Even een update van mijn taferelen van gisteren en vandaag:
Gisteren nog ff 12 flessen cola gescoord in Alphen aan den Rijn, bij 2 AH`s aldaar. 1e gozer gaf mij in paniek zelfs het statiegeld retour, dat heb ik hem maar teruggegeven. Verder geen gezeik, hij riep wel iets over servicegebied maar dat slikte hij gauw in nadat hij de voorwaarden had gelezen.
Bij de 2e winkel wilde ze mijn folder houden, en daar heb ik ronduit eerlijk gezegd dat ik morgen nog terugkwam voor de pizza`s, en ze die niet kreeg. Ze vertelde opgelucht dat ze morgen gelukkig niet werkte

Vandaag 6 pizza`s gehaald, en 6 cola, met 2 verschillende krantjes, samen met vriendin. Vriendin had de cola en stond voor mij bij de servicebalie. Die miep achter de kassa dacht dat alleen het prijsverschil werd teruggegeven, dus die begon al op klagerige toon te zeggen 'dat het maar 5 cent was'. Vriendin reageerde met een glimlach dat ze het hele bedrag terug kreeg. Kassamiep boos, en toen moest ik nog met mijn 6 pizza`s

Al met al: hoop zure gezichten, lekkere pizza`s en lekkere cola gescoord. Voor mij is het nu wel genoeg, die AH kan stikken in zijn nieuwe regeltjes, voor mij hebben ze permanent het predikaat 'pauper' gekregen voor hun aanpassingen in de actie.