abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:52:53 #51
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70205320
swoosh, ga ff lekker buiten spelen, met de rest van je trolvriendjes
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_70205321
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:51 schreef Ferdii het volgende:

[..]

iemand die hier van deze spullen kan vertellen wat een langere houdbaarheid datum dan 3 maanden heeft?
Alles, behalve de Danone producten en sommige producten van Alpro.
kei lief.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:54:11 #53
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_70205359
pi_70205364
Ben ik weer
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:55:18 #55
104871 remlof
Europees federalist
pi_70205393
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:52 schreef Klonk het volgende:
swoosh, ga ff lekker buiten spelen, met de rest van je trolvriendjes
Doorgaan is ban.
pi_70205417
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:54 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Talpa. .
pi_70205431
dan maar een ban
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:57:45 #58
104871 remlof
Europees federalist
pi_70205471
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:56 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
dan maar een ban
Ok, doei
pi_70205487
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:54 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dan bijv wel weer om te huilen.

Maar wel een beetje hun eigen schuld dat ze de prijs nog niet hebben aangepast(terwijl dit maandag 8:00 al rondgestuurd was)
kei lief.
pi_70205518
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:58 schreef Lolque het volgende:

[..]

Dit is dan bijv wel weer om te huilen.

Maar wel een beetje hun eigen schuld dat ze de prijs nog niet hebben aangepast(terwijl dit maandag 8:00 al rondgestuurd was)
Ze wisten er wel degelijk vanaf, ze hebben de prijs bewust niet aangepast. Maar bij de kassa wel een prijscheck hebben hangen, dat als een klant vermoedelijk gratis cola komt halen, de prijs opeens 3,99 wordt. .
pi_70205569
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:59 schreef CySt het volgende:

[..]

Ze wisten er wel degelijk vanaf, ze hebben de prijs bewust niet aangepast. Maar bij de kassa wel een prijscheck hebben hangen, dat als een klant vermoedelijk gratis cola komt halen, de prijs opeens 3,99 wordt. .

Dit is een Franchise AH geweest, aangezien ze bij de aangesloten AH's het al in de computer hebben staan(of dat wel hadden moeten doen)
kei lief.
pi_70205605
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:00 schreef Lolque het volgende:

[..]

Dit is een Franchise AH geweest, aangezien ze bij de aangesloten AH's het al in de computer hebben staan(of dat wel hadden moeten doen)
Dat zal dan wel, maar om 40 cent je prijs niet willen aanpassen, maar wel "De laagste prijs-garantie!" roepen. AH: Fail. .
  zaterdag 20 juni 2009 @ 21:03:13 #63
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_70205645
-opzouten-

[ Bericht 84% gewijzigd door remlof op 20-06-2009 21:04:11 ]
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_70205740
ik snap trouwens niet dat een winkel zelf niet meteen zn prijzen aanpast als er iemand aankomt voor de LAPG. ik kom met een folder van winkel B, die een lagere prijs heeft, krijg mn geld terug, en de prijs wordt aangepast. na mij kan niemand het meer doen tenzij ze een nog lagere prijs vinden. maar ja, het is natuurlijk een kwestie van winstmaximalisatie, als ze meer geld verliezen aan de lagere prijs dan aan de gratis artikelen zullen ze het liever gratis weggeven aan die paar man.

maar ja, eigenlijk ben je min of meer verplicht de prijs aan te passen als je zo hoog van de toren blaast dat je de laagste prijs hebt.
pi_70205743
maar moeten die franchise ondernemingen het dan zelf vergoeden?

lijkt me toch heel sterk?

of hebben ze gewoon meer werk doordat ze alles wat ze gratis weg geven exact moeten bijhouden en dan pas declareren?

hoop dat ze nog een leuke actie gaan krijgen.
bij sommige producten zoals die crackers vraag ik me af wat je met 50 dozen moet.
maar een jaarvoorraad wasmiddel of tandpasta of een ander dagelijks gebruiksartikel lijkt me wel weer chill
  zaterdag 20 juni 2009 @ 21:06:42 #66
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_70205752
Net terug van een dagje hamsteren met wat vrienden.

Buit: ongeveer 80+ pizza's en zure hoofden van managers.

Een foto volgt zo

[ Bericht 19% gewijzigd door MaddoxX op 20-06-2009 21:12:18 ]
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_70205785
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:06 schreef MaddoxX het volgende:
Net terug van een dagje hamsteren met wat vrienden.

Buit: ongeveer 80+ pizza's en zure hoofden van managers.

Een foto volgt morgen
_! Heb je een walk-in vriescel ofzo?
pi_70205816
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:06 schreef Byte_Me het volgende:
ik snap trouwens niet dat een winkel zelf niet meteen zn prijzen aanpast als er iemand aankomt voor de LAPG. ik kom met een folder van winkel B, die een lagere prijs heeft, krijg mn geld terug, en de prijs wordt aangepast. na mij kan niemand het meer doen tenzij ze een nog lagere prijs vinden. maar ja, het is natuurlijk een kwestie van winstmaximalisatie, als ze meer geld verliezen aan de lagere prijs dan aan de gratis artikelen zullen ze het liever gratis weggeven aan die paar man.
En dat is inderdaad het idee erachter.
Als er een lagere prijs word gezien word er via winkelweb naar alle AH's een bericht verstuurd over deze prijs.
Ze krijgen dan zelf de optie om de prijs te verlagen of het gewoon lekker zo te laten.

En dan pakken sommige het inderdaad smerig aan door alleen soms de lagere prijs erop te pleuren dmv de dubbele prijs toets.
kei lief.
pi_70205826
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:46 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

misschien moet je gewoon gaan werken voor je geld en kan je het gewoon betalen. Ik zou me doodschamen om me geld terug te vragen.
Dit heeft toch niets te maken met wel of niet werken voor je geld???

AH verzint zelf deze actie. Nou wat is er dan tegen om er gebruik van te maken?
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_70205857
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:09 schreef SuzukiSwift het volgende:

[..]

Dit heeft toch niets te maken met wel of niet werken voor je geld???

AH verzint zelf deze actie. Nou wat is er dan tegen om er gebruik van te maken?
Gebruik? niks.
Misbruik ervan maken dmv 80 pizza's te halen, vind ik kansloos.
kei lief.
pi_70205880
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:10 schreef Lolque het volgende:

[..]

Gebruik? niks.
Misbruik ervan maken dmv 80 pizza's te halen, vind ik kansloos.
Daar heb je wel een punt. Zeker bij beperkt houdbare levensmiddelen.
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 21:13:14 #72
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_70205950

Idd 80 is kansloos lolque.. ik heb ze even geteld het zijn er 78
We hebben alvast een vriezer gekocht die dag
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_70205975
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:20 schreef Lolque het volgende:
Ik zal het paupervolk hier even een cadeautje doen.
De aanbiedingen van volgende week met Actieprijs garantie.

-Unox soep in zak.
-Alpro.
-Danone.
-Knorr mixen.
-Dubbelfris minder zoet
-Stegeman droge worst
-Fanta of sprite.
-Martini
-Frontera wijn.
-Heineken pils(krat)
-Liga evergreen of fruitkick.
-Combineer 3 producten oor 5 euro, bijv Andrelon shampoo met rexona deo en Dove blah blah blah.
-Persil wasmiddel.
-Silan wasverzachter
-Vanish oxi action.

ndaag!

PS.
Dit doe ik alleen omdat sommige mensen blijkbaar moeite hebben met rondkomen(bijv Qwea), en met dat soort volk heb ik wel medelijden.
Weet je toevallig ook nog de prijzen?
pi_70206002
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:08 schreef Lolque het volgende:

[..]

En dat is inderdaad het idee erachter.
Als er een lagere prijs word gezien word er via winkelweb naar alle AH's een bericht verstuurd over deze prijs.
Ze krijgen dan zelf de optie om de prijs te verlagen of het gewoon lekker zo te laten.

En dan pakken sommige het inderdaad smerig aan door alleen soms de lagere prijs erop te pleuren dmv de dubbele prijs toets.
Ik kan me niet voorstellen dat het HK achter dat soort taferelen staat. De actie is in principe prima, wat je zegt, als iemand een product ergens goedkoper vindt krijgt die persoon het geld terug en een appeltaartje voor de moeite van het melden. Vervolgens past AH de prijs aan en zijn ze weer de goedkoopste, hoewel technisch gezien ook niet correct, want ze de passen de prijs aan dat de prijs hetzelfde is, dus ze zijn net zo goedkoop als een ander.

Maar omdat het dan teveel geld kost, omdat je opeens 40 cent minder winst maakt op je 4-packs pas je de prijs toch maar niet aan, terwijl je wel roept de goedkoopste te zijn. En als iemand dan je weer op de feiten wijst door zijn geld terug te krijgen, reken je opeens wel de lagere prijs. Voor een dubbeltje op de eerste rang-praktijken dus.

Een ding is duidelijk, AH is zeker niet de goedkoopste. Voor bijna ieder actie product was er wel een goedkopere winkel te vinden. En netjes zijn ze ook niet, want hun eigen actievoorwaarden honoreren ze blijkbaar ook niet overal (prijs verlagen). Ze kunnen dus beter stoppen met de actie of gewoon niet zo moeilijk doen.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 21:15:06 #75
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70206006
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:13 schreef MaddoxX het volgende:
[ afbeelding ]

Idd 80 is kansloos lolque.. ik heb ze even geteld het zijn er 78
We hebben alvast een vriezer gekocht die dag
Ga je ze zelf allemaal houden, of eventueel aanbieden aan anderen (voedselbank etc)?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')