Gewoon doen, zeggen dat je een grote familie hebquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:40 schreef Dropdown het volgende:
Zal ik nog keer gaan?. Net voordat ik werken moet
weet niet waar ik ze moet laten dan, werk bij Jumbo en dadelijk beschuldigen ze me van diefstal daar
.
Wel, staat op het kaartjequote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:40 schreef Byte_Me het volgende:
bij mij vertelden ze ook dat de tandenborstels niet in de folder stonden, en ik dus eigenlijk geen geld terug kreeg. maar voor deze keer kreeg ik het toch mee. wel een beetje vaag, aangezien het wel onder dezelfde actie valt (3 voor 4,50), maar niet onder de LAPG
Gewoon op Youtube knallenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:58 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb 6 verpakkingen tandenborstels opgehaald. 3 van die tongborstels, 3 duopakken.
Ik heb het trouwens ook opgenomen. Leuk gesprek was het, Rowin misschien kan jij het hosten?
Haha zoiets opnemenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:58 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb het trouwens ook opgenomen. Leuk gesprek was het, Rowin of Colasiteoflife misschien kan jij het hosten?
8u dacht ikquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:02 schreef Chantalmv2 het volgende:
Tot welke tijd kan een vestiging HK bellen?
Ik kan het wel uploaden op m'n site, als het nog nodig is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:07 schreef UncleSam het volgende:
Ja als iemand een upload weet? Ze doen het allemaal niet. Of te veel MB of verkeerd lengte..
Wat wordt bedoeld met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:08 schreef Byte_Me het volgende:
kreeg net 0 op het request bij een frenchiser. nieuwe interne memo zegt dat het een vergelijkbare winkel moet zijn, volgens hem dus een supermarkt. ik vind uiteraard het kruitvat een vergelijkbare winkel, aangezien ik er een hoop vergelijkbare artikelen kan kopen, maar goed, hij hield voet bij stuk.
iemand die hier iets meer van weet?
Met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn bedoelen we vergelijkbare winkels, waar iedere consument zijn boodschappen kan doen. Hier vallen wel drogisterijen onder, maar zelfbedieningsgroothandels bijvoorbeeld niet. Ook buitenlandse winkels zijn uitgesloten van de laagste actieprijsgarantie.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:08 schreef Byte_Me het volgende:
kreeg net 0 op het request bij een frenchiser. nieuwe interne memo zegt dat het een vergelijkbare winkel moet zijn, volgens hem dus een supermarkt. ik vind uiteraard het kruitvat een vergelijkbare winkel, aangezien ik er een hoop vergelijkbare artikelen kan kopen, maar goed, hij hield voet bij stuk.
iemand die hier iets meer van weet?
Bron: http://piekemafaill.123forum.nu/viewtopic.php?f=20&t=99quote:voor morgen staat er ook een leuke actie als je goed zoekt!!
Paniek bij de servicebaliequote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:29 schreef UncleSam het volgende:
Hier het gesprek wat ik had in de AH.
http://www.megafileupload.com/en/file/113211/Opnemen1-wav.html
Gespreksduur 5 minuten, het is de moeite waard.
Site is een beetje bagger, dus als iemand het op zijn eigen site kan hosten graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |