet ze zelf niet, maar leuk om weg te geven. Of Tampons ofzo. Iets gaars is ook wel grappig .
Gratis ijs zou ook niet verkeerd zijn. Hertog ijs of lekkere magnums
pi_70295611
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:30 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Gratis ijs zou ook niet verkeerd zijn. Hertog ijs of lekkere magnums
Week of 2 geleden was Mars en Snickers IJs, had toen nog 6 dozen gehaald . Toen was ik er nog niet echt super meebezig, pas 2e dag, dag ervoor hadden we wel 44 pakken Cracottes
pi_70295629
Doe mij maar wat chips of koekjes. Of gewoon lekker makkelijk dvd's (die hebben ze bij de kassa)
The Real Life Begins With Sex
pi_70295704
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:11 schreef Music4all het volgende:

[..]

de 1e AH waar ik heenging deed er niet moeilijk over. Netjes het bedrag + taartbon gekregen

de 2e echter duurde super lang met als uiteindelijk resultaalt dat ik niet het bedrag terug kreeg, omdat de tandenborstels nergens in de AH-folder genoemd waren.
*Nu staat er in de voorwaarden dat de A-merkaanbiedingen die in de bonus, maar niet in de folder staan. NIET meetellen. Dus hebben ze eigenlijk wel een punt want in de folder staan specifiek de dingen genoemd die wel mee doen. En de tandenbrstels staan daar nergens vermeld.

Zo blijkt weer dat het er maar net vanaf hangt wie je treft

Verder ben ik nog bij 4 andere AH's geweest, maar deze hadden de tandenborstels niet !!
Er staat op het schapkaartje bij de tandenborstels heel klein onderaan "Laagste actieprijs garantie"
pi_70295743
. Van mij mag ook de Red Bull 4-pack wel in de aanbieding trouwens. Of misschien nog een tray van iets, zoals een tray blikjes Cola ofzo. Is gewoon leuk omdat het zoveel in 1x is .
pi_70295805
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:35 schreef LordRdN het volgende:

[..]

Er staat op het schapkaartje bij de tandenborstels heel klein onderaan "Laagste actieprijs garantie"
Echt? In dat geval ga ik zo nog effe heen Zal die verbaast zijn als ik er weer sta
pi_70295815
Trouwens, je kan die borstels nog steeds halen, ze passen de prijs hier toch niet aan. Ze naaien gewoon de anderen. Ik zou er nu weer 6 kunnen halen namelijk dan heb ik er al 18 bij 1 AH gehaald .
pi_70295903
Zal ik nog keer gaan? . Net voordat ik werken moet weet niet waar ik ze moet laten dan, werk bij Jumbo en dadelijk beschuldigen ze me van diefstal daar .
pi_70295915
bij mij vertelden ze ook dat de tandenborstels niet in de folder stonden, en ik dus eigenlijk geen geld terug kreeg. maar voor deze keer kreeg ik het toch mee. wel een beetje vaag, aangezien het wel onder dezelfde actie valt (3 voor 4,50), maar niet onder de LAPG
pi_70295926
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:40 schreef Dropdown het volgende:
Zal ik nog keer gaan? . Net voordat ik werken moet weet niet waar ik ze moet laten dan, werk bij Jumbo en dadelijk beschuldigen ze me van diefstal daar .
Gewoon doen, zeggen dat je een grote familie heb
pi_70296024
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:40 schreef Byte_Me het volgende:
bij mij vertelden ze ook dat de tandenborstels niet in de folder stonden, en ik dus eigenlijk geen geld terug kreeg. maar voor deze keer kreeg ik het toch mee. wel een beetje vaag, aangezien het wel onder dezelfde actie valt (3 voor 4,50), maar niet onder de LAPG
Wel, staat op het kaartje . En er is bij mij al 4x naar HK gebeld, en elke keer kreeg ik gelijk .
pi_70296272
Dank voor de tips hier, heb weer een voorraadje borstels en taart binnen
pi_70296371
Ik heb 6 verpakkingen tandenborstels opgehaald. 3 van die tongborstels, 3 duopakken.

Ik heb het trouwens ook opgenomen . Leuk gesprek was het, Rowin of Colasiteoflife misschien kan jij het hosten?

Duurt 5 minuten is 25mb.
pi_70296445
UncleSam, vertel? Wat was er zo leuk aan het gesprek? Of was het eigenlijk juist niet zo leuk?
pi_70296460
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:58 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb 6 verpakkingen tandenborstels opgehaald. 3 van die tongborstels, 3 duopakken.

Ik heb het trouwens ook opgenomen . Leuk gesprek was het, Rowin misschien kan jij het hosten?
Gewoon op Youtube knallen .
pi_70296475
Tot welke tijd kan een vestiging HK bellen?
pi_70296549
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:58 schreef UncleSam het volgende:

Ik heb het trouwens ook opgenomen . Leuk gesprek was het, Rowin of Colasiteoflife misschien kan jij het hosten?

Haha zoiets opnemen
pi_70296614
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:02 schreef Chantalmv2 het volgende:
Tot welke tijd kan een vestiging HK bellen?
8u dacht ik

En post dat gesprek maar hoor
pi_70296640
Ja als iemand een upload weet? Ze doen het allemaal niet. Of te veel MB of verkeerd lengte..
pi_70296662
kreeg net 0 op het request bij een frenchiser. nieuwe interne memo zegt dat het een vergelijkbare winkel moet zijn, volgens hem dus een supermarkt. ik vind uiteraard het kruitvat een vergelijkbare winkel, aangezien ik er een hoop vergelijkbare artikelen kan kopen, maar goed, hij hield voet bij stuk.

iemand die hier iets meer van weet?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 18:11:19 #163
159761 Arn0
Abbey Road
pi_70296742
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:07 schreef UncleSam het volgende:
Ja als iemand een upload weet? Ze doen het allemaal niet. Of te veel MB of verkeerd lengte..
Ik kan het wel uploaden op m'n site, als het nog nodig is.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_70296757
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:08 schreef Byte_Me het volgende:
kreeg net 0 op het request bij een frenchiser. nieuwe interne memo zegt dat het een vergelijkbare winkel moet zijn, volgens hem dus een supermarkt. ik vind uiteraard het kruitvat een vergelijkbare winkel, aangezien ik er een hoop vergelijkbare artikelen kan kopen, maar goed, hij hield voet bij stuk.

Wat wordt bedoeld met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn?

Met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn bedoelen we vergelijkbare winkels, waar iedere consument zijn boodschappen kan doen. Hier vallen wel drogisterijen onder, maar zelfbedieningsgroothandels bijvoorbeeld niet. Ook buitenlandse winkels zijn uitgesloten van de laagste actieprijsgarantie.

http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie
pi_70296785
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:08 schreef Byte_Me het volgende:

Met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn bedoelen we vergelijkbare winkels, waar iedere consument zijn boodschappen kan doen. Hier vallen wel drogisterijen onder, maar zelfbedieningsgroothandels bijvoorbeeld niet. Ook buitenlandse winkels zijn uitgesloten van de laagste actieprijsgarantie.
pi_70296873
Ik ga ff eten en dan werken bij AHs grootste concurrent, Jumbo.
Ik ga morgenochtend weer dingen halen, kan alleen niet zeggen wat omdat ik dat nog niet weet .

Ik weet niet hoe ik mensen kan laten weten wat er is. Kan niet posten op mijn telefoon .
Misschien dat ik iemand kan smsen en dat die het post ofzo. PM dan maar je nr . Ik sms voor 8en morgenochtend, dus als je daar niet van houdt moet je sowieso niet pmen .
  dinsdag 23 juni 2009 @ 18:22:48 #167
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70297072
Check je PM!
pi_70297219
Iemand nog in het bezit voor een tip dat te maken heeft met *HIK*? (verkapte TerugVerdienProduct)
pi_70297233
Hier het gesprek wat ik had in de AH.
http://www.megafileupload.com/en/file/113211/Opnemen1-wav.html
Gespreksduur 5 minuten, het is de moeite waard .

Site is een beetje bagger, dus als iemand het op zijn eigen site kan hosten graag.
pi_70297251
OK dilemma, vanmiddag mijn vrouw even tandenborstels laten halen, maar die zoekt gelijk de duurste uit, dus 2x Between & 1x duopack, opgesomd dus duurder dan 4,50 bij de Kruidvat

Ik heb bescheiden de 3x enkel meegenomen en dat is dan ook zonder problemen gelukt. Iemand een idee, of en hoe ik dit nog kan oplossen? Schlecker folder misschien? Deze was t/m vandaag geldig, wat stond daar precies voor aanbieding in?
pi_70297305
In de Scheckler staat Flex & Control, 3 Way Head en de Flex duopak.

Gewoon terugbrengen dus, mits je de bon nog hebt.
pi_70297362
quote:
voor morgen staat er ook een leuke actie als je goed zoekt!!
Bron: http://piekemafaill.123forum.nu/viewtopic.php?f=20&t=99

Weet iemand welk product hij bedoeld, PM is welkom!
pi_70297529
Net nog 9 pakken tandenborstels gehaald Meer hadden ze niet
pi_70297553
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:29 schreef UncleSam het volgende:

Site is een beetje bagger, dus als iemand het op zijn eigen site kan hosten graag.
Paniek bij de servicebalie
pi_70297744
Download het gesprek van Uncle Sam hier

[ Bericht 15% gewijzigd door Steno op 23-06-2009 18:56:28 ]
pi_70297814
Super
pi_70297855
quote:

Wat een chaos, dat de medewerkers niet goed weten wat ze moeten doen. Ongelooflijk.

Ben al bij 20 ah's geweest vorige week en overal ging het toch wel wat vlotter.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 18:55:09 #178
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_70297859
Wie kan mij een slecker folder opsturen?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 19:03:07 #179
61776 MaddoxX
pi_70298023
rofl @ dat gesprek dat mens is zeker 16 ofzo
pi_70298202

hey uncle, werkt perfect, na wat rekenen enzo kreeg ik idd netjes mijn geld terug, en een bon voor een appeltaartje

BTW heb al 2 tandenborstels weggegeven, dus staat er maar 7 op de foto (en volgens mij 2 stuks die niet eens in de aanbieidng waren)
I love RPG Warhammer
pi_70298246
Vandaag net als iedereen tandeborstels gehaald samen met een vriend van mij. Eenmaal in de rij voor de kassa moest ik ineens aan afgelopen zaterdag denken. We hadden pizza gehaald en koffiepad bonnen gekregen die deze week geldig zijn.
Ik gauw terug in de winkel om twee van die zakken te halen.
Eenmaal afgerekend door naar de infobalie. Deze deden natuurlijk moeilijk en de manager ook. Dus de klantenservice gebeld, na 3 minuten wachten gelijk gekregen en het meisje achter de info balie maar schreeuwen "Dit kan toch niet? Dit is zo gemeen, ze waren hier zaterdag ook al.".
Uiteindelijk heeft ze alle 12 tandeborstels vergoed zonder bonus (normale prijs), met andere woorden het eten is gratis vanavond (BBQ). En als toetje een lekkere appeltaart met een lekker kopje koffie!
pi_70298448
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:55 schreef JuiceJuice het volgende:
Wie kan mij een slecker folder opsturen?
Er staat niks in die folder wat in de bonus is..
pi_70298893
Komen er morgen nog nieuwe folders uit van supermarkten?
pi_70299095
Morgen Hoogvliet maar die heeft niet echt wat bijzonders...niets wat ik kan ontdekken!!

Mijn man gaat nu wat AH's in Zaandam/Oostzaan af...ben benieuwd!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 19:46:12 #185
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_70299337
quote:

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_70299479
Heb even 12 tandenborstels gehaald. Bij de 1e AH begon dat mens over de "vanaf" prijs bij de slecker, direct collega erbij halen en alles Ik zo ja voor die enkele geldt die 3,57 per 3. Maja die vonde het wat vaag maar gave toch geld terug. Krijg ik ineens alleen het verschil terug dus 1,80 ofzo ik zo wtf. Zei zo: ja dat is sinds 2 weken. Ik zo Nee hoor volgens mij niet. Ging ze de voorwaarden erbij pakken en gaf ze me gelijk..

Bij de 2e ging het beter
pi_70299905
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:34 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Bron: http://piekemafaill.123forum.nu/viewtopic.php?f=20&t=99

Weet iemand welk product hij bedoeld, PM is welkom!
Dat zei hij maandag, dus voor vandaag (die tandenborstels?)
pi_70300253
Je eigen stem terughoren is echt vreemd

Al die klanten die aan me vragen waar ik mee bezig was, ze konden niet geloven dat ik die producten gratis mee kreeg .
  dinsdag 23 juni 2009 @ 20:11:22 #189
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70300285
quote:

Haha wat een organisatie daar.

"Koopt u zoveel tandenborstels in één keer?"
"En dan kom je ze hier inwisselen?"

"Kan ik weer een paar jaar vooruit he."
  dinsdag 23 juni 2009 @ 20:12:24 #190
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70300324
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:10 schreef UncleSam het volgende:

Al die klanten die aan me vragen waar ik mee bezig was, ze konden niet geloven dat ik die producten gratis mee kreeg .
Ja die mensen die vol ongeloof achter je staan te wachten en zien hoe jij met een kar vol spullen wegloopt. Ook priceless.
pi_70300428
Mijn man belde net....kreeg hoop gezeur bij AH in Oostzaan......zo van;
scheelde maar 1 cent....ja maar 6 cent op 6x! Ja en dat hij elke keer zo geld moest weggeven! Wilde het dus niet doen en morgen HK mailen....nou mooi niet dat wij dan morgen ervoor terugkomen! Dus met hoop tegenzin gaf hij geld terug!!!
pi_70300597
Ja 1 ct of 1 euro, goedkoper = goedkoper.
pi_70300612
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:11 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

Haha wat een organisatie daar.

"Koopt u zoveel tandenborstels in één keer?"
"En dan kom je ze hier inwisselen?"
Ja maar dat was een klant die dat zei!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 20:20:12 #194
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70300655
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:14 schreef Chantalmv2 het volgende:
Mijn man belde net....kreeg hoop gezeur bij AH in Oostzaan......zo van;
scheelde maar 1 cent....ja maar 6 cent op 6x! Ja en dat hij elke keer zo geld moest weggeven! Wilde het dus niet doen en morgen HK mailen....nou mooi niet dat wij dan morgen ervoor terugkomen! Dus met hoop tegenzin gaf hij geld terug!!!
1 cent is 1 cent.
Als je een rekening niet volledig overmaakt blijf je ook aanmaningen ontvangen.
pi_70300683
Maar nieuwe hoogvliet folder staat er al op maar niets wat ah ook in de bonus heeft zo te zien.
pi_70301239
Ik kom er nou niet zo goed meer uit kan je die gratis tandpasta (aquafresh) nou wel of niet krijgen omdat ik zie hier bij de etos zie 3 voor 3,99 en bij de albertheijn 3 voor 5 euro.

Ik heb de OP gelezen en het staat er niet tussen dus ik vroeg me af of de prijs al was aangepast?
pi_70301241
AH heeft de prijzen van de tandenborstels aangepast naar ¤4,47 per 3 dus ¤1,49 per stuk

Gelukkig kunnen we morgen nog altijd tandenborstels gaan scoren bij de appie
pi_70301316
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:34 schreef R-dry het volgende:
Ik kom er nou niet zo goed meer uit kan je die gratis tandpasta (aquafresh) nou wel of niet krijgen omdat ik zie hier bij de etos zie 3 voor 3,99 en bij de albertheijn 3 voor 5 euro.

Ik heb de OP gelezen en het staat er niet tussen dus ik vroeg me af of de prijs al was aangepast?
Bij de Etos zitten ze in zon 4pack verpakking omhulseltje, dan geldt het niet .
pi_70301331
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:34 schreef Music4all het volgende:
Gelukkig kunnen we morgen nog altijd tandenborstels gaan scoren bij de appie
Welke tandenborstels bedoel je daarmee dan?
pi_70301395
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:34 schreef R-dry het volgende:

Ze doen lastig over de verpakking
Etos is een3-pack en AH is stuks, dus los en daardoor een verschil in verpakking. Dus jammer genoeg geen gratis tandpasta. Prijs is trouwens ook aangepast naar ¤4,47

Trouwens wel chill dat de Andrelon Shaper nu 3 voor¤4,47 terwijl het normaal 1 voor ¤4,25. Toch een fikse korting
pi_70301429
Godverdomme, wat ik vandaag heb meegemaakt! Kwart over 7 Albert Heijn in, 10 voor 8 Albert Heijn uit. Ik hou het kort (iig, korter dan dat het was).
Ik kom binnen, zoek de actieproducten en ga naar de kassa. Daar vraag ik of ze eerst even het product wil scannen en dan kijken hoe duur het is. Ze pakt de folder,
''Ja iek kan niet zzien walke producte hat isch''
''Dan scant u er toch gewoon 1?''
''Iek zal doen, maar jij moet dan wel betalen, daarna jij kan naar informatiebalie.''
''Is goed''

Ik met mijn product naar de informatiebalie. Leg de folder van het Kruidvat neer, de bon en de 3 tandenborstels.
Ik: ''Ik wil graag mijn geld terug, de Kruidvat is goedkoper.''
Staat een meisje van een jaar of 20 en een vrouw van 65, die vrouw die mij gister al niet al te vriendelijk vertelde dat het maar 6 actieproducten maximaal was.
Zij: ''Dat kan niet, ze zijn even duur.''
Ik: ''Nee, Kruidvat is 1.49, jullie zijn 1.50''
*Blablabla heel lulverhaal, duurt nog een kwartier waar meerdere malen benadrukt wordt dat het gaat om de afrondingsprijs en ze daarom even goedkoop zijn.''
Ik: ''Ja, maar het gaat niet om de afrondingsprijs, het gaat om de prijs opzich!''
Oude vrouw gaat weg om iets met iemand te spreken, wat overigens niet hierover ging.
Het meisje van rond de 20 en een andere vrouw die erbij staat van een jaar of 40 (ook baliemedewerkster) vraagt hoeveel ik al heb. Ik een beetje uitgelegd. Vrouw van 40 vond het echt niet kunnen, vond het nogal zielig (heeft ze niet zo letterlijk gezegd, maar zo kwam het over en was het ook bedoeld) en al die shit.
Meisje van 20 via de intercom vragen of die vrouw van 65, komt niet
5 minuten wachten
Nog een keer intercom.
Vrouw komt erbij, en wéér hetzelfde lulverhaal dat het gaat om de afrondingsprijs.
Ik: ''Ja, maar 1.49 is goedkoper dan 1.50! 1.50 min 1.49 is 1 cent! Er is een cent verschil!''
Zij: ''Ik heb ook wel leren rekenen op school hoor''
Ik: ''Ik heb het baliepersoneel al iets te vaak te hoog ingeschat, sorry.''
Vrouw pakte net de telefoon voor dat ik mijn laatste zin begon, maar brengt die geruisloos terug naar de plek waar die dan in ligt (waar je je nummer intoetst) en kijk me echt zo aan: + + +
Zij: ''Als jij zo'n toon tegen mij aanslaat. Ik heb niet mij jou geknikkerd en ik heb ook niet bij je in de klas gezeten. Ik vind het'' Bla bla bla, nog wat verwijten.
Ik had er nu helemaal de schijt in, de discussie was nog ongeveer 5x zo lang als deze. Nu was ik het zak, flikkerde het bonnetje op de toonbank en vraag mijn geld terug. Die blikken waren onvergetelijk! Meisje van plusminus 20: + een arrogante blik
Vrouw van 65:
Zonder dat ze nog een woord tegen elkaar zeggen krijg ik mijn geld terug. Ik bedank en wens ze nog een fijne dag. Al bellend ben ik de deur uit gegaan, maar het hoofdkantoor was al dicht...

Vraag: Had ik het hier mee moeten krijgen? De baliemedewerksters kwamen constant met het argument dat het om de afrondingsprijs ging. Alvast bedankt
pi_70301466
AH is nog niet aangepast naar 4,47 hoor....mijn man is net geweest!
pi_70301599
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:37 schreef Music4all het volgende:

[..]

Ze doen lastig over de verpakking
Etos is een3-pack en AH is stuks, dus los en daardoor een verschil in verpakking. Dus jammer genoeg geen gratis tandpasta. Prijs is trouwens ook aangepast naar ¤4,47

Trouwens wel chill dat de Andrelon Shaper nu 3 voor¤4,47 terwijl het normaal 1 voor ¤4,25. Toch een fikse korting
Aah ik snap het ik dacht namenlijk dat dit van toepassing was:
quote:
Moet de afprijzing hetzelfde zijn?
Nee, de afprijzing hoeft niet hetzelfde te zijn. Stel, u koopt een fles frisdrank bij Albert Heijn
met 50% korting (bijvoorbeeld van ¤ 2 naar ¤ 1). En een identieke fles staat in een
overlappende actieperiode in een folder van een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn
met de afprijzing 3=2 (bijvoorbeeld 3 flessen voor ¤ 4,50). Dan kost in dit voorbeeld bij Albert
Heijn de fles frisdrank ¤ 1 en bij de andere winkel ¤ 1,50 en dus heeft Albert Heijn de laagste
actieprijs.
Maar nu ik het nog eens lees heb je inderdaad gelijk dan probeer ik maar eens de tandenborstels als dat nog kan*O*
pi_70301714
Samdor Je had het gewoon mee moeten krijgen, 1 ct of 1 eur het is gewoon goedkoper. punt.
pi_70301866
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:36 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Welke tandenborstels bedoel je daarmee dan?
PM gestuurd.

Voor wie morgen nog tandenborstels wil scoren, Stuur een pm
pi_70301868
Dat is 1, dankje. Morgen ga ik bellen met klantenservice, als ik gelijk krijg ga ik vragen gelijk een mail naar mij te sturen met het telefoongesprek op papier, dan terug naar Soestdijk en dan even mijn gelijk halen. Het gaat me nu echt niet om de appeltaart of tandenborstels, maar gewoon om mijn gelijk. Ik was echt woedend nadat ik de winkel uit was.
pi_70301944
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:47 schreef sam93dor het volgende:
Dat is 1, dankje. Morgen ga ik bellen met klantenservice, als ik gelijk krijg ga ik vragen gelijk een mail naar mij te sturen met het telefoongesprek op papier, dan terug naar Soestdijk en dan even mijn gelijk halen. Het gaat me nu echt niet om de appeltaart of tandenborstels, maar gewoon om mijn gelijk. Ik was echt woedend nadat ik de winkel uit was.
je hoort inderdaad gewoon het bedrag terug te krijgen, ze waren niet de goedkoopste en het ging om exact hetzelfde product. Ookal is het maar 1 cent, goedkoper = goedkoper.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 20:49:29 #208
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70301952
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:38 schreef sam93dor het volgende:
Godverdomme, wat ik vandaag heb meegemaakt! Kwart over 7 Albert Heijn in, 10 voor 8 Albert Heijn uit. Ik hou het kort (iig, korter dan dat het was).

[knip heel verhaal]

Vraag: Had ik het hier mee moeten krijgen? De baliemedewerksters kwamen constant met het argument dat het om de afrondingsprijs ging. Alvast bedankt
Je had het mee moeten krijgen. Het is of goedkoper of even duur of duurder. Er is geen middenweg. Niks afrondingsprijs. Daarbij koop je er 6 bij AH ben je al +6 cent duurder uit etc.
pi_70301956
Er zijn nu sommige Andrelon dingen (haarmasker/serum), die kosten 4.99 per stuk, maar 3 stuks voor 4.47
Dus als je 3 dingen koopt ben je voordeliger dan als je er slechts 1 koopt!
pi_70302048
Bij de Kruidvat heb je toch ook die tandenborstels van 1.15 (Flex & Control)
3 * 1.15 = 3.45 is dus goedkoper als de 4.47!
pi_70302066
Heb ik ook elke keer gezegd, maar dan kreeg ik een antwoord als: ''Ja, maar stel je koopt er 1 bij de Kruidvat, hoeveel betaal je dan?''
Ik natuurlijk: ''1 euro en 49 cent''
Zij: ''Ja, maar ze geven geen 1 cent terug, dat wordt afgerond''
pi_70302104
Dan moet je zeggen dat je pint!
pi_70302170
Shit, die had ik moeten gebruiken. Fuck. Ik hoop zo dat ik morgen mijn gelijk krijg bij de klantenservice. Dan ga ik naar de informatiebalie (heb morgen 1e 2 of 3 uur vrij, dus ik ga gelijk in de ochtend) en dan zet ik 'm op luidspreker Helaas heb ik mijn spycam van dealextreme nog niet
pi_70302215
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:52 schreef sam93dor het volgende:
Heb ik ook elke keer gezegd, maar dan kreeg ik een antwoord als: ''Ja, maar stel je koopt er 1 bij de Kruidvat, hoeveel betaal je dan?''
Volgende keer zeggen:

Maar deze actie is bij de AH 3 stuks voor ¤4.50
en als ik 3 stuks bij XX koop kost het mij ¤4.47 afgerond dus 5 cent minder! als zij toch zo mierenneukerig gaan doen met centen en afrondingen
pi_70302230
Als ik het goed begrijp is het een kratje Heineken deze HELE week dus 6,99 bij de Albert Heijn?
Vanwege overlappende actieperiode.
pi_70302251
Nope, prijs is gewoon weer verhoogd. Het overlapte slechts één dag.
pi_70302260
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:55 schreef Music4all het volgende:

[..]

Volgende keer zeggen:

Maar deze actie is bij de AH 3 stuks voor ¤4.50
en als ik 3 stuks bij XX koop kost het mij ¤4.47 afgerond dus 5 cent minder!
Ik heb je een PM gestuurd, hopelijk lukt het morgen
pi_70302331
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:56 schreef R-dry het volgende:

[..]

Ik heb je een PM gestuurd, hopelijk lukt het morgen
Wat ga je morgen halen dan?
pi_70302385
Die tandenborstels volgens Music4all maar dit is pas me eerste keer dus daarom hoop ik dat het lukt
pi_70302386
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:52 schreef sam93dor het volgende:
Direct argument voor de volgende keer: Nee hoor, ik heb gepind!
pi_70302441
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:58 schreef R-dry het volgende:
Die tandenborstels volgens Music4all maar dit is pas me eerste keer dus daarom hoop ik dat het lukt
Heb je wel een folder van die supermarkt met de naam die bestaat uit slechts drie letters?
pi_70302527
Oh laat dan maar zitten het is zeker niet meer 3 voor 5,- Ik ga alsnog denk ik even kijken of het hier al aangepast is. Hoe kun je zoiets trouwens controleren?

Bij kruidvat zijn er ook aquafresh tandenborstels voor 1,15 anders bekijk ik het wel in het schap zelf morgen
pi_70303852
Zo, vanmiddag toch nog maar even op pad geweest langs drie AH's met twee personen!

Bij elke AH netjes 6 actieproducten per persoon meegekregen. Totaal dus 36 verpakkingen en 48 tandenborstels! Je hebt er niks aan, maar het is gewoon zo'n leuke sport........

Bij de eerste AH ging alles prima. Duurde even, maar geen commentaar.

Bij de tweede wilde ze de normale prijs teruggeven, dat was in dit geval 19,xx, dus daar heb ik haar toch maar even op gewezen, daar zal zij anders toch voor moeten betalen. Eerst keek ze me nog boos aan, zo van: 'Ik doe het heus wel goed hoor'. Tot ze door had dat ze mij een tientje teveel teruggaf. Eerlijk duurt het langst zullen we maar zeggen. We kregen wel beide twee appeltaarten, ook een raadsel, maargoed, ik dacht aanvankelijk dat ze mij er alvast twee gaf, maar mijn compagnon kreeg er ook twee.

Bij de derde AH (een XL) waren de Aquafresh tandenborstels helemaal niet in de aanbieding, dus betaalde 11,90. Ze kwam ook met het argument dat ze niet in de folder stonden, maar na wat rondbellen kreeg ik toch de 11,90 terug en een appeltaart bon! Overigens zat de Kruidvat hier tegenover...

Kortom; ging weer lekker!

Helaas morgen niet veel te beleven toch? Indien iemand nog iets weet zou ik een PM zeer op prijs stellen, ik zal straks nog even een foto maken van de hele zooi!

Totaal 48 tandenborstels en 8 appeltaarten!

Met name mijn dank aan UncleSam voor de tip!
pi_70304073
Je kunt morgen nog een rondje tandenborstels doen
Wel de goedkoopste meenemen, de enkele Flex&Control soft/medium, die zijn 1,15 bij de Kruidvat, dus daar pakken ze niet mee, als ze er al 4,47 van gemaakt hebben. Enige wat ze dan kunnen doen is die NOG goedkoper in de bonus gooien..
pi_70304339
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:37 schreef Steno het volgende:
Wel de goedkoopste meenemen, de enkele Flex&Control soft/medium, die zijn 1,15 bij de Kruidvat, dus daar pakken ze niet mee, als ze er al 4,47 van gemaakt hebben. Enige wat ze dan kunnen doen is die NOG goedkoper in de bonus gooien..
Daar had ik ook al aan gedacht inderdaad, maar dat zullen ze vast niet doen zo laag.

Voorraadje appeltaart bonnen is meer de drive om nog eensch te gaan...

Altijd handig voor verjaardagen en feestjes. Tevens vind ik ze best goed binnen te houden!
pi_70304464
Ik zei vandaag ook al bij de Infobalie nadat ik het geregeld had (slechts 3 overigens.... ging om de taart) : "weet je wat het grappigst is? Ik poets elektrisch....."
hahaha
pi_70304546
UncleSam, 3 letters?
pi_70304795
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:48 schreef Chantalmv2 het volgende:
UncleSam, 3 letters?
PM gestuurd
pi_70304895
Wat ook wel leuk was bij mijn discussie:

Ergens na 10 minuten: Die folder hadden ze allang in moet nemen, dat is een regel.
Ik: Nee, dat is niet waar, kijk maar in de voorwaarde.

Aan het eind van het gesprek:
Nou, hier heb je je folder teurg
Ik zeg: Nee, die moesten toch ingenomen worden?

Was toch wel mijn leukste diss
pi_70304955
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:57 schreef sam93dor het volgende:
Wat ook wel leuk was bij mijn discussie:

Ergens na 10 minuten: Die folder hadden ze allang in moet nemen, dat is een regel.
Ik: Nee, dat is niet waar, kijk maar in de voorwaarde.

Aan het eind van het gesprek:
Nou, hier heb je je folder teurg
Ik zeg: Nee, die moesten toch ingenomen worden?

Was toch wel mijn leukste diss
De volgende keer zeggen: Och houd maar, ik haal wel even een nieuwe (aan de overkant )
pi_70304995
Ik vond mijn reactie eerlijk gezegd leuker
pi_70305046
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:37 schreef Steno het volgende:
Kijk hier heb ik wat aan ik hoop dat ze die flex&control en soft/medium ook verkopen dan haal ik die jullie zien 't morgen wel .

Ik hoop dat ik een gesprek met de manager krijg ze hebben hier een hekel aan scholiertjes .
Bij binnenkomst moet je je tas voor de ingang leggen (die iedereen dan natuurlijk zo jatten) en altijd moet jeen mandje nemen alhoewel dat nog wel logisch is.
pi_70305072
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat ze de Flex & Control Duo niet verkopen? Ik zie alleen maar Flex & Control staan. Die is 35 cent goedkoper dan de prijs bij de Albert Heijn.
pi_70305115
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:00 schreef sam93dor het volgende:
Ik vond mijn reactie eerlijk gezegd leuker
Hij is ook leuker

De mijne werkt alleen als er tegenover de AH een kruidvat is , dan mogen ze van mij rustig die folder innemen
pi_70305217
http://www.kruidvat.nl/do(...)ge/58_afbeelding.jpg

Dit is de pagina met de tandenborstels

EDIT: Er staat toch echt Flex&Control duo of bedoel je bij de albert heijn?
pi_70305329
Ja, ik bedoel bij Albert Heijn staat het nergens...
pi_70305384
Dan kan het dus ook niet, nou ik ga alsnog even kijken kijken bij de albert heijn en anders probeer ik wel die van 1,49 :|
pi_70305616
Wat ik vreemd vind er staat Flex Duo, maar de afbeelding is een enkelverpakking?
pi_70305660
Inderdaad! Maar ik weet zeker dat als ik naar de AH ga en zeg ja deze is goedkoper, dat ze dan zeggen: ja er staat duo en dat ik dan weer zeg ja maar het is geen duo en dat zij dan weer zeggen ja hoi
pi_70305667
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:09 schreef sam93dor het volgende:
Ja, ik bedoel bij Albert Heijn staat het nergens...
Ook niet op het kaartje bij het schap? Vanmiddag deze wel 1x meegenomen in de mix en bonus van 3 voor 5,= gold gewoon.
pi_70305695
Niet kunnen vinden, wel gewoon die naam zonder duo, maar met duo niet.
pi_70305718
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:06 schreef R-dry het volgende:
http://www.kruidvat.nl/do(...)ge/58_afbeelding.jpg

Dit is de pagina met de tandenborstels

EDIT: Er staat toch echt Flex&Control duo of bedoel je bij de albert heijn?
Dus ik kan gratis tandenborstels morgen krijgen, heb die folder namelijk ook
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:21:28 #243
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70305853
Hallo, hier het vriendinnetje van Omnifacer Even een last minute shoppingtripje gedaan net.
'S avonds zijn de managers er namelijk niet. Resultaat: 12 flessen Persil van 3 liter.

Eerst naar de Haarlemmerdijk, daar wist al het werkende personeel niet hoe de actie in zijn werk ging. De eerste onwetende haalde de tweede erbij die ook van niks wist. Ze gaf uit wanhoop maar ons geld terug zonder maar naar de folder van Hoogvliet te vragen en dus ook niet te kijken We hadden eerst maar 3 flessen, om te proberen, maar haalde toen nog maar snel 3 erbij. Ook dit was geen probleem.
Na enige twijfel toch nog maar even snel langs de Dam, 10 minuten voor sluitingstijd, ook daar geen enkel probleem. Hier kende ze de actie wel, maar deed totaal niet moeilijk over de retournering van het geld.

We zijn dus nu de trotse bezitters van 36 liter GRATIS wasmiddel
pi_70305880
Savonds Persil halen dus
Lol!
pi_70305887
Ha nu ik goed kijk zie ik dat ik ook goed zit!
Dacht ik te duur was met 2x 1m49 + 1,79 = duurder dan 4,50
Maar het is Flex Duo die ik hier heb, en die is 1,49 en niet 1,79.... foutje bedankt!
pi_70305916
Dus wat geldt er nu precies in de winkel. Op de AH site staat dat het er 3 voor 4,50 zijn wat dus betekent dat die van 1,49 alsnog goedkoper zijn? Als die duo's er liggen neem ik natuurlijk die mee.

EDIT: Dus het is een dubbele verpakking steno ? Of is de naam gewoon Flex Duo ?

EDIT2: Het maakt toch niks uit hoeveel stuks je koopt want de prijs p/stuk moet toch goedkoper zijn?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:26:26 #247
100413 guapo
Dumpass
pi_70306040
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:10 schreef UncleSam het volgende:

Een echte baas, dat moet ik je toch nageven...
-weg, zie banmeldtopic-
pi_70306107
Die dubbele verpakking geldt inderdaad ook, maar sommige AH's hebben al verlaagd naar 4,47.
Als je nu 100% goed wilt zitten en veel tandenborstels wilt scoren, dan kies je 2x de Flex Duo (2,82 stuk) en 1x de Flex enkel (2,29) je hebt dan 5 borstels voor 5 euries, maar opgeteld bij Kruidvat ben je goedkoper uit.
2x 1,49 + 1,15 = 4,13

EDIT: Ze kunnen wel moeilijk gaan doen omdat je ze in de mix koopt natuurlijk, Nee mijnheer afgeprijsd zijn die duo 1,49 per stuk en die Flex enkel is dan inderdaad duurder, dus die krijgt u retour..... maar dat is wel weer een lastig verhaal. Mooiste is als ze gewoon 4,50 zouden zijn
pi_70306127
Oke jongens ik ben eruit en ik ben er zeker van !

http://webwinkel.ah.nl/pr(...)Flex+medium+duo-pack

2 stuks

2.82

3 voor ¤ 4.47

Veel plezier morgen!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:29:48 #250
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70306225
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:22 schreef UncleSam het volgende:
Savonds Persil halen dus
Lol!
Ja Hier de man des huizes nog effe.

Ik had vanmiddag al effe uitgevogeld of vanavond het management aanwezig zou zijn bij de ene AH. Reden: zoals jullie gister al lazen was het personeel daar echt ongeevenaard lomp, dus ik had al wel het idee dat de plv. leidinggevenden mee zouden werken. Dat bleek ook, ze waren nog dommer dan Melissa van gister. Drie personen bemoeiden zich ermee, en geen van allen wisten wat te doen. We hadden eerst drie flessen, om voorzichtig te beginnen, maar toen er 1 door de winkel brulde dat ze het geld maar terug moesten geven hebben we er snel nog 3 gepakt. Ze hebben daar niet eens in de folder gekeken

Omdat het zo IZI ging ook de Dam nog maar effe gecheckt, en daar ook zonder probleem. Ze wilde alleen effe de datum zien. Dat mocht uiteraard
pi_70306234
Wat zou het toch chill zijn als ik morgen mijn DealExtreme spy cam pen 4 gb (90 minuten opnemen) kreeg. Alles filmen, alles youtube
pi_70306316
Wanneer heb je m besteld dan? Levertijd van een maand he

Waar zit de lens dan, in een knoop ofzo?
pi_70306393
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:27 schreef Steno het volgende:
Die dubbele verpakking geldt inderdaad ook, maar sommige AH's hebben al verlaagd naar 4,47.
Als je nu 100% goed wilt zitten en veel tandenborstels wilt scoren, dan kies je 2x de Flex Duo (2,82 stuk) en 1x de Flex enkel (2,29) je hebt dan 5 borstels voor 5 euries, maar opgeteld bij Kruidvat ben je goedkoper uit.
2x 1,49 + 1,15 = 4,13

EDIT: Ze kunnen wel moeilijk gaan doen omdat je ze in de mix koopt natuurlijk, Nee mijnheer afgeprijsd zijn die duo 1,49 per stuk en die Flex enkel is dan inderdaad duurder, dus die krijgt u retour..... maar dat is wel weer een lastig verhaal. Mooiste is als ze gewoon 4,50 zouden zijn
Je zit dan toch sowieso goed als je de flex & control neemt? Die kost slechts 1,15!

Stel je neemt dan nog twee keer 1,49 dan kom je op ook een totaal van 4,13!

Kortom; met de flex & control zit je altijd goed!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:34:12 #254
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70306395
Jongens wat maken jullie het moeilijk.

Bij het kruidvat is de tandenborstel 1,49 bijvoorbeeld, maar ik zou zeggen neem de duurste van 1,79 weet je waarom? 3x 1,79 =5.37 maar je krijt er 6 want bij de advertentie van de kruidvat staat 1 + 1 gratis over alle aktieverpakkingen enkel en duo en 6x 1.49 (als ze hem aanpassen is dus 8,94 dus ben je altijd goedkoper uit!!!!!

Wat betreft de persil denk ik ook dat het kan, want wij kwamen vanaaf bij een winkel voor de andrelon, wa ar ze al niet moeilijk over deden en zij die griet achter de balie jullie waren hier toch van fe week voor de persil. Waarom neem je die aanbieding niet die is beter. Lol
pi_70306415
Knoop in een pen? Aan de bovenkant. Hij is een week geleden geshipped, dus zou morgen kunnen binnenkomen, aantal orders waren erg snel las ik op het forum de laatste dagen. Anders kan ik het altijd volgende week nog gebruiken
pi_70306489
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:34 schreef Marjojotje het volgende:

Bij het kruidvat is de tandenborstel 1,49 bijvoorbeeld, maar ik zou zeggen neem de duurste van 1,79 weet je waarom? 3x 1,79 =5.37 maar je krijt er 6 want bij de advertentie van de kruidvat staat 1 + 1 gratis over alle aktieverpakkingen enkel en duo en 6x 1.49 (als ze hem aanpassen is dus 8,94 dus ben je altijd goedkoper uit!!!!!

Wat betreft de persil denk ik ook dat het kan, want wij kwamen vanaaf bij een winkel voor de andrelon, wa ar ze al niet moeilijk over deden en zij die griet achter de balie jullie waren hier toch van fe week voor de persil. Waarom neem je die aanbieding niet die is beter. Lol
Ja maar volgens mij is de advertentie een beetje dubbelop, 1+1 gratis EN de helft van de prijs.... Ik ben niet bij Kruidvat geweest , waarom zou ik, AH is veel goedkoper
maar goed, hoe je het ook wendt of keert, appeltaarten scoren kan altijd
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:37:16 #257
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70306507
AH plukken is koning!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_70306512
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:29 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Ja Hier de man des huizes nog effe.

Ik had vanmiddag al effe uitgevogeld of vanavond het management aanwezig zou zijn bij de ene AH. Reden: zoals jullie gister al lazen was het personeel daar echt ongeevenaard lomp, dus ik had al wel het idee dat de plv. leidinggevenden mee zouden werken. Dat bleek ook, ze waren nog dommer dan Melissa van gister. Drie personen bemoeiden zich ermee, en geen van allen wisten wat te doen. We hadden eerst drie flessen, om voorzichtig te beginnen, maar toen er 1 door de winkel brulde dat ze het geld maar terug moesten geven hebben we er snel nog 3 gepakt. Ze hebben daar niet eens in de folder gekeken

Omdat het zo IZI ging ook de Dam nog maar effe gecheckt, en daar ook zonder probleem. Ze wilde alleen effe de datum zien. Dat mocht uiteraard
Hm, wel heel leuk dat gratis wasmiddel, maar niet terecht, dus om die reden ga ik het dan ook niet proberen. Het is een goede actie, maar ik vind wel dat je eerlijk moet blijven en de Hoogvliet is gewoon niet goedkoper... omgerekend een stuk duurder zelfs!
pi_70306561
Folders van Supercoop en Kruidvat binnen, dus als ik het goed begrijp, gratis tandenborstels??
pi_70306580
Yup
pi_70306644
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:34 schreef Marjojotje het volgende:

Nee ik denk dat je dat verkeerd opvat. Inderdaad er staat 1+1 gratis. Maar de prijs is ook door de helft, ik denk dat ze er mee bedoelen voor dezelfde prijs dat je normaal betaald krijg je er nu 2.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:41:09 #262
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70306681
[img][/img]
pi_70306694
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:40 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Nee ik denk dat je dat verkeerd opvat. Inderdaad er staat 1+1 gratis. Maar de prijs is ook door de helft, ik denk dat ze er mee bedoelen voor dezelfde prijs dat je normaal betaald krijg je er nu 2.
Jij hebt gelijk
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:41:48 #264
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70306706
klopt dan toch heb je er daar gewoon 6 voor veel minder dan bij ah
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:42:49 #265
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70306744
Bij ons werkte due gewoon hoor lol
pi_70306764
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:41 schreef Marjojotje het volgende:
klopt dan toch heb je er daar gewoon 6 voor veel minder dan bij ah
Hangt er vanaf welke je koopt, als je die van 1.79 of 1.49 koopt is AH goedkoper. Als je die van 1.15 koopt is KV goedkoper.
pi_70306817
Jongens wat jullie moeten doen is dit:

1. Neem 2 keer de flex duo (
2. Neem 1 keer de flex&control

Je betaalt nu bij Albert heijn een prijs van 4,47 maar bij de kruidvat kost de flex duo 1,19 en de flex&control 1,15 wat neerkomt op een totaalprijs van 4,13 en dus goedkoper bij de kruidvat uit bent!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:45:39 #268
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70306862
nee sam argument is ik koop er 1 voor 1,79 en krijg er 1 gratis bij.
dus 3 x dat is 5,37 en bij ah is 6 borstels 8,94 en dat namen ze zooooo aan.

BTW voor degene die dove morgen gaan doen heb op het schap gekeken, maar de handzeep is niet in de bonus
pi_70306971
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:45 schreef Marjojotje het volgende:

BTW voor degene die dove morgen gaan doen heb op het schap gekeken, maar de handzeep is niet in de bonus
Welke AH?
Echt hier in Den Haag deden de meeste vrij lastig! Nu is het niveau ook niet altijd zo hoog, maarja...
pi_70307037
quote:

Het gaat mij er niet om wat de mutsen van AH aannemen, maar wat de actie is (en dus de spelregels)
Ik ben helemaal voor AH bashen met deze actie, maar wel volgens de regels, ook al stellen zij ze telkens bij.
Dus als jij bij de Kruidvat voor elkaar krijgt om 6 duo packs mee te nemen voor die 5,37 dan doe je het goed hehe
pi_70307138
quote:

Volgens mij staat er toch echt op de folder dat ze normaal per stuk 3,59 maar nu 1,79 per stuk.
Want als je er 2 koopt dan krijg je gewoon volgens mij 50% kassa-korting .
pi_70307234

[ Bericht 100% gewijzigd door anoniem17 op 23-06-2009 23:46:45 ]
pi_70307321
Jongens ik herriner me opeens iets je moet die allemaal van flex&control nemen (bij kruidvat 1,15) per stuk.

Want het gaat toch om laagste prijs? DIe flex duo's zijn bij kruidvat ook 1,49 en bij albert heijn dus ook en dan krijg je geld niet terug toch?

Die flex en control zijn niet een 2-pak als het goed is pak de Kruidvat folder er maar bij, die van flex en interdentaal zijn 2-pak(staat boven de prijs) dat staat bij die flex en control niet
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:57:01 #274
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70307349
het is een kwestie van interpretatie. Als ik die folder lees (en niet omdat het dan in mijn voordeel is) zou ik zeggen je krijgt hem gratis. Bij AH hebben ze ook vaak 1 + 1 gratis en dan staat dat er ook zo bij en krijg je er echt 2. Als ze echt niet willen houdt het op. Echter neem ik netjes hun voorwaarden mee (heb ik uitgeprint van AH.nl) dus hou me gewoon aan de regels. het is niet dat ik iets verzin ofzow. moet wel eerlijk. Daarbij zeggen ze op het HK als je die belt ook verschillende dingen. Tevens ook in de winkel.

en music ik kom ok uit Den haag e.o. en ik heb toch echt gescoord de afgelopen dagen. Kan 2 a 3 jaar mijn haar wassen, mijn tanden poetsen en mijn kleding wassen. Daar tegenover staat dat ik niet kan afvegen en cola drinken omdat we daar net een dag te laat mee waren dus ja zo ben ik er op gekomen. en de sport alleen al is leuk.
pi_70307355
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:51 schreef R-dry het volgende:

[..]

Volgens mij staat er toch echt op de folder dat ze normaal per stuk 3,59 maar nu 1,79 per stuk.
Want als je er 2 koopt dan krijg je gewoon volgens mij 50% kassa-korting .
Dat klopt inderdaad!

Maar bijvoorbeeld die van 1,79 + 2x 1,15 kan weer wel!

Dan zit je aan slechts 4,09!

Maar vooral wat Steno zegt, volgens de regels. Ik ga niet doelbewust een product gratis vragen terwijl ik weet dat het ergens anders helemaal niet goedkoper is, ook al doet de desbetreffende folder dat wel vermoeden!
pi_70307431
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:44 schreef R-dry het volgende:
Jongens wat jullie moeten doen is dit:

1. Neem 2 keer de flex duo (
2. Neem 1 keer de flex&control

Je betaalt nu bij Albert heijn een prijs van 4,47 maar bij de kruidvat kost de flex duo 1,19 en de flex&control 1,15 wat neerkomt op een totaalprijs van 4,13 en dus goedkoper bij de kruidvat uit bent!
Ja en nee... de individuele prijs is dan gemixt en dus lastig (Ja ik weet het ik denk er veeeeel te veel over na, maar zoals gezegd, gaat het er niet om die mutsen van AH te overtuigen, maar wat de aktie is)
In principe kan AH zeggen: klopt mijnheer, 4,47 is meer dan 4,13 maar die duopacks kosten bij ons ook 1,49 in de bonus en die enkele ook. U krijgt van ons dus 1,49 terug voor de enkele tandenborstel........
pi_70307543
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:57 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad!

Maar bijvoorbeeld die van 1,79 + 2x 1,15 kan weer wel!

Dan zit je aan slechts 4,09!

Maar vooral wat Steno zegt, volgens de regels. Ik ga niet doelbewust een product gratis vragen terwijl ik weet dat het ergens anders helemaal niet goedkoper is, ook al doet de desbetreffende folder dat wel vermoeden!
Volgens mij maakt de eindprijs niet uit want het gaat toch om de prijs PER artikel?

Als je dan die van 1,79 neemt kost het dus bij de kruidvat 1,79 maar bij AH 1,49 en zo zijn ze dus toch de goedkoopste.

Daarom moet je denk flex en control nemen dat is geen 2-pak (ook al staat er duo) kijk maar boven de prijzen anders zou er 2-pak staan. Die zijn slechts 1,15 = 3,45
  dinsdag 23 juni 2009 @ 23:02:40 #278
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70307589
Voorbeeld: we hadden vanavond ook persil meekunnen nemen, want het managerverhaal klopt.
Sterker nog de dame achter de servicebalie wees ons nog op de persilaanbieding!!! Maar omdat daar een mail van het HK naar de winkel was gestuurd, durfde wij hem niet mee te nemen. Vind dat dan toch oneerlijk. De prijs van de tandenborstels was op onze bon vanavond nog 4,50 dus i 1,49 goedkoper.
pi_70307670
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:02 schreef Marjojotje het volgende:
De prijs van de tandenborstels was op onze bon vanavond nog 4,50 dus i 1,49 goedkoper.
Dan zit je zeker goed idd, was hier ook zo (rond 6-en)
pi_70307815
Dan was je om 18 uur net op tijd!

Blijft lastig met die tandenborstel van 1.15, dan pak ik liever de folder van de supermarkt van drie letters!
pi_70307846
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:54 schreef anoniem17 het volgende:
Zo, vandaag erg fijn winkelen bij albert heijn . Totale buit van deze week: 36 Silan en 56 flesjes Persil (kleine van 750 ml niet die van 3 liter), dus schone kleren krijg ik wel!
Wat de hell moet je met 56 flessen. Als ik dat naar mijn persoonlijke situatie zou vertalen:
56*.75=42 liter
Ik gebruik 50 ml per wasbeurt waardoor je komt op 840 wasbeurten.
Ik draai 3 wasjes per week... kom je op 5 jaar ruim uit.
pi_70307868
Heb je hem ook weer met zijn 3 letters..... ABC
Zijn dat ook de tandenborstel, of wat heb je voor moois?? PMetje? thnx
  dinsdag 23 juni 2009 @ 23:09:54 #283
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70307909
Kijk mijn zus een vriendin en ik zijn van mening dat je bij de volgende aanbieding ook je gezicht weer moet kunnen laten zien. Dus oneerlijk handelen heeft gewoon geen zin. Echter ben ik wel van mening dat de Ah er gewoon om vraagt om mensen gebruik te laten maken van de aktie en dat mensen meerdere winkels langsgaan. Gratis is gratis, dus waarom niet
pi_70308076
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:09 schreef Marjojotje het volgende:
...en dat mensen meerdere winkels langsgaan. Gratis is gratis, dus waarom niet
Uh ze vragen er niet om, om meerdere vestigingen af te gaan. Prima dat je 6 artikelen gratis wil meeslepen, maar meerdere vestigingen afgaan is echt wel een stap verder naar het onbetamelijke.
pi_70308306
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:13 schreef snabbi het volgende:

[..]

Uh ze vragen er niet om, om meerdere vestigingen af te gaan. Prima dat je 6 artikelen gratis wil meeslepen, maar meerdere vestigingen afgaan is echt wel een stap verder naar het onbetamelijke.
Nee maar ze bedanken ons wel met een appeltaart voor het "speurwerk", zodat ze de prijzen kunnen aanpassen... dat was het hele idee van de reclame, Laagste Aktie Prijs Garantie Als ze dat dan gewoon doen, dan heeft het geen zin meer om tig AH's af te gaan, maar ze doen het niet, duzzzzzzz
pi_70308336
Ik ga slapen en die Flex control soft zijn de goede voor een gratis appeltaart NIET DE MEDIUM die doet niet mee.

http://webwinkel.ah.nl/pr(...)tel+flexcontrol+soft

Als ze zeuren over dat 'duo' bij kruidvat moet je zeggen dat bij die andere 2 tandenborstels er duidelijk 2-pak boven staat en bij de flex en control niet suc6.
pi_70308621
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:19 schreef R-dry het volgende:
Ik ga slapen en die Flex control soft zijn de goede voor een gratis appeltaart NIET DE MEDIUM die doet niet mee.

http://webwinkel.ah.nl/pr(...)tel+flexcontrol+soft

Als ze zeuren over dat 'duo' bij kruidvat moet je zeggen dat bij die andere 2 tandenborstels er duidelijk 2-pak boven staat en bij de flex en control niet suc6.
Eens! Je hebt het nu juist samengevat!
pi_70308755
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:18 schreef Steno het volgende:
Nee maar ze bedanken ons wel met een appeltaart voor het "speurwerk", zodat ze de prijzen kunnen aanpassen... dat was het hele idee van de reclame, Laagste Aktie Prijs Garantie Als ze dat dan gewoon doen, dan heeft het geen zin meer om tig AH's af te gaan, maar ze doen het niet, duzzzzzzz
Klopt het hele idee is de prijs die de Albert Heijn rekent voor een aantal producten gegarandeerd de laagste is, en feitelijk wanneer je dus meer hebt betaald, dat je daarvoor gecompenseerd wordt. Het idee is niet wat wij ervan maken, om met voorbedachte rade een product te kopen waarmee je belazerd wordt, om het dan feitelijk gratis te verkrijgen.

Je reactie kan voor mij op 2 manieren worden uitgelegd. Het is:
a) Omdat er geen controlemaatregelen zijn, die misbruik voorkomen, is het voor mij gerechtvaardigd oneigenlijk gebruik te maken.
b) Omdat AH zich niet aan haar bewering houdt, zie ik mij genoodzaakt haar een motief te geven om haar wel aan deze bewering te houden.

ad a) Het feit dat het mogelijk is, rechtvaardigt niet het misbruik. Er zijn immers zat dingen die je kunt doen om de regels te overtreden, zonder dat dit wordt opgemerkt met een controle. Waarom houdt het je wel tegen andere dingen te laten en dit niet.

ad b) Je zou je ideologisch kunnen opstellen in de trant van. AH verlaagt de prijs niet omdat 1 miljoen keer 1 cent niet opweegt tegen 20.000 gratis producten. Ik geloof niet dat je nastreeft deze kosten zo te laten stijgen dat jij heel nederland kan helpen aan de eerlijke prijs.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 23:32:12 #289
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70308820
ik ga off. laters all. begin nu een beetje een nare smaak te krijgen
pi_70308983
Poets je tanden met je nieuwe tandenborstel
pi_70309021
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:13 schreef snabbi het volgende:

[..]

Aan de andere kant vragen wij er ook niet om om afgesnauwd te worden bij de servicebalie als we weer iets goedkopers vinden.

* Scorpie mompelt iets over onbetamelijk.
  FOK!fotograaf dinsdag 23 juni 2009 @ 23:42:34 #292
235287 Rowinvd
pi_70309174
Zo, na een middag en avond weg te zijn geweest is er veel gebeurd zo te zien.

Heeft het nog nut om de Schlecker folder te halen? Het is voor mij wel een eindje rijden, maar als ik er hier ook nog mensen blij mee kan maken heb ik het er graag voor over
pi_70309175
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:30 schreef snabbi het volgende:

[..]

Klopt het hele idee is de prijs die de Albert Heijn rekent voor een aantal producten gegarandeerd de laagste is, en feitelijk wanneer je dus meer hebt betaald, dat je daarvoor gecompenseerd wordt. Het idee is niet <KNIP>
ad a) Het feit dat het mogelijk is, rechtvaardigt niet het misbruik. Er zijn immers zat dingen die je kunt doen om de regels te overtreden, zonder dat dit wordt opgemerkt met een controle. Waarom houdt het je wel tegen andere dingen te laten en dit niet.

ad b) Je zou je ideologisch kunnen opstellen in de trant van. AH verlaagt de prijs niet omdat 1 miljoen keer 1 cent niet opweegt tegen 20.000 gratis producten. Ik geloof niet dat je nastreeft deze kosten zo te laten stijgen dat jij heel nederland kan helpen aan de eerlijke prijs.

Laten we 1 ding voor op stellen, ik zelf wandel niet tig AH's af voor deze actie en als ik wat haal, gaat het me om het heeeeerlijke appeltaartj en omdat ik toch boodschappen moet doen.Zo heb ik ook maar 3 tandenborstels meegenomen en geen 6.

Voor mij zijn beide beweringen dus niet waar, maar wat mij vooral steekt is dat ze beweringen doen die niet waar zijn, die ze niet waar willen (of kunnen maken) en zelfs (moet ik gelijk bij zeggen, dat ik dat niet zelf heb ervaren) de "gewone" klanten oplichten door dubbel eprijzen te hanteren. VOrige week, met de cola zouden er AH's zijn geewest die 3,99 aans,oegen als je met 6 pakken aan kwam en 4,39, als er 1 pak tussen je gewone boodschappen lag.
Ik werk zelf veel met consumenten en als er 1 ding is wat me irriteert, is het niet na komen van afspraken, dat probeer ik dan ook zoveel mogelijk te doen en de consument is voor mij nr. 1.

Overigens ga ik nu ook slapen... trustuh :p
pi_70309224
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:38 schreef Scorpie het volgende:
Aan de andere kant vragen wij er ook niet om om afgesnauwd te worden bij de servicebalie als we weer iets goedkopers vinden.

* Scorpie mompelt iets over onbetamelijk.
Klopt slecht voor het service imago, maar dat is ook omdat je voorbij gaat aan het doel.
De appeltaart is de beloning voor het spotten van de lagere prijs, dat is wat je mag verdienen.
Het geld terug is de compensatie voor het "leed" wat je had.

En het met voorbedachte rade kopen van een te duur product kan je moeilijk als leed omschrijven en wordt door het personeel als misbruik ervaren. Dat geeft een naar gevoel en daarom zijn er veel 'niet-meewerkend'.

(Dan kom je op normbesef. Mijn normbesef zegt 6 producten gratis proberen te verkrijgen is redelijk en binnen de spelregels die ah schetst (en probeer ik dus zelf ook). Het bezoeken van meerdere winkels om boven de 6 uit te kunnen komen is doelbewust misbruik maken van een falende controle. Dat is in mijn ogen meer misbruik en valt niet binnen mijn normbesef. Al is dat natuurlijk subjectief.)
pi_70309360
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:42 schreef Steno het volgende:
Laten we 1 ding voor op stellen, ik zelf wandel niet tig AH's af voor deze actie en als ik wat haal, gaat het me om het heeeeerlijke appeltaartj en omdat ik toch boodschappen moet doen.Zo heb ik ook maar 3 tandenborstels meegenomen en geen 6.
zie het ook niet als een aanval op jou, maar meer op de excessen.
quote:
Voor mij zijn beide beweringen dus niet waar, maar wat mij vooral steekt is dat ze beweringen doen die niet waar zijn, die ze niet waar willen (of kunnen maken) en zelfs (moet ik gelijk bij zeggen, dat ik dat niet zelf heb ervaren) de "gewone" klanten oplichten door dubbel eprijzen te hanteren. VOrige week, met de cola zouden er AH's zijn geewest die 3,99 aans,oegen als je met 6 pakken aan kwam en 4,39, als er 1 pak tussen je gewone boodschappen lag.
Ik werk zelf veel met consumenten en als er 1 ding is wat me irriteert, is het niet na komen van afspraken, dat probeer ik dan ook zoveel mogelijk te doen en de consument is voor mij nr. 1.
True. Die situatie is voor mij ook totaal onacceptabel. Sterker nog ik als semi-accountant begrijp totaal niet hoe het mogelijk kan zijn dat medewerkers daar in staat zijn om hun eigen prijzen te hanteren. Dat gaat elke vorm van registratie van juiste prijzen te buiten. De hele handel rondom het controleren op kasverschillen is zo ook overbodig geworden, want als iemand gewoon in staat is zijn eigen prijzen aan te slaan, dan hoef je ook niet meer te kijken of wat hij/zijn int, gelijk is aan wat hij/zij aanslaat.

Absoluut belachelijk als het gebeurt.
pi_70309479
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:48 schreef snabbi het volgende:
zie het ook niet als een aanval op jou, maar meer op de excessen.
THX! Dan kan ik nu in ieder geval rustig slapen
tot morgen allen.
  woensdag 24 juni 2009 @ 00:27:50 #297
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70310517
Aan de moraalridders onder ons: eigenlijk hebben jullie ergens wel gelijk. Ik wist dat ik geen recht had op Persil, en toch ben ik ervoor gegaan. Tegen mijn principes eigenlijk. Reden dat ik het toch gedaan heb is dat ik vond dat sommige AH's en vooral hun personeel de regels van fairplay toch al verlaten hadden. Al die chagrijnige, haast onbeschofte wijven kunnen me het rambam krijgen.
  woensdag 24 juni 2009 @ 00:31:00 #298
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_70310590
Dan moet die 27 liter Persil die Andrelon maar compenseren
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
pi_70311026
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:27 schreef Omnifacer het volgende:
Aan de moraalridders onder ons: eigenlijk hebben jullie ergens wel gelijk. Ik wist dat ik geen recht had op Persil, en toch ben ik ervoor gegaan. Tegen mijn principes eigenlijk. Reden dat ik het toch gedaan heb is dat ik vond dat sommige AH's en vooral hun personeel de regels van fairplay toch al verlaten hadden. Al die chagrijnige, haast onbeschofte wijven kunnen me het rambam krijgen.
Hm, tja, zij veranderen het ook steeds inderdaad, dus enerzijds heb je wel een punt, maar anderzijds is het hun actie en dien je je in dat geval ook aan hun (irritante) regels te houden!

We hebben al weinig te klagen met deze actie, best leuke sport! Als je het op zo'n manier uitbuit houdt het ook snel op vrees ik...
  woensdag 24 juni 2009 @ 02:03:27 #300
61776 MaddoxX
pi_70311469
Plunderen
  woensdag 24 juni 2009 @ 02:04:19 #301
61776 MaddoxX
pi_70311471
Bij de AH, VOL