Waarvan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:14 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook nog de prijzen?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:13 schreef MaddoxX het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Idd 80 is kansloos lolque.. ik heb ze even geteld het zijn er 78
We hebben alvast een vriezer gekocht die dag
Nee man wij zijn ook arme studenten, we zijn geen filantropische instelling zoals de AHquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:15 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ga je ze zelf allemaal houden, of eventueel aanbieden aan anderen (voedselbank etc)?
Dát zou dan wel weer een goede actie zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:15 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ga je ze zelf allemaal houden, of eventueel aanbieden aan anderen (voedselbank etc)?
Van de Unox soep in zakquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:15 schreef Lolque het volgende:
[..]
Waarvan?
Ik heb geen zin om alles neer te kalken.
Ik weet donderdag altijd de nieuwe acties van de volgende week al.
Ik merk enigszins misplaatste trots voor je werkgever.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:16 schreef Lolque het volgende:
[..]
Dát zou dan wel weer een goede actie zijn.![]()
(Zal uiteindelijk toch wel bij hetzelfde volk terechtkomen, sorry dit moest eruit)
Unox soep in zakquote:
Ik ben trots op 'onze eigen' AH, maar hoe sommige het aanpakken vind ik indd smerig.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:18 schreef CySt het volgende:
[..]
Ik merk enigszins misplaatste trots voor je werkgever.
Sinds wanneer ben jij arm? Je had toch miljoenen in credit card gegevens?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:16 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Nee man wij zijn ook arme studenten, we zijn geen filantropische instelling zoals de AH
en je ging om 2 uur weg....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:06 schreef MaddoxX het volgende:
Net terug van een dagje hamsteren met wat vrienden.
Buit: ongeveer 80+ pizza's en zure hoofden van managers.
Een foto volgt zo![]()
![]()
So true, maar op je vrije dag wat vermaak met je vrienden en gratis pizza's is ook tof toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:19 schreef kunstfiets het volgende:
[..]
en je ging om 2 uur weg....
Boodschappen bij de AH! #16 Zaterdag pizza-dag!
dat betekend dat jij 7 uur in de weer bent geweest om zeg 30 pizza's per persoon te scoren.
30 pizza's : 3=10 x de actieprijs van 4,91.
heb je 49 euro verdiend met 7 uur werk althans als je zonder auto was anders gaat brandstof er af.
als je gewoon was gaan werken had je meer verdiend en had je geld te besteden aan iets dat je echt wil hebben
Vertel :pquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:19 schreef CySt het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij arm? Je had toch miljoenen in credit card gegevens?
Jammer?, kan je ze volgende week toch goedkoper halen bij de AH?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:19 schreef SuzukiSwift het volgende:
Jammer... Bij de plus zijn ze de komende week in de aanbiedig: 3 zakken voor 4,50
Neeeeee ik ben nog vanalles gaan doen, niet de hele middag daarmee bezig geweest.. ik heb ook niet oneindig ruimte, ik heb vrienden blij gemaakt en we hebben nu nog steeds dikke lolquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:19 schreef kunstfiets het volgende:
[..]
en je ging om 2 uur weg....
Boodschappen bij de AH! #16 Zaterdag pizza-dag!
dat betekend dat jij 7 uur in de weer bent geweest om zeg 30 pizza's per persoon te scoren.
30 pizza's : 3=10 x de actieprijs van 4,91.
heb je 49 euro verdiend met 7 uur werk althans als je zonder auto was anders gaat brandstof er af.
als je gewoon was gaan werken had je meer verdiend en had je geld te besteden aan iets dat je echt wil hebben
*Verstopt zich*quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:25 schreef remlof het volgende:
Dit topic lijkt wel een magneet voor kloons van gebanden, ruimt lekker op zo
Gewoon de kloon-check laten lopen over alle posters in dit topic, scheelt weer veel tijd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:25 schreef remlof het volgende:
Dit topic lijkt wel een magneet voor kloons van gebanden, ruimt lekker op zo
De Heineken is inderdaad ergens anders goedkoper. Zag vandaag een foldertje waarin die aanzienlijk goedkoper was. Maar je moet alsnog 50% betalen, dus het is goedkoop maar helaas niet gratis.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:26 schreef Lolque het volgende:
[..]
*Verstopt zich*
![]()
Ik denk dat er wel een kansje bestaat dat volgende week een andere supermarkt de Heineken goedkoper verkoopt.
Een kratje kost 8,29(exl statiegeld uiteraard)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |