Het is bij Kruidvat geen 4-pack. Althans, vandaag nog niet (het was al wél in de aanbieding). Het zijn gewoon losse flessen, net als bij AH.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:07 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Je wordt afgeslacht op het woord 4-pack.
Ja, alleen draaien ze het natuurlijk naar hun voordeel.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:16 schreef sam93dor het volgende:
@Marcel: dan zou het andersom toch ook zo moeten zijn? Ik draai iig wel even een papiertje uit om te laten zien bij de informatiebalie.
Het is morgen een 4 pack en dat was het vorige week ook bij kruidvat. Alleen die pakken werden verkocht voor die prijs. Maar vind het persoonlijk nog steeds goedkoper als 3 voor 5 euro.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:20 schreef sam93dor het volgende:
Er staat: 4-PAK van 9.68 voor 4.99. Ik ga het wel proberen
Zou dat ook volstaan, de kassabon van Kruidvat vs. kassabon AH?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:24 schreef miepknip het volgende:
[..]
Het is morgen een 4 pack en dat was het vorige week ook bij kruidvat. Alleen die pakken werden verkocht voor die prijs. Maar vind het persoonlijk nog steeds goedkoper als 3 voor 5 euro.
Ga morgen met de bonnetjes terug voor mijn refund
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:28 schreef sam93dor het volgende:
Voor de mensen die niet beschikken over een folder van de Sheckler; 3 halen 2 betalen bij de Etos voor Aquafresh tandenborstels. Alle variantie, bijvoorbeeld Between teeth tandenborstel medium, 3 stuks: ¤4.93
Ik zie hier ''http://www.ah.nl/bonus/aanbiedingen.jsp?show=Voordeelpakken'' nergens tandenborstels staan, alleen tandpasta.
Och.. Als je toch boven een AH woont...quote:Op maandag 22 juni 2009 17:38 schreef Omnifacer het volgende:
Gasten please, tandenborstels kosten geen drol, daar ga je toch geen moeite voor doen
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:36 schreef Omnifacer het volgende:
-heel verhaal-Maar, nu komt het mooiste: ik had ook effe kip, broccoli, rijst en ketjap gehaald, en die muts gaf het totaalbedrag terug van die bon![]()
Oogst: 6 tubes tandpasta, 2 kipfilets, 1 stronk broccoli, een zakkie rijst en een flesje ketjap
Hulde _o_quote:Op maandag 22 juni 2009 17:36 schreef Omnifacer het volgende:
HET GAAT OM DE PRIJS DIE JE UITEINDELIJK PER PRODUCT BETAALT LIEVE MENSEN! Laat je dus niet afpoeieren met dat argument dat het een 4-pack moet zijn!
Update: zojuist 6 tubes Aquafresh gehaald. Ik kon ze eerst niet vinden, maar ze stonden zeg maar aan de kop van zo'n rij. Ik afrekenen, alles nagerekend eerst en toen op naar de balie. Daar stond een bazig wijf. Ik denk dat ze 33 is, iets te zwaar, en zelfs dat kleine beetje autorteit dat ze in haar werk meent te hebben zag ze in rook opgaan toen ik de legendarische woorden uitsprak: "Dag mevrouw, ik wil graag gebruik maken van de LAPG". Ze begon meteen kattig te doen, dus ik had ook meteen zin om triest tegen haar te gaan doen. De conversatie:
Omni: "Dag mevrouw, ik wil graag gebruik maken van de LAPG".
AH: "Vertel"
Omni: "uitleg over Hoogvliet"
AH: Waar zit die?
Omni: Wat denk je zelf?
AH: Hoogvliet?
Omni: Jij mag nooit meer raden
AH: Telt niet, niet in de buurt
Omni: Op de site staan twee criteria en daar voldoet deze winkel aan, dus graag mijn geld terug
AH: Nee
Omni: OK, stuur je baas maar, misschien herkent hij me nog wel van vorige week
Bellen... "Ja nee maar daar neemt hij geen genoegen mee... Ja heb ik al gezegd... Ja sorry... Ja iets met criteria ofzo"
AH: Hallo, Kuipers, filiaalmanager
Omni: Hallo, Omni, consument
AH: De medewerker had gelijk, niet in de buurt
Omni: Insert twee criteria etc etc
AH: Ow... Ja maar dit is een andere soort aanbieding
Omni: Ja, lekker boeiend. Er staat in de voorwaarden dat bla bla
AH:![]()
Omni:![]()
AH: Dan neem ik wel graag jouw folder in
Omni: Nou, liever niet
AH: Jawel, want anders ga jij langs alle 80 AH's in Amsterdam
Omni: Welnee meneer
AH: Waarom wil je dan die folder terug?
Omni: Ten eerste staat er nergens in de voorwaarden dat jij recht hebt op die folder, ten tweede hou ik graag voor mezelf wat ik ermee ga doen. Mijn reet afvegen, in de open haard gooien, wie zal het zeggen?
AH: Ja, dan krijg je je spullen niet mee
Omni: Ho eens even, je bent onredelijk
AH: Ja maar anders ga je alle AH's in Amsterdam af
Omni: Misschien pak ik die in Haarlem ook nog wel mee
Omni: Anyway, ik heb naar HK gebeld en die zeiden hetzelfde
AH: Ja hoe moeten wij dan weten of jij die folder al een keer gebruikt hebt?
Omni: Da's niet mijn probleem, maar ik kan je wel iets verklappen: je kunt er een stempel op zetten...
AH: Ow... Naja, we hebben een winnaar ("Natasha, hgeef jij deze meneer even zijn geld terug?")
Omni: Fijn, dank je
AH: Nou, prettige dag nog
Omni: Ja tot morgen, dan kom ik effe wat Andrelon halen denk ik
Toen maakte ik nog effe een praatje met die (vriendelijke) man, en gaf die dikke Natasha ondertussen mijn geld terug. Maar, nu komt het mooiste: ik had ook effe kip, broccoli, rijst en ketjap gehaald, en die muts gaf het totaalbedrag terug van die bon![]()
Oogst: 6 tubes tandpasta, 2 kipfilets, 1 stronk broccoli, een zakkie rijst en een flesje ketjap
Ow, en folder terug. Die dikke trol had die stempel helemaal onderin een hoekje gezet, dus die heb ik er uiteraard al afgescheurdStraks pak ik effe de Nieuwmarkt en de Dam mee denk ik
![]()
AH
haha ja echt hequote:Op maandag 22 juni 2009 17:38 schreef Omnifacer het volgende:
Gasten please, tandenborstels kosten geen drol, daar ga je toch geen moeite voor doen
Als je er een paar aan elkaar vastbind heb je een playborstelquote:Op maandag 22 juni 2009 17:38 schreef Omnifacer het volgende:
Respectquote:Op maandag 22 juni 2009 17:36 schreef Omnifacer het volgende:
HET GAAT OM DE PRIJS DIE JE UITEINDELIJK PER PRODUCT BETAALT LIEVE MENSEN! Laat je dus niet afpoeieren met dat argument dat het een 4-pack moet zijn!
Update: zojuist 6 tubes Aquafresh gehaald. Ik kon ze eerst niet vinden, maar ze stonden zeg maar aan de kop van zo'n rij. Ik afrekenen, alles nagerekend eerst en toen op naar de balie. Daar stond een bazig wijf. Ik denk dat ze 33 is, iets te zwaar, en zelfs dat kleine beetje autorteit dat ze in haar werk meent te hebben zag ze in rook opgaan toen ik de legendarische woorden uitsprak: "Dag mevrouw, ik wil graag gebruik maken van de LAPG". Ze begon meteen kattig te doen, dus ik had ook meteen zin om triest tegen haar te gaan doen. De conversatie:
Omni: "Dag mevrouw, ik wil graag gebruik maken van de LAPG".
AH: "Vertel"
Omni: "uitleg over Hoogvliet"
AH: Waar zit die?
Omni: Wat denk je zelf?
AH: Hoogvliet?
Omni: Jij mag nooit meer raden
AH: Telt niet, niet in de buurt
Omni: Op de site staan twee criteria en daar voldoet deze winkel aan, dus graag mijn geld terug
AH: Nee
Omni: OK, stuur je baas maar, misschien herkent hij me nog wel van vorige week
Bellen... "Ja nee maar daar neemt hij geen genoegen mee... Ja heb ik al gezegd... Ja sorry... Ja iets met criteria ofzo"
AH: Hallo, Kuipers, filiaalmanager
Omni: Hallo, Omni, consument
AH: De medewerker had gelijk, niet in de buurt
Omni: Insert twee criteria etc etc
AH: Ow... Ja maar dit is een andere soort aanbieding
Omni: Ja, lekker boeiend. Er staat in de voorwaarden dat bla bla
Omni:![]()
AH: Dan neem ik wel graag jouw folder in
Omni: Nou, liever niet
AH: Jawel, want anders ga jij langs alle 80 AH's in Amsterdam
Omni: Welnee meneer
AH: Waarom wil je dan die folder terug?
Omni: Ten eerste staat er nergens in de voorwaarden dat jij recht hebt op die folder, ten tweede hou ik graag voor mezelf wat ik ermee ga doen. Mijn reet afvegen, in de open haard gooien, wie zal het zeggen?
AH: Ja, dan krijg je je spullen niet mee
Omni: Ho eens even, je bent onredelijk
AH: Ja maar anders ga je alle AH's in Amsterdam af
Omni: Misschien pak ik die in Haarlem ook nog wel mee
Omni: Anyway, ik heb naar HK gebeld en die zeiden hetzelfde
AH: Ja hoe moeten wij dan weten of jij die folder al een keer gebruikt hebt?
Omni: Da's niet mijn probleem, maar ik kan je wel iets verklappen: je kunt er een stempel op zetten...
AH: Ow... Naja, we hebben een winnaar ("Natasha, hgeef jij deze meneer even zijn geld terug?")
Omni: Fijn, dank je
AH: Nou, prettige dag nog
Omni: Ja tot morgen, dan kom ik effe wat Andrelon halen denk ik
Toen maakte ik nog effe een praatje met die (vriendelijke) man, en gaf die dikke Natasha ondertussen mijn geld terug. Maar, nu komt het mooiste: ik had ook effe kip, broccoli, rijst en ketjap gehaald, en die muts gaf het totaalbedrag terug van die bon![]()
Edit: en een appeltaartje natuurlijk![]()
Ow, en folder terug. Die dikke trol had die stempel helemaal onderin een hoekje gezet, dus die heb ik er uiteraard al afgescheurdStraks pak ik effe de Nieuwmarkt en de Dam mee denk ik
![]()
AH
Nee, folders die uitgeprint zijn worden niet geaccepteerd. Net zo min als foto's van folders. Foto's kunnen alleen gebruikt worden als ondersteuning van de folder.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:02 schreef Gamefan24 het volgende:
Ok ik moet vandaag nog naar de AH, kan iemand mij vertellen of foto's van internetfolders ook zijn toegestaan? Kan ik mijn geld terugverwachten met foto's van de aanbieding bij Hoogvliet?
Zo ja, maakt het niet uit dat er geen in mijn woongebied zit?
Kan je die ook posten/pmen/mailen?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:59 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Ik heb ook nog wel een foto van de tubes tandenpasta, sinds er 3-pack op de folder staat, maar dit gewoon als 3x1 aangeslagen word, als iemand die er voor de zekerheid bij wil?
quote:Hallo 'Uncle Sam'
Bedankt voor uw reactie, leuk om te horen dat wij onze con-collega's een poets konden bakken, en dat u, samen met vele anderen, daavan kon profiteren.
In de toekomst hopen wij vaker voor zulke stunts te kunnen zorgen. Houd u daarom onze site en nieuwsbrief scherp in de gaten !!!
Met vriendelijke groeten,
C1000 Vaartjes
Legendaryquote:Op maandag 22 juni 2009 18:07 schreef UncleSam het volgende:
Ik had vanmorgen een mailtje gestuurd naar het mailadres wat op de C1000 Vaartjes folder stond. Met dank en uitleg waarom er zoveel commotie is geweest over die folders en hun Big American actie, met een link naar de topics en foto's van de bergen pizza's.
Hun reactie:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:07 schreef UncleSam het volgende:
Ik had vanmorgen een mailtje gestuurd naar het mailadres wat op de C1000 Vaartjes folder stond. Met dank en uitleg waarom er zoveel commotie is geweest over die folders en hun Big American actie, met een link naar de topics en foto's van de bergen pizza's.
Hun reactie:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:57 schreef UncleSam het volgende:
Slecker folders op de bus gedaan naar Scorpie, Omnifacer en DJMarcel.
Ik zou voor de zekerheid de foto van Ghosto op de vorige pagina ook ff uitprinten en meenemen als extra bewijs.
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:07 schreef UncleSam het volgende:
Hun reactie:
[..]
Nee die 4-packs van afgelopen zaterdag via de Super uit Wijk b. Duurstede.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:23 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zal eens naar de Sanders bellen om ze te bedanken, kijken hoe ze reageren
niet opgenomen?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:26 schreef Omnifacer het volgende:
Whahahahaha! Die dude moest keihard lachen! Supergrappig!
Hebben ze geen openingsstunt ofzo?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:24 schreef bbfakir het volgende:
Bij mij in de Rijnstraat in Amsterdam gaat woensdag 18:00 een nieuwe AH open. Het zou wel een stunt zijn dat er op de openingsdag geld teruggegeven moet worden.
Jawel!quote:
Wat kosten ze bij de slecker? Hier bij de apie nu 3 voor 4,50 euro was vanmorgen al aangepastquote:Op maandag 22 juni 2009 18:29 schreef Ivo1986 het volgende:
Tandpasta nog niet aangepast?
Mogelijk met een Schlecker folder?
Wat kan nog meer??
Bij de Schlecker 3 voor 4 euroquote:Op maandag 22 juni 2009 18:32 schreef miepknip het volgende:
[..]
Wat kosten ze bij de slecker? Hier bij de apie nu 3 voor 4,50 euro was vanmorgen al aangepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |