abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70203969

Welkom in het topic waarin we gratis boodschappen bij de AH scoren. Lees aub goed de onderstaande handleiding door, dat voorkomt veel dubbele vragen!
quote:
Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!

1. Stap de AH binnen
2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH)
3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast.
4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,-
5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien.
6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blalbalbal ff wachten
7. Enjoy!
quote:
De spelregels van de AH:
Garantie
- De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder.
- Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.

Spelregels
- De laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merken met deze rode portemonnee. De garantie geldt niet voor andere A-merk aanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de folder vindt.
De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak).
- De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Uw recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het appeltaartje geldt t/m de maandag na de actieperiode. Een appeltaartje per artikel en per klant.
- Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
- Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
-Lees hierrrrrr de nieuwe interne memo spelregels van de AH.

Verder heb ik even een lijstje gemaakt met andere supermarkten/drogisterijen
Supermarkten:
Albert Heijn www.ah.nl
C1000 www.c1000.nl
Aldi www.aldi.nl
Super de Boer www.superdeboer.nl
Spar www.spar.nl
Lidl www.lidl.nl
Plus www.plus.nl
Co-op www.coop.nl
Troefmarkt www.troefmarkt.nl
Supercoop www.supercoop.nl
Jumbo www.jumbosupermarkten.nl
Golff supermarkten www.golff.nl
DekaMarkt www.dekamarkt.nl
Em-Te www.em-te.nl
Attent www.attent.nl
Hoogvliet www.hoogvliet.com
Deen Supermarkt www.deen.nl
Jan Linders www.janlinders.nl
Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl
Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl
Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl
Boni Markt www.bonisupermarkt.nl
Nettorama www.nettorama.nl
MCD www.mcd-supermarkt.nl
Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl
Die 2 bruder www.2bruder.com

Drogisten:
DA www.da.nl
Etos www.etos.nl
Trekpleister www.trekpleister.nl
Kruidvat www.kruidvat.nl
Schlecker www.schlecker.nl
http://www.folderz.nl

Of folders van buitenlandse winkels zijn uitgesloten. HIER het gesprek met de AH KS

Het actieteam bij de AH begint om 09:30 dat betekend dat voor de prijzen niet aangepast zullen worden. Althans, niet landelijk.

Het personeel bij de AH wil wel eens moeilijk doen ;

Je hoeft geen bon te hebben van een andere winkel.

Even een sfeerfoto

niet van mij

Folders van de Jumbo en hoogvliet komen 17 Juni opnieuw uit. Nieuwe folders van de Deka komen elke zondag opnieuw uit, en gaan elke dinsdag in.

De supermarkt die goedkoper is hoeft niet in de buurt te zitten.

Het gaat enkel om de bonus artikelen met een rode portomonnee!

AH zegt ;
quote:
Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.

Maar de AH's die ik, en andere fokkers met mij gehad hebben, vergoeden 6 artikelen per bonus product.

Gaarne opflikkeren met photoshop verneukerij. Die onzin doe je maar op 49.

____________________________________________________________________________________

LET OP ; AH heeft opeens de voorwaarden veranderd ! ( de helden ) Enkel echte folders gelden nu nog. Geen uitgeprinte versie meer.

Ah heeft de regels mbt de folders idd aangescherpt. Enkel nog echte folders omdat er lui met photoshops rondlopen en de boel beflikkeren.

Mailtje van Blackf1re aan het HK ;
quote:
Uw reactie:

Geachte AH Klantenservice,

Ik hoorde dat er na een photoshop incident, een nieuwe regel bij is
gekomen, namelijk dat geprinte folders niet meer zijn toegestaan.
Deze nieuwe regel is volkomen te begrijpen, photoshoppen kan ECHT niet
bij een situatie waar het om zoveel geld gaat.

Maar wat nou als ik een duidelijke bronvermelding erbij genoteerd heb,
en een telefoonnummer van de betreffende winkel?
Het gaat er immers om dat ik de echtheid kan bewijzen, en niet van wat
voor papier de folder gemaakt is, toch?

Met vriendelijke groeten,

Sander van ******

Ontvangen: 16-06-2009 21:02
Reactie KS ;
quote:
eachte heer Van *********,

Wij kunnen uw standpunt begrijpen. Echter het gaat echt om een folder op
folder vergelijking. Dus als u aanspraak wilt maken op de laagste
actieprijs garantie, dan heeft u een folder met de originele folderpijs én
uw AH kassabon nodig. De actieprijs uit een concurrerende folder moet dus
lager zijn dan het bedrag waarvoor u het actie-artikel bij AH hebt gekocht
om aanspraak te maken op de laagste actieprijs garantie.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice

Wendy Denie
Reactie Blackf1re ;
quote:
Hoi Wendie

Ik snap dat het een folder op folder vergelijking is.
Echter, de folder van de Makro, de Sanders, Hoogvliet, PLUS etc. zijn precies hetzelfde op internet als de originele folder.
Omdat ik een bronvermelding en telefoonnummer erbij zet, is het aan te tonen dat de folders en acties niet nep zijn.

Dan heeft de AH in mijn ogen geen reden om mijn geprinte folders te weigeren, want de hele actie draait erom dat je bewijst de het in een andere folder goedkoper is dan bij de AH.
Het kassabonnetje van de AH heb ik natuurlijk ook.

Graag een reactie,

Met vriendelijke groeten,

Sander van ********
Laagste actieprijs garantie Albert Heijn is niets meer dan een loze kreet!

Groothandels zijn niet meer toegestaan.

AH heeft een nieuwe regel ingevoerd, alleen vergelijkbare winkels in de buurt tellen nog mee. Wat "in de buurt" betekent is nog onduidelijk. Enkele FOK!ers hebben nog steeds gratis boodschappen meegekregen.
quote:
Wat wordt bedoeld met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn?

Met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn bedoelen we vergelijkbare winkels, waar iedere consument zijn boodschappen kan doen. Hier vallen wel drogisterijen onder, maar zelfbedieningsgroothandels bijvoorbeeld niet. Ook buitenlandse winkels zijn uitgesloten van de laagste actieprijsgarantie.

http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie
Disclaimer:
Lezen van dit topic is op eigen risico. Dit topic kan ernstige schade brengen aan de gezondheid!

De OP!

[ Bericht 0% gewijzigd door CySt op 20-06-2009 21:33:12 ]
pi_70203984
Game on!
pi_70203995
De TT is net goed
kei lief.
pi_70204028
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:11 schreef Lolque het volgende:

[..]

Alsof ik iets van jou ga aannemen, jij bent blijkbaar toch vlientjuhzz met Mikeymo( ) en Qwal.
nee hoor, ik ken ze niet eens
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:14:39 #5
167923 appelsjap
All the above
pi_70204030
En we wachten op nieuwe folders.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:14:46 #6
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70204035
nondeju, is het nu eens afgelopen hier, trollen en zuigers oprotten en vaste bende hier, negeer die gasten, want we hebben gisteren afgesproken dat dit topic alleen open blijft als jullie je ook aan de afspraken houden
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_70204037
Slechte TT.
pi_70204060
Ben toch benieuwd hoe ze "in de buurt" willen definiëren, dat is vrij subjectief. Voor mij kan 20km in de buurt zijn, voor een ander is 1km alleen in de buurt.
pi_70204088
Mensen uit de buurt van Hoorn/Purmerend die nog tips hebben voor folders ?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_70204118
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:14 schreef Klonk het volgende:
nondeju, is het nu eens afgelopen hier, trollen en zuigers oprotten en vaste bende hier, negeer die gasten, want we hebben gisteren afgesproken dat dit topic alleen open blijft als jullie je ook aan de afspraken houden
sorry, ik wist van niks
pi_70204137
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:15 schreef CySt het volgende:
Ben toch benieuwd hoe ze "in de buurt" willen definiëren, dat is vrij subjectief. Voor mij kan 20km in de buurt zijn, voor een ander is 1km alleen in de buurt.
in nederland is alles in de buurt. misschien groningen niet.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:17:47 #12
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70204140
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_70204169
Denk dat morgen avond wel de nieuwe folders online staat. Vorige week zondag avond was een samenvatting op uwsupermarkt wat er deze week gratis was. Alleen jammer dat de meeste supers pas maandag open zijn, en hier de AH XL op zondag middag ook open is
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:18:46 #14
104871 remlof
Europees federalist
pi_70204192
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:18 schreef remlof het volgende:
TT change.
Het is toch een feit? Geen troll.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:20:27 #16
259980 Kuubisme
It's my religion.
pi_70204219
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:19 schreef CySt het volgende:

[..]

Het was een mening.
pi_70204224
Misschien dit bericht in de topic start zetten?
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:14 schreef Klonk het volgende:
pi_70204232
Ik zal het paupervolk hier even een cadeautje doen.
De aanbiedingen van volgende week met Actieprijs garantie.

-Unox soep in zak.
-Alpro.
-Danone.
-Knorr mixen.
-Dubbelfris minder zoet
-Stegeman droge worst
-Fanta of sprite.
-Martini
-Frontera wijn.
-Heineken pils(krat)
-Liga evergreen of fruitkick.
-Combineer 3 producten oor 5 euro, bijv Andrelon shampoo met rexona deo en Dove blah blah blah.
-Persil wasmiddel.
-Silan wasverzachter
-Vanish oxi action.

ndaag!

PS.
Dit doe ik alleen omdat sommige mensen blijkbaar moeite hebben met rondkomen(bijv Qwea), en met dat soort volk heb ik wel medelijden.
kei lief.
pi_70204273
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:20 schreef Kuubisme het volgende:

[..]

Het was een mening.
Als je een uit je duim gezogen verhaal gaat verkondigen, vervolgens op de FP komt en dan niet even de nieuwsposter PM't maar een topic in FB opent, dan ben je wat mij betreft de definitie aandachtshoer waardig.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:21:41 #20
104871 remlof
Europees federalist
pi_70204275
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:19 schreef CySt het volgende:

[..]

Vind ik wel. Kappen met het getroll of wegblijven hier.
pi_70204293
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:21 schreef remlof het volgende:

[..]

Vind ik wel. Kappen met het getroll of wegblijven hier.
Ok.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:22:09 #22
104871 remlof
Europees federalist
pi_70204298
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:21 schreef CySt het volgende:

[..]

Als je een uit je duim gezogen verhaal gaat verkondigen, vervolgens op de FP komt en dan niet even de nieuwsposter PM't maar een topic in FB opent, dan heb je wat mij betreft de definitie aandachtshoer.
Kappen en ontopic.
pi_70204398
Ik heb hier geen folders meer Maar is er via de C1000 iets waardoor ik AH armer kan maken?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_70204432
quote:

Met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn bedoelen we vergelijkbare winkels, waar iedere consument zijn boodschappen kan doen. Hier vallen wel drogisterijen onder, maar zelfbedieningsgroothandels bijvoorbeeld niet. Ook buitenlandse winkels zijn uitgesloten van de laagste actieprijsgarantie.

Ook hier dus geen duidelijkheid over wat "in de buurt" betekent.

Dat gedraai van de AH is wel erg nep. Het ergste is nog wel dat ze een prijs-alert bij de kassa hebben en "graaiers" 3,99 laten betalen voor een 4-pack cola, maar andere klanten gewoon de hogere prijs. Dat is m.i. niet correct, al helemaal niet tegenover je vaste klanten. Dan streef je de eigen actie gewoon voorbij, want "ergens anders goedkoper, dan verlagen wij de prijs" is dan dus alleen geldig als je er komt met het doel om het gratis te krijgen. .
pi_70204448
Alleen de folder van C1000 vaartjes. 6 pizza's Maar alleen met orginele folders.
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:24 schreef denthemen het volgende:
Ik heb hier geen folders meer Maar is er via de C1000 iets waardoor ik AH armer kan maken?
6 pakken op de band zetten, en gewoon los laten scannen, misschien zien de dan niet dat het er 6 zijn
pi_70204568
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:25 schreef CySt het volgende:

[..]

Ook hier dus geen duidelijkheid over wat "in de buurt" betekent.

Dat gedraai van de AH is wel erg nep. Het ergste is nog wel dat ze een prijs-alert bij de kassa hebben en "graaiers" 3,99 laten betalen voor een 4-pack cola, maar andere klanten gewoon de hogere prijs. Dat is m.i. niet correct, al helemaal niet tegenover je vaste klanten.
Dat doen ook alleen de Franchise-AH's hoor, de echte hebben die prijs allang aangepast aangezien het hun toch niet aan de reet kan jeuken.
kei lief.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:31:57 #27
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70204643
De Franchises hebben er ook nadeel van, de gewone filiaalmanangers niet. De franchisers moeten hun eigen broek ophouden.
pi_70204701
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:31 schreef Stefan het volgende:
De Franchises hebben er ook nadeel van, de gewone filiaalmanangers niet. De franchisers moeten hun eigen broek ophouden.
Logisch, maar een klant weet niet of een AH franchiser of niet is, er staat het merk AH op. Als je dan wilt profiteren van de naam van AH, dan moet je ook niet gaan huilen als een actie slecht uitpakt. En anders regel je maar met het hoofdkantoor dat ze het verlies van de gratis-actie compenseren.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:34:49 #29
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70204732
quote:

In de omschrijving vindt je niks over wat in de buurt is wat niet. Enige genoemde criteria: vergelijkbare winkels, en iedereen moet er terecht kunnen. IZI.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:35:49 #30
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70204753
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:33 schreef CySt het volgende:

[..]

Logisch, maar een klant weet niet of een AH franchiser of niet is, er staat het merk AH op. Als je dan wilt profiteren van de naam van AH, dan moet je ook niet gaan huilen als een actie slecht uitpakt. En anders regel je maar met het hoofdkantoor dat ze het verlies van de gratis-actie compenseren.
Uiteraard. Ze zijn verplicht het landelijke reclamebeleid te volgen dus ze moeten maar klagen in Zaandam. Vind al die fotos's met hele muren van cola ook geweldig, maar zelf ga ik niet zo snel.
pi_70204771
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:34 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

In de omschrijving vindt je niks over wat in de buurt is wat niet. Enige genoemde criteria: vergelijkbare winkels, en iedereen moet er terecht kunnen. IZI.
Oftewel, alle supermarkten in NL. Maarja, zie een filiaalmanager daar maar eens van te overtuigen.
pi_70204773
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:33 schreef CySt het volgende:

[..]

Ja want dat doet het hoofdkantoor ook zo even, gewoon omdat het kan.
kei lief.
pi_70204805
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:35 schreef Stefan het volgende:

[..]

Uiteraard. Ze zijn verplicht het landelijke reclamebeleid te volgen dus ze moeten maar klagen in Zaandam. Vind al die fotos's met hele muren van cola ook geweldig, maar zelf ga ik niet zo snel.
Tja, als je eerst een half uur moet discussiëren voor je het geld terugkrijgt, is de lol er snel vanaf natuurlijk.
pi_70204852
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:36 schreef Lolque het volgende:

[..]

Ja want dat doet het hoofdkantoor ook zo even, gewoon omdat het kan.
Dat is toch niet het probleem van de klanten? Je promoot de AH met een actie, vervolgens ga je moeilijk doen als mensen er gebruik van gaan maken. Ga dat dan niet op je klanten afreageren, maar zoek een oplossing met het HK. Of trek je helemaal terug en geef gewoon duidelijk aan bij je klanten dat je niet meedoet met de actie. Maar wel meedoen (want reclame), maar dan moeilijk gaan doen als mensen er gebruik van maken is natuurlijk wel triest.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:40:27 #35
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70204888
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:36 schreef CySt het volgende:

[..]

Oftewel, alle supermarkten in NL. Maarja, zie een filiaalmanager daar maar eens van te overtuigen.
Als je een beetje standvastig bent dan lukt dat wel. Zo lang je maar de controle behoudt over het gesprek.
pi_70204950
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:40 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Als je een beetje standvastig bent dan lukt dat wel. Zo lang je maar de controle behoudt over het gesprek.
True, maar zijn die paar flessen cola je energie en tijd wel waard? Dat is natuurlijk ook de reden waarom men zo moeilijk doet, in de hoop dat de klant het opgeeft en het er maar bij laat zitten. Maar die klant zal waarschijnlijk niet terugkomen om écht boodschappen te doen.
pi_70204964
TT aangepast
Sappig !!
pi_70204988
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:42 schreef Loontjah het volgende:
TT aangepast
.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:43:51 #39
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70205008
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:42 schreef CySt het volgende:

[..]

True, maar zijn die paar flessen cola je energie en tijd wel waard? Dat is natuurlijk ook de reden waarom men zo moeilijk doet, in de hoop dat de klant het opgeeft en het er maar bij laat zitten. Maar die klant zal waarschijnlijk niet terugkomen om écht boodschappen te doen.
Naja... Voor 6 flessen Cola doe ik het niet meer, want ik vind 49 stuks voldoende. Als bijvoorbeeld wasmiddel of tandpasta in de bonus is dan misschien wel, want ik vind dat toch best dure artikelen.
pi_70205010
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:39 schreef CySt het volgende:

[..]

Dat is toch niet het probleem van de klanten? Je promoot de AH met een actie, vervolgens ga je moeilijk doen als mensen er gebruik van gaan maken. Ga dat dan niet op je klanten afreageren, maar zoek een oplossing met het HK. Of trek je helemaal terug en geef gewoon duidelijk aan bij je klanten dat je niet meedoet met de actie. Maar wel meedoen (want reclame), maar dan moeilijk gaan doen is natuurlijk wel triest.
Ze hebben geen keuze, ze kunnen niet zomaar zeggen ''ja donder maar op, ik doe niet mee''.
Ze hebben er zelf niks over te zeggen, ze moeten die promotie gewoon ophangen.
Het is niet dat de Franchise AH's hier wél hard onder lijden hoor.
De AH waar ik werk(welliswaar geen Franchise) draait gemiddeld 800.000,- tot 900.000 per week.
Met kerst zelfs de 1 miljoen en 300.000 nog wat gehaald.
En een beetje AH draait toch wel 300.000per week.
Als je zou weten hoeveel winst de AH maakt op sommige producten, kan jij ook wel nagaan dat het allemaal wel meevalt.
Als je alleen al weet dat wij per week 25.000 euro aan rommel afboeken, wat kapot is gevallen, over datum of andere redenen(lekker op liggen eten in 't magazijn bijv )
En we hebben wekelijks 20.000 euro aan tellingen, door bijv gestolen artikelen of verkeerde leveringen.

Dus dat kan de AH makkelijk lijen.
Ik vind het ook wel leuk dat mensen wat producten gratis meekrijgen, wij hebben er pas 2 gehad, geen problemen mee.

Maar als je 50 pakken Coca-Cola gaat meenemen, of 100 pakken crackers dan vind ik dat je gewoon hopeloos bezig bent.
En daarom vind ik Qwea en sommige andere in dit topic zo zielig.
kei lief.
pi_70205012
@omni
Nou geef ik je geen gelijk in. Wij hebben hier een leuke manager die elke keer een mooie smoes bedenk. Ik heb me verlanglijstje met argumenten klaar staan. Enige wat die man zegt is: "geen sprake van." 2 dagen terug kwam hij zelfs al naar ons toe toen we binnen kwamen van ja komt niks van in dat jullie gratis cola krijgen. We hadden nog geen cola aangeraakt. Ik heb een klacht ingediend tegen deze man
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:50:01 #42
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70205211
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:43 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
@omni
Nou geef ik je geen gelijk in. Wij hebben hier een leuke manager die elke keer een mooie smoes bedenk. Ik heb me verlanglijstje met argumenten klaar staan. Enige wat die man zegt is: "geen sprake van." 2 dagen terug kwam hij zelfs al naar ons toe toen we binnen kwamen van ja komt niks van in dat jullie gratis cola krijgen. We hadden nog geen cola aangeraakt. Ik heb een klacht ingediend tegen deze man
Naja de voorwaarden gelden voor de winkeliers en de consumenten natuurlijk. Alleen: ik ga niet 15 minuten staan debatteren om nog wat cola mee te krijgen. Ik heb nu voor de komende 4 maanden wel genoeg, dus dikke doei.
pi_70205215
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:43 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Naja... Voor 6 flessen Cola doe ik het niet meer, want ik vind 49 stuks voldoende. Als bijvoorbeeld wasmiddel of tandpasta in de bonus is dan misschien wel, want ik vind dat toch best dure artikelen.
Aanbieding volgende week:

Persil wasmiddel.
Diverse varianten.
Bijv: color gel(40 wasbeurten)
Flacon 3 liter.
40% korting 11,68 6,99
Laagste actieprijs garantie

Succes met zoeken!
kei lief.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:50:41 #44
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70205241
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:46 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

misschien moet je gewoon gaan werken voor je geld en kan je het gewoon betalen. Ik zou me doodschamen om me geld terug te vragen.
En in de post hierboven geef je me nog gelijk

Anyway: ieder zijn meug.
quote:
Succes met zoeken!
Dank je
pi_70205242
quote:

[..]

misschien moet je gewoon gaan werken voor je geld en kan je het gewoon betalen. Ik zou me doodschamen om me geld terug te vragen.
Als je niks zinnigs te zeggen hebt op deze actie kan je beter een ander topic opzoeken om vol te gallen.

Ok DOAG!
pi_70205262
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:20 schreef Lolque het volgende:

-Unox soep in zak.
-Alpro.
-Danone.
-Knorr mixen.
-Dubbelfris minder zoet
-Stegeman droge worst
-Fanta of sprite.
-Martini
-Frontera wijn.
-Heineken pils(krat)
-Combineer 3 producten oor 5 euro, bijv Andrelon shampoo met rexona deo en Dove blah blah blah.
-Persil wasmiddel.
-Silan wasverzachter
-Vanish oxi action.
iemand die hier van deze spullen kan vertellen wat een langere houdbaarheid datum dan 3 maanden heeft?
hardcoholic
pi_70205269
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:50 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:

[..]

Als je niks zinnigs te zeggen hebt op deze actie kan je beter een ander topic opzoeken om vol te gallen.

Ok DOAG!
ik vond het best zinnig, het is nou eenmaal een forum waar je je mening mag uiten en dat doe ik dan ook
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_70205292
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:50 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:

[..]

Ok DOAG!
reageer er gewoon niet op
hardcoholic
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:52:40 #49
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70205308
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

ik vond het best zinnig, het is nou eenmaal een forum waar je je mening mag uiten en dat doe ik dan ook
Vooral doen. Oproep aan vaste posters: Laat je nou niet opnaaien
pi_70205319
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:50 schreef Lolque het volgende:

[..]

Aanbieding volgende week:

Persil wasmiddel.
Diverse varianten.
Bijv: color gel(40 wasbeurten)
Flacon 3 liter.
40% korting 11,68 6,99
Laagste actieprijs garantie

Succes met zoeken!
Zoektocht gestart. Altijd handig wasmiddel!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:52:53 #51
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70205320
swoosh, ga ff lekker buiten spelen, met de rest van je trolvriendjes
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_70205321
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:51 schreef Ferdii het volgende:

[..]

iemand die hier van deze spullen kan vertellen wat een langere houdbaarheid datum dan 3 maanden heeft?
Alles, behalve de Danone producten en sommige producten van Alpro.
kei lief.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:54:11 #53
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_70205359
pi_70205364
Ben ik weer
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:55:18 #55
104871 remlof
Europees federalist
pi_70205393
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:52 schreef Klonk het volgende:
swoosh, ga ff lekker buiten spelen, met de rest van je trolvriendjes
Doorgaan is ban.
pi_70205417
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:54 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Talpa. .
pi_70205431
dan maar een ban
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:57:45 #58
104871 remlof
Europees federalist
pi_70205471
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:56 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
dan maar een ban
Ok, doei
pi_70205487
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:54 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dan bijv wel weer om te huilen.

Maar wel een beetje hun eigen schuld dat ze de prijs nog niet hebben aangepast(terwijl dit maandag 8:00 al rondgestuurd was)
kei lief.
pi_70205518
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:58 schreef Lolque het volgende:

[..]

Dit is dan bijv wel weer om te huilen.

Maar wel een beetje hun eigen schuld dat ze de prijs nog niet hebben aangepast(terwijl dit maandag 8:00 al rondgestuurd was)
Ze wisten er wel degelijk vanaf, ze hebben de prijs bewust niet aangepast. Maar bij de kassa wel een prijscheck hebben hangen, dat als een klant vermoedelijk gratis cola komt halen, de prijs opeens 3,99 wordt. .
pi_70205569
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:59 schreef CySt het volgende:

[..]

Ze wisten er wel degelijk vanaf, ze hebben de prijs bewust niet aangepast. Maar bij de kassa wel een prijscheck hebben hangen, dat als een klant vermoedelijk gratis cola komt halen, de prijs opeens 3,99 wordt. .

Dit is een Franchise AH geweest, aangezien ze bij de aangesloten AH's het al in de computer hebben staan(of dat wel hadden moeten doen)
kei lief.
pi_70205605
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:00 schreef Lolque het volgende:

[..]

Dit is een Franchise AH geweest, aangezien ze bij de aangesloten AH's het al in de computer hebben staan(of dat wel hadden moeten doen)
Dat zal dan wel, maar om 40 cent je prijs niet willen aanpassen, maar wel "De laagste prijs-garantie!" roepen. AH: Fail. .
  zaterdag 20 juni 2009 @ 21:03:13 #63
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_70205645
-opzouten-

[ Bericht 84% gewijzigd door remlof op 20-06-2009 21:04:11 ]
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_70205740
ik snap trouwens niet dat een winkel zelf niet meteen zn prijzen aanpast als er iemand aankomt voor de LAPG. ik kom met een folder van winkel B, die een lagere prijs heeft, krijg mn geld terug, en de prijs wordt aangepast. na mij kan niemand het meer doen tenzij ze een nog lagere prijs vinden. maar ja, het is natuurlijk een kwestie van winstmaximalisatie, als ze meer geld verliezen aan de lagere prijs dan aan de gratis artikelen zullen ze het liever gratis weggeven aan die paar man.

maar ja, eigenlijk ben je min of meer verplicht de prijs aan te passen als je zo hoog van de toren blaast dat je de laagste prijs hebt.
pi_70205743
maar moeten die franchise ondernemingen het dan zelf vergoeden?

lijkt me toch heel sterk?

of hebben ze gewoon meer werk doordat ze alles wat ze gratis weg geven exact moeten bijhouden en dan pas declareren?

hoop dat ze nog een leuke actie gaan krijgen.
bij sommige producten zoals die crackers vraag ik me af wat je met 50 dozen moet.
maar een jaarvoorraad wasmiddel of tandpasta of een ander dagelijks gebruiksartikel lijkt me wel weer chill
  zaterdag 20 juni 2009 @ 21:06:42 #66
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_70205752
Net terug van een dagje hamsteren met wat vrienden.

Buit: ongeveer 80+ pizza's en zure hoofden van managers.

Een foto volgt zo

[ Bericht 19% gewijzigd door MaddoxX op 20-06-2009 21:12:18 ]
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_70205785
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:06 schreef MaddoxX het volgende:

Een foto volgt morgen
_! Heb je een walk-in vriescel ofzo?
pi_70205816
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:06 schreef Byte_Me het volgende:
ik snap trouwens niet dat een winkel zelf niet meteen zn prijzen aanpast als er iemand aankomt voor de LAPG. ik kom met een folder van winkel B, die een lagere prijs heeft, krijg mn geld terug, en de prijs wordt aangepast. na mij kan niemand het meer doen tenzij ze een nog lagere prijs vinden. maar ja, het is natuurlijk een kwestie van winstmaximalisatie, als ze meer geld verliezen aan de lagere prijs dan aan de gratis artikelen zullen ze het liever gratis weggeven aan die paar man.
En dat is inderdaad het idee erachter.
Als er een lagere prijs word gezien word er via winkelweb naar alle AH's een bericht verstuurd over deze prijs.
Ze krijgen dan zelf de optie om de prijs te verlagen of het gewoon lekker zo te laten.

En dan pakken sommige het inderdaad smerig aan door alleen soms de lagere prijs erop te pleuren dmv de dubbele prijs toets.
kei lief.
pi_70205826
quote:

[..]

Dit heeft toch niets te maken met wel of niet werken voor je geld???

AH verzint zelf deze actie. Nou wat is er dan tegen om er gebruik van te maken?
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_70205857
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:09 schreef SuzukiSwift het volgende:

[..]

Dit heeft toch niets te maken met wel of niet werken voor je geld???

AH verzint zelf deze actie. Nou wat is er dan tegen om er gebruik van te maken?
Gebruik? niks.
Misbruik ervan maken dmv 80 pizza's te halen, vind ik kansloos.
kei lief.
pi_70205880
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:10 schreef Lolque het volgende:

[..]

Gebruik? niks.
Misbruik ervan maken dmv 80 pizza's te halen, vind ik kansloos.
Daar heb je wel een punt. Zeker bij beperkt houdbare levensmiddelen.
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 21:13:14 #72
61776 MaddoxX
pi_70205950

Idd 80 is kansloos lolque.. ik heb ze even geteld het zijn er 78
We hebben alvast een vriezer gekocht die dag
pi_70205975
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:20 schreef Lolque het volgende:

-Unox soep in zak.
-Alpro.
-Danone.
-Knorr mixen.
-Dubbelfris minder zoet
-Stegeman droge worst
-Fanta of sprite.
-Martini
-Frontera wijn.
-Heineken pils(krat)
-Persil wasmiddel.
-Silan wasverzachter
-Vanish oxi action.

ndaag!

PS.
Dit doe ik alleen omdat sommige mensen blijkbaar moeite hebben met rondkomen(bijv Qwea), en met dat soort volk heb ik wel medelijden.
Weet je toevallig ook nog de prijzen?
pi_70206002
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:08 schreef Lolque het volgende:

[..]

En dat is inderdaad het idee erachter.
Als er een lagere prijs word gezien word er via winkelweb naar alle AH's een bericht verstuurd over deze prijs.
Ze krijgen dan zelf de optie om de prijs te verlagen of het gewoon lekker zo te laten.

En dan pakken sommige het inderdaad smerig aan door alleen soms de lagere prijs erop te pleuren dmv de dubbele prijs toets.
Ik kan me niet voorstellen dat het HK achter dat soort taferelen staat. De actie is in principe prima, wat je zegt, als iemand een product ergens goedkoper vindt krijgt die persoon het geld terug en een appeltaartje voor de moeite van het melden. Vervolgens past AH de prijs aan en zijn ze weer de goedkoopste, hoewel technisch gezien ook niet correct, want ze de passen de prijs aan dat de prijs hetzelfde is, dus ze zijn net zo goedkoop als een ander.

Maar omdat het dan teveel geld kost, omdat je opeens 40 cent minder winst maakt op je 4-packs pas je de prijs toch maar niet aan, terwijl je wel roept de goedkoopste te zijn. En als iemand dan je weer op de feiten wijst door zijn geld terug te krijgen, reken je opeens wel de lagere prijs. Voor een dubbeltje op de eerste rang-praktijken dus.

Een ding is duidelijk, AH is zeker niet de goedkoopste. Voor bijna ieder actie product was er wel een goedkopere winkel te vinden. En netjes zijn ze ook niet, want hun eigen actievoorwaarden honoreren ze blijkbaar ook niet overal (prijs verlagen). Ze kunnen dus beter stoppen met de actie of gewoon niet zo moeilijk doen.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 21:15:06 #75
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70206006
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:13 schreef MaddoxX het volgende:
[ afbeelding ]

Ga je ze zelf allemaal houden, of eventueel aanbieden aan anderen (voedselbank etc)?
pi_70206007
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:14 schreef SuzukiSwift het volgende:

[..]

Weet je toevallig ook nog de prijzen?
Waarvan?
Ik heb geen zin om alles neer te kalken.
Ik weet donderdag altijd de nieuwe acties van de volgende week al.
kei lief.
pi_70206015
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:13 schreef MaddoxX het volgende:
[ afbeelding ]

!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 21:16:41 #78
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_70206048
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 20 juni 2009 @ 21:16:44 #79
61776 MaddoxX
pi_70206051
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:15 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Ga je ze zelf allemaal houden, of eventueel aanbieden aan anderen (voedselbank etc)?
Nee man wij zijn ook arme studenten, we zijn geen filantropische instelling zoals de AH
pi_70206055
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:15 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Dát zou dan wel weer een goede actie zijn.
(Zal uiteindelijk toch wel bij hetzelfde volk terechtkomen, sorry dit moest eruit)
kei lief.
pi_70206056
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:15 schreef Lolque het volgende:

[..]

Waarvan?
Ik heb geen zin om alles neer te kalken.
Ik weet donderdag altijd de nieuwe acties van de volgende week al.
Van de Unox soep in zak
pi_70206103
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:16 schreef Lolque het volgende:

[..]

Dát zou dan wel weer een goede actie zijn.
(Zal uiteindelijk toch wel bij hetzelfde volk terechtkomen, sorry dit moest eruit)
Ik merk enigszins misplaatste trots voor je werkgever.
pi_70206107
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:16 schreef SuzukiSwift het volgende:

[..]

Van de Unox soep in zak
Unox soep in zak
Diverse varianten*

Bijv romige tomaat, 2 zakken á 570 ml.
2e halve prijs.
3,84 2,88
25% korting op de totaal prijs
LAPG
kei lief.
pi_70206132
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:18 schreef CySt het volgende:

[..]

Ik merk enigszins misplaatste trots voor je werkgever.
Ik ben trots op 'onze eigen' AH, maar hoe sommige het aanpakken vind ik indd smerig.
kei lief.
pi_70206135
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:16 schreef MaddoxX het volgende:

[..]

Nee man wij zijn ook arme studenten, we zijn geen filantropische instelling zoals de AH
Sinds wanneer ben jij arm? Je had toch miljoenen in credit card gegevens?
pi_70206139
quote:

Een foto volgt zo
en je ging om 2 uur weg....
Boodschappen bij de AH! #16 Zaterdag pizza-dag!

dat betekend dat jij 7 uur in de weer bent geweest om zeg 30 pizza's per persoon te scoren.

30 pizza's : 3=10 x de actieprijs van 4,91.
heb je 49 euro verdiend met 7 uur werk althans als je zonder auto was anders gaat brandstof er af.

als je gewoon was gaan werken had je meer verdiend en had je geld te besteden aan iets dat je echt wil hebben
pi_70206161
Jammer... Bij de plus zijn ze de komende week in de aanbiedig: 3 zakken voor 4,50
pi_70206178
maa keens een foto van de hele berg
hardcoholic
pi_70206197
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:19 schreef kunstfiets het volgende:

[..]

dat betekend dat jij 7 uur in de weer bent geweest om zeg 30 pizza's per persoon te scoren.

heb je 49 euro verdiend met 7 uur werk althans als je zonder auto was anders gaat brandstof er af.

als je gewoon was gaan werken had je meer verdiend en had je geld te besteden aan iets dat je echt wil hebben
So true, maar op je vrije dag wat vermaak met je vrienden en gratis pizza's is ook tof toch? .
  zaterdag 20 juni 2009 @ 21:21:12 #90
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70206209
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:19 schreef CySt het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben jij arm? Je had toch miljoenen in credit card gegevens?
Vertel :p
pi_70206278
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:19 schreef SuzukiSwift het volgende:
Jammer... Bij de plus zijn ze de komende week in de aanbiedig: 3 zakken voor 4,50
Jammer?, kan je ze volgende week toch goedkoper halen bij de AH?
kei lief.
pi_70206303
Het is nu trouwens wel saai in deze reeks zonder de rellende Qwea. .
  zaterdag 20 juni 2009 @ 21:25:03 #94
104871 remlof
Europees federalist
pi_70206333
Dit topic lijkt wel een magneet voor kloons van gebanden, ruimt lekker op zo
  zaterdag 20 juni 2009 @ 21:25:38 #95
61776 MaddoxX
pi_70206350
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:19 schreef kunstfiets het volgende:

[..]

Neeeeee ik ben nog vanalles gaan doen, niet de hele middag daarmee bezig geweest.. ik heb ook niet oneindig ruimte, ik heb vrienden blij gemaakt en we hebben nu nog steeds dikke lol
pi_70206385
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:25 schreef remlof het volgende:
*Verstopt zich*

Ik denk dat er wel een kansje bestaat dat volgende week een andere supermarkt de Heineken goedkoper verkoopt.

Een kratje kost 8,29(exl statiegeld uiteraard)
kei lief.
pi_70206405
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:25 schreef remlof het volgende:
Gewoon de kloon-check laten lopen over alle posters in dit topic, scheelt weer veel tijd.
pi_70206554
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:26 schreef Lolque het volgende:

[..]

*Verstopt zich*

Ik denk dat er wel een kansje bestaat dat volgende week een andere supermarkt de Heineken goedkoper verkoopt.

De Heineken is inderdaad ergens anders goedkoper. Zag vandaag een foldertje waarin die aanzienlijk goedkoper was. Maar je moet alsnog 50% betalen, dus het is goedkoop maar helaas niet gratis.
pi_70206961
Bier kan je nooit genoeg hebben toch. Komt altijd wel op. Als je het nu niet koopt voor 50% korting koop je het een andere keer wel voor 100% tsja.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 21:56:14 #100
61776 MaddoxX
pi_70207197
Ik vond de actie wel geslaagd
Net ff met zn 3n al 3 pizzas gegeten
pi_70207726
Vandaag 6 pizzas en 12 flessen gehaald. Was wel leuk.
Volgende week gewoon weer.
Maar de AH zit zijn eigen actie tegen:

Als je het product ergens anders goedkoper vind krijg je het bedrag terug, een taart en ook passen wij gelijk de prijs aan.

Aangezien ik daar 1x kom, passen zij niet de prijs aan, en laten zij alsnog die andere mensen meer betalen, dit vind ik naaien van je vaste klanten.
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 22:25:54 #102
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_70208000
quote:

Een foto volgt zo
Mijn god.Ben je nu trots op jezelf?WTF moet je met 80 pizza's?!Dat je een paar gratis pizza's haalt kan ik nog begrijpen maar fucking 80?!!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 22:31:29 #103
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_70208124
Maddox, zegt al genoeg toch
Sappig !!
pi_70209230
Ik heb bij totaal 5 AH's 48 pizza's weggegraaid .

Foto's komen morgen wel.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 23:41:06 #105
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_70209817
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 23:16 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb bij totaal 5 AH's 48 pizza's weggegraaid .

Foto's komen morgen wel.
Kan je ook 48 pizza's in je vriezer kwijt

Kunnen mensen niet gewoon tevreden zijn met een paar gratis pizza's tegenwoordig?
  zaterdag 20 juni 2009 @ 23:52:35 #106
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_70210078
ik heb er 3 gehaald omdat ik niet meer kwijt kan...
pi_70210599
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:26 schreef Lolque het volgende:

[..]

*Verstopt zich*

Heineken heb ik goedkoper gevonden
Bedankt XXX (XXX is de winkel)
Zoek en vind
pi_70210854
quote:
Op zondag 21 juni 2009 00:20 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Heineken heb ik goedkoper gevonden
Bedankt XXX (XXX is de winkel)
Zoek en vind
ach, dan krijg je een kratje heineken voor 4 nogwat. ga ik geen moeite voor doen.
pi_70210932
Is het eigenlijk nog op het nieuws geweest, dat er veel mensen 'misbruik' van maken ?
Nou ja misbruik.. je kan het ook slim zeggen
pi_70210961
Welke varianten van Danone zijn geldig, actimel ook?
pi_70211186
quote:
Op zondag 21 juni 2009 00:32 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

ach, dan krijg je een kratje heineken voor 4 nogwat. ga ik geen moeite voor doen.
Sowieso weinig producten waar ik deze week moeite voor zou doen.
pi_70211220
quote:
Op zondag 21 juni 2009 00:39 schreef Stephan1237 het volgende:
Welke varianten van Danone zijn geldig, actimel ook?
Zo te zien niet, via de webwinkel is het eenvoudig te achterhalen:

• Danone Danio luchtige kwark bosbes
  • Danone Danio luchtige kwark vanille/aardbei
  • Danone Danoontje dubbelsmaak
  • Danone Danoontje minder zoet
  • Danone Danoontje mix kwark
  • Danone Danoontje surprise
  • pi_70211858
    Even een update van mijn taferelen van gisteren en vandaag:

Gisteren nog ff 12 flessen cola gescoord in Alphen aan den Rijn, bij 2 AH`s aldaar. 1e gozer gaf mij in paniek zelfs het statiegeld retour, dat heb ik hem maar teruggegeven. Verder geen gezeik, hij riep wel iets over servicegebied maar dat slikte hij gauw in nadat hij de voorwaarden had gelezen.

Bij de 2e winkel wilde ze mijn folder houden, en daar heb ik ronduit eerlijk gezegd dat ik morgen nog terugkwam voor de pizza`s, en ze die niet kreeg. Ze vertelde opgelucht dat ze morgen gelukkig niet werkte

Vandaag 6 pizza`s gehaald, en 6 cola, met 2 verschillende krantjes, samen met vriendin. Vriendin had de cola en stond voor mij bij de servicebalie. Die miep achter de kassa dacht dat alleen het prijsverschil werd teruggegeven, dus die begon al op klagerige toon te zeggen 'dat het maar 5 cent was'. Vriendin reageerde met een glimlach dat ze het hele bedrag terug kreeg. Kassamiep boos, en toen moest ik nog met mijn 6 pizza`s

Al met al: hoop zure gezichten, lekkere pizza`s en lekkere cola gescoord. Voor mij is het nu wel genoeg, die AH kan stikken in zijn nieuwe regeltjes, voor mij hebben ze permanent het predikaat 'pauper' gekregen voor hun aanpassingen in de actie.
    pi_70212496
    Heineken inderdaad 8,29. Dat lees ik vanaf mijn balkon op een AH poster.. (ik woon boven een AH)

Jammer, ik drink geen Heineken
    pi_70213631
    ik drink nu heiniken. Wou dat nu die actie al was, had ik nog meer
    pi_70214075
    De producten die ik goedkoper heb kunnen vinden:
    Heineken krat
    Silan wasverzachter
    Danoone luchtige kwark
    Andrelon

Winkels en prijsverschillen wil ik best geven, maar weet ff niet of het handig is ivm meelezende ahers
    pi_70214728
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 08:15 schreef snabbi het volgende:
    Heineken krat
    Silan wasverzachter
    Danoone luchtige kwark
    Andrelon

Winkels en prijsverschillen wil ik best geven, maar weet ff niet of het handig is ivm meelezende ahers
    Kom op gewoon doen!!
    pi_70214765
    Snabbie mag ik vragen waar je Andrelon en Silan hebt gezien?

Ik heb Vomar, Deen en C1000 uitgespit maar helaas!
    pi_70214859
    quote:
    Heineken krat
    Silan wasverzachter
    Danoone luchtige kwark
    Andrelon

Je overschat Fok!.
    pi_70214866
    Bij AH Persil 6,99 en bij Hoogvliet nog tot en met 23e Persil 3 voor 10 euro! Mag die ook meedoen dan? Omdat het elkaar wel overlapt!!!
      zondag 21 juni 2009 @ 10:30:34 #121
    167923 appelsjap
    All the above
    pi_70214947

Wat een paupers, alsof iemand ergens AH huismerk goedkoper kan vinden dan bij de AH. Oftewel, AH huismerk is nergens anders dan bij de AH te koop.
    Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
    pi_70214959
    Of zou de Persil bij hoogvliet geen 3 liter zijn? Dat zie je niet goed op de adv!!!
    pi_70214984
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 10:24 schreef Chantalmv2 het volgende:
    Bij AH Persil 6,99 en bij Hoogvliet nog tot en met 23e Persil 3 voor 10 euro! Mag die ook meedoen dan? Omdat het elkaar wel overlapt!!!
    Jaaa dat mag !
    pi_70215016
    UncleSam...ben bang dat het andere inhoud is! Hoe komen we daarachter?
    pi_70215178
    Heinekenbier voor 8.29 (bas/dirk, 6.99 (actie voor alleen maandag))
    Silan wasverzachter 2 voor 3,99 (spar, 1.99 per stuk, maakt 3.98 voor 2)
    danoone luchtige kwark 2 halen 1 betalen 1.20 (nettorama, 2 voor 79 cent)
    Andrelon 3 voor 5 euro (kruidvat, 4 voor 5 euro)
    pi_70215197
    Volgens mij zijn het dezelfde flessen hoor

http://hoogvliet.orcblade(...)51106e10210d13862ce3
    pi_70215221
    Het enige waar ze wel over kunnen zeuren is dat je het in dezelfde hoeveelheid moet afnemen. Aangezien het aantal af te nemen producten bij de AH lager ligt dan bij hoogvliet hebben ze daar een punt in. Of ze het allemaal zullen aankaarten is natuurlijk wat anders
    pi_70215237
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 10:46 schreef snabbi het volgende:
    Persil wasmiddel voor 6.99 dus 3 voor 20.97 (Hoogvliet, 3 voor 10 euro)
    pi_70215246
    quote:
    Heineken krat
    Silan wasverzachter
    Danoone luchtige kwark
    Andrelon

Net alsof ze op het HK niet zelf op zoek zijn vandaag

Grote kans overigens dat deze prijzen vandaag alsnog aangepast zijn/worden.
    pi_70215249
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 10:49 schreef snabbi het volgende:
    Het enige waar ze wel over kunnen zeuren is dat je het in dezelfde hoeveelheid moet afnemen. Aangezien het aantal af te nemen producten bij de AH lager ligt dan bij hoogvliet hebben ze daar een punt in. Of ze het allemaal zullen aankaarten is natuurlijk wat anders
    Nee dat mag gewoon .
    pi_70215589
    net gezien op de AH-site:
    quote:
    Laagste Actieprijs Garantie
    Wilt u nog meer voordeel? Let dan op de rode portemonnee met de laagste actieprijs garantie. Deze geldt op alle A-merk aanbiedingen in de AH Bonusfolder. Is een van deze aanbiedingen in de overlappende actieperiode ergens anders goedkoper, dan krijgt u het verschil van ons terug
    bron
      zondag 21 juni 2009 @ 11:18:26 #132
    207400 rac
    Handleiding in uitvoer
    pi_70215702
    als ik bij ah.nl kijk krijg ik nog steeds de lapg voorwaarden ...

pi_70215708
    '''En natuurlijk krijgt u ook nog steeds het aankoopbedrag terug. We blijven dus samen met u ons uiterste best doen om de laagste actieprijs op A-merken aan te bieden. ''
    Staat ook nog steeds op de site.
    pi_70215775
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 11:18 schreef rac het volgende:
    als ik bij ah.nl kijk krijg ik nog steeds de lapg voorwaarden ...

tsja, beetje onduidelijk, mijn bron is een andere pagina van ah.nl
    pi_70215828
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 10:30 schreef appelsjap het volgende:
    [ afbeelding ]
    Wat een paupers, alsof iemand ergens AH huismerk goedkoper kan vinden dan bij de AH. Oftewel, AH huismerk is nergens anders dan bij de AH te koop.
    De niet huismerk-kip is in andere folders niet goedkoper hoor, wel een aantal die dezelfde prijs hebben overigens. (tenminste zover ik ze had bekeken)
    pi_70215852
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 11:11 schreef Byte_Me het volgende:
    net gezien op de AH-site:
    [..]

bron
    en dan daar bij die balie staan dat je de ene cent van de Silan wil terughebben!
    maar goed in de uitgebreidere spelregels staat nog steeds het volledige bedrag dus laten we ze daar maar op wijzen dan.
    pi_70215855
    Jammer dat de folder van het kruitvat pas Dinsdag in gaat. Ik denk dat mijn vriendin die Andrelon wel wil hebben. Ik ga bij mijn zusje op zoek naar een folder van de Nettorama
    pi_70216166
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 11:28 schreef tjeerds het volgende:
    Jammer dat de folder van het kruitvat pas Dinsdag in gaat. Ik denk dat mijn vriendin die Andrelon wel wil hebben. Ik ga bij mijn zusje op zoek naar een folder van de Nettorama
    Gewoon op de maandag kopen, het gaat om een overlappende periode niet om "hetzelfde tijdstip"
      zondag 21 juni 2009 @ 11:48:49 #139
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_70216259
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 11:44 schreef snabbi het volgende:

[..]

Gewoon op de maandag kopen, het gaat om een overlappende periode niet om "hetzelfde tijdstip"
    Als zij op dinsdag de prijs willen aanpassen, heb je geen poot om op te staan
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zondag 21 juni 2009 @ 11:55:08 #140
    243927 Lolque
    woopwoop
    pi_70216392
    quote:
    Heineken krat
    Silan wasverzachter
    Danoone luchtige kwark
    Andrelon

De AH weet het ondertussen ook al, het promotie team werkt nu ook op zaterdag en zondag.
    Maar of ze er iets aan doen, tsja...
    kei lief.
    pi_70216440
    Dus als ik het vandaag haal, kan ik dinsdag mijn geld terug krijgen? AH is hier vanmiddag ook open
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 11:44 schreef snabbi het volgende:

[..]

pi_70216477
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 11:57 schreef tjeerds het volgende:
    Dus als ik het vandaag haal, kan ik dinsdag mijn geld terug krijgen? AH is hier vanmiddag ook open
    [..]
    nee, je kunt altijd tot en met maandag het geld terug krijgen. dus of je het nou afgelopen dinsdag hebt gekocht of vandaag, morgen is de laatste dag om je geld terug te vragen.
      zondag 21 juni 2009 @ 11:59:40 #143
    243927 Lolque
    woopwoop
    pi_70216489
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 10:49 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Persil wasmiddel voor 6.99 dus 3 voor 20.97 (Hoogvliet, 3 voor 10 euro)
    Ik weet niet of die wel zeker gaat werken, je krijgt bij de AH gewoon 40% korting, maar dat moet je zelf even afwegen.
    In de bonus folder staat waarschijnlijk een ander product afgebeeld dan bij Hoogvliet.
    kei lief.
      zondag 21 juni 2009 @ 12:03:42 #144
    4921 blup
    Shoarma Sin Farma
    pi_70216591
    Alleen nog maar 't verschil??? Wat een loze actie ist nu geworden.....
      zondag 21 juni 2009 @ 12:06:00 #145
    243927 Lolque
    woopwoop
    pi_70216646
    Even een tip voor de graaiers(ook al mag ik sommige profiteurs echt niet)
    vóór 11 uur 's ochtends op maandag kunnen wij de prijs in het systeem NIET aanpassen.
    Maar als de Teamleider Verkoopafhandeling het smerig wil spelen print hij/zij voor die +-5 cassieres die tussen 8-11 achter de kassa zitten wel een A4'tje uit met producten waarop ze dubbele prijs moeten geven.
    kei lief.
    pi_70216793
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 12:06 schreef Lolque het volgende:
    vóór 11 uur 's ochtends op maandag kunnen wij de prijs in het systeem NIET aanpassen.
    Maar als de Teamleider Verkoopafhandeling het smerig wil spelen print hij/zij voor die +-5 cassieres die tussen 8-11 achter de kassa zitten wel een A4'tje uit met producten waarop ze dubbele prijs moeten geven.
    Dat is nou eens een handige tip.
      zondag 21 juni 2009 @ 12:15:11 #147
    4921 blup
    Shoarma Sin Farma
    pi_70216866
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 12:06 schreef Lolque het volgende:
    Hoe zit dat dubbeleprijs? Ik heb gehoord dat die smerige honden het je alleen geven als je duidelijk voor de LAPG komt.. En dat de argeloze klant wel de AH prijs betaald.... Klopt dat?
    pi_70216933
    Weet iemand of de dagaanbieidngen in het foldertje van de dirk staan? dan haal ik morgen even een foldertje op in de winkel voor de heinekennnn
    pi_70216964
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 12:15 schreef blup het volgende:

[..]

Hoe zit dat dubbeleprijs? Ik heb gehoord dat die smerige honden het je alleen geven als je duidelijk voor de LAPG komt.. En dat de argeloze klant wel de AH prijs betaald.... Klopt dat?
    maar hoe weet de kassiere dat? 6 artikelen en alleen LAPG artikelen? ik bedoel, voor je geld terug moet je naar de klantenservice.
      zondag 21 juni 2009 @ 12:19:20 #150
    4921 blup
    Shoarma Sin Farma
    pi_70216977
    btw
    quote:
    Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet-en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
    Hoe ging dat bij de Brandbier toen?
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 12:18 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

maar hoe weet de kassiere dat? 6 artikelen en alleen LAPG artikelen? ik bedoel, voor je geld terug moet je naar de klantenservice.
    Ik stond met 12x 4packs.. Duidelijk mag 't wezen dat ik dat niet voor de lol kom halen..... AH mederwerkers hier? Hoe word dit geïnstrueerd?
      zondag 21 juni 2009 @ 12:19:54 #151
    243927 Lolque
    woopwoop
    pi_70216991
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 12:15 schreef blup het volgende:

[..]

Dat doen sommige AH's inderdaad.
    Smerig, maar het werkt wel goed tegen de graaiers.
    kei lief.
      zondag 21 juni 2009 @ 12:21:14 #152
    243927 Lolque
    woopwoop
    pi_70217031
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 12:19 schreef blup het volgende:
    btw
    [..]

Daardoor is dat naar boven gekomen, de AH had bijna een boete gehad waar je U tegen zegt.
    Het Brandbier was wel helemaal vergoed.
    kei lief.
    pi_70217090
    maaare... Weet iemand of de dagaanbieidngen in het foldertje van de dirk staan? dan haal ik morgen even een foldertje op in de winkel voor de heinekennnn
      zondag 21 juni 2009 @ 12:23:58 #154
    167923 appelsjap
    All the above
    pi_70217115
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 12:19 schreef Lolque het volgende:

[..]

Mja, toen ik en een vriend gingen kwam zo'n vrouw ook al aanlopen van; de kassiere heeft het foute bedrag aangeslagen, het had 0,96 per fles cola moeten zijn. (Wij hadden het gekocht voor1.12 per fles)

Mja toen zeiden wij; We zijn met onze 0,89 per fles bij de C1000 toch goedkoper hoorr
    Zij: Oh, *werd een beetje rood.
    pi_70217143
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 12:19 schreef blup het volgende:
    btw
    [..]

[..]

Ik stond met 12x 4packs.. Duidelijk mag 't wezen dat ik dat niet voor de lol kom halen..... AH mederwerkers hier? Hoe word dit geïnstrueerd?
    Toen waren ze even vergeten dat ze een convenant hebben getekend dat ze nooit meer dan 50% onder de prijs zitten met alcohol. Daar werden ze later op gewezen en hebben toen de spelregels aangepast.
      zondag 21 juni 2009 @ 12:27:47 #156
    243927 Lolque
    woopwoop
    pi_70217218
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Mja, toen ik en een vriend gingen kwam zo'n vrouw ook al aanlopen van; de kassiere heeft het foute bedrag aangeslagen, het had 0,96 per fles cola moeten zijn. (Wij hadden het gekocht voor1.12 per fles)

Mja toen zeiden wij; We zijn met onze 0,89 per fles bij de C1000 toch goedkoper hoorr
    Zij: Oh, *werd een beetje rood.
    Verkeerd aanslaan kan niet eens.
    In dat geval had je het hoofdkantoor moeten bellen en ze even moeten laten weten hoe ze bezig zijn in die AH.

(Dit wou onze ASM ook doen trouwens, maar ik heb gewoon de goede prijs in het systeem gezet )
    kei lief.
      zondag 21 juni 2009 @ 12:29:25 #157
    4921 blup
    Shoarma Sin Farma
    pi_70217265
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 12:19 schreef Lolque het volgende:

[..]

Puur Sjoemelen.. c.q. pure fraude?? Dit kan toch niet zomaar? Ik hou me aan alle spelregels...
    De scanpaal zei: 4,43 met bonus wassie 4,39 ofzo.. Kaartjes idem, iternet idem, krantje idem.. Kom je bij de kassa.. Magische knopjes worden ingedrukt en me 4-pack was 3,99. Ik heb 't niet getest, maar de manager zei dat iedereen 3,99 betaalde vandaag voor zn cola.. Geloof er geen hoer van.
    pi_70217996
    Ik bedacht me net iets interessants, waar de AH in mijn ogen helemaal niks tegen kan doen. Ik heb alleen even geen zin om mn wettenbundel te pakken dus ik zou zeggen mensen die een beetje juridisch zijn aangelegd, zeg wat je ervan vindt:

Ergens in boek 7 BW staat als je iets aanbied en daar een nadrukkelijke termijn bij vermeldt (Dit doet de appie dus) dan is je aanbod onherroeplijk voor die periode! Dit heeft dus als gevolg op de AH actie dat ze hun prijzen helemaal niet aan mogen passen midden in de week.

Of zit ik nu maar wat te bazelen?..
    pi_70218009
    ik kijk net op mijn bon en zie dat ik gisteren wel gewoon 4,39 heb betaald voor de cola 4 pack!
    Goeie actie van AH maar niet heus. Ik heb respect voor de mensen die lekker gebruik maken van de actie, daar is tie immers voor bedoeld.

Mensen die hier lopen zeuren, get a life!!!!!
      zondag 21 juni 2009 @ 12:56:02 #160
    243927 Lolque
    woopwoop
    pi_70218044
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 12:54 schreef SemperFii het volgende:
    Ik bedacht me net iets interessants, waar de AH in mijn ogen helemaal niks tegen kan doen. Ik heb alleen even geen zin om mn wettenbundel te pakken dus ik zou zeggen mensen die een beetje juridisch zijn aangelegd, zeg wat je ervan vindt:

Ergens in boek 7 BW staat als je iets aanbied en daar een nadrukkelijke termijn bij vermeldt (Dit doet de appie dus) dan is je aanbod onherroeplijk voor die periode! Dit heeft dus als gevolg op de AH actie dat ze hun prijzen helemaal niet aan mogen passen midden in de week.

Ik zie het probleem niet als een supermarkt de prijs van een aktie artikel verlaagd.
    En de AH heeft juridische mensen in dienst die 100x meer weten dan jou(no offence).
    kei lief.
      zondag 21 juni 2009 @ 12:57:28 #161
    167923 appelsjap
    All the above
    pi_70218084
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 12:54 schreef SemperFii het volgende:

Ik denk dat het niet omhoog mag, wél omlaag lijkt me.
    pi_70218194
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 12:57 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Het gaat hier om dwingend recht, daar mag gewoon niet van worden afgeweken.
      zondag 21 juni 2009 @ 13:02:49 #163
    4921 blup
    Shoarma Sin Farma
    pi_70218234
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 12:57 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Denk 't ook, aanklagen voor andersom zou bij de rechter gezien worden als rechtsmisbruik.
    pi_70218539
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 10:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Je overschat Fok!.
    Jij onderschat het internet.
      zondag 21 juni 2009 @ 13:24:08 #165
    38202 Scooter1
    Mooi, dat was dan dat.
    pi_70218788
    Voor ieder die z'n weet-ik-veel aantal flessen cola heeft staan misschien goed om een paar Aquafresh tandenborstels en wat mondwater in huis te halen ivm gebits verzorging.

AH: 3 Aquafresh producten voor 5 euro

Etos: 3 halen 2 betalen Aquafresh Tandenborstels en Mondwater 4.93

Helaas geen tandpasta dus.
    Have the nerve go with the curve...
    pi_70218893
    Ik denk dat dat niet gaat lukken scooter. Etos is van AH als ik het goed zit. Dus zou beetje raar zijn als ze elkaar in de weg zouden zitten.

Heeft hier iemand nog folders nodig voor de DIGROS/DIRK/BAS ik ga er nu aantal halen. Kan ze ook wel gaan opsturen.
      zondag 21 juni 2009 @ 13:28:29 #167
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_70218914
    Hebben die leuke kortingen?
    pi_70218978
    Kijk maar even op de site. Heineken voor de helft. Is altijd leuk meegenomen!
      zondag 21 juni 2009 @ 13:31:10 #169
    243927 Lolque
    woopwoop
    pi_70218981
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 13:24 schreef Scooter1 het volgende:
    Voor ieder die z'n weet-ik-veel aantal flessen cola heeft staan misschien goed om een paar Aquafresh tandenborstels en wat mondwater in huis te halen ivm gebits verzorging.

Etos is van Ahold, dat gaat zeker niet lukken.
    kei lief.
    pi_70219024
    Staat er lekker duidelijk! Pas als je muis erover heen gaat. Anders lijkt het gewoon over 3 aquafresh producten te gaan!
    pi_70219073
    Ok wie helpt met zoeken naar nog maar aanbiedingen! Post de lijst met supers weer!
    pi_70219366
    Hey max heb je voor mij ook wat folder?
    alvast bedankt!
      zondag 21 juni 2009 @ 13:49:13 #173
    25342 krn176
    moeilijke denkwijze
    pi_70219479
    is vandaag de laatste week en dus vandaag de laatste dag van de LAPG actie?
    keep up the good work!
    pi_70219644
    Als je goed leest, zie je dat de actie blijvend is. Ga eerst op onderzoek uit voordat je domme vraag stelt.
    pi_70219692
    Heey maxie geef is antwoord
    pi_70219793
    ik heb je een pb gestuurd!
    pi_70219828
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 12:54 schreef samara het volgende:
    ik kijk net op mijn bon en zie dat ik gisteren wel gewoon 4,39 heb betaald voor de cola 4 pack!
    Goeie actie van AH maar niet heus. Ik heb respect voor de mensen die lekker gebruik maken van de actie, daar is tie immers voor bedoeld.

Mensen die hier lopen zeuren, get a life!!!!!
    Je kan tot uiterlijk morgen nog je geld terug eisen.
    pi_70220085
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 10:46 schreef snabbi het volgende:
    Andrelon van de Kruidvat is een 4 pack, dus waarschijnlijk andere verpakking (bij AH zijn het losse flessen).
    pi_70220284
    daar zat ik inderdaad nog mee in mn maag korting: Even een opsomming

Lijst tot nu toe:
  • Heinekenbier voor 8.29 (bas/dirk, 6.99 (actie voor alleen maandag))
  • Silan wasverzachter 2 voor 3,99 (spar, 1.99 per stuk, maakt 3.98 voor 2)
  • Danoone luchtige kwark 2 halen 1 betalen 1.20 (nettorama, 2 voor 79 cent)
  • Aquafresh tandpasta 3 voor 5 euro (hoogvliet, 2 voor 3 euro)

• Bij hoogvliet is de Persil in de aanbieding. Het is moeilijk te achterhalen of het om dezelfde inhoud gaat.
  • Aquafresh 3 producten voor 5 euro (Etos 3 halen 2 betalen komt op 4,93 voor tandenborstels en mondwater) <-- de folder staat nog niet digitaal.
  • Andrelon 3 voor 5 euro (kruidvat, 4 voor 5 euro) De 4-verpakking is één pak en daardoor wellicht niet dezelfde inhoud als de losse flessen bij AH

[ Bericht 6% gewijzigd door snabbi op 21-06-2009 14:44:49 (onderstaande toegevoegd) ]
  •   zondag 21 juni 2009 @ 14:13:09 #180
    203250 Diconnected
    Zeg maar Dico.
    pi_70220335
    De Fanta en Rexona producten zijn komende week ook in de aanbieding.
    it's the map in my mind that sends me on my way.
    pi_70220583
    Toen ik vroeger folders liep stelde ik het altijd uit tot de laatste dag dat het "mocht" (meestal dinsdag of woensdag). Nu vind ik het super irritant, heb nog geen folders gezien dit weekend .
    pi_70220608
    Ben gister ook nog op pad geweest voor die gratis pizza's (nog bedankt voor de folder link). Moet zeggen dat het allemaal veel makkelijker ging dan gedacht. Een paar keer werd me wel verteld dat ze geen kopietjes accepteerden, maar als ik dan zei "hu? kopietje nee hoor" kreeg ik toch gewoon m'n geld terug.
    Resultaat: 30x pizza en 8x taart (kende iemand achter de servicebalie, voor extra taart)

O ja, voor al die mensen die zeggen dat ik een pauper ben omdat ik van deze actie gebruik maak. Ik heb nu nog 6 pizza's en 3 taarten, de rest ligt bij vrienden.
      zondag 21 juni 2009 @ 14:30:47 #183
    260080 Marjojotje
    Shop-a-holic
    pi_70220966
    Hoi Hoi

even over de persil,

mag je dit nu ook per liter om gaan rekenen omdat op de website van AH staat 2,33 per liter???
    Ben benieuwd want dan gaan we naar de hoogvliet !!!
    pi_70220968
    Vanmiddag krijg ik de reclamefolders binnen, even weer doorspitten
      zondag 21 juni 2009 @ 14:34:29 #185
    260080 Marjojotje
    Shop-a-holic
    pi_70221081
    Bij hoogvliet is 2 tubes aquafresh 3 euro

3x3 = 9 euro = 6 tubes
    bij Ah is 3 tubes 5 euro
    2 x 5 = 10 dus goedkoper

klopt toch?
    pi_70221147
    Is er bij niemand een Hoogvliet open zodat diegene kan kijken of Persil wasmiddel om zelfde verpakking (3 liter) gaat?
      zondag 21 juni 2009 @ 14:40:36 #187
    61776 MaddoxX
    pi_70221261
    Hier nog een fototje van gistere

pi_70221307
    Ik vind tot nu toe voor mezelf de Persil wasmiddel meeste moeite waard! En als mijn man naar hoofddorp gaat dan kan hij daar 4 AH's meepakken! Is heel wat gratis wasmiddel eventueel! Maar gaat het in de Hoogvliet folder ook om de 3 liter fles?
    pi_70221362
    Net foldertjes gehaald van Digros. Morgen BIER halen!!!!
    pi_70221453
    Hoogvliet is hier niet open in ieder geval, ik denk niet dat je het naar een literprijs moet omrekenen omdat het gaat om producten van dezelfde inhoud. De korting betreft 40% over de 3 literfles.
    pi_70221552
    Nee Snabbi dat dacht ik ook niet hoor....moet wel zelfde inhoud zijn, maar dat is gewoon niet duidelijk in adv in Hoogvliet folder! Morgenochtend dus toch maar ff kijken ernaar! Maar lijkt dan wel erg goedkoop bij Hoogvliet!
      zondag 21 juni 2009 @ 14:49:20 #192
    260080 Marjojotje
    Shop-a-holic
    pi_70221556
    Krijg je met de spar aanbieding niet weer het gezeur dat het om afrondingskorting gaat?
      zondag 21 juni 2009 @ 14:51:25 #193
    61776 MaddoxX
    pi_70221630
    is die bas/dirk heineken zooi landelijk ?
    pi_70221669
    Zoek je plaats zou ik zeggen: http://www.lekkerdoen.nl/dirk-bas-digros/winkels
      zondag 21 juni 2009 @ 14:54:37 #195
    61776 MaddoxX
    pi_70221753
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 14:52 schreef snabbi het volgende:
    Zoek je plaats zou ik zeggen: http://www.lekkerdoen.nl/dirk-bas-digros/winkels
    Nja die zit niet echt in de buurt Maar ik zie nergens op de site iets over heineken
    pi_70221966
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 14:40 schreef MaddoxX het volgende:

[ afbeelding ]

pi_70222033
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 14:40 schreef MaddoxX het volgende:

[ afbeelding ]
    Dat flesje cola van het AH huismerk..
    pi_70222553
    Oh wat gaan jullie doen? Weet niet of het nou zin heeft om morgen langs Hoogvliet te gaan om te kijken of het om de 3 liter fles gaat (lijkt me sterk 3 voor 10 euro) en daarna dan gratis te halen bij AH 1 voor 6,99!
      zondag 21 juni 2009 @ 15:28:55 #199
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_70222859
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 15:02 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Dat flesje cola van het AH huismerk..
    die 2 zakken groente
      zondag 21 juni 2009 @ 15:35:02 #200
    42020 DJMarcel.nl
    /care sedert 2002
    pi_70223048
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 15:00 schreef Ramzibase het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

doe ik de mijne ook nog effe
      zondag 21 juni 2009 @ 15:41:58 #201
    260080 Marjojotje
    Shop-a-holic
    pi_70223260
    Hoe zit het nou met afrondingskorting?
    pi_70223463
    En waarvoor gaan jullie morgenochtend staan?

Persil moet toch eerst bekeken worden of het om zelfde aantal liters (=3) gaat he?
    pi_70223470
    Gewoon pinnen en zorgen dat er niet afgerond wordt .
      FOK!fotograaf zondag 21 juni 2009 @ 15:49:37 #204
    235287 Rowinvd
    pi_70223489
    Bij de Hoogvliet heb je trouwens ook nog 2 aquafresh tandpasta voor 3 euro, goedkoper dan de AH dus:

Hoogvliet: 9 euro voor 6 tubes
    Albert Heijn: 10 euro voor 6 tubes

Morgen maar eens zien of dat ook gaat lukken!
      zondag 21 juni 2009 @ 15:54:44 #205
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_70223647
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 13:24 schreef Scooter1 het volgende:

kruidvat vanaf dinsdag voor een aantal tandenborstels 1+1 gratis. Maar om nou voor een paar gratis tandenborstels naar de AH te gaan
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
      zondag 21 juni 2009 @ 16:04:50 #206
    213380 Corkscrew
    Turkenkrekker
    pi_70223915
    Iemand al naar het HK een mailtje gestuurd (en beantwoord gekregen) over die verwarrende 'supermarkt in de buurt'-passage in de voorwaarden?
    Wie dit leest is alfabeet.
      zondag 21 juni 2009 @ 16:10:56 #207
    61776 MaddoxX
    pi_70224098
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 16:04 schreef Corkscrew het volgende:
    Iemand al naar het HK een mailtje gestuurd (en beantwoord gekregen) over die verwarrende 'supermarkt in de buurt'-passage in de voorwaarden?
    + die van geld terug, of alleen verschil ?
      zondag 21 juni 2009 @ 16:14:33 #208
    213380 Corkscrew
    Turkenkrekker
    pi_70224192
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 16:10 schreef MaddoxX het volgende:

[..]

+ die van geld terug, of alleen verschil ?
    Zie hier (Veelgestelde vragen) en (vanaf) hier
      zondag 21 juni 2009 @ 16:22:32 #209
    260080 Marjojotje
    Shop-a-holic
    pi_70224369
    met die aquafreshactie, moet je 3 artikelen nemen voor de aanbieding van AH. zijn dit dan 3 producten of telt dit als 1
      zondag 21 juni 2009 @ 16:22:32 #210
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_70224370
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 16:14 schreef Corkscrew het volgende:

[..]

Zie hier (Veelgestelde vragen) en (vanaf) hier
    Nog effe de FAQ gecheckt, en ook daar zeggen ze:
    quote:

Dit gaat natuurlijk een hoop discussie opleveren, maar nogmaals: ze noemen twee criteria (toegankelijkheid, zelfde soort winkel). Ergo: elke supermarkt in Nederland is toegestaan. Ik snap niet dat zo'n groot concern zo flegmatiek formuleert. Of ze doen het bewust om mensen af te schrikken en managers munitie te bieden ("moet in de buurt zijn hoor", waar je dan daarna weer overheen lult) of ze zijn gewoon nalatig. Ik denk eigenlijk het eerste.
    pi_70224629
    terugvindappeltaart.
    pi_70224651
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 16:22 schreef Marjojotje het volgende:
    met die aquafreshactie, moet je 3 artikelen nemen voor de aanbieding van AH. zijn dit dan 3 producten of telt dit als 1
    Dat zijn er 3, maar een krat bier is er dan weer 1
    pi_70224787
    Mijn avontuur van gistermiddag, we waren met z'n tweeën met de Vaartjes C1000 folder.

Bij het eerste filiaal namen we er slechts zes mee omdat ik wist dat het een franchiser was. Kassamedewerker moest de manager er bij roepen, hij nam één van m'n originele folders mee in zijn kantoor. Toen ik hierom terug vroeg, kon ik hoog of laag springen. Manager: "Ach ga toch weg man" "Contact het HK maar."

Maarrr ik had nog twee originele folders. Bij de het tweede filiaal hebben we er er elk 6 meegenomen, men deed niet moeilijk en stonden snel weer buiten.

Bij het derde filiaal kregen we zelfs complimenten dat we iets goedkoper hadden gevonden, en vertelden ze dat ze het zelf ook een slechte actie van AH vond.

Bij het vierde filiaal wou ze mijn folder innemen, toen ik zei dat ik daar niet mee akkoord ging en er nergens staat dat de folder ingenomen wordt, stelde ze voor dat een kopie voor eigen administratie ook goed was. Daar ging ik natuurlijk mee akkoord.

Bij het vijfde filiaal had de cassiere nooit van de actie gehoord en wist dus niet was de procedure was. Na een belletje naar de manager kregen we het geld terug. Ze vroeg of ze de folder mag houden, en omdat we nu voldoende pizza's hadden vond ik het wel welletjes en mocht ze m houden.

Resultaat van slechts één filiaal

Toen we naar buiten liepen kwamen we de straatkrantverkoper tegen, omdat ik nog een folder had legde ik het verhaal aan hem uit. Hij kon zijn oren niet geloven. En de producten, en het geld terug, en een appeltaart . Hij ging het ook proberen! En inderdaad na 5 minuten komt ie helemaal blij naar buiten. "Allemaal voor mij!?" Ja ja allemaal voor jou. Ik zeg kom ff op de foto. Vraag ie of ik m kan ontwikkelen om naar z'n moeder te sturen

Man pizza's uitzoeken

Man blij

Het totale resultaat, 5 AH's, 48 pizza's. Na 24 pizzadozen zat de vriezer al vol daarom maar alles losgescheurd.

Twee zijn er al op

[ Bericht 0% gewijzigd door UncleSam op 21-06-2009 16:49:52 ]
    pi_70224886
    ahh bastard,

Jij zit dus in Leiden alles voor mij weg te werken. ik vroeg me al af waarom ze steeds zeggen dat er net iemand een half uur voor me aan de slag was in de AH en dat de prijzen nu zijn veranderd.
    pi_70224905
    Hihih leuke foto's!

Waar ga jij morgen voor UncleSam?
    pi_70224911
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 16:44 schreef Reggie31 het volgende:
    ahh bastard,

Jij zit dus in Leiden alles voor mij weg te werken. ik vroeg me al af waarom ze steeds zeggen dat er net iemand een half uur voor me aan de slag was in de AH en dat de prijzen nu zijn veranderd.

AH XL + Hooigracht ben ik al een paar keer geweest (Voor Cola 4packs, losse flessen cola, appelmoes en pizza .)
    pi_70224924
    Zo doe je netjes ! Ook aardig dat je gelijk die zwerver op een feestmaal trakteert, mocht hij uberhaupt een over hebben .

En weet er iemand wat er morgen te halen valt bij de AH tijdens mijn tussenuur, en zo ja welke krantjes heb ik nodig?
      Moderator zondag 21 juni 2009 @ 16:46:16 #218
    1424 crew  Jimbo
    Gråtrunka
    pi_70224925
    c-1000 heeft big americans in de aanbieding ! 2 voor de prijs vna 1 max 6 per klant
    Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
    Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
    @:Jimbo voor mod, yeah *O*
    pi_70224987
    Damn, Ik heb alleen van alles Edet kunnen inslaan. Veranderen ze het dan niet op de hooigracht? bij mij hadden ze het 15min later allemaal al vervangen. Ik ben trouwens helemaal niet meer bij welke folders er op dit moment nog kunnen worden gebruikt voor welke producten.
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 16:45 schreef UncleSam het volgende:

[..]

AH XL + Hooigracht ben ik al een paar keer geweest (Voor Cola 4packs, losse flessen cola, appelmoes en pizza .)
    pi_70224994
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 16:46 schreef Jimbo het volgende:
    c-1000 heeft big americans in de aanbieding ! 2 voor de prijs vna 1 max 6 per klant
    Die folder gaat pas morgen in. En vanaf morgen is de actie bij de AH afgelopen, dus dat overlapt niet .
    pi_70225040
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 16:48 schreef Reggie31 het volgende:
    Damn, Ik heb alleen van alles Edet kunnen inslaan. Veranderen ze het dan niet op de hooigracht? bij mij hadden ze het 15min later allemaal al vervangen. Ik ben trouwens helemaal niet meer bij welke folders er op dit moment nog kunnen worden gebruikt voor welke producten.
    [..]

Ik was weer te laat voor de Edet .
      zondag 21 juni 2009 @ 16:52:47 #222
    42020 DJMarcel.nl
    /care sedert 2002
    pi_70225103
    Kijk en vergelijk:

links AH
    rechts Hoogvliet
    pi_70225114
    Kan iemand nou precies lijstje maken met wat er waar goedkoper is en hoeveelheden etc. zou mooi zijn. Ik weet in ieder geval heineken voor helft van de prijs!
      zondag 21 juni 2009 @ 16:55:56 #224
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_70225197
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 16:40 schreef UncleSam het volgende:
    Mijn avontuur van gistermiddag, we waren met z'n tweeën met de Vaartjes C1000 folder.

Bij het eerste filiaal namen we er slechts zes mee omdat ik wist dat het een franchiser was. Kassamedewerker moest de manager er bij roepen, hij nam één van m'n originele folders mee in zijn kantoor. Toen ik hierom terug vroeg, kon ik hoog of laag springen. Manager: "Ach ga toch weg man" "Contact het HK maar."

Maarrr ik had nog twee originele folders. Bij de het tweede filiaal hebben we er er elk 6 meegenomen, men deed niet moeilijk en stonden snel weer buiten.

Bij het derde filiaal kregen we zelfs complimenten dat we iets goedkoper hadden gevonden, en vertelden ze dat ze het zelf ook een slechte actie van AH vond.

Bij het vierde filiaal wou ze mijn folder innemen, toen ik zei dat ik daar niet mee akkoord ging en er nergens staat dat de folder ingenomen wordt, stelde ze voor dat een kopie voor eigen administratie ook goed was. Daar ging ik natuurlijk mee akkoord.

Bij het vijfde filiaal had de cassiere nooit van de actie gehoord en wist dus niet was de procedure was. Na een belletje naar de manager kregen we het geld terug. Ze vroeg of ze de folder mag houden, en omdat we nu voldoende pizza's hadden vond ik het wel welletjes en mocht ze m houden.

Resultaat van slechts één filiaal
    [ afbeelding ]

Toen we naar buiten liepen kwamen we de straatkrantverkoper tegen, omdat ik nog een folder had legde ik het verhaal aan hem uit. Hij kon zijn oren niet geloven. En de producten, en het geld terug, en een appeltaart . Hij ging het ook proberen! En inderdaad na 5 minuten komt ie helemaal blij naar buiten. "Allemaal voor mij!?" Ja ja allemaal voor jou. Ik zeg kom ff op de foto. Vraag ie of ik m kan ontwikkelen om naar z'n moeder te sturen

Man pizza's uitzoeken
    [ afbeelding ]

Man blij
    [ afbeelding ]

Het totale resultaat, 5 AH's, 48 pizza's. Na 24 pizzadozen zat de vriezer al vol daarom maar alles losgescheurd.
    [ afbeelding ]

Twee zijn er al op
    [ afbeelding ]
    hey, da's de ah in leiden
    tof van je, van die zwerver
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_70225296
    Die bonnen van de gratis appeltaart verlopen toch niet?

Of gelden die morgen niet meer?
    ............................
    pi_70225307
    Wij moeten dus zo met z'n tweeén inslaan of in ieder geval met meerdere mensen die in Leiden zitten tegelijk. Het is namelijk zo dat ze het meteen proberen te veranderen binnen een half uur. gewoon massaal je slag slaan is het best
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 16:50 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Ik was weer te laat voor de Edet .
    pi_70225328
    DJMarcel....toch staat er op alle Persil producten 3 voor 10 euro bij Hoogvliet!!! Wat denk jij? Dat het dus niet kan?
    pi_70225339
    Wij moeten dus zo met z'n tweeén inslaan of in ieder geval met meerdere mensen die in Leiden zitten tegelijk. Het is namelijk zo dat ze het meteen proberen te veranderen binnen een half uur. gewoon massaal je slag slaan is het best

Zoals ik altijd zeg, "The Best Work, is TeamWork"
      zondag 21 juni 2009 @ 17:00:03 #229
    42020 DJMarcel.nl
    /care sedert 2002
    pi_70225347
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 16:58 schreef sander89 het volgende:
    Die bonnen van de gratis appeltaart verlopen toch niet?

Of gelden die morgen niet meer?
    3 maanden geldig
      zondag 21 juni 2009 @ 17:03:44 #230
    260080 Marjojotje
    Shop-a-holic
    pi_70225448
    Is het niet veeeeeel slimmer om eerst je rondje te doen en overal alles te kopen, dan heb je de juiste prijs op de bon, de hoge prijs dus. Bonnen bewaren en dan een rondje geldhalen, kunnen ze ook niet andere filialen inlichten zeg maar. Zo weet je zeker dat je goed zit.

Wij hebben dus misgegrepen met de edet en met de cola omdat andere mensen ons net voor waren en de prijs was aangepast!!

Dus ik zou zeggen eerst lekker shoppen en dan geld innen!!!
      zondag 21 juni 2009 @ 17:04:59 #231
    42020 DJMarcel.nl
    /care sedert 2002
    pi_70225471
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 16:59 schreef Chantalmv2 het volgende:
    DJMarcel....toch staat er op alle Persil producten 3 voor 10 euro bij Hoogvliet!!! Wat denk jij? Dat het dus niet kan?
    Verschil is echt huge dat ik denk ...
    3 voor 10 bij Hoogvliet
    1 voor 6.99 bij AH
    pi_70225536
    flessen zien er ook anders uit. ik denk dat het gewoon minder is wat erin zit. Ik zou gewoon even hoogvliet bellen!
      zondag 21 juni 2009 @ 17:08:10 #233
    260080 Marjojotje
    Shop-a-holic
    pi_70225547
    Maximaal 1 appeltaartje per klant. Teruggave van het aankoopbedrag geldt voor maximaal 6 actieproducten per klant.

Bedoelen ze per dag, per winkel, per aanbieding? beetje onduidelijk
      zondag 21 juni 2009 @ 17:09:16 #234
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_70225568
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 17:04 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

3 voor 10 bij Hoogvliet
    1 voor 6.99 bij AH
    Ik heb effe gebeld met Hoogvliet, een of andere vestiging in Den Haag ofzo, en ze hebben Persil Color in de aanbieding maar dat zijn verpakkingen van 750 ml. Andere verpakking dus, dus geen LAPG.
      zondag 21 juni 2009 @ 17:10:08 #235
    42020 DJMarcel.nl
    /care sedert 2002
    pi_70225595
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 17:09 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Ik heb effe gebeld met Hoogvliet, een of andere vestiging in Den Haag ofzo, en ze hebben Persil Color in de aanbieding maar dat zijn verpakkingen van 750 ml. Andere verpakking dus, dus geen LAPG.
    Kon niet missen. Valt wel te proberen morgen.
      zondag 21 juni 2009 @ 17:10:21 #236
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_70225600
    http://www.hoogvliet.com/(...)e3-bed8-f6ba6c3b5992

Ik vroeg nog naar Miranda Angenent maar die was er niet
      zondag 21 juni 2009 @ 17:11:12 #237
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_70225625
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 17:10 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

Kon niet missen. Valt wel te proberen morgen.
    Naja, ga ik niet doen hoor. In de nieuwe voorwaarde staat ook dat producten identiek moeten zijn, en ik denk dat ze daar achter de schermen wel flink op gewezen zullen hebben. Heb geen zin om daar voor lul te staan.
      zondag 21 juni 2009 @ 17:12:48 #238
    243927 Lolque
    woopwoop
    pi_70225669
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 17:04 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

3 voor 10 bij Hoogvliet
    1 voor 6.99 bij AH
    De AH geeft gewoon 40% korting op die Persil rommel.
    De fles van 6,99 is Persil color gel Geconcentreerd.
    kei lief.
    pi_70225683
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 16:52 schreef DJMarcel.nl het volgende:
    Kijk en vergelijk:

[ afbeelding ]

links AH
    rechts Hoogvliet
    Die fles bij AH zit echt iets voller dan bij hoogvliet.. dat zal het prijsverschil zijn
    Nee maar dat verschil is zo groot... hebben ze die fles niet wat groter afgebeeld? Ik zit hier ook met verschillende flessen ariel en die van 1,500 ml ziet er echt hetzelfde uit als die van 1000 ml
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 16:53 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
    Kan iemand nou precies lijstje maken met wat er waar goedkoper is en hoeveelheden etc. zou mooi zijn. Ik weet in ieder geval heineken voor helft van de prijs!
    Boodschappen bij de AH! #17 - Waar een goeie actie een loze kreet werd
      zondag 21 juni 2009 @ 17:15:32 #240
    42020 DJMarcel.nl
    /care sedert 2002
    pi_70225758
    Oja wat ook weer standaard begint te worden is dat managers dit soort (Persil)prijzen moeten doorgeven aan het HK of checken aldaar of het klopt.
    pi_70225781
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 17:12 schreef Lolque het volgende:
    De AH geeft gewoon 40% korting op die Persil rommel.
    De fles van 6,99 is Persil color gel Geconcentreerd.
    Als ik op de webwinkel kijk is het echt alleen de color hoor van 3 liter. De color gel van 1,500 is 6.39 terwijl de 3.000 6,99 kost
      zondag 21 juni 2009 @ 17:18:58 #242
    243927 Lolque
    woopwoop
    pi_70225839
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 17:16 schreef snabbi het volgende:

[..]

Als ik op de webwinkel kijk is het echt alleen de color hoor van 3 liter. De color gel van 1,500 is 6.39 terwijl de 3.000 6,99 kost
    Kan goed kloppen, ik heb hier alleen de folder maar liggen en daarbij staat iverse varianten.
    Wat er precies in de aanbieding is weet ik dus morgenochtend pas.
    kei lief.
      zondag 21 juni 2009 @ 17:19:19 #243
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_70225849
    Puta! Ik dacht dat ik een steal had, namelijk 2 flessen Silan wasverzachter a 3.99 bij de Vomar, zijn ze bij de AH exact even duur
    pi_70225870
    Morgen dus ff met de folder van de Dirk bier op de kop tikken!

Gisteren btw met de vaartjes folder pizza wezen halen. Hele discussie met kassamiep 1. Vervolgens werd er een baasje bijgehaald. Deze dude had me al eerder aan de persil geholpen en begon als argument om het niet mee te geven dat ik dus al eerder was geweest :S Daarna was het argument dat de actie anders was, AH is 3=2 en de Vaartjes 1=0.99. Leek mij nogal domme argumenten maar er was geen beweging in te krijgen. Morgen ga ik terug om de discussie voort te zetten met de filiaal mgr....
    http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
      zondag 21 juni 2009 @ 17:21:49 #245
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_70225904
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 17:19 schreef Omnifacer het volgende:
    Puta! Ik dacht dat ik een steal had, namelijk 2 flessen Silan wasverzachter a 3.99 bij de Vomar, zijn ze bij de AH exact even duur
    Ow... Je krijgt bij de Vomar wel 25 Kik Punten ofzo, wat gelijk staat aan 25 cent extra korting. Betekent dus dat als je bij Vomar boodschappen doet, je die Kik korting krijgt en met je bon, de folder van Vomar en een grote bek naar de AH gaat, de LAPG geldt!
      zondag 21 juni 2009 @ 17:22:38 #246
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
      zondag 21 juni 2009 @ 17:24:13 #247
    42020 DJMarcel.nl
    /care sedert 2002
    pi_70225979
    Ik denk dat die Persil totaal kansloos is. Verschil is zo groot, dat roept bij iedereen vragen op. Lijkt volgens mij te mooi om waar te zijn.
      Moderator zondag 21 juni 2009 @ 17:24:16 #248
    1424 crew  Jimbo
    Gråtrunka
    pi_70225983
    damn jammer dat ik dat van die pizza's niet eerder wist dat ze ergens goedkoper dan de AH waren
    had dr graat een stuk of 48 gescored
    Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
    Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
    @:Jimbo voor mod, yeah *O*
      zondag 21 juni 2009 @ 17:25:05 #249
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_70226007
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 17:24 schreef DJMarcel.nl het volgende:
    Ik denk dat die Persil totaal kansloos is. Verschil is zo groot, dat roept bij iedereen vragen op. Lijkt volgens mij te mooi om waar te zijn.
    Is het ook. De LAPG geldt gewoon niet, dus ik steek er geen energie meer in.
      zondag 21 juni 2009 @ 17:29:43 #250
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_70226133
    Kik punten zijn kookpuntjes, een soort spaarpuntjes, maar ze zijn wel gratis. Als ik de slecht Nederlands sprekende medewerker van Vomar Almere Filwijk moet geloven gaat dat kwartje extra er dus altijd af. Dat zou betekenen dat de LAPG dus binnen handbereik is!

Heeft iemand nog een suggestie over hoe we di thet beste kunnen aanpakken?
      zondag 21 juni 2009 @ 17:30:29 #251
    42020 DJMarcel.nl
    /care sedert 2002
    pi_70226151
    Op: http://www.voordeelmuis.nl

gewoon je product intypen en de site zoekt de acties.
      zondag 21 juni 2009 @ 17:31:47 #252
    42020 DJMarcel.nl
    /care sedert 2002
    pi_70226180
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 17:29 schreef Omnifacer het volgende:
    Kik punten zijn kookpuntjes, een soort spaarpuntjes, maar ze zijn wel gratis. Als ik de slecht Nederlands sprekende medewerker van Vomar Almere Filwijk moet geloven gaat dat kwartje extra er dus altijd af. Dat zou betekenen dat de LAPG dus binnen handbereik is!

Heeft iemand nog een suggestie over hoe we di thet beste kunnen aanpakken?
    Beste zou inderdaad zijn de Vomar-kassabon neerleggen.
    pi_70226225
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 17:20 schreef Keffo het volgende:
    Morgen dus ff met de folder van de Dirk bier op de kop tikken!

Gisteren btw met de vaartjes folder pizza wezen halen. Hele discussie met kassamiep 1. Vervolgens werd er een baasje bijgehaald. Deze dude had me al eerder aan de persil geholpen en begon als argument om het niet mee te geven dat ik dus al eerder was geweest :S Daarna was het argument dat de actie anders was, AH is 3=2 en de Vaartjes 1=0.99. Leek mij nogal domme argumenten maar er was geen beweging in te krijgen. Morgen ga ik terug om de discussie voort te zetten met de filiaal mgr....
    Hahah ik had gister ook twee keer dat eerst zeiden nee de vaartjes actie is anders. Daar is het namelijk per stuk hier per 3. Maar die discussies hebben niet lang geduudt

Ik vond het trouwens wel vervelend als zo'n baliemiep dan met de folder naar de filiaalmanager ging en dan 5 minuten weg was. Dan dacht ik steeds "kut gaat niet lukken" (had n kopie) maar als je dan op het moment dat ze terugkwam oprechte excuses kreeg voor het lange wachten was dat t waard

Van de 6 appies die ik had bezocht werd er 3x een opmerking over die kopie gemaakt, maar ook daar heb ik nooit lange discussies over gehad
      zondag 21 juni 2009 @ 17:33:20 #254
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_70226231
    Ik kan de Heineken niet vinden op de site van Dirk. Waar kan ik die vinden?
      zondag 21 juni 2009 @ 17:34:57 #255
    42020 DJMarcel.nl
    /care sedert 2002
    pi_70226278

AH: 8.29

Betaal je dus de helft excl. statiegeld.
      zondag 21 juni 2009 @ 17:36:47 #256
    61776 MaddoxX
    pi_70226329
    godverdomme waar kan ik zon folder scoren ? ik wil daar best even een paar km voor rijden (voor een aantal kratten is dat het wel waard !) Ik weet toch dat die baliemiepen de regels van de kratten bier / helft prijs teruggeven niet doorhebben
      zondag 21 juni 2009 @ 17:37:08 #257
    213380 Corkscrew
    Turkenkrekker
    pi_70226344
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 17:33 schreef Omnifacer het volgende:
    Kijk eens naar de homepage van Lekkerdoen.nl

EDIT: Spuit elf
    pi_70226367
    ik heb aardig wat foldertje liggen! PB maar!
      zondag 21 juni 2009 @ 17:41:57 #259
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_70226482
    maar geven die gasten nou nog het hele bedrag terug, of alleen het verschil?
    ik krijg m'n folders helaas pas op maandag, maar zou morgen wel een gratis kratje kunnen halen als ze op tijd komen
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      FOK!fotograaf zondag 21 juni 2009 @ 17:43:06 #260
    235287 Rowinvd
    pi_70226507
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 17:21 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Ow... Je krijgt bij de Vomar wel 25 Kik Punten ofzo, wat gelijk staat aan 25 cent extra korting. Betekent dus dat als je bij Vomar boodschappen doet, je die Kik korting krijgt en met je bon, de folder van Vomar en een grote bek naar de AH gaat, de LAPG geldt!
    Inderdaad, ik zat ook net de Vomar folder te vergelijken, en zag m er ook instaan!
    Zelfde prijs, maar wel 25 KIK punten, wat gelijk staat aan 0,25 euro. Het geld gaat er alleen niet direct vanaf bij de Vomar, maar komen op je KIK kaart te staan, en bij zoveel punten kun je dat geld eraf halen...

Denk dat het zeker niet bij elke AH gaat lukken om de Silan mee te krijgen, maar bij enkele AH's denk ik dat er wel kans in zit. Ga het morgen gewoon proberen, mocht het niet lukken krijgen ze het gewoon terug!
      zondag 21 juni 2009 @ 17:44:03 #261
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_70226533
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 17:43 schreef Rowinvd het volgende:

[..]

Inderdaad, ik zat ook net de Vomar folder te vergelijken, en zag m er ook instaan!
    Zelfde prijs, maar wel 25 KIK punten, wat gelijk staat aan 0,25 euro. Het geld gaat er alleen niet direct vanaf bij de Vomar, maar komen op je KIK kaart te staan, en bij zoveel punten kun je dat geld eraf halen...

Denk dat het zeker niet bij elke AH gaat lukken om de Silan mee te krijgen, maar bij enkele AH's denk ik dat er wel kans in zit. Ga het morgen gewoon proberen, mocht het niet lukken krijgen ze het gewoon terug!
    Overigens: er zit hier in de buurt een Spar en ik hoorde dat die 2 flessen voor 3.98 hebben. Als dat zo is dan ga ik het op die manier aanpakken!
      FOK!fotograaf zondag 21 juni 2009 @ 17:44:23 #262
    235287 Rowinvd
    pi_70226545
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 17:33 schreef Omnifacer het volgende:
    Staat ook grote advertentie in de Telegraaf, 5e pagina
      zondag 21 juni 2009 @ 17:46:24 #263
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_70226592
    OK Rowin, dan check ik die wel effe!
      FOK!fotograaf zondag 21 juni 2009 @ 17:50:01 #264
    235287 Rowinvd
    pi_70226689
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 17:44 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Overigens: er zit hier in de buurt een Spar en ik hoorde dat die 2 flessen voor 3.98 hebben. Als dat zo is dan ga ik het op die manier aanpakken!
    Nice, die zit hier ook wel redelijk in de buurt, gaan we morgen ook daar maar eens langs!
    pi_70226727
    hopelijk staat er morgen een domme snol in de AH hier zodat ik me gehele aankoopbedrag van alcohol terug krijg!
    pi_70226756
    Je leest toch vaak dat de manager erbij wordt gehaald, en die zal het vast wel doorhebben
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 juni 2009 @ 17:52:43 #267
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_70226758
    Geen pizza's gehaald gisteren, want was opeens een hectische ochtend. Maar nieuwe week, nieuwe kansen. Ik las al even dingen over persil en aqaufresh
    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
    pi_70226792
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 17:41 schreef Mirjam het volgende:
    maar geven die gasten nou nog het hele bedrag terug, of alleen het verschil?
    ik krijg m'n folders helaas pas op maandag, maar zou morgen wel een gratis kratje kunnen halen als ze op tijd komen
    Voor alcoholische dranken geldt een maximum van 50% van de originele LAPG. Dus je zou hem voor 4,15 moeten krijgen dan. Ook de moeite waard...
      zondag 21 juni 2009 @ 17:54:59 #269
    213380 Corkscrew
    Turkenkrekker
    pi_70226822
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 17:44 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Eh, hoe is dat goedkoper dan?
    pi_70226830
    ik geloof van de orginele prijs; Dus zonder korting. aangezien ze maar 50% korting (van orginele prijs) mogen geven op alcoholische dranken volgens de Reclame code ding..
    pi_70226863
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 17:54 schreef Corkscrew het volgende:
    Eh, hoe is dat goedkoper dan?
    Bij AH is het 3,99. Dat scheelt dus een hele cent. Ze naaien je waar je bij staat. Of wij AH
      zondag 21 juni 2009 @ 17:56:48 #272
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_70226874
    AH voor 3.99 toch las zoiets in dit topic, 2 blz terug
      zondag 21 juni 2009 @ 17:56:59 #273
    42020 DJMarcel.nl
    /care sedert 2002
    pi_70226886
    Die Persil kan je proberen, er zijn ook filialen die al snel overstag gaan.
    Als je bv. zegt over die Persil bij Hoogvliet: "alle soorten staat er!"
    pi_70226943
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 17:55 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
    ik geloof van de orginele prijs; Dus zonder korting. aangezien ze maar 50% korting (van orginele prijs) mogen geven op alcoholische dranken volgens de Reclame code ding..
    Je hebt gelijk:
    U krijgt in de meeste gevallen het volledige aankoopbedrag van een actieproduct terug, tot een maximum van 6 actieproducten. Alleen voor alcoholhoudende dranken krijgt u maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed op grond van Nederlandse wet- en regelgeving. Indien van toepassing wordt statiegeld van het aankoopbedrag afgetrokken.

Dus je krijgt het tot 5,50 vergoed. Dat is 2,80 per krat. Ook niet echt veel
    pi_70226962
    Wat gaan we nou uiteindelijk betalen voor een kratje Heineken?
    Gegeven is dat een kratje in de bonus ¤ 8,29 kost, normaal is dat ¤ 10,99.

A.H. zegt het volgende:
    Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet-en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.

Dus zou je zeggen.....
    Bij de kassa reken je ¤ 8,29 af, loopt door naar de info balie en de kassa-miep geeft ¤ 5,50 terug (de helft van ¤ 10,99).
    Dit zodat een kratje uiteindelijk ¤ 2,79 kost, exclusief statiegeld. Klopt dit of zie ik het nou verkeerd?
      zondag 21 juni 2009 @ 18:00:43 #276
    42020 DJMarcel.nl
    /care sedert 2002
    pi_70226984
    Spar:

Bij Spar: 2 stuks dus voor 3.98
    AH: 2 voor 3.99
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 juni 2009 @ 18:03:05 #277
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_70227047
    Hahaha, er zit een sparretje hier achter in de wijk
    http://www.spar.nl/nucontroller.asp?portalid=1&navid=43&lcid=nl
    1 fles voor 1,99
    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
      zondag 21 juni 2009 @ 18:05:33 #278
    42020 DJMarcel.nl
    /care sedert 2002
    pi_70227111
    Of je krijgt het gezeik:

Omgerekend een halve cent duurder per fles, maar een halve cent bestaat niet.
    En daarboven op misschien het gezeik dat ze geen duo-aanbieding hebben bij de Spar.
    pi_70227166
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 18:05 schreef DJMarcel.nl het volgende:
    Of je krijgt het gezeik:

Omgerekend een halve cent duurder per fles, maar een halve cent bestaat niet.
    En daarboven op misschien het gezeik dat ze geen duo-aanbieding hebben bij de Spar.
    Moet de afprijzing hetzelfde zijn?

Nee, de afprijzing hoeft niet hetzelfde te zijn. Stel, u koopt een fles frisdrank bij Albert Heijn met 50% korting (bijvoorbeeld van ¤ 2 naar ¤ 1). En een identieke fles staat in een overlappende actieperiode in een folder van een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn met de afprijzing 3=2 (bijvoorbeeld 3 flessen voor ¤ 4,50). Dan kost in dit voorbeeld bij Albert Heijn de fles frisdrank ¤ 1 en bij de andere winkel ¤ 1,50 en dus heeft Albert Heijn de laagste actieprijs.
      zondag 21 juni 2009 @ 18:08:26 #280
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_70227204
    @marcel
    Die duo-aanbieding is geen argument, het moeten identieke producten zijn en dat zijn het ook... Staat niks in voorwaarden over duo etc... is gwn geldig imo
    pi_70227225
    Ja klopt, dan maar 2,80 per krat! Maar waar geld deze aanbieding...Dirk toch? Maar elke Dirk? Staat hij wel in de folder dan want bij aanbiedingen staat hij niet nog een keer vermeld! En zonder folder krijg je het niet mee!
    pi_70227480
    Laat maar, weet het al.
      zondag 21 juni 2009 @ 18:30:35 #283
    213380 Corkscrew
    Turkenkrekker
    pi_70227737
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 17:56 schreef snabbi het volgende:

[..]

Bij AH is het 3,99. Dat scheelt dus een hele cent. Ze naaien je waar je bij staat. Of wij AH
    Mijn fout. Ik dacht het om cola ging
    pi_70227810
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 17:00 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

3 maanden geldig
    Gratis appeltaart bon

Ik heb er een aantal waar geen datum/stempel op zit. Volgens de medewerker was dit niet verplicht. Kan iemand dit bevestigingen?
      zondag 21 juni 2009 @ 18:34:15 #285
    213380 Corkscrew
    Turkenkrekker
    pi_70227824
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 17:59 schreef wallynl het volgende:
    Wat gaan we nou uiteindelijk betalen voor een kratje Heineken?
    Gegeven is dat een kratje in de bonus ¤ 8,29 kost, normaal is dat ¤ 10,99.

A.H. zegt het volgende:

Dus zou je zeggen.....
    Bij de kassa reken je ¤ 8,29 af, loopt door naar de info balie en de kassa-miep geeft ¤ 5,50 terug (de helft van ¤ 10,99).
    Dit zodat een kratje uiteindelijk ¤ 2,79 kost, exclusief statiegeld. Klopt dit of zie ik het nou verkeerd?
    Je krijgt dan toch gewoon de helft van de actieprijs terug, niet de hele prijs? Lijkt me nogal vreemd zo, dat de helft meer is dan de helft
    pi_70227900
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 18:34 schreef Corkscrew het volgende:

[..]

Je krijgt dan toch gewoon de helft van de actieprijs terug, niet de hele prijs? Lijkt me nogal vreemd zo, dat de helft meer is dan de helft
    Toch staat dat letterlijk in de actievoorwaarden..
    pi_70227932
    Geen intressante acties dus voor morgenochtend

Ik ga niet mijn bed uit om 6 kratten heineken op mijn fietsie mij te nemen
    pi_70227993
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 18:33 schreef Ramzibase het volgende:

[..]

Gratis appeltaart bon

Ik heb er een aantal waar geen datum/stempel op zit. Volgens de medewerker was dit niet verplicht. Kan iemand dit bevestigingen?
    Niemand kijkt ook naar die datum.
    Wordt gewoon gescand bij de kassa als je je appeltaart haalt.

(Er zat 35% korting op de appeltaart, en toen kreeg ik 1,20 extra terug )
    pi_70228401
    De folder even gehaald ->

Ze waren een hele stellage aan het bouwen van heineken!
    Morgen dus even voor 5.50 euro halen bij de AH

[ Bericht 0% gewijzigd door Freezed6 op 21-06-2009 19:12:44 ]
      zondag 21 juni 2009 @ 19:16:29 #290
    213380 Corkscrew
    Turkenkrekker
    pi_70228715
    Waarom zit hier nou geen Dirk in de buurt
    pi_70228740
    Er zitten hier 3 bas van der heijden in de buurt
    pi_70228794
    Weet iemand de op welke temperatuur de oven moet voorverwarmen voor de "big american supreme"

De dozen zijn weggegooid wegens ruimtegebrek
    pi_70228796
    Telegraaf pagina 5 klopt inderdaad, is de krant ook goed? Neem aan van wel.
      FOK!fotograaf zondag 21 juni 2009 @ 19:25:23 #294
    235287 Rowinvd
    pi_70228973
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 19:19 schreef sam93dor het volgende:
    Ja, zou niet weten waarom niet
    En een krant is daarin tegen ook niet zo heel gemakkelijk na te maken, dus daar zullen ze niet moeilijk over doen
    pi_70229034
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 19:19 schreef sam93dor het volgende:
    Hm? wat staat daar?
    pi_70229051
    Freezed, volgens mij heb je hem goedkoper dan bij AH toch?
    pi_70229223
    Digros is goedkoper! (6,99 > 8,29)

Hierdoor krijg je 50% van het orginele bedrag (10,99) terug.
    (10.99 / 2 = 5,50) 5,50 euro dus.
    8,29 - 5,50 = 2,79 + 3,80 statiegeld = 6,60 per kratje incl. statiegeld.

Ik zeg doen!
    pi_70229250
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 19:19 schreef ron1970 het volgende:
    Weet iemand de op welke temperatuur de oven moet voorverwarmen voor de "big american supreme"

De dozen zijn weggegooid wegens ruimtegebrek
    Hahaha, wij hebben de Supreme vanmiddag ook gegeten . Voor alle pizza's geldt: Elektrisch: 210 graden, Hetelucht: 190 graden. 16-18 minuten, hetelucht: 14-15 minuten.

Eet Smakelijk !
    pi_70229463
    THNX Nu eens kijken of het goeii zijn
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 19:34 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Hahaha, wij hebben de Supreme vanmiddag ook gegeten . Voor alle pizza's geldt: Elektrisch: 210 graden, Hetelucht: 190 graden. 16-18 minuten, hetelucht: 14-15 minuten.

Eet Smakelijk !
    pi_70229833
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 17:00 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

3 maanden geldig
    Het merendeel van mijn tegoedbonnen is afgifte datumloos!
    pi_70229901
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 17:19 schreef Omnifacer het volgende:
    Bij de Spar zijn ze 3,98...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')