abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70301429
Godverdomme, wat ik vandaag heb meegemaakt! Kwart over 7 Albert Heijn in, 10 voor 8 Albert Heijn uit. Ik hou het kort (iig, korter dan dat het was).
Ik kom binnen, zoek de actieproducten en ga naar de kassa. Daar vraag ik of ze eerst even het product wil scannen en dan kijken hoe duur het is. Ze pakt de folder,
''Ja iek kan niet zzien walke producte hat isch''
''Dan scant u er toch gewoon 1?''
''Iek zal doen, maar jij moet dan wel betalen, daarna jij kan naar informatiebalie.''
''Is goed''

Ik met mijn product naar de informatiebalie. Leg de folder van het Kruidvat neer, de bon en de 3 tandenborstels.
Ik: ''Ik wil graag mijn geld terug, de Kruidvat is goedkoper.''
Staat een meisje van een jaar of 20 en een vrouw van 65, die vrouw die mij gister al niet al te vriendelijk vertelde dat het maar 6 actieproducten maximaal was.
Zij: ''Dat kan niet, ze zijn even duur.''
Ik: ''Nee, Kruidvat is 1.49, jullie zijn 1.50''
*Blablabla heel lulverhaal, duurt nog een kwartier waar meerdere malen benadrukt wordt dat het gaat om de afrondingsprijs en ze daarom even goedkoop zijn.''
Ik: ''Ja, maar het gaat niet om de afrondingsprijs, het gaat om de prijs opzich!''
Oude vrouw gaat weg om iets met iemand te spreken, wat overigens niet hierover ging.
Het meisje van rond de 20 en een andere vrouw die erbij staat van een jaar of 40 (ook baliemedewerkster) vraagt hoeveel ik al heb. Ik een beetje uitgelegd. Vrouw van 40 vond het echt niet kunnen, vond het nogal zielig (heeft ze niet zo letterlijk gezegd, maar zo kwam het over en was het ook bedoeld) en al die shit.
Meisje van 20 via de intercom vragen of die vrouw van 65, komt niet
5 minuten wachten
Nog een keer intercom.
Vrouw komt erbij, en wéér hetzelfde lulverhaal dat het gaat om de afrondingsprijs.
Ik: ''Ja, maar 1.49 is goedkoper dan 1.50! 1.50 min 1.49 is 1 cent! Er is een cent verschil!''
Zij: ''Ik heb ook wel leren rekenen op school hoor''
Ik: ''Ik heb het baliepersoneel al iets te vaak te hoog ingeschat, sorry.''
Vrouw pakte net de telefoon voor dat ik mijn laatste zin begon, maar brengt die geruisloos terug naar de plek waar die dan in ligt (waar je je nummer intoetst) en kijk me echt zo aan: + + +
Zij: ''Als jij zo'n toon tegen mij aanslaat. Ik heb niet mij jou geknikkerd en ik heb ook niet bij je in de klas gezeten. Ik vind het'' Bla bla bla, nog wat verwijten.
Ik had er nu helemaal de schijt in, de discussie was nog ongeveer 5x zo lang als deze. Nu was ik het zak, flikkerde het bonnetje op de toonbank en vraag mijn geld terug. Die blikken waren onvergetelijk! Meisje van plusminus 20: + een arrogante blik
Vrouw van 65:
Zonder dat ze nog een woord tegen elkaar zeggen krijg ik mijn geld terug. Ik bedank en wens ze nog een fijne dag. Al bellend ben ik de deur uit gegaan, maar het hoofdkantoor was al dicht...

Vraag: Had ik het hier mee moeten krijgen? De baliemedewerksters kwamen constant met het argument dat het om de afrondingsprijs ging. Alvast bedankt
pi_70301466
AH is nog niet aangepast naar 4,47 hoor....mijn man is net geweest!
pi_70301599
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:37 schreef Music4all het volgende:

[..]

Ze doen lastig over de verpakking
Etos is een3-pack en AH is stuks, dus los en daardoor een verschil in verpakking. Dus jammer genoeg geen gratis tandpasta. Prijs is trouwens ook aangepast naar ¤4,47

Trouwens wel chill dat de Andrelon Shaper nu 3 voor¤4,47 terwijl het normaal 1 voor ¤4,25. Toch een fikse korting
Aah ik snap het ik dacht namenlijk dat dit van toepassing was:
quote:
Moet de afprijzing hetzelfde zijn?
Nee, de afprijzing hoeft niet hetzelfde te zijn. Stel, u koopt een fles frisdrank bij Albert Heijn
met 50% korting (bijvoorbeeld van ¤ 2 naar ¤ 1). En een identieke fles staat in een
overlappende actieperiode in een folder van een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn
met de afprijzing 3=2 (bijvoorbeeld 3 flessen voor ¤ 4,50). Dan kost in dit voorbeeld bij Albert
Heijn de fles frisdrank ¤ 1 en bij de andere winkel ¤ 1,50 en dus heeft Albert Heijn de laagste
actieprijs.
Maar nu ik het nog eens lees heb je inderdaad gelijk dan probeer ik maar eens de tandenborstels als dat nog kan*O*
pi_70301714
Samdor Je had het gewoon mee moeten krijgen, 1 ct of 1 eur het is gewoon goedkoper. punt.
pi_70301866
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:36 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Welke tandenborstels bedoel je daarmee dan?
PM gestuurd.

Voor wie morgen nog tandenborstels wil scoren, Stuur een pm
pi_70301868
Dat is 1, dankje. Morgen ga ik bellen met klantenservice, als ik gelijk krijg ga ik vragen gelijk een mail naar mij te sturen met het telefoongesprek op papier, dan terug naar Soestdijk en dan even mijn gelijk halen. Het gaat me nu echt niet om de appeltaart of tandenborstels, maar gewoon om mijn gelijk. Ik was echt woedend nadat ik de winkel uit was.
pi_70301944
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:47 schreef sam93dor het volgende:
Dat is 1, dankje. Morgen ga ik bellen met klantenservice, als ik gelijk krijg ga ik vragen gelijk een mail naar mij te sturen met het telefoongesprek op papier, dan terug naar Soestdijk en dan even mijn gelijk halen. Het gaat me nu echt niet om de appeltaart of tandenborstels, maar gewoon om mijn gelijk. Ik was echt woedend nadat ik de winkel uit was.
je hoort inderdaad gewoon het bedrag terug te krijgen, ze waren niet de goedkoopste en het ging om exact hetzelfde product. Ookal is het maar 1 cent, goedkoper = goedkoper.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 20:49:29 #208
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70301952
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:38 schreef sam93dor het volgende:
Godverdomme, wat ik vandaag heb meegemaakt! Kwart over 7 Albert Heijn in, 10 voor 8 Albert Heijn uit. Ik hou het kort (iig, korter dan dat het was).

[knip heel verhaal]

Vraag: Had ik het hier mee moeten krijgen? De baliemedewerksters kwamen constant met het argument dat het om de afrondingsprijs ging. Alvast bedankt
Je had het mee moeten krijgen. Het is of goedkoper of even duur of duurder. Er is geen middenweg. Niks afrondingsprijs. Daarbij koop je er 6 bij AH ben je al +6 cent duurder uit etc.
pi_70301956
Er zijn nu sommige Andrelon dingen (haarmasker/serum), die kosten 4.99 per stuk, maar 3 stuks voor 4.47
Dus als je 3 dingen koopt ben je voordeliger dan als je er slechts 1 koopt!
pi_70302048
Bij de Kruidvat heb je toch ook die tandenborstels van 1.15 (Flex & Control)
3 * 1.15 = 3.45 is dus goedkoper als de 4.47!
pi_70302066
Heb ik ook elke keer gezegd, maar dan kreeg ik een antwoord als: ''Ja, maar stel je koopt er 1 bij de Kruidvat, hoeveel betaal je dan?''
Ik natuurlijk: ''1 euro en 49 cent''
Zij: ''Ja, maar ze geven geen 1 cent terug, dat wordt afgerond''
pi_70302104
Dan moet je zeggen dat je pint!
pi_70302170
Shit, die had ik moeten gebruiken. Fuck. Ik hoop zo dat ik morgen mijn gelijk krijg bij de klantenservice. Dan ga ik naar de informatiebalie (heb morgen 1e 2 of 3 uur vrij, dus ik ga gelijk in de ochtend) en dan zet ik 'm op luidspreker Helaas heb ik mijn spycam van dealextreme nog niet
pi_70302215
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:52 schreef sam93dor het volgende:
Heb ik ook elke keer gezegd, maar dan kreeg ik een antwoord als: ''Ja, maar stel je koopt er 1 bij de Kruidvat, hoeveel betaal je dan?''
Volgende keer zeggen:

Maar deze actie is bij de AH 3 stuks voor ¤4.50
en als ik 3 stuks bij XX koop kost het mij ¤4.47 afgerond dus 5 cent minder! als zij toch zo mierenneukerig gaan doen met centen en afrondingen
pi_70302230
Als ik het goed begrijp is het een kratje Heineken deze HELE week dus 6,99 bij de Albert Heijn?
Vanwege overlappende actieperiode.
pi_70302251
Nope, prijs is gewoon weer verhoogd. Het overlapte slechts één dag.
pi_70302260
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:55 schreef Music4all het volgende:

[..]

Volgende keer zeggen:

Maar deze actie is bij de AH 3 stuks voor ¤4.50
en als ik 3 stuks bij XX koop kost het mij ¤4.47 afgerond dus 5 cent minder!
Ik heb je een PM gestuurd, hopelijk lukt het morgen
pi_70302331
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:56 schreef R-dry het volgende:

[..]

Ik heb je een PM gestuurd, hopelijk lukt het morgen
Wat ga je morgen halen dan?
pi_70302385
Die tandenborstels volgens Music4all maar dit is pas me eerste keer dus daarom hoop ik dat het lukt
pi_70302386
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:52 schreef sam93dor het volgende:
Direct argument voor de volgende keer: Nee hoor, ik heb gepind!
pi_70302441
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:58 schreef R-dry het volgende:
Die tandenborstels volgens Music4all maar dit is pas me eerste keer dus daarom hoop ik dat het lukt
Heb je wel een folder van die supermarkt met de naam die bestaat uit slechts drie letters?
pi_70302527
Oh laat dan maar zitten het is zeker niet meer 3 voor 5,- Ik ga alsnog denk ik even kijken of het hier al aangepast is. Hoe kun je zoiets trouwens controleren?

Bij kruidvat zijn er ook aquafresh tandenborstels voor 1,15 anders bekijk ik het wel in het schap zelf morgen
pi_70303852
Zo, vanmiddag toch nog maar even op pad geweest langs drie AH's met twee personen!

Bij elke AH netjes 6 actieproducten per persoon meegekregen. Totaal dus 36 verpakkingen en 48 tandenborstels! Je hebt er niks aan, maar het is gewoon zo'n leuke sport........

Bij de eerste AH ging alles prima. Duurde even, maar geen commentaar.

Bij de tweede wilde ze de normale prijs teruggeven, dat was in dit geval 19,xx, dus daar heb ik haar toch maar even op gewezen, daar zal zij anders toch voor moeten betalen. Eerst keek ze me nog boos aan, zo van: 'Ik doe het heus wel goed hoor'. Tot ze door had dat ze mij een tientje teveel teruggaf. Eerlijk duurt het langst zullen we maar zeggen. We kregen wel beide twee appeltaarten, ook een raadsel, maargoed, ik dacht aanvankelijk dat ze mij er alvast twee gaf, maar mijn compagnon kreeg er ook twee.

Bij de derde AH (een XL) waren de Aquafresh tandenborstels helemaal niet in de aanbieding, dus betaalde 11,90. Ze kwam ook met het argument dat ze niet in de folder stonden, maar na wat rondbellen kreeg ik toch de 11,90 terug en een appeltaart bon! Overigens zat de Kruidvat hier tegenover...

Kortom; ging weer lekker!

Helaas morgen niet veel te beleven toch? Indien iemand nog iets weet zou ik een PM zeer op prijs stellen, ik zal straks nog even een foto maken van de hele zooi!

Totaal 48 tandenborstels en 8 appeltaarten!

Met name mijn dank aan UncleSam voor de tip!
pi_70304073
Je kunt morgen nog een rondje tandenborstels doen
Wel de goedkoopste meenemen, de enkele Flex&Control soft/medium, die zijn 1,15 bij de Kruidvat, dus daar pakken ze niet mee, als ze er al 4,47 van gemaakt hebben. Enige wat ze dan kunnen doen is die NOG goedkoper in de bonus gooien..
pi_70304339
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:37 schreef Steno het volgende:
Wel de goedkoopste meenemen, de enkele Flex&Control soft/medium, die zijn 1,15 bij de Kruidvat, dus daar pakken ze niet mee, als ze er al 4,47 van gemaakt hebben. Enige wat ze dan kunnen doen is die NOG goedkoper in de bonus gooien..
Daar had ik ook al aan gedacht inderdaad, maar dat zullen ze vast niet doen zo laag.

Voorraadje appeltaart bonnen is meer de drive om nog eensch te gaan...

Altijd handig voor verjaardagen en feestjes. Tevens vind ik ze best goed binnen te houden!
pi_70304464
Ik zei vandaag ook al bij de Infobalie nadat ik het geregeld had (slechts 3 overigens.... ging om de taart) : "weet je wat het grappigst is? Ik poets elektrisch....."
hahaha
pi_70304546
UncleSam, 3 letters?
pi_70304795
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:48 schreef Chantalmv2 het volgende:
UncleSam, 3 letters?
PM gestuurd
pi_70304895
Wat ook wel leuk was bij mijn discussie:

Ergens na 10 minuten: Die folder hadden ze allang in moet nemen, dat is een regel.
Ik: Nee, dat is niet waar, kijk maar in de voorwaarde.

Aan het eind van het gesprek:
Nou, hier heb je je folder teurg
Ik zeg: Nee, die moesten toch ingenomen worden?

Was toch wel mijn leukste diss
pi_70304955
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:57 schreef sam93dor het volgende:
Wat ook wel leuk was bij mijn discussie:

Ergens na 10 minuten: Die folder hadden ze allang in moet nemen, dat is een regel.
Ik: Nee, dat is niet waar, kijk maar in de voorwaarde.

Aan het eind van het gesprek:
Nou, hier heb je je folder teurg
Ik zeg: Nee, die moesten toch ingenomen worden?

Was toch wel mijn leukste diss
De volgende keer zeggen: Och houd maar, ik haal wel even een nieuwe (aan de overkant )
pi_70304995
Ik vond mijn reactie eerlijk gezegd leuker
pi_70305046
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:37 schreef Steno het volgende:
Kijk hier heb ik wat aan ik hoop dat ze die flex&control en soft/medium ook verkopen dan haal ik die jullie zien 't morgen wel .

Ik hoop dat ik een gesprek met de manager krijg ze hebben hier een hekel aan scholiertjes .
Bij binnenkomst moet je je tas voor de ingang leggen (die iedereen dan natuurlijk zo jatten) en altijd moet jeen mandje nemen alhoewel dat nog wel logisch is.
pi_70305072
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat ze de Flex & Control Duo niet verkopen? Ik zie alleen maar Flex & Control staan. Die is 35 cent goedkoper dan de prijs bij de Albert Heijn.
pi_70305115
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:00 schreef sam93dor het volgende:
Ik vond mijn reactie eerlijk gezegd leuker
Hij is ook leuker

De mijne werkt alleen als er tegenover de AH een kruidvat is , dan mogen ze van mij rustig die folder innemen
pi_70305217
http://www.kruidvat.nl/do(...)ge/58_afbeelding.jpg

Dit is de pagina met de tandenborstels

EDIT: Er staat toch echt Flex&Control duo of bedoel je bij de albert heijn?
pi_70305329
Ja, ik bedoel bij Albert Heijn staat het nergens...
pi_70305384
Dan kan het dus ook niet, nou ik ga alsnog even kijken kijken bij de albert heijn en anders probeer ik wel die van 1,49 :|
pi_70305616
Wat ik vreemd vind er staat Flex Duo, maar de afbeelding is een enkelverpakking?
pi_70305660
Inderdaad! Maar ik weet zeker dat als ik naar de AH ga en zeg ja deze is goedkoper, dat ze dan zeggen: ja er staat duo en dat ik dan weer zeg ja maar het is geen duo en dat zij dan weer zeggen ja hoi
pi_70305667
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:09 schreef sam93dor het volgende:
Ja, ik bedoel bij Albert Heijn staat het nergens...
Ook niet op het kaartje bij het schap? Vanmiddag deze wel 1x meegenomen in de mix en bonus van 3 voor 5,= gold gewoon.
pi_70305695
Niet kunnen vinden, wel gewoon die naam zonder duo, maar met duo niet.
pi_70305718
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:06 schreef R-dry het volgende:
http://www.kruidvat.nl/do(...)ge/58_afbeelding.jpg

Dit is de pagina met de tandenborstels

EDIT: Er staat toch echt Flex&Control duo of bedoel je bij de albert heijn?
Dus ik kan gratis tandenborstels morgen krijgen, heb die folder namelijk ook
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:21:28 #243
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70305853
Hallo, hier het vriendinnetje van Omnifacer Even een last minute shoppingtripje gedaan net.
'S avonds zijn de managers er namelijk niet. Resultaat: 12 flessen Persil van 3 liter.

Eerst naar de Haarlemmerdijk, daar wist al het werkende personeel niet hoe de actie in zijn werk ging. De eerste onwetende haalde de tweede erbij die ook van niks wist. Ze gaf uit wanhoop maar ons geld terug zonder maar naar de folder van Hoogvliet te vragen en dus ook niet te kijken We hadden eerst maar 3 flessen, om te proberen, maar haalde toen nog maar snel 3 erbij. Ook dit was geen probleem.
Na enige twijfel toch nog maar even snel langs de Dam, 10 minuten voor sluitingstijd, ook daar geen enkel probleem. Hier kende ze de actie wel, maar deed totaal niet moeilijk over de retournering van het geld.

We zijn dus nu de trotse bezitters van 36 liter GRATIS wasmiddel
pi_70305880
Savonds Persil halen dus
Lol!
pi_70305887
Ha nu ik goed kijk zie ik dat ik ook goed zit!
Dacht ik te duur was met 2x 1m49 + 1,79 = duurder dan 4,50
Maar het is Flex Duo die ik hier heb, en die is 1,49 en niet 1,79.... foutje bedankt!
pi_70305916
Dus wat geldt er nu precies in de winkel. Op de AH site staat dat het er 3 voor 4,50 zijn wat dus betekent dat die van 1,49 alsnog goedkoper zijn? Als die duo's er liggen neem ik natuurlijk die mee.

EDIT: Dus het is een dubbele verpakking steno ? Of is de naam gewoon Flex Duo ?

EDIT2: Het maakt toch niks uit hoeveel stuks je koopt want de prijs p/stuk moet toch goedkoper zijn?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:26:26 #247
100413 guapo
Dumpass
pi_70306040
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:10 schreef UncleSam het volgende:
Je eigen stem terughoren is echt vreemd

Al die klanten die aan me vragen waar ik mee bezig was, ze konden niet geloven dat ik die producten gratis mee kreeg .
Een echte baas, dat moet ik je toch nageven...
-weg, zie banmeldtopic-
pi_70306107
Die dubbele verpakking geldt inderdaad ook, maar sommige AH's hebben al verlaagd naar 4,47.
Als je nu 100% goed wilt zitten en veel tandenborstels wilt scoren, dan kies je 2x de Flex Duo (2,82 stuk) en 1x de Flex enkel (2,29) je hebt dan 5 borstels voor 5 euries, maar opgeteld bij Kruidvat ben je goedkoper uit.
2x 1,49 + 1,15 = 4,13

EDIT: Ze kunnen wel moeilijk gaan doen omdat je ze in de mix koopt natuurlijk, Nee mijnheer afgeprijsd zijn die duo 1,49 per stuk en die Flex enkel is dan inderdaad duurder, dus die krijgt u retour..... maar dat is wel weer een lastig verhaal. Mooiste is als ze gewoon 4,50 zouden zijn
pi_70306127
Oke jongens ik ben eruit en ik ben er zeker van !

http://webwinkel.ah.nl/pr(...)Flex+medium+duo-pack

2 stuks

2.82

3 voor ¤ 4.47

Veel plezier morgen!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:29:48 #250
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70306225
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:22 schreef UncleSam het volgende:
Savonds Persil halen dus
Lol!
Ja Hier de man des huizes nog effe.

Ik had vanmiddag al effe uitgevogeld of vanavond het management aanwezig zou zijn bij de ene AH. Reden: zoals jullie gister al lazen was het personeel daar echt ongeevenaard lomp, dus ik had al wel het idee dat de plv. leidinggevenden mee zouden werken. Dat bleek ook, ze waren nog dommer dan Melissa van gister. Drie personen bemoeiden zich ermee, en geen van allen wisten wat te doen. We hadden eerst drie flessen, om voorzichtig te beginnen, maar toen er 1 door de winkel brulde dat ze het geld maar terug moesten geven hebben we er snel nog 3 gepakt. Ze hebben daar niet eens in de folder gekeken

Omdat het zo IZI ging ook de Dam nog maar effe gecheckt, en daar ook zonder probleem. Ze wilde alleen effe de datum zien. Dat mocht uiteraard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')