abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70204568
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:25 schreef CySt het volgende:

[..]

http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie

Ook hier dus geen duidelijkheid over wat "in de buurt" betekent.

Dat gedraai van de AH is wel erg nep. Het ergste is nog wel dat ze een prijs-alert bij de kassa hebben en "graaiers" 3,99 laten betalen voor een 4-pack cola, maar andere klanten gewoon de hogere prijs. Dat is m.i. niet correct, al helemaal niet tegenover je vaste klanten.
Dat doen ook alleen de Franchise-AH's hoor, de echte hebben die prijs allang aangepast aangezien het hun toch niet aan de reet kan jeuken.
kei lief.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:31:57 #27
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70204643
De Franchises hebben er ook nadeel van, de gewone filiaalmanangers niet. De franchisers moeten hun eigen broek ophouden.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_70204701
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:31 schreef Stefan het volgende:
De Franchises hebben er ook nadeel van, de gewone filiaalmanangers niet. De franchisers moeten hun eigen broek ophouden.
Logisch, maar een klant weet niet of een AH franchiser of niet is, er staat het merk AH op. Als je dan wilt profiteren van de naam van AH, dan moet je ook niet gaan huilen als een actie slecht uitpakt. En anders regel je maar met het hoofdkantoor dat ze het verlies van de gratis-actie compenseren.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:34:49 #29
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70204732
quote:
Wat wordt bedoeld met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn?

Met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn bedoelen we vergelijkbare winkels, waar iedere consument zijn boodschappen kan doen. Hier vallen wel drogisterijen onder, maar zelfbedieningsgroothandels bijvoorbeeld niet. Ook buitenlandse winkels zijn uitgesloten van de laagste actieprijsgarantie.
In de omschrijving vindt je niks over wat in de buurt is wat niet. Enige genoemde criteria: vergelijkbare winkels, en iedereen moet er terecht kunnen. IZI.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:35:49 #30
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70204753
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:33 schreef CySt het volgende:

[..]

Logisch, maar een klant weet niet of een AH franchiser of niet is, er staat het merk AH op. Als je dan wilt profiteren van de naam van AH, dan moet je ook niet gaan huilen als een actie slecht uitpakt. En anders regel je maar met het hoofdkantoor dat ze het verlies van de gratis-actie compenseren.
Uiteraard. Ze zijn verplicht het landelijke reclamebeleid te volgen dus ze moeten maar klagen in Zaandam. Vind al die fotos's met hele muren van cola ook geweldig, maar zelf ga ik niet zo snel.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_70204771
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:34 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

In de omschrijving vindt je niks over wat in de buurt is wat niet. Enige genoemde criteria: vergelijkbare winkels, en iedereen moet er terecht kunnen. IZI.
Oftewel, alle supermarkten in NL. Maarja, zie een filiaalmanager daar maar eens van te overtuigen.
pi_70204773
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:33 schreef CySt het volgende:

[..]

Ja want dat doet het hoofdkantoor ook zo even, gewoon omdat het kan.
kei lief.
pi_70204805
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:35 schreef Stefan het volgende:

[..]

Uiteraard. Ze zijn verplicht het landelijke reclamebeleid te volgen dus ze moeten maar klagen in Zaandam. Vind al die fotos's met hele muren van cola ook geweldig, maar zelf ga ik niet zo snel.
Tja, als je eerst een half uur moet discussiëren voor je het geld terugkrijgt, is de lol er snel vanaf natuurlijk.
pi_70204852
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:36 schreef Lolque het volgende:

[..]

Ja want dat doet het hoofdkantoor ook zo even, gewoon omdat het kan.
Dat is toch niet het probleem van de klanten? Je promoot de AH met een actie, vervolgens ga je moeilijk doen als mensen er gebruik van gaan maken. Ga dat dan niet op je klanten afreageren, maar zoek een oplossing met het HK. Of trek je helemaal terug en geef gewoon duidelijk aan bij je klanten dat je niet meedoet met de actie. Maar wel meedoen (want reclame), maar dan moeilijk gaan doen als mensen er gebruik van maken is natuurlijk wel triest.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:40:27 #35
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70204888
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:36 schreef CySt het volgende:

[..]

Oftewel, alle supermarkten in NL. Maarja, zie een filiaalmanager daar maar eens van te overtuigen.
Als je een beetje standvastig bent dan lukt dat wel. Zo lang je maar de controle behoudt over het gesprek.
pi_70204950
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:40 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Als je een beetje standvastig bent dan lukt dat wel. Zo lang je maar de controle behoudt over het gesprek.
True, maar zijn die paar flessen cola je energie en tijd wel waard? Dat is natuurlijk ook de reden waarom men zo moeilijk doet, in de hoop dat de klant het opgeeft en het er maar bij laat zitten. Maar die klant zal waarschijnlijk niet terugkomen om écht boodschappen te doen.
pi_70204964
TT aangepast
Sappig !!
pi_70204988
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:42 schreef Loontjah het volgende:
TT aangepast
.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:43:51 #39
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70205008
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:42 schreef CySt het volgende:

[..]

True, maar zijn die paar flessen cola je energie en tijd wel waard? Dat is natuurlijk ook de reden waarom men zo moeilijk doet, in de hoop dat de klant het opgeeft en het er maar bij laat zitten. Maar die klant zal waarschijnlijk niet terugkomen om écht boodschappen te doen.
Naja... Voor 6 flessen Cola doe ik het niet meer, want ik vind 49 stuks voldoende. Als bijvoorbeeld wasmiddel of tandpasta in de bonus is dan misschien wel, want ik vind dat toch best dure artikelen.
pi_70205010
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:39 schreef CySt het volgende:

[..]

Dat is toch niet het probleem van de klanten? Je promoot de AH met een actie, vervolgens ga je moeilijk doen als mensen er gebruik van gaan maken. Ga dat dan niet op je klanten afreageren, maar zoek een oplossing met het HK. Of trek je helemaal terug en geef gewoon duidelijk aan bij je klanten dat je niet meedoet met de actie. Maar wel meedoen (want reclame), maar dan moeilijk gaan doen is natuurlijk wel triest.
Ze hebben geen keuze, ze kunnen niet zomaar zeggen ''ja donder maar op, ik doe niet mee''.
Ze hebben er zelf niks over te zeggen, ze moeten die promotie gewoon ophangen.
Het is niet dat de Franchise AH's hier wél hard onder lijden hoor.
De AH waar ik werk(welliswaar geen Franchise) draait gemiddeld 800.000,- tot 900.000 per week.
Met kerst zelfs de 1 miljoen en 300.000 nog wat gehaald.
En een beetje AH draait toch wel 300.000per week.
Als je zou weten hoeveel winst de AH maakt op sommige producten, kan jij ook wel nagaan dat het allemaal wel meevalt.
Als je alleen al weet dat wij per week 25.000 euro aan rommel afboeken, wat kapot is gevallen, over datum of andere redenen(lekker op liggen eten in 't magazijn bijv )
En we hebben wekelijks 20.000 euro aan tellingen, door bijv gestolen artikelen of verkeerde leveringen.

Dus dat kan de AH makkelijk lijen.
Ik vind het ook wel leuk dat mensen wat producten gratis meekrijgen, wij hebben er pas 2 gehad, geen problemen mee.

Maar als je 50 pakken Coca-Cola gaat meenemen, of 100 pakken crackers dan vind ik dat je gewoon hopeloos bezig bent.
En daarom vind ik Qwea en sommige andere in dit topic zo zielig.
kei lief.
pi_70205012
@omni
Nou geef ik je geen gelijk in. Wij hebben hier een leuke manager die elke keer een mooie smoes bedenk. Ik heb me verlanglijstje met argumenten klaar staan. Enige wat die man zegt is: "geen sprake van." 2 dagen terug kwam hij zelfs al naar ons toe toen we binnen kwamen van ja komt niks van in dat jullie gratis cola krijgen. We hadden nog geen cola aangeraakt. Ik heb een klacht ingediend tegen deze man
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:50:01 #42
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70205211
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:43 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
@omni
Nou geef ik je geen gelijk in. Wij hebben hier een leuke manager die elke keer een mooie smoes bedenk. Ik heb me verlanglijstje met argumenten klaar staan. Enige wat die man zegt is: "geen sprake van." 2 dagen terug kwam hij zelfs al naar ons toe toen we binnen kwamen van ja komt niks van in dat jullie gratis cola krijgen. We hadden nog geen cola aangeraakt. Ik heb een klacht ingediend tegen deze man
Naja de voorwaarden gelden voor de winkeliers en de consumenten natuurlijk. Alleen: ik ga niet 15 minuten staan debatteren om nog wat cola mee te krijgen. Ik heb nu voor de komende 4 maanden wel genoeg, dus dikke doei.
pi_70205215
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:43 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Naja... Voor 6 flessen Cola doe ik het niet meer, want ik vind 49 stuks voldoende. Als bijvoorbeeld wasmiddel of tandpasta in de bonus is dan misschien wel, want ik vind dat toch best dure artikelen.
Aanbieding volgende week:

Persil wasmiddel.
Diverse varianten.
Bijv: color gel(40 wasbeurten)
Flacon 3 liter.
40% korting 11,68 6,99
Laagste actieprijs garantie

Succes met zoeken!
kei lief.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:50:41 #44
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70205241
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:46 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

misschien moet je gewoon gaan werken voor je geld en kan je het gewoon betalen. Ik zou me doodschamen om me geld terug te vragen.
En in de post hierboven geef je me nog gelijk

Anyway: ieder zijn meug.
quote:
Succes met zoeken!
Dank je
pi_70205242
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:46 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

misschien moet je gewoon gaan werken voor je geld en kan je het gewoon betalen. Ik zou me doodschamen om me geld terug te vragen.
Als je niks zinnigs te zeggen hebt op deze actie kan je beter een ander topic opzoeken om vol te gallen.

Ok DOAG!
pi_70205262
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:20 schreef Lolque het volgende:
Ik zal het paupervolk hier even een cadeautje doen.
De aanbiedingen van volgende week met Actieprijs garantie.

-Unox soep in zak.
-Alpro.
-Danone.
-Knorr mixen.
-Dubbelfris minder zoet
-Stegeman droge worst
-Fanta of sprite.
-Martini
-Frontera wijn.
-Heineken pils(krat)
-Liga evergreen of fruitkick.
-Combineer 3 producten oor 5 euro, bijv Andrelon shampoo met rexona deo en Dove blah blah blah.
-Persil wasmiddel.
-Silan wasverzachter
-Vanish oxi action.
iemand die hier van deze spullen kan vertellen wat een langere houdbaarheid datum dan 3 maanden heeft?
hardcoholic
pi_70205269
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:50 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:

[..]

Als je niks zinnigs te zeggen hebt op deze actie kan je beter een ander topic opzoeken om vol te gallen.

Ok DOAG!
ik vond het best zinnig, het is nou eenmaal een forum waar je je mening mag uiten en dat doe ik dan ook
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_70205292
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:50 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:

[..]

Ok DOAG!
reageer er gewoon niet op
hardcoholic
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:52:40 #49
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70205308
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

ik vond het best zinnig, het is nou eenmaal een forum waar je je mening mag uiten en dat doe ik dan ook
Vooral doen. Oproep aan vaste posters: Laat je nou niet opnaaien
pi_70205319
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:50 schreef Lolque het volgende:

[..]

Aanbieding volgende week:

Persil wasmiddel.
Diverse varianten.
Bijv: color gel(40 wasbeurten)
Flacon 3 liter.
40% korting 11,68 6,99
Laagste actieprijs garantie

Succes met zoeken!
Zoektocht gestart. Altijd handig wasmiddel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')