abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70282207

Welkom in het topic waarin we gratis boodschappen bij de AH scoren. Lees aub goed de onderstaande handleiding door, dat voorkomt veel dubbele vragen!
quote:
Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!

1. Stap de AH binnen
2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH)
3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast.
4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,-
5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien.
6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blablabla ff wachten
7. Enjoy!

Lijstje andere supermarkten/drogisterijen
quote:
Supermarkten:
Albert Heijn www.ah.nl
C1000 www.c1000.nl
Aldi www.aldi.nl
Super de Boer www.superdeboer.nl
Spar www.spar.nl
Lidl www.lidl.nl
Plus www.plus.nl
Co-op www.coop.nl
Troefmarkt www.troefmarkt.nl
Supercoop www.supercoop.nl
Jumbo www.jumbosupermarkten.nl
Golff supermarkten www.golff.nl
DekaMarkt www.dekamarkt.nl
Em-Te www.em-te.nl
Attent www.attent.nl
Hoogvliet www.hoogvliet.com
Deen Supermarkt www.deen.nl
Jan Linders www.janlinders.nl
Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl
Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl
Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl
Boni Markt www.bonisupermarkt.nl
Nettorama www.nettorama.nl
MCD www.mcd-supermarkt.nl
Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl
Die 2 bruder www.2bruder.com

Drogisten:
DA www.da.nl
Etos www.etos.nl
Trekpleister www.trekpleister.nl
Kruidvat www.kruidvat.nl
Schlecker www.schlecker.nl
http://www.folderz.nl

Of folders van buitenlandse winkels zijn uitgesloten. HIER het gesprek met de AH KS

Het actieteam bij de AH begint om 08:30 dat betekend dat voor de prijzen niet aangepast zullen worden. Althans, niet landelijk.

Het personeel bij de AH wil wel eens moeilijk doen ;

Je hoeft geen bon te hebben van een andere winkel.

Even een sfeerfoto

De supermarkt die goedkoper is hoeft niet in de buurt te zitten.

Het gaat enkel om de bonus artikelen met een rode portomonnee!

AH zegt ;
quote:
Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.

Maar de AH's die ik, en andere FOK!ers met mij gehad hebben, vergoeden 6 artikelen per bonus product.

____________________________________________________________________________________

Mailtje van Blackf1re aan het HK ;
quote:
Uw reactie:

Geachte AH Klantenservice,

Ik hoorde dat er na een photoshop incident, een nieuwe regel bij is
gekomen, namelijk dat geprinte folders niet meer zijn toegestaan.
Deze nieuwe regel is volkomen te begrijpen, photoshoppen kan ECHT niet
bij een situatie waar het om zoveel geld gaat.

Maar wat nou als ik een duidelijke bronvermelding erbij genoteerd heb,
en een telefoonnummer van de betreffende winkel?
Het gaat er immers om dat ik de echtheid kan bewijzen, en niet van wat
voor papier de folder gemaakt is, toch?

Met vriendelijke groeten,

Sander van ******

Ontvangen: 16-06-2009 21:02
Reactie KS ;
quote:
eachte heer Van *********,

Wij kunnen uw standpunt begrijpen. Echter het gaat echt om een folder op
folder vergelijking. Dus als u aanspraak wilt maken op de laagste
actieprijs garantie, dan heeft u een folder met de originele folderpijs én
uw AH kassabon nodig. De actieprijs uit een concurrerende folder moet dus
lager zijn dan het bedrag waarvoor u het actie-artikel bij AH hebt gekocht
om aanspraak te maken op de laagste actieprijs garantie.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice

Wendy Denie
Reactie Blackf1re ;
quote:
Hoi Wendie

Ik snap dat het een folder op folder vergelijking is.
Echter, de folder van de Makro, de Sanders, Hoogvliet, PLUS etc. zijn precies hetzelfde op internet als de originele folder.
Omdat ik een bronvermelding en telefoonnummer erbij zet, is het aan te tonen dat de folders en acties niet nep zijn.

Dan heeft de AH in mijn ogen geen reden om mijn geprinte folders te weigeren, want de hele actie draait erom dat je bewijst de het in een andere folder goedkoper is dan bij de AH.
Het kassabonnetje van de AH heb ik natuurlijk ook.

Graag een reactie,

Sander van ********
Laagste actieprijs garantie Albert Heijn is niets meer dan een loze kreet!

AH heeft een nieuwe regels ingevoerd:
quote:
Voorwaarden en spelregels
# De laagste actieprijs is te herkennen aan de rode portemonnee met de 'Laagste Actieprijsgarantie' die is afgebeeld bij A-merkproducten in de AH Bonusfolder.
# Vindt u toch een van deze actieproducten die u bij ons heeft gekocht in een folder van een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn tegen een lagere prijs? Dan krijgt u bij onze servicebalie op vertoon van uw AH kassabon en de originele papieren folder van deze winkel het aankoopbedrag terug en een appeltaartje cadeau.
# De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (merk, verpakking, inhoud, smaak etc.; deze producten hebben dezelfde streepjescode) die in een overlappende actieperiode worden aangeboden. De garantie geldt niet voor de overige A-merkaanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de AH Bonusfolder vindt.
# De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Het recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het gratis appeltaartje geldt t/m maandag na de actieperiode. Dit recht vervalt indien de prijs op uw AH kassabon al de aangepaste actieprijs is.
# Maximaal 1 appeltaartje per klant. Teruggave van het aankoopbedrag geldt voor maximaal 6 actieproducten per klant. Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet-en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
# Albert Heijn bv behoudt zich het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen.

Bron en F.A.Q. http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie
Hier staat een handige printvriendelijke F.A.Q.
Met dank aan Rowinvd

Wil je wel maar durf je eigenlijk niet zo, beluister dan hier een voorbeeld gesprek! 5 min, 25 mb)

____________________________________________________________________________________

Op maandag 22 juni 2009 18:07 schreef UncleSam het volgende:
Ik had vanmorgen een mailtje gestuurd naar het mailadres wat op de C1000 Vaartjes folder stond. Met dank en uitleg waarom er zoveel commotie is geweest over die folders en hun Big American actie, met een link naar de topics en foto's van de bergen pizza's.

Hun reactie:
quote:
Hallo 'Uncle Sam'

Bedankt voor uw reactie, leuk om te horen dat wij onze con-collega's een poets konden bakken, en dat u, samen met vele anderen, daavan kon profiteren.

In de toekomst hopen wij vaker voor zulke stunts te kunnen zorgen. Houd u daarom onze site en nieuwsbrief scherp in de gaten !!!

C1000 Vaartjes

Wat valt er nog te halen (23/06/09)
* Tandenborstels met Etos folder. Lukt niet meer, prijs is aangepast naar 3 voor 4.50.
* Andrelon met Kruidvat folder (Winkels hebben via intranet bericht gehad deze niet te accepteren wegens andere verpakking. Maar als je geluk hebt staat er iemand die het bericht niet gelezen heeft.)
* Tandpasta met Schlecker folder (Winkels hebben via intranet bericht gehad deze niet te accepteren wegens andere verpakking. Maar als je geluk hebt staat er iemand die het bericht niet gelezen heeft.)
* Tandenborstels met Schlecker folder. Deze kan nog wel! 3 tandenborstels voor 3.57
* Tandenborstels met MCD folder. Aquafresh tandenborstels 1,37 per stuk. Dat is dus 3 voor 4,11
Dus goedkoper als bij de AH!

Disclaimer:
Lezen van dit topic is op eigen risico. Dit topic kan ernstige schade brengen aan de gezondheid!

De OP!

[ Bericht 0% gewijzigd door UncleSam op 23-06-2009 19:25:37 ]
pi_70282385
De Andrelon werkt wel als je aan kunt tonen dat 4 losse flessen goedkoper zijn als bij AH. Denk aan de streepjescode, een bundel heeft 1 streepjescode, dus 1 artikel op de bon. 4 losse flessen zijn 4 aparte streepjescode, gelijk aan die van de AH. Met deze bon en de folder sta je in je recht.
Lukt dat niet dan bel je 0800-0305
pi_70282406
Nou 3 flesjes Andrelon. Ze zijn al aangepast naar 4,50 bij twee AH's. De Eerste wilde de Kruitvat folder niet accepteren maar de tweede wel.

Wel raar. Ze zei in eerste instantie dat de actie niet gold omdat het bij het Kruitvat om vier ging en bij de AH om drie. Ik de regel laten zien dat het niet hetzelfde aantal hoeft te zijn als de verpakking maar hetzelfde is. Toen zei ze nog dat het niet zo was dat het veranderd was maar dat ik wel mijn geld terug kreeg
pi_70282452
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:39 schreef wallynl het volgende:
De Andrelon werkt wel als je aan kunt tonen dat 4 losse flessen goedkoper zijn als bij AH. Denk aan de streepjescode, een bundel heeft 1 streepjescode, dus 1 artikel op de bon. 4 losse flessen zijn 4 aparte streepjescode, gelijk aan die van de AH. Met deze bon en de folder sta je in je recht.
Het Kruitvat heeft 1 verpakking met 4 flessen erin....

Anders spreek je jezelf tegen n.a.v. de actie van vorige week. 6 losse flessen kregen we overal mee. Maar als we een 4 pack en twee losse flessen hadden genomen (ook 6) dan was de AH weer gewoon goedkoper
  FOK!fotograaf dinsdag 23 juni 2009 @ 10:42:56 #5
235287 Rowinvd
pi_70282481
En de aquafresh producten zijn overal al aangepast naar ¤4,50 per 3, dat verhaal gaat dus niet meer op...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 juni 2009 @ 10:43:37 #6
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70282509
TVP

Zoals gezegd is de Andrelon mislukt vanochtend
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_70282515
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:42 schreef Rowinvd het volgende:
En de aquafresh producten zijn overal al aangepast naar ¤4,50 per 3, dat verhaal gaat dus niet meer op...
quote:
* Tandenborstels met Schlecker folder. Deze kan nog wel! 3 tandenborstels voor 3.57
pi_70282570
Met al dat gedraai van het HK met al die regels gaat de lol er ook wel af zo. Als je 15 minuten moet discussiëren of een product nu wel of niet geldig is

Aan de andere kant wil ik wel eens weten hoeveel mensen nog gebruik maken van deze actie per winkel. Stel dat het 2/3 mensen zijn, kost het de AH ongeveer meer aan uurloon in de vorm van discussies met medewerkers als dat het product dat ze gratis weg geven kost.
pi_70282574
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:39 schreef wallynl het volgende:
Heb ook van alles geprobeerd. Kreeg ook te horen dat je bij hun 3 verschillende producten kon uitkiezen, ik , ja maar je kunt ook 3 dezelfde nemen. Koop je 4 losse flessen bij kruidvat, dan ben je duurder uit en het staat ook niet in de folder. Actie van kruidvat geld gewoon niet. Maar het is een leer voor de volgende keer om beter te kijken. Ook heb ik te horen gekregen dat het ook mis was gegaan met de mentos, daar zat ook verschil in de inhoud en daar hadden ze ook geen geld op terug mogen geven. Tot nu toe heb ik alleen nog maar cola gehad, die wel gelukt is en die netjes klopte.
pi_70283045
OP geupdate:
* printbare PDF FAQ
* nieuwe voorwaarden
* Email van de Vaartjes
pi_70283145
tvp
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:07:28 #12
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70283168
Jammer van de Andrelon!
pi_70283311
Gewoon even wachten op de volgende folder van ah. Ik denk dat ah nog wel beter zal kijken en opletten met de teruggaves.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:15:55 #14
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70283424
Ja, ach ja. Wie weet valt er nog wat te halen verderop in de week
pi_70284362
Omni had je mijn pm gelezen? Ik heb 10 folders bij de Supercoop meegenomen, maar is niet meer nodig zo te zien.
pi_70285006
tvp
pi_70285273
TeeVeeProbeermaarweer
pi_70285371
Weet iemand trouwens of de AH de Heineken weer heeft verhoogd?
pi_70285601

[ Bericht 58% gewijzigd door anoniem17 op 23-06-2009 23:42:23 ]
pi_70285756
Misschien kun je je bericht ff weghalen voordat AH het ziet! En iedereen je laten PM'en!
Edit: Die aanbieding die jij noemt zijn 2 paks .
Edit 2 : Oneee die allerrechter idd
Jaa je hebt gelijk!

Die twee rechter van 1.15 en 1.49 kunnen allebei!
Dan is het bij AH

3 voor 4.50 / 6 voor 9.00
En bij de XXXX 6 voor 6.90 of 6 voor 8.94

Je kunt mij ook pm'en voor de tip, heeft met tanden te maken .

[ Bericht 21% gewijzigd door UncleSam op 23-06-2009 12:43:48 ]
pi_70286044
MCD actie werkt niet meer???, zit heel vlakbij mijn school, 2 minuten lopen
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:46:12 #22
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_70286085
Wel nieuwsgierig, PM gestuurd..
edit, actie met een tandenborstel dus, niet interessant, poets elektrisch..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_70286166
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:44 schreef Stephan1237 het volgende:
MCD actie werkt niet meer???, zit heel vlakbij mijn school, 2 minuten lopen
Jawel die werkt nog wel zover ik weet!
pi_70286250
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:19 schreef ZoneKill het volgende:
TeeVeeProbeermaarweer
Ja toch
looooooooooooooooool lol
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:00:00 #25
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70286523
UncleSam, heb je wat info voor me? Via PM?
pi_70286565

[ Bericht 100% gewijzigd door anoniem17 op 23-06-2009 23:44:06 ]
pi_70286569
de danio is toch nog steeds goedkoper bij de nettorama dan bij de AH...

ge vanavond toch maar eens kijken
I love RPG Warhammer
pi_70286654
Tvp ;o
pi_70286741
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:01 schreef wjlaak01 het volgende:
de danio is toch nog steeds goedkoper bij de nettorama dan bij de AH...

ge vanavond toch maar eens kijken
Danio staat niet in de bonus folder. Op de webwinkel gaat er ook geen korting vanaf. Dus ik ben bang dat die niet geldt.
pi_70286852
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:49 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Jawel die werkt nog wel zover ik weet!
Bedankt
pi_70286962
he jammer, ik wilde eigenlijk tandpasta gaan halen. dan maar wat tandenborstels voor de gratis taartjes.
pi_70287061
Omfg
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:20:45 #33
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_70287172
Vanochtend nog 6 gratis tubes tandpasta en taart weten te scoren.
Wat zullen mijn tanden white en shiny worden
pi_70287204
Nog maar weer een tvp'tje
pi_70287213
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:20 schreef GimmeGore het volgende:
Vanochtend nog 6 gratis tubes tandpasta en taart weten te scoren.
Wat zullen mijn tanden white en shiny worden
Met de folder van Hoogvliet?
pi_70287226
Jongens, ben zo terug. Even een boodschap doen
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:22:39 #37
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_70287234
Geen gratis Andrelon
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
pi_70287271
Iemand die de tip meegekregen heeft en door kan PM'en ?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:28:00 #39
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_70287384
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:22 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Met de folder van Hoogvliet?
Nee, met de folder van de Schlecker.
Er stond niet zo n heel slim geval achter de balie, dus de opmerking "5 tubes voor 5 euro is veel goedkoper dan 3 tubes voor 5 euro" was genoeg
pi_70287890
18 Borstels, 9 tubes White en Shine ofzo en 5 taartbonnetjes

Ging vandaag soepel. PM dat ene even aub :).
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_70288028
Heb dat ene al gevonden. PM als je wilt weten over 20 min terug ga nu halen namelijk!!
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_70288853
hehe
x
pi_70289001
PM for me too plz!
pi_70289050
Je moet je inbox nog aanzetten.
pi_70289207
TVP.
pi_70289252
Hmm ik wil ook dit wel eens uitproberen alleen vind niet echt aanbiedingen meer die ik kan proberen.
The Real Life Begins With Sex
pi_70289290
Zozo, ik ben weer terug!
Als eerste naar de AH Smitshof. Lang zoeken naar de desbetreffende tandenborstels, toch gevonden, hingen achter allemaal andere tandeborstels. 4 gepakt, zodat ik morgen terug kan voor de andere 2 en een taart krijg. Ik naar kassa, stond een opzich best redelijk Nederlands sprekende turk, alleen dat accent was ongeveer x100 zoals je het normaal tegenkomt. Erg lachwekkend. Afijn, na 3 minuten werd er iemand gebeld, werd 4,50 gedeeld door 3 nagerekend (dat hebben ze tot nu toe elke keer gedaan, wtf) en ik krijg mijn geld terug. Geeft deze vrouw mij ¤11.70 ofzo terug, de normale prijs zonder bonus dus. Betaalde er ¤7.70 voor Appeltaartje werd speciaal voor mij gehaald nadat ik erom vroeg.
Toen de AH waar ik gister geen taart kreeg van die bitch. Ik zag bij binnenkomst al een andere vrouw zitten, maar die leek me nog vervelender. Hier moest ik nog langer zoeken, tandenborstels lagen in zo'n grabbelbak. 3 Gepakt, afgerekend en toen naar de informatiebalie. Boekje gecontroleerd, belletje gedaan, alles ging goed. Toen moest ze me ¤4.50 teruggeven, maar dat duurde erg lang, want ze wist niet hoe dat werkte. Daarna appeltaartje gehaald in winkel.
TOP!

Er stond bij beide AH's geen daklozekrantverkoper, dus helaas.
pi_70289439
Dus de tip van anoniem17 werkte
pi_70289504
Mag ik ook PM met dat ene wat blijkbaar geheim moet blijven?
pi_70289596
Ik hoor dat ook graag! Na mijn 6 flessen andrélon kan ik ngo wel wat meer verzorgingsproducten gebruiken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')