abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70258708
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:07 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

Je wordt afgeslacht op het woord 4-pack.
Het is bij Kruidvat geen 4-pack. Althans, vandaag nog niet (het was al wél in de aanbieding). Het zijn gewoon losse flessen, net als bij AH.
pi_70258747
Ik heb nu de folders voor de Tandenborstels en Tandenpasta van de Schlecker hier liggen, alleen morgen geldig.

Bij interesse een berichtje sturen met het adres en ik stuur ze vanavond nog op
pi_70258783
@Marcel: dan zou het andersom toch ook zo moeten zijn? Ik draai iig wel even een papiertje uit om te laten zien bij de informatiebalie.
  maandag 22 juni 2009 @ 17:16:58 #54
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70258811
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:16 schreef sam93dor het volgende:
@Marcel: dan zou het andersom toch ook zo moeten zijn? Ik draai iig wel even een papiertje uit om te laten zien bij de informatiebalie.
Ja, alleen draaien ze het natuurlijk naar hun voordeel.
Wat heul nie is.
pi_70258848
Dus wat is er morgen in de aanbieding, ben morgen toch vrij

Als je het hier niet wilt posten, stuur me dan aub een PM
pi_70258911
Er staat: 4-PAK van 9.68 voor 4.99. Ik ga het wel proberen
pi_70259056
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:20 schreef sam93dor het volgende:
Er staat: 4-PAK van 9.68 voor 4.99. Ik ga het wel proberen
Het is morgen een 4 pack en dat was het vorige week ook bij kruidvat. Alleen die pakken werden verkocht voor die prijs. Maar vind het persoonlijk nog steeds goedkoper als 3 voor 5 euro.
Ga morgen met de bonnetjes terug voor mijn refund
  maandag 22 juni 2009 @ 17:27:35 #58
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70259139
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:24 schreef miepknip het volgende:

[..]

Het is morgen een 4 pack en dat was het vorige week ook bij kruidvat. Alleen die pakken werden verkocht voor die prijs. Maar vind het persoonlijk nog steeds goedkoper als 3 voor 5 euro.
Ga morgen met de bonnetjes terug voor mijn refund
Zou dat ook volstaan, de kassabon van Kruidvat vs. kassabon AH?
pi_70259176
Voor de mensen die niet beschikken over een folder van de Sheckler; 3 halen 2 betalen bij de Etos voor Aquafresh tandenborstels. Alle variantie, bijvoorbeeld Between teeth tandenborstel medium, 3 stuks: ¤4.93
Ik zie hier ''http://www.ah.nl/bonus/aanbiedingen.jsp?show=Voordeelpakken'' nergens tandenborstels staan, alleen tandpasta.
  maandag 22 juni 2009 @ 17:36:30 #60
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70259451
HET GAAT OM DE PRIJS DIE JE UITEINDELIJK PER PRODUCT BETAALT LIEVE MENSEN! Laat je dus niet afpoeieren met dat argument dat het een 4-pack moet zijn!

Update: zojuist 6 tubes Aquafresh gehaald. Ik kon ze eerst niet vinden, maar ze stonden zeg maar aan de kop van zo'n rij. Ik afrekenen, alles nagerekend eerst en toen op naar de balie. Daar stond een bazig wijf. Ik denk dat ze 33 is, iets te zwaar, en zelfs dat kleine beetje autorteit dat ze in haar werk meent te hebben zag ze in rook opgaan toen ik de legendarische woorden uitsprak: "Dag mevrouw, ik wil graag gebruik maken van de LAPG". Ze begon meteen kattig te doen, dus ik had ook meteen zin om triest tegen haar te gaan doen. De conversatie:

Omni: "Dag mevrouw, ik wil graag gebruik maken van de LAPG".
AH: "Vertel"
Omni: "uitleg over Hoogvliet"
AH: Waar zit die?
Omni: Wat denk je zelf?
AH: Hoogvliet?
Omni: Jij mag nooit meer raden
AH: Telt niet, niet in de buurt
Omni: Op de site staan twee criteria en daar voldoet deze winkel aan, dus graag mijn geld terug
AH: Nee
Omni: OK, stuur je baas maar, misschien herkent hij me nog wel van vorige week

Bellen... "Ja nee maar daar neemt hij geen genoegen mee... Ja heb ik al gezegd... Ja sorry... Ja iets met criteria ofzo"

AH: Hallo, Kuipers, filiaalmanager
Omni: Hallo, Omni, consument
AH: De medewerker had gelijk, niet in de buurt
Omni: Insert twee criteria etc etc
AH: Ow... Ja maar dit is een andere soort aanbieding
Omni: Ja, lekker boeiend. Er staat in de voorwaarden dat bla bla
AH:
Omni:
AH: Dan neem ik wel graag jouw folder in
Omni: Nou, liever niet
AH: Jawel, want anders ga jij langs alle 80 AH's in Amsterdam
Omni: Welnee meneer
AH: Waarom wil je dan die folder terug?
Omni: Ten eerste staat er nergens in de voorwaarden dat jij recht hebt op die folder, ten tweede hou ik graag voor mezelf wat ik ermee ga doen. Mijn reet afvegen, in de open haard gooien, wie zal het zeggen?
AH: Ja, dan krijg je je spullen niet mee
Omni: Ho eens even, je bent onredelijk
AH: Ja maar anders ga je alle AH's in Amsterdam af
Omni: Misschien pak ik die in Haarlem ook nog wel mee
AH:
Omni: Anyway, ik heb naar HK gebeld en die zeiden hetzelfde
AH: Ja hoe moeten wij dan weten of jij die folder al een keer gebruikt hebt?
Omni: Da's niet mijn probleem, maar ik kan je wel iets verklappen: je kunt er een stempel op zetten...
AH: Ow... Naja, we hebben een winnaar ("Natasha, hgeef jij deze meneer even zijn geld terug?")
Omni: Fijn, dank je
AH: Nou, prettige dag nog
Omni: Ja tot morgen, dan kom ik effe wat Andrelon halen denk ik
AH:

Toen maakte ik nog effe een praatje met die (vriendelijke) man, en gaf die dikke Natasha ondertussen mijn geld terug. Maar, nu komt het mooiste: ik had ook effe kip, broccoli, rijst en ketjap gehaald, en die muts gaf het totaalbedrag terug van die bon

Oogst: 6 tubes tandpasta, 2 kipfilets, 1 stronk broccoli, een zakkie rijst en een flesje ketjap

Edit: en een appeltaartje natuurlijk

Ow, en folder terug. Die dikke trol had die stempel helemaal onderin een hoekje gezet, dus die heb ik er uiteraard al afgescheurd Straks pak ik effe de Nieuwmarkt en de Dam mee denk ik

AH

[ Bericht 1% gewijzigd door Omnifacer op 22-06-2009 17:43:54 ]
  maandag 22 juni 2009 @ 17:37:43 #61
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_70259487
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:28 schreef sam93dor het volgende:
Voor de mensen die niet beschikken over een folder van de Sheckler; 3 halen 2 betalen bij de Etos voor Aquafresh tandenborstels. Alle variantie, bijvoorbeeld Between teeth tandenborstel medium, 3 stuks: ¤4.93
Ik zie hier ''http://www.ah.nl/bonus/aanbiedingen.jsp?show=Voordeelpakken'' nergens tandenborstels staan, alleen tandpasta.

Lijkt me dat je ook gewoon 6 x tandenborstels kunt doen als 'diverse producten', of niet?
Wie dit leest is alfabeet.
  maandag 22 juni 2009 @ 17:38:27 #62
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70259509
Gasten please, tandenborstels kosten geen drol, daar ga je toch geen moeite voor doen
pi_70259558
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:38 schreef Omnifacer het volgende:
Gasten please, tandenborstels kosten geen drol, daar ga je toch geen moeite voor doen
Och.. Als je toch boven een AH woont...
  maandag 22 juni 2009 @ 17:40:14 #64
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70259563
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:36 schreef Omnifacer het volgende:
-heel verhaal-Maar, nu komt het mooiste: ik had ook effe kip, broccoli, rijst en ketjap gehaald, en die muts gaf het totaalbedrag terug van die bon

Oogst: 6 tubes tandpasta, 2 kipfilets, 1 stronk broccoli, een zakkie rijst en een flesje ketjap
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_70259604
quote:
HET GAAT OM DE PRIJS DIE JE UITEINDELIJK PER PRODUCT BETAALT LIEVE MENSEN! Laat je dus niet afpoeieren met dat argument dat het een 4-pack moet zijn!

Update: zojuist 6 tubes Aquafresh gehaald. Ik kon ze eerst niet vinden, maar ze stonden zeg maar aan de kop van zo'n rij. Ik afrekenen, alles nagerekend eerst en toen op naar de balie. Daar stond een bazig wijf. Ik denk dat ze 33 is, iets te zwaar, en zelfs dat kleine beetje autorteit dat ze in haar werk meent te hebben zag ze in rook opgaan toen ik de legendarische woorden uitsprak: "Dag mevrouw, ik wil graag gebruik maken van de LAPG". Ze begon meteen kattig te doen, dus ik had ook meteen zin om triest tegen haar te gaan doen. De conversatie:

Omni: Op de site staan twee criteria en daar voldoet deze winkel aan, dus graag mijn geld terug

Bellen... "Ja nee maar daar neemt hij geen genoegen mee... Ja heb ik al gezegd... Ja sorry... Ja iets met criteria ofzo"

AH:
Omni:
Omni: Ten eerste staat er nergens in de voorwaarden dat jij recht hebt op die folder, ten tweede hou ik graag voor mezelf wat ik ermee ga doen. Mijn reet afvegen, in de open haard gooien, wie zal het zeggen?
AH:
Omni: Da's niet mijn probleem, maar ik kan je wel iets verklappen: je kunt er een stempel op zetten...
AH: Ow... Naja, we hebben een winnaar ("Natasha, hgeef jij deze meneer even zijn geld terug?")
AH:

Toen maakte ik nog effe een praatje met die (vriendelijke) man, en gaf die dikke Natasha ondertussen mijn geld terug. Maar, nu komt het mooiste: ik had ook effe kip, broccoli, rijst en ketjap gehaald, en die muts gaf het totaalbedrag terug van die bon

Ow, en folder terug. Die dikke trol had die stempel helemaal onderin een hoekje gezet, dus die heb ik er uiteraard al afgescheurd Straks pak ik effe de Nieuwmarkt en de Dam mee denk ik

AH
Hulde _o_
pi_70259657
Omifacer
  maandag 22 juni 2009 @ 17:44:05 #67
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70259684
quote:
haha ja echt he
  maandag 22 juni 2009 @ 17:47:07 #68
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70259778
Ik zei nog tegen die man: ik heb vorige week 9 liter cola light gescoord hier, vind je het gek dat ik die tandpasta nodig heb
pi_70259796
Omnifacer =
Corkscrew: Er staat diverse producten, en in de voorbeelden worden alleen de tandpasta's genoemd. Anders haal ik ook graag die Aquafresh mondwater van de Etos
pi_70259824
quote:
Als je er een paar aan elkaar vastbind heb je een playborstel
pi_70259999
Ik ga morgen weer, oogst van vandaag:

9x White and Shine ofzo

2 Bonnetjes voor taart .
Morgen weer dan met Etos (Die is duurder dan bij AH, klopt, maar misschien nog niet veranderd)

1 manager (waar klasgenoot en ik echt al 6x zooi gehaald hebben) moest helemaal bellen en kon het maar niet geloven. Loopt hij weg: Tot binnenkort maar weer, en lekker voor je dat je te laat was voor Heineken.
Toen piste ik gewoon bijna in me broek van het lachen .

Bij de ander ging ze het vragen, en kwam er iets met dubbele prijs ofzo achteraan dat dat niet aangetikt was blabla.
Ik: Ja dus? Ik betaalde wel 2x 5 euro voor 6 tubes.
Oja, dat is waar .
Dus die ook mee.

Nu al 25 taarten. Jaja nr 25 is binnen .
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
  maandag 22 juni 2009 @ 17:55:20 #72
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70260042
He ik ben effe kwijt: wat staat er in de folder van Jumbo dat voor ons aantrekkelijk is?
pi_70260094
quote:

AH:
Omni:
AH:
AH:

Edit: en een appeltaartje natuurlijk

AH
Respect , bij ons deden ze vorige keer moeilijk over de folders.. maja uiteindelijk gegeven want geen zin in discussie en na 11 axe geschenksetjes hadde we er toch wel genoeg dachten we
pi_70260121
Slecker folders op de bus gedaan naar Scorpie, Omnifacer en DJMarcel.

Ik zou voor de zekerheid de foto van Ghosto op de vorige pagina ook ff uitprinten en meenemen als extra bewijs.
pi_70260170
Ik heb ook nog wel een foto van de tubes tandenpasta, sinds er 3-pack op de folder staat, maar dit gewoon als 3x1 aangeslagen word, als iemand die er voor de zekerheid bij wil?
pi_70260283
Ok ik moet vandaag nog naar de AH, kan iemand mij vertellen of foto's van internetfolders ook zijn toegestaan? Kan ik mijn geld terugverwachten met foto's van de aanbieding bij Hoogvliet?
Zo ja, maakt het niet uit dat er geen in mijn woongebied zit?

Edit: ik wil voor de tandpasta en persil gaan (A)
pi_70260334
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:02 schreef Gamefan24 het volgende:
Ok ik moet vandaag nog naar de AH, kan iemand mij vertellen of foto's van internetfolders ook zijn toegestaan? Kan ik mijn geld terugverwachten met foto's van de aanbieding bij Hoogvliet?
Zo ja, maakt het niet uit dat er geen in mijn woongebied zit?
Nee, folders die uitgeprint zijn worden niet geaccepteerd. Net zo min als foto's van folders. Foto's kunnen alleen gebruikt worden als ondersteuning van de folder.
pi_70260335
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:59 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Ik heb ook nog wel een foto van de tubes tandenpasta, sinds er 3-pack op de folder staat, maar dit gewoon als 3x1 aangeslagen word, als iemand die er voor de zekerheid bij wil?
Kan je die ook posten/pmen/mailen?
pi_70260462
Ik had vanmorgen een mailtje gestuurd naar het mailadres wat op de C1000 Vaartjes folder stond. Met dank en uitleg waarom er zoveel commotie is geweest over die folders en hun Big American actie, met een link naar de topics en foto's van de bergen pizza's.

Hun reactie:
quote:
Hallo 'Uncle Sam'

Bedankt voor uw reactie, leuk om te horen dat wij onze con-collega's een poets konden bakken, en dat u, samen met vele anderen, daavan kon profiteren.

In de toekomst hopen wij vaker voor zulke stunts te kunnen zorgen. Houd u daarom onze site en nieuwsbrief scherp in de gaten !!!

Met vriendelijke groeten,

C1000 Vaartjes
  maandag 22 juni 2009 @ 18:08:06 #80
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70260476
Top OmeSam!
  maandag 22 juni 2009 @ 18:09:11 #81
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70260510
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:07 schreef UncleSam het volgende:
Ik had vanmorgen een mailtje gestuurd naar het mailadres wat op de C1000 Vaartjes folder stond. Met dank en uitleg waarom er zoveel commotie is geweest over die folders en hun Big American actie, met een link naar de topics en foto's van de bergen pizza's.

Hun reactie:
[..]
Legendary
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 juni 2009 @ 18:10:33 #82
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70260556
Internetfolders zijn niet meer toegestaan
Maakt niet uit waar de winkel in Nederland is
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 22 juni 2009 @ 18:11:11 #83
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70260572
quote:

Hun reactie:
[..]
pi_70260760
Deze foto is iets minder bruikbaar, sinds er op de tubes kleine rode 'Actie' stickers zijn geplakt, waardoor je bij afname van 3 nog maar 4 euro betaald. Daarom had ik hem ook niet gelijk gepost.
Mocht iemand hem toch erbij willen om te laten zien dat de Schlecker losse tubes verkoopt:

maandag 22 juni 2009 @ 18:19:51 #85
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70260852
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:57 schreef UncleSam het volgende:
Slecker folders op de bus gedaan naar Scorpie, Omnifacer en DJMarcel.

Ik zou voor de zekerheid de foto van Ghosto op de vorige pagina ook ff uitprinten en meenemen als extra bewijs.
pi_70260915
quote:

Hun reactie:
[..]
!
  maandag 22 juni 2009 @ 18:23:10 #87
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70260974
Ik zal eens naar de Sanders bellen om ze te bedanken, kijken hoe ze reageren
pi_70261015
Bij mij in de Rijnstraat in Amsterdam gaat woensdag 18:00 een nieuwe AH open. Het zou wel een stunt zijn dat er op de openingsdag geld teruggegeven moet worden.
woef
  maandag 22 juni 2009 @ 18:24:59 #89
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70261042
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:23 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zal eens naar de Sanders bellen om ze te bedanken, kijken hoe ze reageren
Nee die 4-packs van afgelopen zaterdag via de Super uit Wijk b. Duurstede.
pi_70261065
Iemand nog een Schlecker folder nodig om morgen tandenpasta + tandenborstels in te slaan? Ik ga over paar minuten richting brievenbus
  maandag 22 juni 2009 @ 18:26:50 #91
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70261103
Whahahahaha! Die dude moest keihard lachen! Supergrappig!
  maandag 22 juni 2009 @ 18:27:17 #92
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70261116
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:26 schreef Omnifacer het volgende:
Whahahahaha! Die dude moest keihard lachen! Supergrappig!
niet opgenomen?
  maandag 22 juni 2009 @ 18:27:34 #93
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70261125
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:24 schreef bbfakir het volgende:
Bij mij in de Rijnstraat in Amsterdam gaat woensdag 18:00 een nieuwe AH open. Het zou wel een stunt zijn dat er op de openingsdag geld teruggegeven moet worden.
Hebben ze geen openingsstunt ofzo?
  maandag 22 juni 2009 @ 18:28:57 #94
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70261179
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:27 schreef Mirjam het volgende:

[..]

niet opgenomen?
Jawel!
"Sanders, met Jan-Willem".
- Hallo met Omni, ik wil je even bedanken.
stilte
"waarvoor"
ik uitleggen
"ow, whahahahahahahshahsh122hahsahshashh12!11212~```!!!!!!!!!!!!"
ik zo ja man hgahaha
"nou paar flessen bacardi erbij en GAAN"
ja idd haha massol!
"massol"
pi_70261195
Tandpasta nog niet aangepast?

Mogelijk met een Schlecker folder?

Wat kan nog meer??
  maandag 22 juni 2009 @ 18:31:10 #96
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_70261258
Ik ben bij drie AH's geweest, maar nergens hebben ze Alpro Soja Macchiato, terwijl het wel op de AH website staat.

Trouwens een hele discussie gehad aan de servicebalie of een smoothie ook versgeperst sap is.
Ik ben naar de servicebalie gegaan nadat mij gewoon 4,60 is aangeslagen i.p.v. 2,00.
Daar vertelde ze me: 'Het geldt alleen voor de sappen'. Een smoothie is technisch gezien toch ook versgeperst sap?
Hij een belletje plegen, manager komt eraan. Hij vraagt zo aan de manager 'Is een smoothie ook sap?'
Na een discussie tussen de balie-medewerker en de manager over de definitie van sap, heb ik toch de 2,60 teruggekregen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_70261298
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:29 schreef Ivo1986 het volgende:
Tandpasta nog niet aangepast?

Mogelijk met een Schlecker folder?

Wat kan nog meer??
Wat kosten ze bij de slecker? Hier bij de apie nu 3 voor 4,50 euro was vanmorgen al aangepast
pi_70261379
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:32 schreef miepknip het volgende:

[..]

Wat kosten ze bij de slecker? Hier bij de apie nu 3 voor 4,50 euro was vanmorgen al aangepast
Bij de Schlecker 3 voor 4 euro
pi_70261427
morgen bij kruidvat tandenborstels en meerdere dingen van aquafresh in aanbieding. wie weet welke van deze je ook bij AH kan halen..
  maandag 22 juni 2009 @ 18:35:46 #100
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_70261448
Heeft iemand ergens de Sprite of Fanta goedkoper gespot?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')