Mijn god.Ben je nu trots op jezelf?WTF moet je met 80 pizza's?!Dat je een paar gratis pizza's haalt kan ik nog begrijpen maar fucking 80?!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:06 schreef MaddoxX het volgende:
Net terug van een dagje hamsteren met wat vrienden.
Buit: ongeveer 80+ pizza's en zure hoofden van managers.
Een foto volgt zo![]()
![]()
Kan je ook 48 pizza's in je vriezer kwijtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:16 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb bij totaal 5 AH's 48 pizza's weggegraaid.
Foto's komen morgen wel.
Heineken heb ik goedkoper gevondenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:26 schreef Lolque het volgende:
[..]
*Verstopt zich*
![]()
Ik denk dat er wel een kansje bestaat dat volgende week een andere supermarkt de Heineken goedkoper verkoopt.
Een kratje kost 8,29(exl statiegeld uiteraard)
ach, dan krijg je een kratje heineken voor 4 nogwat. ga ik geen moeite voor doen.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:20 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Heineken heb ik goedkoper gevonden![]()
![]()
Bedankt XXX (XXX is de winkel)
Zoek en vind
Sowieso weinig producten waar ik deze week moeite voor zou doen.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:32 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ach, dan krijg je een kratje heineken voor 4 nogwat. ga ik geen moeite voor doen.
Zo te zien niet, via de webwinkel is het eenvoudig te achterhalen:quote:Op zondag 21 juni 2009 00:39 schreef Stephan1237 het volgende:
Welke varianten van Danone zijn geldig, actimel ook?
Kom op gewoon doen!!quote:Op zondag 21 juni 2009 08:15 schreef snabbi het volgende:
De producten die ik goedkoper heb kunnen vinden:
Heineken krat
Silan wasverzachter
Danoone luchtige kwark
Andrelon
Winkels en prijsverschillen wil ik best geven, maar weet ff niet of het handig is ivm meelezende ahers
quote:Op zondag 21 juni 2009 08:15 schreef snabbi het volgende:
Heineken krat
Silan wasverzachter
Danoone luchtige kwark
Andrelon
Winkels en prijsverschillen wil ik best geven, maar weet ff niet of het handig is ivm meelezende ahers
Jaaa dat magquote:Op zondag 21 juni 2009 10:24 schreef Chantalmv2 het volgende:
Bij AH Persil 6,99 en bij Hoogvliet nog tot en met 23e Persil 3 voor 10 euro! Mag die ook meedoen dan? Omdat het elkaar wel overlapt!!!
Persil wasmiddel voor 6.99 dus 3 voor 20.97 (Hoogvliet, 3 voor 10 euro)quote:Op zondag 21 juni 2009 10:46 schreef snabbi het volgende:
Heinekenbier voor 8.29 (bas/dirk, 6.99 (actie voor alleen maandag))
Silan wasverzachter 2 voor 3,99 (spar, 1.99 per stuk, maakt 3.98 voor 2)
danoone luchtige kwark 2 halen 1 betalen 1.20 (nettorama, 2 voor 79 cent)
Andrelon 3 voor 5 euro (kruidvat, 4 voor 5 euro)
Net alsof ze op het HK niet zelf op zoek zijn vandaagquote:Op zondag 21 juni 2009 08:15 schreef snabbi het volgende:
Heineken krat
Silan wasverzachter
Danoone luchtige kwark
Andrelon
Nee dat mag gewoonquote:Op zondag 21 juni 2009 10:49 schreef snabbi het volgende:
Het enige waar ze wel over kunnen zeuren is dat je het in dezelfde hoeveelheid moet afnemen. Aangezien het aantal af te nemen producten bij de AH lager ligt dan bij hoogvliet hebben ze daar een punt in. Of ze het allemaal zullen aankaarten is natuurlijk wat anders
bronquote:Laagste Actieprijs Garantie
Wilt u nog meer voordeel? Let dan op de rode portemonnee met de laagste actieprijs garantie. Deze geldt op alle A-merk aanbiedingen in de AH Bonusfolder. Is een van deze aanbiedingen in de overlappende actieperiode ergens anders goedkoper, dan krijgt u het verschil van ons terug
tsja, beetje onduidelijk, mijn bron is een andere pagina van ah.nlquote:Op zondag 21 juni 2009 11:18 schreef rac het volgende:
als ik bij ah.nl kijk krijg ik nog steeds de lapg voorwaarden ...
http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie
De niet huismerk-kip is in andere folders niet goedkoper hoor, wel een aantal die dezelfde prijs hebben overigens. (tenminste zover ik ze had bekeken)quote:Op zondag 21 juni 2009 10:30 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een paupers, alsof iemand ergens AH huismerk goedkoper kan vinden dan bij de AH. Oftewel, AH huismerk is nergens anders dan bij de AH te koop.
en dan daar bij die balie staan dat je de ene cent van de Silan wil terughebben!quote:
Gewoon op de maandag kopen, het gaat om een overlappende periode niet om "hetzelfde tijdstip"quote:Op zondag 21 juni 2009 11:28 schreef tjeerds het volgende:
Jammer dat de folder van het kruitvat pas Dinsdag in gaat. Ik denk dat mijn vriendin die Andrelon wel wil hebben. Ik ga bij mijn zusje op zoek naar een folder van de Nettorama
Als zij op dinsdag de prijs willen aanpassen, heb je geen poot om op te staanquote:Op zondag 21 juni 2009 11:44 schreef snabbi het volgende:
[..]
Gewoon op de maandag kopen, het gaat om een overlappende periode niet om "hetzelfde tijdstip"
De AH weet het ondertussen ook al, het promotie team werkt nu ook op zaterdag en zondag.quote:Op zondag 21 juni 2009 08:15 schreef snabbi het volgende:
Heineken krat
Silan wasverzachter
Danoone luchtige kwark
Andrelon
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:44 schreef snabbi het volgende:
[..]
Gewoon op de maandag kopen, het gaat om een overlappende periode niet om "hetzelfde tijdstip"
nee, je kunt altijd tot en met maandag het geld terug krijgen. dus of je het nou afgelopen dinsdag hebt gekocht of vandaag, morgen is de laatste dag om je geld terug te vragen.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:57 schreef tjeerds het volgende:
Dus als ik het vandaag haal, kan ik dinsdag mijn geld terug krijgen? AH is hier vanmiddag ook open![]()
[..]
Ik weet niet of die wel zeker gaat werken, je krijgt bij de AH gewoon 40% korting, maar dat moet je zelf even afwegen.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:49 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Persil wasmiddel voor 6.99 dus 3 voor 20.97 (Hoogvliet, 3 voor 10 euro)
Dat is nou eens een handige tip.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:06 schreef Lolque het volgende:
Even een tip voor de graaiers(ook al mag ik sommige profiteurs echt niet)
vóór 11 uur 's ochtends op maandag kunnen wij de prijs in het systeem NIET aanpassen.
Maar als de Teamleider Verkoopafhandeling het smerig wil spelen print hij/zij voor die +-5 cassieres die tussen 8-11 achter de kassa zitten wel een A4'tje uit met producten waarop ze dubbele prijs moeten geven.
Hoe zit dat dubbeleprijs? Ik heb gehoord dat die smerige honden het je alleen geven als je duidelijk voor de LAPG komt.. En dat de argeloze klant wel de AH prijs betaald.... Klopt dat?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:06 schreef Lolque het volgende:
Even een tip voor de graaiers(ook al mag ik sommige profiteurs echt niet)
vóór 11 uur 's ochtends op maandag kunnen wij de prijs in het systeem NIET aanpassen.
Maar als de Teamleider Verkoopafhandeling het smerig wil spelen print hij/zij voor die +-5 cassieres die tussen 8-11 achter de kassa zitten wel een A4'tje uit met producten waarop ze dubbele prijs moeten geven.
maar hoe weet de kassiere dat? 6 artikelen en alleen LAPG artikelen? ik bedoel, voor je geld terug moet je naar de klantenservice.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:15 schreef blup het volgende:
[..]
Hoe zit dat dubbeleprijs? Ik heb gehoord dat die smerige honden het je alleen geven als je duidelijk voor de LAPG komt.. En dat de argeloze klant wel de AH prijs betaald.... Klopt dat?
Hoe ging dat bij de Brandbier toen?quote:Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet-en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
Ik stond met 12x 4packs.. Duidelijk mag 't wezen dat ik dat niet voor de lol kom halen..... AH mederwerkers hier? Hoe word dit geïnstrueerd?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:18 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
maar hoe weet de kassiere dat? 6 artikelen en alleen LAPG artikelen? ik bedoel, voor je geld terug moet je naar de klantenservice.
Dat doen sommige AH's inderdaad.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:15 schreef blup het volgende:
[..]
Hoe zit dat dubbeleprijs? Ik heb gehoord dat die smerige honden het je alleen geven als je duidelijk voor de LAPG komt.. En dat de argeloze klant wel de AH prijs betaald.... Klopt dat?
Daardoor is dat naar boven gekomen, de AH had bijna een boete gehad waar je U tegen zegt.quote:
Mja, toen ik en een vriend gingen kwam zo'n vrouw ook al aanlopen van; de kassiere heeft het foute bedrag aangeslagen, het had 0,96 per fles cola moeten zijn. (Wij hadden het gekocht voor1.12 per fles)quote:Op zondag 21 juni 2009 12:19 schreef Lolque het volgende:
[..]
Dat doen sommige AH's inderdaad.
Smerig, maar het werkt wel goed tegen de graaiers.
Toen waren ze even vergeten dat ze een convenant hebben getekend dat ze nooit meer dan 50% onder de prijs zitten met alcohol. Daar werden ze later op gewezen en hebben toen de spelregels aangepast.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:19 schreef blup het volgende:
btw
[..]
Hoe ging dat bij de Brandbier toen?
[..]
Ik stond met 12x 4packs.. Duidelijk mag 't wezen dat ik dat niet voor de lol kom halen..... AH mederwerkers hier? Hoe word dit geïnstrueerd?
Verkeerd aanslaan kan niet eens.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Mja, toen ik en een vriend gingen kwam zo'n vrouw ook al aanlopen van; de kassiere heeft het foute bedrag aangeslagen, het had 0,96 per fles cola moeten zijn. (Wij hadden het gekocht voor1.12 per fles)
Mja toen zeiden wij; We zijn met onze 0,89 per fles bij de C1000 toch goedkoper hoorr
Zij: Oh, *werd een beetje rood.
Puur Sjoemelen.. c.q. pure fraude?? Dit kan toch niet zomaar? Ik hou me aan alle spelregels...quote:Op zondag 21 juni 2009 12:19 schreef Lolque het volgende:
[..]
Dat doen sommige AH's inderdaad.
Smerig, maar het werkt wel goed tegen de graaiers.
Ik zie het probleem niet als een supermarkt de prijs van een aktie artikel verlaagd.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:54 schreef SemperFii het volgende:
Ik bedacht me net iets interessants, waar de AH in mijn ogen helemaal niks tegen kan doen. Ik heb alleen even geen zin om mn wettenbundel te pakken dus ik zou zeggen mensen die een beetje juridisch zijn aangelegd, zeg wat je ervan vindt:
Ergens in boek 7 BW staat als je iets aanbied en daar een nadrukkelijke termijn bij vermeldt (Dit doet de appie dus) dan is je aanbod onherroeplijk voor die periode! Dit heeft dus als gevolg op de AH actie dat ze hun prijzen helemaal niet aan mogen passen midden in de week.![]()
Of zit ik nu maar wat te bazelen?..
Ik denk dat het niet omhoog mag, wél omlaag lijkt me.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:54 schreef SemperFii het volgende:
Ik bedacht me net iets interessants, waar de AH in mijn ogen helemaal niks tegen kan doen. Ik heb alleen even geen zin om mn wettenbundel te pakken dus ik zou zeggen mensen die een beetje juridisch zijn aangelegd, zeg wat je ervan vindt:
Ergens in boek 7 BW staat als je iets aanbied en daar een nadrukkelijke termijn bij vermeldt (Dit doet de appie dus) dan is je aanbod onherroeplijk voor die periode! Dit heeft dus als gevolg op de AH actie dat ze hun prijzen helemaal niet aan mogen passen midden in de week.![]()
Of zit ik nu maar wat te bazelen?..
Het gaat hier om dwingend recht, daar mag gewoon niet van worden afgeweken.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet omhoog mag, wél omlaag lijkt me.
Denk 't ook, aanklagen voor andersom zou bij de rechter gezien worden als rechtsmisbruik.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet omhoog mag, wél omlaag lijkt me.
Etos is van Ahold, dat gaat zeker niet lukken.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:24 schreef Scooter1 het volgende:
Voor ieder die z'n weet-ik-veel aantal flessen cola heeft staan misschien goed om een paar Aquafresh tandenborstels en wat mondwater in huis te halen ivm gebits verzorging.
AH: 3 Aquafresh producten voor 5 euro
Etos: 3 halen 2 betalen Aquafresh Tandenborstels en Mondwater 4.93
Helaas geen tandpasta dus.
Je kan tot uiterlijk morgen nog je geld terug eisen.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:54 schreef samara het volgende:
ik kijk net op mijn bon en zie dat ik gisteren wel gewoon 4,39 heb betaald voor de cola 4 pack!
Goeie actie van AHmaar niet heus. Ik heb respect voor de mensen die lekker gebruik maken van de actie, daar is tie immers voor bedoeld.
Mensen die hier lopen zeuren, get a life!!!!!
Andrelon van de Kruidvat is een 4 pack, dus waarschijnlijk andere verpakking (bij AH zijn het losse flessen).quote:Op zondag 21 juni 2009 10:46 schreef snabbi het volgende:
Heinekenbier voor 8.29 (bas/dirk, 6.99 (actie voor alleen maandag))
Silan wasverzachter 2 voor 3,99 (spar, 1.99 per stuk, maakt 3.98 voor 2)
danoone luchtige kwark 2 halen 1 betalen 1.20 (nettorama, 2 voor 79 cent)
Andrelon 3 voor 5 euro (kruidvat, 4 voor 5 euro)
Nja die zit niet echt in de buurtquote:Op zondag 21 juni 2009 14:52 schreef snabbi het volgende:
Zoek je plaats zou ik zeggen: http://www.lekkerdoen.nl/dirk-bas-digros/winkels
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:40 schreef MaddoxX het volgende:
Hier nog een fototje van gistere
[ afbeelding ]
Dat flesje cola van het AH huismerk..quote:Op zondag 21 juni 2009 14:40 schreef MaddoxX het volgende:
Hier nog een fototje van gistere
[ afbeelding ]
die 2 zakken groentequote:Op zondag 21 juni 2009 15:02 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Dat flesje cola van het AH huismerk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |