PM is private message, zie het envelopje boven je postsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:19 schreef Marjojotje het volgende:
hello all,
wat is PM? lol (kan ik vandaag wat leren)
mijn score vandaag 24x andrelon en 6x tandenborstel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:25 schreef Omnifacer het volgende:
In de voorwaarden staat dat de streepjescode identiek moet zijn. Is dat argument tegen je gebruikt?
Onzin. Streepjescode moet identiek zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:26 schreef De_Beer80 het volgende:
Andrelon andere verpakking zal het meest gebruikte argument zijn, en daar hebben ze gelijk in.
Streepjescode moet ook identiek zijn idd. Maar ook de verpakking moet identiek zijn. AH verkoopt geen 4 pack. Neem aan dat de AH daar ook op blijft letten...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:27 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Onzin. Streepjescode moet identiek zijn.
Is niet waar. Streepjescode, that's all.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:29 schreef De_Beer80 het volgende:
[..]
Streepjescode moet ook identiek zijn idd. Maar ook de verpakking moet identiek zijn. AH verkoopt geen 4 pack. Neem aan dat de AH daar ook op blijft letten...
Ja die doorzoekt dus sites en geen pdf/flash folders.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:31 schreef raptorix het volgende:
Heb even wat voor jullie gemaakt
http://tinyurl.com/m2c9a3
Lijkt mij dat je geluk hebt gehad. De streepjescode van een 4-pack is niet identiek aan die van het product dat je bij AH kunt krijgen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:29 schreef Marjojotje het volgende:
gewoon met de kruidvatfolder, refereren aan de cola actie van vorige week, hadden zij een seal om de 4 flessen en de ander losse flessen
Wel hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:33 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ja die doorzoekt dus sites en geen pdf/flash folders.
Inderdaad. Bij dat soort acties wordt de streepjescode van de 4-pack gescanned, daar zit de korting namelijk op.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:33 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je geluk hebt gehad. De streepjescode van een 4-pack is niet identiek aan die van het product dat je bij AH kunt krijgen!
Je hebt gelijk idd. Maar streepjescode op 4 pack zal wel anders zijn dan losquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:29 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Is niet waar. Streepjescode, that's all.
Zal het effe doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:35 schreef Omnifacer het volgende:
Kan iemand niet effe HK bellen? Ik ben nu op universiteit, anders deed ik het even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |