PM is private message, zie het envelopje boven je postsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:19 schreef Marjojotje het volgende:
hello all,
wat is PM? lol (kan ik vandaag wat leren)
mijn score vandaag 24x andrelon en 6x tandenborstel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:25 schreef Omnifacer het volgende:
In de voorwaarden staat dat de streepjescode identiek moet zijn. Is dat argument tegen je gebruikt?
Onzin. Streepjescode moet identiek zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:26 schreef De_Beer80 het volgende:
Andrelon andere verpakking zal het meest gebruikte argument zijn, en daar hebben ze gelijk in.
Streepjescode moet ook identiek zijn idd. Maar ook de verpakking moet identiek zijn. AH verkoopt geen 4 pack. Neem aan dat de AH daar ook op blijft letten...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:27 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Onzin. Streepjescode moet identiek zijn.
Is niet waar. Streepjescode, that's all.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:29 schreef De_Beer80 het volgende:
[..]
Streepjescode moet ook identiek zijn idd. Maar ook de verpakking moet identiek zijn. AH verkoopt geen 4 pack. Neem aan dat de AH daar ook op blijft letten...
Ja die doorzoekt dus sites en geen pdf/flash folders.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:31 schreef raptorix het volgende:
Heb even wat voor jullie gemaakt
http://tinyurl.com/m2c9a3
Lijkt mij dat je geluk hebt gehad. De streepjescode van een 4-pack is niet identiek aan die van het product dat je bij AH kunt krijgen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:29 schreef Marjojotje het volgende:
gewoon met de kruidvatfolder, refereren aan de cola actie van vorige week, hadden zij een seal om de 4 flessen en de ander losse flessen
Wel hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:33 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ja die doorzoekt dus sites en geen pdf/flash folders.
Inderdaad. Bij dat soort acties wordt de streepjescode van de 4-pack gescanned, daar zit de korting namelijk op.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:33 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je geluk hebt gehad. De streepjescode van een 4-pack is niet identiek aan die van het product dat je bij AH kunt krijgen!
Je hebt gelijk idd. Maar streepjescode op 4 pack zal wel anders zijn dan losquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:29 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Is niet waar. Streepjescode, that's all.
Zal het effe doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:35 schreef Omnifacer het volgende:
Kan iemand niet effe HK bellen? Ik ben nu op universiteit, anders deed ik het even.
Antwoord:quote:
Dat je bij ah vestiging A (schijnbaar) andrelon mee krijgt, en bij de ander weer niet. Net zoals vorige week toen ik 6 losse cola flessen kocht met sanders folder. Bij ah vestiging A kreeg ik het niet mee omdat het niet in de folder stond afgebeeld, maar bij ah vestiging B deden ze niet moeilijk.quote:
maar de streepjescode moet wel identiek zijn en dat issie nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:56 schreef Marjojotje het volgende:
de afprijzing hoeft niet hetzelfde te zijn
Bij mij ging het heel soepeltjesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:00 schreef Chantalmv2 het volgende:
Maar tandenborstels doen dus wel mee aan de 3 voor 4,50 actie? En deden ze daar bij jullie moeilijk bij? OH hier zijn ze zo moeilijk!
Nee hoor tandenborstels krijg je zo mee, bij mij heeft de manager 3x het hele voorwaarden blaadje doorgespit....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:00 schreef Chantalmv2 het volgende:
Maar tandenborstels doen dus wel mee aan de 3 voor 4,50 actie? En deden ze daar bij jullie moeilijk bij? OH hier zijn ze zo moeilijk!
de 1e AH waar ik heenging deed er niet moeilijk over. Netjes het bedrag + taartbon gekregenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:00 schreef Chantalmv2 het volgende:
Jij hebt zeker een familie met 36 mensenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:15 schreef Dropdown het volgende:
Wat ik met 24 tandenborstels moet? Er 36 van maken natuurlijkGa er morgen weer 12 halen hoor :$.
Nee, maar wel voor me levenlang tandenborstelsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een familie met 36 mensen![]()
Wat zouden jullie volgende week in de aanbieding willen zien?
Gratis ijs zou ook niet verkeerd zijn. Hertog ijs of lekkere magnumsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:25 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Nee, maar wel voor me levenlang tandenborstels.
Wat ik graag zou willen zien?
M&Ms ofzo, eet ze zelf niet, maar leuk om weg te geven. Of Tampons ofzo. Iets gaars is ook wel grappig.
Week of 2 geleden was Mars en Snickers IJs, had toen nog 6 dozen gehaaldquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:30 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Gratis ijs zou ook niet verkeerd zijn. Hertog ijs of lekkere magnums
Er staat op het schapkaartje bij de tandenborstels heel klein onderaan "Laagste actieprijs garantie"quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:11 schreef Music4all het volgende:
[..]
de 1e AH waar ik heenging deed er niet moeilijk over. Netjes het bedrag + taartbon gekregen
de 2e echter duurde super langmet als uiteindelijk resultaalt dat ik niet het bedrag terug kreeg, omdat de tandenborstels nergens in de AH-folder genoemd waren.
![]()
*Nu staat er in de voorwaarden dat de A-merkaanbiedingen die in de bonus, maar niet in de folder staan. NIET meetellen. Dus hebben ze eigenlijk wel een punt want in de folder staan specifiek de dingen genoemd die wel mee doen. En de tandenbrstels staan daar nergens vermeld.
Zo blijkt weer dat het er maar net vanaf hangt wie je treft
Verder ben ik nog bij 4 andere AH's geweest, maar deze hadden de tandenborstels niet !!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:35 schreef LordRdN het volgende:
[..]
Er staat op het schapkaartje bij de tandenborstels heel klein onderaan "Laagste actieprijs garantie"
Gewoon doen, zeggen dat je een grote familie hebquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:40 schreef Dropdown het volgende:
Zal ik nog keer gaan?. Net voordat ik werken moet
weet niet waar ik ze moet laten dan, werk bij Jumbo en dadelijk beschuldigen ze me van diefstal daar
.
Wel, staat op het kaartjequote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:40 schreef Byte_Me het volgende:
bij mij vertelden ze ook dat de tandenborstels niet in de folder stonden, en ik dus eigenlijk geen geld terug kreeg. maar voor deze keer kreeg ik het toch mee. wel een beetje vaag, aangezien het wel onder dezelfde actie valt (3 voor 4,50), maar niet onder de LAPG
Gewoon op Youtube knallenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:58 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb 6 verpakkingen tandenborstels opgehaald. 3 van die tongborstels, 3 duopakken.
Ik heb het trouwens ook opgenomen. Leuk gesprek was het, Rowin misschien kan jij het hosten?
Haha zoiets opnemenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:58 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb het trouwens ook opgenomen. Leuk gesprek was het, Rowin of Colasiteoflife misschien kan jij het hosten?
8u dacht ikquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:02 schreef Chantalmv2 het volgende:
Tot welke tijd kan een vestiging HK bellen?
Ik kan het wel uploaden op m'n site, als het nog nodig is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:07 schreef UncleSam het volgende:
Ja als iemand een upload weet? Ze doen het allemaal niet. Of te veel MB of verkeerd lengte..
Wat wordt bedoeld met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:08 schreef Byte_Me het volgende:
kreeg net 0 op het request bij een frenchiser. nieuwe interne memo zegt dat het een vergelijkbare winkel moet zijn, volgens hem dus een supermarkt. ik vind uiteraard het kruitvat een vergelijkbare winkel, aangezien ik er een hoop vergelijkbare artikelen kan kopen, maar goed, hij hield voet bij stuk.
iemand die hier iets meer van weet?
Met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn bedoelen we vergelijkbare winkels, waar iedere consument zijn boodschappen kan doen. Hier vallen wel drogisterijen onder, maar zelfbedieningsgroothandels bijvoorbeeld niet. Ook buitenlandse winkels zijn uitgesloten van de laagste actieprijsgarantie.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:08 schreef Byte_Me het volgende:
kreeg net 0 op het request bij een frenchiser. nieuwe interne memo zegt dat het een vergelijkbare winkel moet zijn, volgens hem dus een supermarkt. ik vind uiteraard het kruitvat een vergelijkbare winkel, aangezien ik er een hoop vergelijkbare artikelen kan kopen, maar goed, hij hield voet bij stuk.
iemand die hier iets meer van weet?
Bron: http://piekemafaill.123forum.nu/viewtopic.php?f=20&t=99quote:voor morgen staat er ook een leuke actie als je goed zoekt!!
Paniek bij de servicebaliequote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:29 schreef UncleSam het volgende:
Hier het gesprek wat ik had in de AH.
http://www.megafileupload.com/en/file/113211/Opnemen1-wav.html
Gespreksduur 5 minuten, het is de moeite waard.
Site is een beetje bagger, dus als iemand het op zijn eigen site kan hosten graag.
Wat een chaos, dat de medewerkers niet goed weten wat ze moeten doen. Ongelooflijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:29 schreef UncleSam het volgende:
Site is een beetje bagger, dus als iemand het op zijn eigen site kan hosten graag.
Er staat niks in die folder wat in de bonus is..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:55 schreef JuiceJuice het volgende:
Wie kan mij een slecker folder opsturen?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:29 schreef UncleSam het volgende:
Dat zei hij maandag, dus voor vandaag (die tandenborstels?)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:34 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Bron: http://piekemafaill.123forum.nu/viewtopic.php?f=20&t=99
Weet iemand welk product hij bedoeld, PM is welkom!
Haha wat een organisatie daar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:29 schreef UncleSam het volgende:
Ja die mensen die vol ongeloof achter je staan te wachten en zien hoe jij met een kar vol spullen wegloopt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:10 schreef UncleSam het volgende:
Je eigen stem terughoren is echt vreemd
Al die klanten die aan me vragen waar ik mee bezig was, ze konden niet geloven dat ik die producten gratis mee kreeg.
Ja maar dat was een klant die dat zei!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:11 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Haha wat een organisatie daar.
"Koopt u zoveel tandenborstels in één keer?"
"En dan kom je ze hier inwisselen?"![]()
1 cent is 1 cent.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:14 schreef Chantalmv2 het volgende:
Mijn man belde net....kreeg hoop gezeur bij AH in Oostzaan......zo van;
scheelde maar 1 cent....ja maar 6 cent op 6x! Ja en dat hij elke keer zo geld moest weggeven! Wilde het dus niet doen en morgen HK mailen....nou mooi niet dat wij dan morgen ervoor terugkomen! Dus met hoop tegenzin gaf hij geld terug!!!
Bij de Etos zitten ze in zon 4pack verpakking omhulseltje, dan geldt het nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:34 schreef R-dry het volgende:
Ik kom er nou niet zo goed meer uit kan je die gratis tandpasta (aquafresh) nou wel of niet krijgen omdat ik zie hier bij de etos zie 3 voor 3,99 en bij de albertheijn 3 voor 5 euro.
Ik heb de OP gelezen en het staat er niet tussen dus ik vroeg me af of de prijs al was aangepast?
Welke tandenborstels bedoel je daarmee dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:34 schreef Music4all het volgende:
Gelukkig kunnen we morgen nog altijd tandenborstels gaan scoren bij de appie
Ze doen lastig over de verpakkingquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:34 schreef R-dry het volgende:
Ik kom er nou niet zo goed meer uit kan je die gratis tandpasta (aquafresh) nou wel of niet krijgen omdat ik zie hier bij de etos zie 3 voor 3,99 en bij de albertheijn 3 voor 5 euro.
Ik heb de OP gelezen en het staat er niet tussen dus ik vroeg me af of de prijs al was aangepast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |