Antwoord:quote:
Dat je bij ah vestiging A (schijnbaar) andrelon mee krijgt, en bij de ander weer niet. Net zoals vorige week toen ik 6 losse cola flessen kocht met sanders folder. Bij ah vestiging A kreeg ik het niet mee omdat het niet in de folder stond afgebeeld, maar bij ah vestiging B deden ze niet moeilijk.quote:
maar de streepjescode moet wel identiek zijn en dat issie nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:56 schreef Marjojotje het volgende:
de afprijzing hoeft niet hetzelfde te zijn
Bij mij ging het heel soepeltjesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:00 schreef Chantalmv2 het volgende:
Maar tandenborstels doen dus wel mee aan de 3 voor 4,50 actie? En deden ze daar bij jullie moeilijk bij? OH hier zijn ze zo moeilijk!
Nee hoor tandenborstels krijg je zo mee, bij mij heeft de manager 3x het hele voorwaarden blaadje doorgespit....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:00 schreef Chantalmv2 het volgende:
Maar tandenborstels doen dus wel mee aan de 3 voor 4,50 actie? En deden ze daar bij jullie moeilijk bij? OH hier zijn ze zo moeilijk!
de 1e AH waar ik heenging deed er niet moeilijk over. Netjes het bedrag + taartbon gekregenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:00 schreef Chantalmv2 het volgende:
Jij hebt zeker een familie met 36 mensenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:15 schreef Dropdown het volgende:
Wat ik met 24 tandenborstels moet? Er 36 van maken natuurlijkGa er morgen weer 12 halen hoor :$.
Nee, maar wel voor me levenlang tandenborstelsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een familie met 36 mensen![]()
Wat zouden jullie volgende week in de aanbieding willen zien?
Gratis ijs zou ook niet verkeerd zijn. Hertog ijs of lekkere magnumsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:25 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Nee, maar wel voor me levenlang tandenborstels.
Wat ik graag zou willen zien?
M&Ms ofzo, eet ze zelf niet, maar leuk om weg te geven. Of Tampons ofzo. Iets gaars is ook wel grappig.
Week of 2 geleden was Mars en Snickers IJs, had toen nog 6 dozen gehaaldquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:30 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Gratis ijs zou ook niet verkeerd zijn. Hertog ijs of lekkere magnums
Er staat op het schapkaartje bij de tandenborstels heel klein onderaan "Laagste actieprijs garantie"quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:11 schreef Music4all het volgende:
[..]
de 1e AH waar ik heenging deed er niet moeilijk over. Netjes het bedrag + taartbon gekregen
de 2e echter duurde super langmet als uiteindelijk resultaalt dat ik niet het bedrag terug kreeg, omdat de tandenborstels nergens in de AH-folder genoemd waren.
![]()
*Nu staat er in de voorwaarden dat de A-merkaanbiedingen die in de bonus, maar niet in de folder staan. NIET meetellen. Dus hebben ze eigenlijk wel een punt want in de folder staan specifiek de dingen genoemd die wel mee doen. En de tandenbrstels staan daar nergens vermeld.
Zo blijkt weer dat het er maar net vanaf hangt wie je treft
Verder ben ik nog bij 4 andere AH's geweest, maar deze hadden de tandenborstels niet !!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:35 schreef LordRdN het volgende:
[..]
Er staat op het schapkaartje bij de tandenborstels heel klein onderaan "Laagste actieprijs garantie"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |