quote:Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!
1. Stap de AH binnen
2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH)
3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast.
4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,-
5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien.
6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blalbalbal ff wachten
7. Enjoy!
http://www.folderz.nlquote:De spelregels van de AH:
Garantie
- De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder.
- Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
Spelregels
- De laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merken met deze rode portemonnee. De garantie geldt niet voor andere A-merk aanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de folder vindt.
De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak).
- De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Uw recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het appeltaartje geldt t/m de maandag na de actieperiode. Een appeltaartje per artikel en per klant.
- Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
- Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
-Lees hierrrrrr de nieuwe interne memo spelregels van de AH.
Verder heb ik even een lijstje gemaakt met andere supermarkten/drogisterijen
Supermarkten:
Albert Heijn www.ah.nl
C1000 www.c1000.nl
Aldi www.aldi.nl
Super de Boer www.superdeboer.nl
Spar www.spar.nl
Lidl www.lidl.nl
Plus www.plus.nl
Co-op www.coop.nl
Troefmarkt www.troefmarkt.nl
Supercoop www.supercoop.nl
Jumbo www.jumbosupermarkten.nl
Golff supermarkten www.golff.nl
DekaMarkt www.dekamarkt.nl
Em-Te www.em-te.nl
Attent www.attent.nl
Hoogvliet www.hoogvliet.com
Deen Supermarkt www.deen.nl
Jan Linders www.janlinders.nl
Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl
Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl
Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl
Boni Markt www.bonisupermarkt.nl
Nettorama www.nettorama.nl
MCD www.mcd-supermarkt.nl
Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl
Die 2 bruder www.2bruder.com
Drogisten:
DA www.da.nl
Etos www.etos.nl
Trekpleister www.trekpleister.nl
Kruidvat www.kruidvat.nl
Schlecker www.schlecker.nl
quote:Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
Reactie KS ;quote:Uw reactie:
Geachte AH Klantenservice,
Ik hoorde dat er na een photoshop incident, een nieuwe regel bij is
gekomen, namelijk dat geprinte folders niet meer zijn toegestaan.
Deze nieuwe regel is volkomen te begrijpen, photoshoppen kan ECHT niet
bij een situatie waar het om zoveel geld gaat.
Maar wat nou als ik een duidelijke bronvermelding erbij genoteerd heb,
en een telefoonnummer van de betreffende winkel?
Het gaat er immers om dat ik de echtheid kan bewijzen, en niet van wat
voor papier de folder gemaakt is, toch?
Met vriendelijke groeten,
Sander van ******
Ontvangen: 16-06-2009 21:02
Reactie Blackf1re ;quote:eachte heer Van *********,
Wij kunnen uw standpunt begrijpen. Echter het gaat echt om een folder op
folder vergelijking. Dus als u aanspraak wilt maken op de laagste
actieprijs garantie, dan heeft u een folder met de originele folderpijs én
uw AH kassabon nodig. De actieprijs uit een concurrerende folder moet dus
lager zijn dan het bedrag waarvoor u het actie-artikel bij AH hebt gekocht
om aanspraak te maken op de laagste actieprijs garantie.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Wendy Denie
Laagste actieprijs garantie Albert Heijn is niets meer dan een loze kreet!quote:Hoi Wendie
Ik snap dat het een folder op folder vergelijking is.
Echter, de folder van de Makro, de Sanders, Hoogvliet, PLUS etc. zijn precies hetzelfde op internet als de originele folder.
Omdat ik een bronvermelding en telefoonnummer erbij zet, is het aan te tonen dat de folders en acties niet nep zijn.
Dan heeft de AH in mijn ogen geen reden om mijn geprinte folders te weigeren, want de hele actie draait erom dat je bewijst de het in een andere folder goedkoper is dan bij de AH.
Het kassabonnetje van de AH heb ik natuurlijk ook.
Graag een reactie,
Met vriendelijke groeten,
Sander van ********
Disclaimer:quote:Wat wordt bedoeld met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn?
Met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn bedoelen we vergelijkbare winkels, waar iedere consument zijn boodschappen kan doen. Hier vallen wel drogisterijen onder, maar zelfbedieningsgroothandels bijvoorbeeld niet. Ook buitenlandse winkels zijn uitgesloten van de laagste actieprijsgarantie.
http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie
			
			
			
			nee hoor, ik ken ze niet eensquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:11 schreef Lolque het volgende:
[..]
Alsof ik iets van jou ga aannemen, jij bent blijkbaar toch vlientjuhzz met Mikeymo() en Qwal.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			sorry, ik wist van niksquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:14 schreef Klonk het volgende:
nondeju, is het nu eens afgelopen hier, trollen en zuigers oprotten en vaste bende hier, negeer die gasten, want we hebben gisteren afgesproken dat dit topic alleen open blijft als jullie je ook aan de afspraken houden
			
			
			
			in nederland is alles in de buurt. misschien groningen niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:15 schreef CySt het volgende:
Ben toch benieuwd hoe ze "in de buurt" willen definiëren, dat is vrij subjectief. Voor mij kan 20km in de buurt zijn, voor een ander is 1km alleen in de buurt.
			
			
			
			
			
			
			
			Het is toch een feit? Geen troll.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:18 schreef remlof het volgende:
TT change.
			
			
			
			quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:14 schreef Klonk het volgende:
nondeju, is het nu eens afgelopen hier, trollen en zuigers oprotten en vaste bende hier, negeer die gasten, want we hebben gisteren afgesproken dat dit topic alleen open blijft als jullie je ook aan de afspraken houden
			
			
			
			
			
			
			
			Als je een uit je duim gezogen verhaal gaat verkondigen, vervolgens op de FP komt en dan niet even de nieuwsposter PM't maar een topic in FB opent, dan ben je wat mij betreft de definitie aandachtshoer waardig.quote:
			
			
			
			Ok.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Vind ik wel. Kappen met het getroll of wegblijven hier.
			
			
			
			Kappen en ontopic.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:21 schreef CySt het volgende:
[..]
Als je een uit je duim gezogen verhaal gaat verkondigen, vervolgens op de FP komt en dan niet even de nieuwsposter PM't maar een topic in FB opent, dan heb je wat mij betreft de definitie aandachtshoer.
			
			
			
			
			
			
			
			http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantiequote:Wat wordt bedoeld met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn?
Met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn bedoelen we vergelijkbare winkels, waar iedere consument zijn boodschappen kan doen. Hier vallen wel drogisterijen onder, maar zelfbedieningsgroothandels bijvoorbeeld niet. Ook buitenlandse winkels zijn uitgesloten van de laagste actieprijsgarantie.
			
			
			
			6 pakken op de band zetten, en gewoon los laten scannen, misschien zien de dan niet dat het er 6 zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:24 schreef denthemen het volgende:
Ik heb hier geen folders meerMaar is er via de C1000 iets waardoor ik AH armer kan maken?
			
			
			
			Dat doen ook alleen de Franchise-AH's hoor, de echte hebben die prijs allang aangepast aangezien het hun toch niet aan de reet kan jeuken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:25 schreef CySt het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie
Ook hier dus geen duidelijkheid over wat "in de buurt" betekent.
Dat gedraai van de AH is wel erg nep. Het ergste is nog wel dat ze een prijs-alert bij de kassa hebben en "graaiers" 3,99 laten betalen voor een 4-pack cola, maar andere klanten gewoon de hogere prijs. Dat is m.i. niet correct, al helemaal niet tegenover je vaste klanten.
			
			
			
			
			
			
			
			Logisch, maar een klant weet niet of een AH franchiser of niet is, er staat het merk AH op. Als je dan wilt profiteren van de naam van AH, dan moet je ook niet gaan huilen als een actie slecht uitpakt. En anders regel je maar met het hoofdkantoor dat ze het verlies van de gratis-actie compenseren.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:31 schreef Stefan het volgende:
De Franchises hebben er ook nadeel van, de gewone filiaalmanangers niet. De franchisers moeten hun eigen broek ophouden.
			
			
			
			In de omschrijving vindt je niks over wat in de buurt is wat niet. Enige genoemde criteria: vergelijkbare winkels, en iedereen moet er terecht kunnen. IZI.quote:Wat wordt bedoeld met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn?
Met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn bedoelen we vergelijkbare winkels, waar iedere consument zijn boodschappen kan doen. Hier vallen wel drogisterijen onder, maar zelfbedieningsgroothandels bijvoorbeeld niet. Ook buitenlandse winkels zijn uitgesloten van de laagste actieprijsgarantie.
			
			
			
			Uiteraard. Ze zijn verplicht het landelijke reclamebeleid te volgen dus ze moeten maar klagen in Zaandam. Vind al die fotos's met hele muren van cola ook geweldig, maar zelf ga ik niet zo snel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:33 schreef CySt het volgende:
[..]
Logisch, maar een klant weet niet of een AH franchiser of niet is, er staat het merk AH op. Als je dan wilt profiteren van de naam van AH, dan moet je ook niet gaan huilen als een actie slecht uitpakt. En anders regel je maar met het hoofdkantoor dat ze het verlies van de gratis-actie compenseren.
			
			
			
			Oftewel, alle supermarkten in NL. Maarja, zie een filiaalmanager daar maar eens van te overtuigen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:34 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
In de omschrijving vindt je niks over wat in de buurt is wat niet. Enige genoemde criteria: vergelijkbare winkels, en iedereen moet er terecht kunnen. IZI.
			
			
			
			Ja want dat doet het hoofdkantoor ook zo even, gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:33 schreef CySt het volgende:
[..]
Logisch, maar een klant weet niet of een AH franchiser of niet is, er staat het merk AH op. Als je dan wilt profiteren van de naam van AH, dan moet je ook niet gaan huilen als een actie slecht uitpakt. En anders regel je maar met het hoofdkantoor dat ze het verlies van de gratis-actie compenseren.
			
			
			
			Tja, als je eerst een half uur moet discussiëren voor je het geld terugkrijgt, is de lol er snel vanaf natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Uiteraard. Ze zijn verplicht het landelijke reclamebeleid te volgen dus ze moeten maar klagen in Zaandam. Vind al die fotos's met hele muren van cola ook geweldig, maar zelf ga ik niet zo snel.
			
			
			
			Dat is toch niet het probleem van de klanten? Je promoot de AH met een actie, vervolgens ga je moeilijk doen als mensen er gebruik van gaan maken. Ga dat dan niet op je klanten afreageren, maar zoek een oplossing met het HK. Of trek je helemaal terug en geef gewoon duidelijk aan bij je klanten dat je niet meedoet met de actie. Maar wel meedoen (want reclame), maar dan moeilijk gaan doen als mensen er gebruik van maken is natuurlijk wel triest.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:36 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ja want dat doet het hoofdkantoor ook zo even, gewoon omdat het kan.
			
			
			
			Als je een beetje standvastig bent dan lukt dat wel. Zo lang je maar de controle behoudt over het gesprek.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:36 schreef CySt het volgende:
[..]
Oftewel, alle supermarkten in NL. Maarja, zie een filiaalmanager daar maar eens van te overtuigen.
			
			
			
			True, maar zijn die paar flessen cola je energie en tijd wel waard? Dat is natuurlijk ook de reden waarom men zo moeilijk doet, in de hoop dat de klant het opgeeft en het er maar bij laat zitten. Maar die klant zal waarschijnlijk niet terugkomen om écht boodschappen te doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:40 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Als je een beetje standvastig bent dan lukt dat wel. Zo lang je maar de controle behoudt over het gesprek.
			
			
			
			Naja... Voor 6 flessen Cola doe ik het niet meer, want ik vind 49 stuks voldoende. Als bijvoorbeeld wasmiddel of tandpasta in de bonus is dan misschien wel, want ik vind dat toch best dure artikelen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:42 schreef CySt het volgende:
[..]
True, maar zijn die paar flessen cola je energie en tijd wel waard? Dat is natuurlijk ook de reden waarom men zo moeilijk doet, in de hoop dat de klant het opgeeft en het er maar bij laat zitten. Maar die klant zal waarschijnlijk niet terugkomen om écht boodschappen te doen.
			
			
			
			Ze hebben geen keuze, ze kunnen niet zomaar zeggen ''ja donder maar op, ik doe niet mee''.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:39 schreef CySt het volgende:
[..]
Dat is toch niet het probleem van de klanten? Je promoot de AH met een actie, vervolgens ga je moeilijk doen als mensen er gebruik van gaan maken. Ga dat dan niet op je klanten afreageren, maar zoek een oplossing met het HK. Of trek je helemaal terug en geef gewoon duidelijk aan bij je klanten dat je niet meedoet met de actie. Maar wel meedoen (want reclame), maar dan moeilijk gaan doen is natuurlijk wel triest.
			
			
			
			
			
			
			
			Naja de voorwaarden gelden voor de winkeliers en de consumenten natuurlijk. Alleen: ik ga niet 15 minuten staan debatteren om nog wat cola mee te krijgen. Ik heb nu voor de komende 4 maanden wel genoeg, dus dikke doei.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:43 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
@omni
Nou geef ik je geen gelijk in. Wij hebben hier een leuke manager die elke keer een mooie smoes bedenk. Ik heb me verlanglijstje met argumenten klaar staan. Enige wat die man zegt is: "geen sprake van." 2 dagen terug kwam hij zelfs al naar ons toe toen we binnen kwamen van ja komt niks van in dat jullie gratis cola krijgen. We hadden nog geen cola aangeraakt. Ik heb een klacht ingediend tegen deze man
			
			
			
			Aanbieding volgende week:quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:43 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Naja... Voor 6 flessen Cola doe ik het niet meer, want ik vind 49 stuks voldoende. Als bijvoorbeeld wasmiddel of tandpasta in de bonus is dan misschien wel, want ik vind dat toch best dure artikelen.
			
			
			
			En in de post hierboven geef je me nog gelijkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:46 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
misschien moet je gewoon gaan werken voor je geld en kan je het gewoon betalen. Ik zou me doodschamen om me geld terug te vragen.
Dank jequote:Succes met zoeken!
			
			
			
			Als je niks zinnigs te zeggen hebt op deze actie kan je beter een ander topic opzoeken om vol te gallen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:46 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
misschien moet je gewoon gaan werken voor je geld en kan je het gewoon betalen. Ik zou me doodschamen om me geld terug te vragen.
			
			
			
			iemand die hier van deze spullen kan vertellen wat een langere houdbaarheid datum dan 3 maanden heeft?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:20 schreef Lolque het volgende:
Ik zal het paupervolk hier even een cadeautje doen.
De aanbiedingen van volgende week met Actieprijs garantie.
-Unox soep in zak.
-Alpro.
-Danone.
-Knorr mixen.
-Dubbelfris minder zoet
-Stegeman droge worst
-Fanta of sprite.
-Martini
-Frontera wijn.
-Heineken pils(krat)
-Liga evergreen of fruitkick.
-Combineer 3 producten oor 5 euro, bijv Andrelon shampoo met rexona deo en Dove blah blah blah.
-Persil wasmiddel.
-Silan wasverzachter
-Vanish oxi action.
			
			
			
			ik vond het best zinnig, het is nou eenmaal een forum waar je je mening mag uiten en dat doe ik dan ookquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:50 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te zeggen hebt op deze actie kan je beter een ander topic opzoeken om vol te gallen.
Ok DOAG!
			
			
			
			reageer er gewoon niet opquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:50 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te zeggen hebt op deze actie kan je beter een ander topic opzoeken om vol te gallen.
Ok DOAG!
			
			
			
			Vooral doen. Oproep aan vaste posters: Laat je nou niet opnaaienquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik vond het best zinnig, het is nou eenmaal een forum waar je je mening mag uiten en dat doe ik dan ook
			
			
			
			Zoektocht gestart. Altijd handig wasmiddel!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:50 schreef Lolque het volgende:
[..]
Aanbieding volgende week:
Persil wasmiddel.
Diverse varianten.
Bijv: color gel(40 wasbeurten)
Flacon 3 liter.
40% korting 11,68 6,99
Laagste actieprijs garantie
Succes met zoeken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |