Mijn god.Ben je nu trots op jezelf?WTF moet je met 80 pizza's?!Dat je een paar gratis pizza's haalt kan ik nog begrijpen maar fucking 80?!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:06 schreef MaddoxX het volgende:
Net terug van een dagje hamsteren met wat vrienden.
Buit: ongeveer 80+ pizza's en zure hoofden van managers.
Een foto volgt zo![]()
![]()
Kan je ook 48 pizza's in je vriezer kwijtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:16 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb bij totaal 5 AH's 48 pizza's weggegraaid.
Foto's komen morgen wel.
Heineken heb ik goedkoper gevondenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:26 schreef Lolque het volgende:
[..]
*Verstopt zich*
![]()
Ik denk dat er wel een kansje bestaat dat volgende week een andere supermarkt de Heineken goedkoper verkoopt.
Een kratje kost 8,29(exl statiegeld uiteraard)
ach, dan krijg je een kratje heineken voor 4 nogwat. ga ik geen moeite voor doen.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:20 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Heineken heb ik goedkoper gevonden![]()
![]()
Bedankt XXX (XXX is de winkel)
Zoek en vind
Sowieso weinig producten waar ik deze week moeite voor zou doen.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:32 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ach, dan krijg je een kratje heineken voor 4 nogwat. ga ik geen moeite voor doen.
Zo te zien niet, via de webwinkel is het eenvoudig te achterhalen:quote:Op zondag 21 juni 2009 00:39 schreef Stephan1237 het volgende:
Welke varianten van Danone zijn geldig, actimel ook?
Kom op gewoon doen!!quote:Op zondag 21 juni 2009 08:15 schreef snabbi het volgende:
De producten die ik goedkoper heb kunnen vinden:
Heineken krat
Silan wasverzachter
Danoone luchtige kwark
Andrelon
Winkels en prijsverschillen wil ik best geven, maar weet ff niet of het handig is ivm meelezende ahers
quote:Op zondag 21 juni 2009 08:15 schreef snabbi het volgende:
De producten die ik goedkoper heb kunnen vinden:
Heineken krat
Silan wasverzachter
Danoone luchtige kwark
Andrelon
Winkels en prijsverschillen wil ik best geven, maar weet ff niet of het handig is ivm meelezende ahers
Jaaa dat magquote:Op zondag 21 juni 2009 10:24 schreef Chantalmv2 het volgende:
Bij AH Persil 6,99 en bij Hoogvliet nog tot en met 23e Persil 3 voor 10 euro! Mag die ook meedoen dan? Omdat het elkaar wel overlapt!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |