kruidvat vanaf dinsdag voor een aantal tandenborstels 1+1 gratis. Maar om nou voor een paar gratis tandenborstels naar de AH te gaanquote:Op zondag 21 juni 2009 13:24 schreef Scooter1 het volgende:
Voor ieder die z'n weet-ik-veel aantal flessen cola heeft staan misschien goed om een paar Aquafresh tandenborstels en wat mondwater in huis te halen ivm gebits verzorging.
AH: 3 Aquafresh producten voor 5 euro
Etos: 3 halen 2 betalen Aquafresh Tandenborstels en Mondwater 4.93
Helaas geen tandpasta dus.
+ die van geld terug, of alleen verschilquote:Op zondag 21 juni 2009 16:04 schreef Corkscrew het volgende:
Iemand al naar het HK een mailtje gestuurd (en beantwoord gekregen) over die verwarrende 'supermarkt in de buurt'-passage in de voorwaarden?
Zie hier (Veelgestelde vragen) en (vanaf) hierquote:Op zondag 21 juni 2009 16:10 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
+ die van geld terug, of alleen verschil?
Nog effe de FAQ gecheckt, en ook daar zeggen ze:quote:Op zondag 21 juni 2009 16:14 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Zie hier (Veelgestelde vragen) en (vanaf) hier
Dit gaat natuurlijk een hoop discussie opleveren, maar nogmaals: ze noemen twee criteria (toegankelijkheid, zelfde soort winkel). Ergo: elke supermarkt in Nederland is toegestaan. Ik snap niet dat zo'n groot concern zo flegmatiek formuleert. Of ze doen het bewust om mensen af te schrikken en managers munitie te bieden ("moet in de buurt zijn hoor", waar je dan daarna weer overheen lult) of ze zijn gewoon nalatig. Ik denk eigenlijk het eerste.quote:Wat wordt bedoeld met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn?
Met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn bedoelen we vergelijkbare winkels, waar iedere consument zijn boodschappen kan doen. Hier vallen wel drogisterijen onder, maar zelfbedieningsgroothandels bijvoorbeeld niet. Ook buitenlandse winkels zijn uitgesloten van de laagste actieprijsgarantie.
Dat zijn er 3, maar een krat bier is er dan weer 1quote:Op zondag 21 juni 2009 16:22 schreef Marjojotje het volgende:
met die aquafreshactie, moet je 3 artikelen nemen voor de aanbieding van AH. zijn dit dan 3 producten of telt dit als 1
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:44 schreef Reggie31 het volgende:
ahh bastard,
Jij zit dus in Leiden alles voor mij weg te werken. ik vroeg me al af waarom ze steeds zeggen dat er net iemand een half uur voor me aan de slag was in de AH en dat de prijzen nu zijn veranderd.![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:45 schreef UncleSam het volgende:
[..]![]()
AH XL + Hooigracht ben ik al een paar keer geweest (Voor Cola 4packs, losse flessen cola, appelmoes en pizza.)
Die folder gaat pas morgen in. En vanaf morgen is de actie bij de AH afgelopen, dus dat overlapt nietquote:Op zondag 21 juni 2009 16:46 schreef Jimbo het volgende:
c-1000 heeft big americans in de aanbieding !2 voor de prijs vna 1
max 6 per klant
![]()
![]()
Ik was weer te laat voor de Edetquote:Op zondag 21 juni 2009 16:48 schreef Reggie31 het volgende:
Damn, Ik heb alleen van alles Edet kunnen inslaan. Veranderen ze het dan niet op de hooigracht? bij mij hadden ze het 15min later allemaal al vervangen. Ik ben trouwens helemaal niet meer bij welke folders er op dit moment nog kunnen worden gebruikt voor welke producten.![]()
[..]
hey, da's de ah in leidenquote:Op zondag 21 juni 2009 16:40 schreef UncleSam het volgende:
Mijn avontuur van gistermiddag, we waren met z'n tweeën met de Vaartjes C1000 folder.
Bij het eerste filiaal namen we er slechts zes mee omdat ik wist dat het een franchiser was. Kassamedewerker moest de manager er bij roepen, hij nam één van m'n originele folders mee in zijn kantoor. Toen ik hierom terug vroeg, kon ik hoog of laag springen. Manager: "Ach ga toch weg man" "Contact het HK maar."
Maarrr ik had nog twee originele folders. Bij de het tweede filiaal hebben we er er elk 6 meegenomen, men deed niet moeilijk en stonden snel weer buiten.
Bij het derde filiaal kregen we zelfs complimenten dat we iets goedkoper hadden gevonden, en vertelden ze dat ze het zelf ook een slechte actie van AH vond.
Bij het vierde filiaal wou ze mijn folder innemen, toen ik zei dat ik daar niet mee akkoord ging en er nergens staat dat de folder ingenomen wordt, stelde ze voor dat een kopie voor eigen administratie ook goed was. Daar ging ik natuurlijk mee akkoord.
Bij het vijfde filiaal had de cassiere nooit van de actie gehoord en wist dus niet was de procedure was. Na een belletje naar de manager kregen we het geld terug. Ze vroeg of ze de folder mag houden, en omdat we nu voldoende pizza's hadden vond ik het wel welletjes en mocht ze m houden.
Resultaat van slechts één filiaal
[ afbeelding ]
Toen we naar buiten liepen kwamen we de straatkrantverkoper tegen, omdat ik nog een folder had legde ik het verhaal aan hem uit. Hij kon zijn oren niet geloven. En de producten, en het geld terug, en een appeltaart. Hij ging het ook proberen! En inderdaad na 5 minuten komt ie helemaal blij naar buiten. "Allemaal voor mij!?" Ja ja allemaal voor jou. Ik zeg kom ff op de foto. Vraag ie of ik m kan ontwikkelen om naar z'n moeder te sturen
Man pizza's uitzoeken
[ afbeelding ]
Man blij
[ afbeelding ]
Het totale resultaat, 5 AH's, 48 pizza's. Na 24 pizzadozen zat de vriezer al vol daarom maar alles losgescheurd.
[ afbeelding ]
Twee zijn er al op
[ afbeelding ]
quote:
3 maanden geldigquote:Op zondag 21 juni 2009 16:58 schreef sander89 het volgende:
Die bonnen van de gratis appeltaart verlopen toch niet?
Of gelden die morgen niet meer?
Verschil is echt huge dat ik denk ...quote:Op zondag 21 juni 2009 16:59 schreef Chantalmv2 het volgende:
DJMarcel....toch staat er op alle Persil producten 3 voor 10 euro bij Hoogvliet!!! Wat denk jij? Dat het dus niet kan?
Ik heb effe gebeld met Hoogvliet, een of andere vestiging in Den Haag ofzo, en ze hebben Persil Color in de aanbieding maar dat zijn verpakkingen van 750 ml. Andere verpakking dus, dus geen LAPG.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:04 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Verschil is echt huge dat ik denk ...![]()
3 voor 10 bij Hoogvliet
1 voor 6.99 bij AH
Kon niet missen. Valt wel te proberen morgen.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:09 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik heb effe gebeld met Hoogvliet, een of andere vestiging in Den Haag ofzo, en ze hebben Persil Color in de aanbieding maar dat zijn verpakkingen van 750 ml. Andere verpakking dus, dus geen LAPG.
Naja, ga ik niet doen hoor. In de nieuwe voorwaarde staat ook dat producten identiek moeten zijn, en ik denk dat ze daar achter de schermen wel flink op gewezen zullen hebben. Heb geen zin om daar voor lul te staan.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:10 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Kon niet missen. Valt wel te proberen morgen.
De AH geeft gewoon 40% korting op die Persil rommel.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:04 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Verschil is echt huge dat ik denk ...![]()
3 voor 10 bij Hoogvliet
1 voor 6.99 bij AH
Die fles bij AH zit echt iets voller dan bij hoogvliet.. dat zal het prijsverschil zijnquote:Op zondag 21 juni 2009 16:52 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Kijk en vergelijk:
[ afbeelding ]
links AH
rechts Hoogvliet
Boodschappen bij de AH! #17 - Waar een goeie actie een loze kreet werdquote:Op zondag 21 juni 2009 16:53 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Kan iemand nou precies lijstje maken met wat er waar goedkoper is en hoeveelheden etc. zou mooi zijn. Ik weet in ieder geval heineken voor helft van de prijs!
Als ik op de webwinkel kijk is het echt alleen de color hoor van 3 liter. De color gel van 1,500 is 6.39 terwijl de 3.000 6,99 kostquote:Op zondag 21 juni 2009 17:12 schreef Lolque het volgende:
De AH geeft gewoon 40% korting op die Persil rommel.
De fles van 6,99 is Persil color gel Geconcentreerd.
Kan goed kloppen, ik heb hier alleen de folder maar liggen en daarbij staatquote:Op zondag 21 juni 2009 17:16 schreef snabbi het volgende:
[..]
Als ik op de webwinkel kijk is het echt alleen de color hoor van 3 liter. De color gel van 1,500 is 6.39 terwijl de 3.000 6,99 kost
Ow... Je krijgt bij de Vomar wel 25 Kik Punten ofzo, wat gelijk staat aan 25 cent extra korting. Betekent dus dat als je bij Vomar boodschappen doet, je die Kik korting krijgt en met je bon, de folder van Vomar en een grote bek naar de AH gaat, de LAPG geldt!quote:Op zondag 21 juni 2009 17:19 schreef Omnifacer het volgende:
Puta! Ik dacht dat ik een steal had, namelijk 2 flessen Silan wasverzachter a 3.99 bij de Vomar, zijn ze bij de AH exact even duur
Is het ook. De LAPG geldt gewoon niet, dus ik steek er geen energie meer in.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:24 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ik denk dat die Persil totaal kansloos is. Verschil is zo groot, dat roept bij iedereen vragen op. Lijkt volgens mij te mooi om waar te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |