Aah ik snap het ik dacht namenlijk dat dit van toepassing was:quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:37 schreef Music4all het volgende:
[..]
Ze doen lastig over de verpakking
Etos is een3-pack en AH is stuks, dus los en daardoor een verschil in verpakking. Dus jammer genoeg geen gratis tandpasta. Prijs is trouwens ook aangepast naar ¤4,47
Trouwens wel chill dat de Andrelon Shaper nu 3 voor¤4,47 terwijl het normaal 1 voor ¤4,25. Toch een fikse korting
Maar nu ik het nog eens lees heb je inderdaad gelijk dan probeer ik maar eens de tandenborstels als dat nog kan*O*quote:Moet de afprijzing hetzelfde zijn?
Nee, de afprijzing hoeft niet hetzelfde te zijn. Stel, u koopt een fles frisdrank bij Albert Heijn
met 50% korting (bijvoorbeeld van ¤ 2 naar ¤ 1). En een identieke fles staat in een
overlappende actieperiode in een folder van een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn
met de afprijzing 3=2 (bijvoorbeeld 3 flessen voor ¤ 4,50). Dan kost in dit voorbeeld bij Albert
Heijn de fles frisdrank ¤ 1 en bij de andere winkel ¤ 1,50 en dus heeft Albert Heijn de laagste
actieprijs.
PM gestuurd.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:36 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Welke tandenborstels bedoel je daarmee dan?
je hoort inderdaad gewoon het bedrag terug te krijgen, ze waren niet de goedkoopste en het ging om exact hetzelfde product. Ookal is het maar 1 cent, goedkoper = goedkoper.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:47 schreef sam93dor het volgende:
Dat is 1, dankje. Morgen ga ik bellen met klantenservice, als ik gelijk krijg ga ik vragen gelijk een mail naar mij te sturen met het telefoongesprek op papier, dan terug naar Soestdijk en dan even mijn gelijk halen. Het gaat me nu echt niet om de appeltaart of tandenborstels, maar gewoon om mijn gelijk. Ik was echt woedend nadat ik de winkel uit was.
Je had het mee moeten krijgen. Het is of goedkoper of even duur of duurder. Er is geen middenweg. Niks afrondingsprijs. Daarbij koop je er 6 bij AH ben je al +6 cent duurder uit etc.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:38 schreef sam93dor het volgende:
Godverdomme, wat ik vandaag heb meegemaakt! Kwart over 7 Albert Heijn in, 10 voor 8 Albert Heijn uit. Ik hou het kort (iig, korter dan dat het was).
[knip heel verhaal]
Vraag: Had ik het hier mee moeten krijgen? De baliemedewerksters kwamen constant met het argument dat het om de afrondingsprijs ging. Alvast bedankt
Volgende keer zeggen:quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:52 schreef sam93dor het volgende:
Heb ik ook elke keer gezegd, maar dan kreeg ik een antwoord als: ''Ja, maar stel je koopt er 1 bij de Kruidvat, hoeveel betaal je dan?''
Ik natuurlijk: ''1 euro en 49 cent''
Zij: ''Ja, maar ze geven geen 1 cent terug, dat wordt afgerond''
Ik heb je een PM gestuurd, hopelijk lukt het morgenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:55 schreef Music4all het volgende:
[..]
Volgende keer zeggen:
Maar deze actie is bij de AH 3 stuks voor ¤4.50
en als ik 3 stuks bij XX koop kost het mij ¤4.47 afgerond dus 5 cent minder!
Wat ga je morgen halen dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:56 schreef R-dry het volgende:
[..]
Ik heb je een PM gestuurd, hopelijk lukt het morgen
Direct argument voor de volgende keer: Nee hoor, ik heb gepind!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:52 schreef sam93dor het volgende:
Heb ik ook elke keer gezegd, maar dan kreeg ik een antwoord als: ''Ja, maar stel je koopt er 1 bij de Kruidvat, hoeveel betaal je dan?''
Ik natuurlijk: ''1 euro en 49 cent''
Zij: ''Ja, maar ze geven geen 1 cent terug, dat wordt afgerond''
Heb je wel een folder van die supermarkt met de naam die bestaat uit slechts drie letters?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:58 schreef R-dry het volgende:
Die tandenborstels volgens Music4all maar dit is pas me eerste keer dus daarom hoop ik dat het lukt![]()
Daar had ik ook al aan gedacht inderdaad, maar dat zullen ze vast niet doen zo laag.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:37 schreef Steno het volgende:
Je kunt morgen nog een rondje tandenborstels doen
Wel de goedkoopste meenemen, de enkele Flex&Control soft/medium, die zijn 1,15 bij de Kruidvat, dus daar pakken ze niet mee, als ze er al 4,47 van gemaakt hebben. Enige wat ze dan kunnen doen is die NOG goedkoper in de bonus gooien..
De volgende keer zeggen: Och houd maar, ik haal wel even een nieuwe (aan de overkantquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:57 schreef sam93dor het volgende:
Wat ook wel leuk was bij mijn discussie:
Ergens na 10 minuten: Die folder hadden ze allang in moet nemen, dat is een regel.
Ik: Nee, dat is niet waar, kijk maar in de voorwaarde.
Aan het eind van het gesprek:
Nou, hier heb je je folder teurg
Ik zeg: Nee, die moesten toch ingenomen worden?
Was toch wel mijn leukste diss
Kijk hier heb ik wat aan ik hoop dat ze die flex&control en soft/medium ook verkopen dan haal ik die jullie zien 't morgen welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:37 schreef Steno het volgende:
Je kunt morgen nog een rondje tandenborstels doen
Wel de goedkoopste meenemen, de enkele Flex&Control soft/medium, die zijn 1,15 bij de Kruidvat, dus daar pakken ze niet mee, als ze er al 4,47 van gemaakt hebben. Enige wat ze dan kunnen doen is die NOG goedkoper in de bonus gooien..
Hij is ook leukerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:00 schreef sam93dor het volgende:
Ik vond mijn reactie eerlijk gezegd leuker
Ook niet op het kaartje bij het schap? Vanmiddag deze wel 1x meegenomen in de mix en bonus van 3 voor 5,= gold gewoon.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:09 schreef sam93dor het volgende:
Ja, ik bedoel bij Albert Heijn staat het nergens...
Dus ik kan gratis tandenborstels morgen krijgen, heb die folder namelijk ookquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:06 schreef R-dry het volgende:
http://www.kruidvat.nl/do(...)ge/58_afbeelding.jpg
Dit is de pagina met de tandenborstels![]()
EDIT: Er staat toch echt Flex&Control duo of bedoel je bij de albert heijn?
Een echte baas, dat moet ik je toch nageven...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:10 schreef UncleSam het volgende:
Je eigen stem terughoren is echt vreemd
Al die klanten die aan me vragen waar ik mee bezig was, ze konden niet geloven dat ik die producten gratis mee kreeg.
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |