abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70294101
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:38 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Zal het effe doen.
Antwoord:
Omdat het door de fabrikant voorverpakt is, is het een ander artikel.
Mijn antwoord:
Ja, maar als ik een liter Andrélon wil, ben ik bij de Kruidvat goedkoper uit, terwijl jullie garanderen goedkoper te zijn.
Antwoord HK:
Omdat het door de fabrikant voorverpakt is, is het een ander artikel.

Dus....

Daar heb ik dus 10x "Al onze medewerkers zijn in gesprek" voor moeten aanhoeren
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:48:15 #127
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70294164

Naja, ik twijfel... Fijn dat het Marjo lukt, maar het voelt als fraude denk ik. Thanks!
pi_70294254
Iedere AH doet ook maar wat. Bij de één kan je nog meer dan 6 producten inleveren, bij de ander krijg je de losse flessen cola niet eens mee omdat ze niet op de folder staan afgebeeld. Ondanks dat er duidelijk ALLE coca cola artikelen op de folder staat.
'Ik heb geen last van een hielspoor maar van een remspoor'
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:52:11 #129
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70294272
Waar heb jij het nou weer over
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:56:09 #130
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70294386
ik vind fraude een beetje te ver gaan. Ze kunnen weigeren, maar concluderen zelf dat het in hu regels staat en dat is ook zo. Bij de cola actie deden ze het ook. de afprijzing hoeft niet hetzelfde te zijn!
pi_70294399
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:52 schreef Omnifacer het volgende:
Waar heb jij het nou weer over
Dat je bij ah vestiging A (schijnbaar) andrelon mee krijgt, en bij de ander weer niet. Net zoals vorige week toen ik 6 losse cola flessen kocht met sanders folder. Bij ah vestiging A kreeg ik het niet mee omdat het niet in de folder stond afgebeeld, maar bij ah vestiging B deden ze niet moeilijk.

Dat bedoel ik
'Ik heb geen last van een hielspoor maar van een remspoor'
pi_70294425
24 tandeborstels?:P wtf daar doe jij tot je 50e mee
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:59:49 #133
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70294473
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:56 schreef Marjojotje het volgende:
de afprijzing hoeft niet hetzelfde te zijn
maar de streepjescode moet wel identiek zijn en dat issie niet
pi_70294493
Maar tandenborstels doen dus wel mee aan de 3 voor 4,50 actie? En deden ze daar bij jullie moeilijk bij? OH hier zijn ze zo moeilijk!
pi_70294623
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:00 schreef Chantalmv2 het volgende:
Maar tandenborstels doen dus wel mee aan de 3 voor 4,50 actie? En deden ze daar bij jullie moeilijk bij? OH hier zijn ze zo moeilijk!
Bij mij ging het heel soepeltjes
pi_70294633
quote:
Nee hoor tandenborstels krijg je zo mee, bij mij heeft de manager 3x het hele voorwaarden blaadje doorgespit....

ik heb 3 duopacks en 3 enkele
pi_70294767
Hier net de eerste die moeilijk deed met de SCHLECKER folder, namelijk er stond in de folder omdat er stond vanaf 3.57 dus dat achterlijke puber kind achter de balie zegt:
Ja dat kunnen wij ook zeggen vanaf, dat wil niet zeggen dat alles zo goedkoop is. Dus hoe weet ik nou dat die tandenborstels de tandenborstels zijn van 3.57

Zegt ze ja kom maar met de bon van de SCHLECKER dan kan ik je het pas geven, dus ja toen zei ik dan laat maar, geef maar mijn geld terug.

Ik heb geen zin om voor die tandenborstels en dat appeltaartje een scene te maken daar in die appie
pi_70294807
quote:
de 1e AH waar ik heenging deed er niet moeilijk over. Netjes het bedrag + taartbon gekregen

de 2e echter duurde super lang met als uiteindelijk resultaalt dat ik niet het bedrag terug kreeg, omdat de tandenborstels nergens in de AH-folder genoemd waren.
*Nu staat er in de voorwaarden dat de A-merkaanbiedingen die in de bonus, maar niet in de folder staan. NIET meetellen. Dus hebben ze eigenlijk wel een punt want in de folder staan specifiek de dingen genoemd die wel mee doen. En de tandenbrstels staan daar nergens vermeld.

Zo blijkt weer dat het er maar net vanaf hangt wie je treft

Verder ben ik nog bij 4 andere AH's geweest, maar deze hadden de tandenborstels niet !!
pi_70294950
Wat ik met 24 tandenborstels moet? Er 36 van maken natuurlijk Ga er morgen weer 12 halen hoor :$.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 17:22:15 #140
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70295151
Misschien vanavond Andrelon proberen zo links en rechts, anders laat ik het lekker voor vandaag
pi_70295186
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:15 schreef Dropdown het volgende:
Wat ik met 24 tandenborstels moet? Er 36 van maken natuurlijk Ga er morgen weer 12 halen hoor :$.
Jij hebt zeker een familie met 36 mensen

Wat zouden jullie volgende week in de aanbieding willen zien?
pi_70295258
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:23 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Jij hebt zeker een familie met 36 mensen

Wat zouden jullie volgende week in de aanbieding willen zien?
Nee, maar wel voor me levenlang tandenborstels .

Wat ik graag zou willen zien?
M&Ms ofzo, eet ze zelf niet, maar leuk om weg te geven. Of Tampons ofzo. Iets gaars is ook wel grappig .
pi_70295494
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:25 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Nee, maar wel voor me levenlang tandenborstels .

Wat ik graag zou willen zien?
M&Ms ofzo, eet ze zelf niet, maar leuk om weg te geven. Of Tampons ofzo. Iets gaars is ook wel grappig .
Gratis ijs zou ook niet verkeerd zijn. Hertog ijs of lekkere magnums
pi_70295611
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:30 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Gratis ijs zou ook niet verkeerd zijn. Hertog ijs of lekkere magnums
Week of 2 geleden was Mars en Snickers IJs, had toen nog 6 dozen gehaald . Toen was ik er nog niet echt super meebezig, pas 2e dag, dag ervoor hadden we wel 44 pakken Cracottes
pi_70295629
Doe mij maar wat chips of koekjes. Of gewoon lekker makkelijk dvd's (die hebben ze bij de kassa)
The Real Life Begins With Sex
pi_70295704
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:11 schreef Music4all het volgende:

[..]

de 1e AH waar ik heenging deed er niet moeilijk over. Netjes het bedrag + taartbon gekregen

de 2e echter duurde super lang met als uiteindelijk resultaalt dat ik niet het bedrag terug kreeg, omdat de tandenborstels nergens in de AH-folder genoemd waren.
*Nu staat er in de voorwaarden dat de A-merkaanbiedingen die in de bonus, maar niet in de folder staan. NIET meetellen. Dus hebben ze eigenlijk wel een punt want in de folder staan specifiek de dingen genoemd die wel mee doen. En de tandenbrstels staan daar nergens vermeld.

Zo blijkt weer dat het er maar net vanaf hangt wie je treft

Verder ben ik nog bij 4 andere AH's geweest, maar deze hadden de tandenborstels niet !!
Er staat op het schapkaartje bij de tandenborstels heel klein onderaan "Laagste actieprijs garantie"
pi_70295743
. Van mij mag ook de Red Bull 4-pack wel in de aanbieding trouwens. Of misschien nog een tray van iets, zoals een tray blikjes Cola ofzo. Is gewoon leuk omdat het zoveel in 1x is .
pi_70295805
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:35 schreef LordRdN het volgende:

[..]

Er staat op het schapkaartje bij de tandenborstels heel klein onderaan "Laagste actieprijs garantie"
Echt? In dat geval ga ik zo nog effe heen Zal die verbaast zijn als ik er weer sta
pi_70295815
Trouwens, je kan die borstels nog steeds halen, ze passen de prijs hier toch niet aan. Ze naaien gewoon de anderen. Ik zou er nu weer 6 kunnen halen namelijk dan heb ik er al 18 bij 1 AH gehaald .
pi_70295903
Zal ik nog keer gaan? . Net voordat ik werken moet weet niet waar ik ze moet laten dan, werk bij Jumbo en dadelijk beschuldigen ze me van diefstal daar .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')