De volgende keer zeggen: Och houd maar, ik haal wel even een nieuwe (aan de overkantquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:57 schreef sam93dor het volgende:
Wat ook wel leuk was bij mijn discussie:
Ergens na 10 minuten: Die folder hadden ze allang in moet nemen, dat is een regel.
Ik: Nee, dat is niet waar, kijk maar in de voorwaarde.
Aan het eind van het gesprek:
Nou, hier heb je je folder teurg
Ik zeg: Nee, die moesten toch ingenomen worden?
Was toch wel mijn leukste diss
Kijk hier heb ik wat aan ik hoop dat ze die flex&control en soft/medium ook verkopen dan haal ik die jullie zien 't morgen welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:37 schreef Steno het volgende:
Je kunt morgen nog een rondje tandenborstels doen
Wel de goedkoopste meenemen, de enkele Flex&Control soft/medium, die zijn 1,15 bij de Kruidvat, dus daar pakken ze niet mee, als ze er al 4,47 van gemaakt hebben. Enige wat ze dan kunnen doen is die NOG goedkoper in de bonus gooien..
Hij is ook leukerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:00 schreef sam93dor het volgende:
Ik vond mijn reactie eerlijk gezegd leuker
Ook niet op het kaartje bij het schap? Vanmiddag deze wel 1x meegenomen in de mix en bonus van 3 voor 5,= gold gewoon.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:09 schreef sam93dor het volgende:
Ja, ik bedoel bij Albert Heijn staat het nergens...
Dus ik kan gratis tandenborstels morgen krijgen, heb die folder namelijk ookquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:06 schreef R-dry het volgende:
http://www.kruidvat.nl/do(...)ge/58_afbeelding.jpg
Dit is de pagina met de tandenborstels![]()
EDIT: Er staat toch echt Flex&Control duo of bedoel je bij de albert heijn?
Een echte baas, dat moet ik je toch nageven...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:10 schreef UncleSam het volgende:
Je eigen stem terughoren is echt vreemd
Al die klanten die aan me vragen waar ik mee bezig was, ze konden niet geloven dat ik die producten gratis mee kreeg.
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |