Dat doen sommige AH's inderdaad.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:15 schreef blup het volgende:
[..]
Hoe zit dat dubbeleprijs? Ik heb gehoord dat die smerige honden het je alleen geven als je duidelijk voor de LAPG komt.. En dat de argeloze klant wel de AH prijs betaald.... Klopt dat?
Daardoor is dat naar boven gekomen, de AH had bijna een boete gehad waar je U tegen zegt.quote:
Mja, toen ik en een vriend gingen kwam zo'n vrouw ook al aanlopen van; de kassiere heeft het foute bedrag aangeslagen, het had 0,96 per fles cola moeten zijn. (Wij hadden het gekocht voor1.12 per fles)quote:Op zondag 21 juni 2009 12:19 schreef Lolque het volgende:
[..]
Dat doen sommige AH's inderdaad.
Smerig, maar het werkt wel goed tegen de graaiers.
Toen waren ze even vergeten dat ze een convenant hebben getekend dat ze nooit meer dan 50% onder de prijs zitten met alcohol. Daar werden ze later op gewezen en hebben toen de spelregels aangepast.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:19 schreef blup het volgende:
btw
[..]
Hoe ging dat bij de Brandbier toen?
[..]
Ik stond met 12x 4packs.. Duidelijk mag 't wezen dat ik dat niet voor de lol kom halen..... AH mederwerkers hier? Hoe word dit geïnstrueerd?
Verkeerd aanslaan kan niet eens.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Mja, toen ik en een vriend gingen kwam zo'n vrouw ook al aanlopen van; de kassiere heeft het foute bedrag aangeslagen, het had 0,96 per fles cola moeten zijn. (Wij hadden het gekocht voor1.12 per fles)
Mja toen zeiden wij; We zijn met onze 0,89 per fles bij de C1000 toch goedkoper hoorr
Zij: Oh, *werd een beetje rood.
Puur Sjoemelen.. c.q. pure fraude?? Dit kan toch niet zomaar? Ik hou me aan alle spelregels...quote:Op zondag 21 juni 2009 12:19 schreef Lolque het volgende:
[..]
Dat doen sommige AH's inderdaad.
Smerig, maar het werkt wel goed tegen de graaiers.
Ik zie het probleem niet als een supermarkt de prijs van een aktie artikel verlaagd.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:54 schreef SemperFii het volgende:
Ik bedacht me net iets interessants, waar de AH in mijn ogen helemaal niks tegen kan doen. Ik heb alleen even geen zin om mn wettenbundel te pakken dus ik zou zeggen mensen die een beetje juridisch zijn aangelegd, zeg wat je ervan vindt:
Ergens in boek 7 BW staat als je iets aanbied en daar een nadrukkelijke termijn bij vermeldt (Dit doet de appie dus) dan is je aanbod onherroeplijk voor die periode! Dit heeft dus als gevolg op de AH actie dat ze hun prijzen helemaal niet aan mogen passen midden in de week.![]()
Of zit ik nu maar wat te bazelen?..
Ik denk dat het niet omhoog mag, wél omlaag lijkt me.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:54 schreef SemperFii het volgende:
Ik bedacht me net iets interessants, waar de AH in mijn ogen helemaal niks tegen kan doen. Ik heb alleen even geen zin om mn wettenbundel te pakken dus ik zou zeggen mensen die een beetje juridisch zijn aangelegd, zeg wat je ervan vindt:
Ergens in boek 7 BW staat als je iets aanbied en daar een nadrukkelijke termijn bij vermeldt (Dit doet de appie dus) dan is je aanbod onherroeplijk voor die periode! Dit heeft dus als gevolg op de AH actie dat ze hun prijzen helemaal niet aan mogen passen midden in de week.![]()
Of zit ik nu maar wat te bazelen?..
Het gaat hier om dwingend recht, daar mag gewoon niet van worden afgeweken.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet omhoog mag, wél omlaag lijkt me.
Denk 't ook, aanklagen voor andersom zou bij de rechter gezien worden als rechtsmisbruik.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet omhoog mag, wél omlaag lijkt me.
Etos is van Ahold, dat gaat zeker niet lukken.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:24 schreef Scooter1 het volgende:
Voor ieder die z'n weet-ik-veel aantal flessen cola heeft staan misschien goed om een paar Aquafresh tandenborstels en wat mondwater in huis te halen ivm gebits verzorging.
AH: 3 Aquafresh producten voor 5 euro
Etos: 3 halen 2 betalen Aquafresh Tandenborstels en Mondwater 4.93
Helaas geen tandpasta dus.
Je kan tot uiterlijk morgen nog je geld terug eisen.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:54 schreef samara het volgende:
ik kijk net op mijn bon en zie dat ik gisteren wel gewoon 4,39 heb betaald voor de cola 4 pack!
Goeie actie van AHmaar niet heus. Ik heb respect voor de mensen die lekker gebruik maken van de actie, daar is tie immers voor bedoeld.
Mensen die hier lopen zeuren, get a life!!!!!
Andrelon van de Kruidvat is een 4 pack, dus waarschijnlijk andere verpakking (bij AH zijn het losse flessen).quote:Op zondag 21 juni 2009 10:46 schreef snabbi het volgende:
Heinekenbier voor 8.29 (bas/dirk, 6.99 (actie voor alleen maandag))
Silan wasverzachter 2 voor 3,99 (spar, 1.99 per stuk, maakt 3.98 voor 2)
danoone luchtige kwark 2 halen 1 betalen 1.20 (nettorama, 2 voor 79 cent)
Andrelon 3 voor 5 euro (kruidvat, 4 voor 5 euro)
Nja die zit niet echt in de buurtquote:Op zondag 21 juni 2009 14:52 schreef snabbi het volgende:
Zoek je plaats zou ik zeggen: http://www.lekkerdoen.nl/dirk-bas-digros/winkels
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:40 schreef MaddoxX het volgende:
Hier nog een fototje van gistere
[ afbeelding ]
Dat flesje cola van het AH huismerk..quote:Op zondag 21 juni 2009 14:40 schreef MaddoxX het volgende:
Hier nog een fototje van gistere
[ afbeelding ]
die 2 zakken groentequote:Op zondag 21 juni 2009 15:02 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Dat flesje cola van het AH huismerk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |