Zozo, ik ben weer terug!
Als eerste naar de AH Smitshof. Lang zoeken naar de desbetreffende tandenborstels, toch gevonden, hingen achter allemaal andere tandeborstels. 4 gepakt, zodat ik morgen terug kan voor de andere 2 en een taart krijg. Ik naar kassa, stond een opzich best redelijk Nederlands sprekende turk, alleen dat accent was ongeveer x100 zoals je het normaal tegenkomt. Erg lachwekkend. Afijn, na 3 minuten werd er iemand gebeld, werd 4,50 gedeeld door 3 nagerekend (dat hebben ze tot nu toe elke keer gedaan, wtf) en ik krijg mijn geld terug. Geeft deze vrouw mij ¤11.70 ofzo terug, de normale prijs zonder bonus dus. Betaalde er ¤7.70 voor

Appeltaartje werd speciaal voor mij gehaald nadat ik erom vroeg.
Toen de AH waar ik gister geen taart kreeg van die bitch. Ik zag bij binnenkomst al een andere vrouw zitten, maar die leek me nog vervelender. Hier moest ik nog langer zoeken, tandenborstels lagen in zo'n grabbelbak. 3 Gepakt, afgerekend en toen naar de informatiebalie. Boekje gecontroleerd, belletje gedaan, alles ging goed. Toen moest ze me ¤4.50 teruggeven, maar dat duurde erg lang, want ze wist niet hoe dat werkte. Daarna appeltaartje gehaald in winkel.
TOP!
![]()
Er stond bij beide AH's geen daklozekrantverkoper, dus helaas.