quote:Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!
1. Stap de AH binnen
2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH)
3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast.
4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,-
5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien.
6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blalbalbal ff wachten
7. Enjoy!
http://www.folderz.nlquote:De spelregels van de AH:
Garantie
- De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder.
- Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
Spelregels
- De laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merken met deze rode portemonnee. De garantie geldt niet voor andere A-merk aanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de folder vindt.
De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak).
- De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Uw recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het appeltaartje geldt t/m de maandag na de actieperiode. Een appeltaartje per artikel en per klant.
- Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
- Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
-Lees hierrrrrr de nieuwe interne memo spelregels van de AH.
Verder heb ik even een lijstje gemaakt met andere supermarkten/drogisterijen
Supermarkten:
Albert Heijn www.ah.nl
C1000 www.c1000.nl
Aldi www.aldi.nl
Super de Boer www.superdeboer.nl
Spar www.spar.nl
Lidl www.lidl.nl
Plus www.plus.nl
Co-op www.coop.nl
Troefmarkt www.troefmarkt.nl
Supercoop www.supercoop.nl
Jumbo www.jumbosupermarkten.nl
Golff supermarkten www.golff.nl
DekaMarkt www.dekamarkt.nl
Em-Te www.em-te.nl
Attent www.attent.nl
Hoogvliet www.hoogvliet.com
Deen Supermarkt www.deen.nl
Jan Linders www.janlinders.nl
Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl
Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl
Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl
Boni Markt www.bonisupermarkt.nl
Nettorama www.nettorama.nl
MCD www.mcd-supermarkt.nl
Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl
Die 2 bruder www.2bruder.com
Drogisten:
DA www.da.nl
Etos www.etos.nl
Trekpleister www.trekpleister.nl
Kruidvat www.kruidvat.nl
Schlecker www.schlecker.nl
quote:Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
Reactie KS ;quote:Uw reactie:
Geachte AH Klantenservice,
Ik hoorde dat er na een photoshop incident, een nieuwe regel bij is
gekomen, namelijk dat geprinte folders niet meer zijn toegestaan.
Deze nieuwe regel is volkomen te begrijpen, photoshoppen kan ECHT niet
bij een situatie waar het om zoveel geld gaat.
Maar wat nou als ik een duidelijke bronvermelding erbij genoteerd heb,
en een telefoonnummer van de betreffende winkel?
Het gaat er immers om dat ik de echtheid kan bewijzen, en niet van wat
voor papier de folder gemaakt is, toch?
Met vriendelijke groeten,
Sander van ******
Ontvangen: 16-06-2009 21:02
Reactie Blackf1re ;quote:eachte heer Van *********,
Wij kunnen uw standpunt begrijpen. Echter het gaat echt om een folder op
folder vergelijking. Dus als u aanspraak wilt maken op de laagste
actieprijs garantie, dan heeft u een folder met de originele folderpijs én
uw AH kassabon nodig. De actieprijs uit een concurrerende folder moet dus
lager zijn dan het bedrag waarvoor u het actie-artikel bij AH hebt gekocht
om aanspraak te maken op de laagste actieprijs garantie.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Wendy Denie
Laagste actieprijs garantie Albert Heijn is niets meer dan een loze kreet!quote:Hoi Wendie
Ik snap dat het een folder op folder vergelijking is.
Echter, de folder van de Makro, de Sanders, Hoogvliet, PLUS etc. zijn precies hetzelfde op internet als de originele folder.
Omdat ik een bronvermelding en telefoonnummer erbij zet, is het aan te tonen dat de folders en acties niet nep zijn.
Dan heeft de AH in mijn ogen geen reden om mijn geprinte folders te weigeren, want de hele actie draait erom dat je bewijst de het in een andere folder goedkoper is dan bij de AH.
Het kassabonnetje van de AH heb ik natuurlijk ook.
Graag een reactie,
Met vriendelijke groeten,
Sander van ********
Disclaimer:quote:Wat wordt bedoeld met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn?
Met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn bedoelen we vergelijkbare winkels, waar iedere consument zijn boodschappen kan doen. Hier vallen wel drogisterijen onder, maar zelfbedieningsgroothandels bijvoorbeeld niet. Ook buitenlandse winkels zijn uitgesloten van de laagste actieprijsgarantie.
http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie
nee hoor, ik ken ze niet eensquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:11 schreef Lolque het volgende:
[..]
Alsof ik iets van jou ga aannemen, jij bent blijkbaar toch vlientjuhzz met Mikeymo() en Qwal.
sorry, ik wist van niksquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:14 schreef Klonk het volgende:
nondeju, is het nu eens afgelopen hier, trollen en zuigers oprotten en vaste bende hier, negeer die gasten, want we hebben gisteren afgesproken dat dit topic alleen open blijft als jullie je ook aan de afspraken houden
in nederland is alles in de buurt. misschien groningen niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:15 schreef CySt het volgende:
Ben toch benieuwd hoe ze "in de buurt" willen definiëren, dat is vrij subjectief. Voor mij kan 20km in de buurt zijn, voor een ander is 1km alleen in de buurt.
Het is toch een feit? Geen troll.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:18 schreef remlof het volgende:
TT change.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:14 schreef Klonk het volgende:
nondeju, is het nu eens afgelopen hier, trollen en zuigers oprotten en vaste bende hier, negeer die gasten, want we hebben gisteren afgesproken dat dit topic alleen open blijft als jullie je ook aan de afspraken houden
Als je een uit je duim gezogen verhaal gaat verkondigen, vervolgens op de FP komt en dan niet even de nieuwsposter PM't maar een topic in FB opent, dan ben je wat mij betreft de definitie aandachtshoer waardig.quote:
Ok.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Vind ik wel. Kappen met het getroll of wegblijven hier.
Kappen en ontopic.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:21 schreef CySt het volgende:
[..]
Als je een uit je duim gezogen verhaal gaat verkondigen, vervolgens op de FP komt en dan niet even de nieuwsposter PM't maar een topic in FB opent, dan heb je wat mij betreft de definitie aandachtshoer.
http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantiequote:Wat wordt bedoeld met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn?
Met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn bedoelen we vergelijkbare winkels, waar iedere consument zijn boodschappen kan doen. Hier vallen wel drogisterijen onder, maar zelfbedieningsgroothandels bijvoorbeeld niet. Ook buitenlandse winkels zijn uitgesloten van de laagste actieprijsgarantie.
6 pakken op de band zetten, en gewoon los laten scannen, misschien zien de dan niet dat het er 6 zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:24 schreef denthemen het volgende:
Ik heb hier geen folders meerMaar is er via de C1000 iets waardoor ik AH armer kan maken?
Dat doen ook alleen de Franchise-AH's hoor, de echte hebben die prijs allang aangepast aangezien het hun toch niet aan de reet kan jeuken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:25 schreef CySt het volgende:
[..]
Ook hier dus geen duidelijkheid over wat "in de buurt" betekent.
Dat gedraai van de AH is wel erg nep. Het ergste is nog wel dat ze een prijs-alert bij de kassa hebben en "graaiers" 3,99 laten betalen voor een 4-pack cola, maar andere klanten gewoon de hogere prijs. Dat is m.i. niet correct, al helemaal niet tegenover je vaste klanten.
Logisch, maar een klant weet niet of een AH franchiser of niet is, er staat het merk AH op. Als je dan wilt profiteren van de naam van AH, dan moet je ook niet gaan huilen als een actie slecht uitpakt. En anders regel je maar met het hoofdkantoor dat ze het verlies van de gratis-actie compenseren.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:31 schreef Stefan het volgende:
De Franchises hebben er ook nadeel van, de gewone filiaalmanangers niet. De franchisers moeten hun eigen broek ophouden.
In de omschrijving vindt je niks over wat in de buurt is wat niet. Enige genoemde criteria: vergelijkbare winkels, en iedereen moet er terecht kunnen. IZI.quote:Wat wordt bedoeld met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn?
Uiteraard. Ze zijn verplicht het landelijke reclamebeleid te volgen dus ze moeten maar klagen in Zaandam. Vind al die fotos's met hele muren van cola ook geweldig, maar zelf ga ik niet zo snel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:33 schreef CySt het volgende:
[..]
Logisch, maar een klant weet niet of een AH franchiser of niet is, er staat het merk AH op. Als je dan wilt profiteren van de naam van AH, dan moet je ook niet gaan huilen als een actie slecht uitpakt. En anders regel je maar met het hoofdkantoor dat ze het verlies van de gratis-actie compenseren.
Oftewel, alle supermarkten in NL. Maarja, zie een filiaalmanager daar maar eens van te overtuigen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:34 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
In de omschrijving vindt je niks over wat in de buurt is wat niet. Enige genoemde criteria: vergelijkbare winkels, en iedereen moet er terecht kunnen. IZI.
Ja want dat doet het hoofdkantoor ook zo even, gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:33 schreef CySt het volgende:
[..]
Logisch, maar een klant weet niet of een AH franchiser of niet is, er staat het merk AH op. Als je dan wilt profiteren van de naam van AH, dan moet je ook niet gaan huilen als een actie slecht uitpakt. En anders regel je maar met het hoofdkantoor dat ze het verlies van de gratis-actie compenseren.
Tja, als je eerst een half uur moet discussiëren voor je het geld terugkrijgt, is de lol er snel vanaf natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Uiteraard. Ze zijn verplicht het landelijke reclamebeleid te volgen dus ze moeten maar klagen in Zaandam. Vind al die fotos's met hele muren van cola ook geweldig, maar zelf ga ik niet zo snel.
Dat is toch niet het probleem van de klanten? Je promoot de AH met een actie, vervolgens ga je moeilijk doen als mensen er gebruik van gaan maken. Ga dat dan niet op je klanten afreageren, maar zoek een oplossing met het HK. Of trek je helemaal terug en geef gewoon duidelijk aan bij je klanten dat je niet meedoet met de actie. Maar wel meedoen (want reclame), maar dan moeilijk gaan doen als mensen er gebruik van maken is natuurlijk wel triest.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:36 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ja want dat doet het hoofdkantoor ook zo even, gewoon omdat het kan.
Als je een beetje standvastig bent dan lukt dat wel. Zo lang je maar de controle behoudt over het gesprek.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:36 schreef CySt het volgende:
[..]
Oftewel, alle supermarkten in NL. Maarja, zie een filiaalmanager daar maar eens van te overtuigen.
True, maar zijn die paar flessen cola je energie en tijd wel waard? Dat is natuurlijk ook de reden waarom men zo moeilijk doet, in de hoop dat de klant het opgeeft en het er maar bij laat zitten. Maar die klant zal waarschijnlijk niet terugkomen om écht boodschappen te doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:40 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Als je een beetje standvastig bent dan lukt dat wel. Zo lang je maar de controle behoudt over het gesprek.
Naja... Voor 6 flessen Cola doe ik het niet meer, want ik vind 49 stuks voldoende. Als bijvoorbeeld wasmiddel of tandpasta in de bonus is dan misschien wel, want ik vind dat toch best dure artikelen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:42 schreef CySt het volgende:
[..]
True, maar zijn die paar flessen cola je energie en tijd wel waard? Dat is natuurlijk ook de reden waarom men zo moeilijk doet, in de hoop dat de klant het opgeeft en het er maar bij laat zitten. Maar die klant zal waarschijnlijk niet terugkomen om écht boodschappen te doen.
Ze hebben geen keuze, ze kunnen niet zomaar zeggen ''ja donder maar op, ik doe niet mee''.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:39 schreef CySt het volgende:
[..]
Dat is toch niet het probleem van de klanten? Je promoot de AH met een actie, vervolgens ga je moeilijk doen als mensen er gebruik van gaan maken. Ga dat dan niet op je klanten afreageren, maar zoek een oplossing met het HK. Of trek je helemaal terug en geef gewoon duidelijk aan bij je klanten dat je niet meedoet met de actie. Maar wel meedoen (want reclame), maar dan moeilijk gaan doen is natuurlijk wel triest.
Naja de voorwaarden gelden voor de winkeliers en de consumenten natuurlijk. Alleen: ik ga niet 15 minuten staan debatteren om nog wat cola mee te krijgen. Ik heb nu voor de komende 4 maanden wel genoeg, dus dikke doei.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:43 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
@omni
Nou geef ik je geen gelijk in. Wij hebben hier een leuke manager die elke keer een mooie smoes bedenk. Ik heb me verlanglijstje met argumenten klaar staan. Enige wat die man zegt is: "geen sprake van." 2 dagen terug kwam hij zelfs al naar ons toe toen we binnen kwamen van ja komt niks van in dat jullie gratis cola krijgen. We hadden nog geen cola aangeraakt. Ik heb een klacht ingediend tegen deze man
Aanbieding volgende week:quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:43 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Naja... Voor 6 flessen Cola doe ik het niet meer, want ik vind 49 stuks voldoende. Als bijvoorbeeld wasmiddel of tandpasta in de bonus is dan misschien wel, want ik vind dat toch best dure artikelen.
En in de post hierboven geef je me nog gelijkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:46 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
misschien moet je gewoon gaan werken voor je geld en kan je het gewoon betalen. Ik zou me doodschamen om me geld terug te vragen.
Dank jequote:Succes met zoeken!
Als je niks zinnigs te zeggen hebt op deze actie kan je beter een ander topic opzoeken om vol te gallen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:46 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
misschien moet je gewoon gaan werken voor je geld en kan je het gewoon betalen. Ik zou me doodschamen om me geld terug te vragen.
iemand die hier van deze spullen kan vertellen wat een langere houdbaarheid datum dan 3 maanden heeft?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:20 schreef Lolque het volgende:
Ik zal het paupervolk hier even een cadeautje doen.
De aanbiedingen van volgende week met Actieprijs garantie.
-Unox soep in zak.
-Alpro.
-Danone.
-Knorr mixen.
-Dubbelfris minder zoet
-Stegeman droge worst
-Fanta of sprite.
-Martini
-Frontera wijn.
-Heineken pils(krat)
-Liga evergreen of fruitkick.
-Combineer 3 producten oor 5 euro, bijv Andrelon shampoo met rexona deo en Dove blah blah blah.
-Persil wasmiddel.
-Silan wasverzachter
-Vanish oxi action.
ik vond het best zinnig, het is nou eenmaal een forum waar je je mening mag uiten en dat doe ik dan ookquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:50 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te zeggen hebt op deze actie kan je beter een ander topic opzoeken om vol te gallen.
Ok DOAG!
reageer er gewoon niet opquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:50 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te zeggen hebt op deze actie kan je beter een ander topic opzoeken om vol te gallen.
Ok DOAG!
Vooral doen. Oproep aan vaste posters: Laat je nou niet opnaaienquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik vond het best zinnig, het is nou eenmaal een forum waar je je mening mag uiten en dat doe ik dan ook
Zoektocht gestart. Altijd handig wasmiddel!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:50 schreef Lolque het volgende:
[..]
Aanbieding volgende week:
Persil wasmiddel.
Diverse varianten.
Bijv: color gel(40 wasbeurten)
Flacon 3 liter.
40% korting 11,68 6,99
Laagste actieprijs garantie
Succes met zoeken!
Alles, behalve de Danone producten en sommige producten van Alpro.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:51 schreef Ferdii het volgende:
[..]
iemand die hier van deze spullen kan vertellen wat een langere houdbaarheid datum dan 3 maanden heeft?
Doorgaan is ban.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:52 schreef Klonk het volgende:
swoosh, ga ff lekker buiten spelen, met de rest van je trolvriendjes
Dit is dan bijv wel weer om te huilen.quote:
Ze wisten er wel degelijk vanaf, ze hebben de prijs bewust niet aangepast. Maar bij de kassa wel een prijscheck hebben hangen, dat als een klant vermoedelijk gratis cola komt halen, de prijs opeens 3,99 wordt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:58 schreef Lolque het volgende:
[..]
Dit is dan bijv wel weer om te huilen.![]()
Maar wel een beetje hun eigen schuld dat ze de prijs nog niet hebben aangepast(terwijl dit maandag 8:00 al rondgestuurd was)
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:59 schreef CySt het volgende:
[..]
Ze wisten er wel degelijk vanaf, ze hebben de prijs bewust niet aangepast. Maar bij de kassa wel een prijscheck hebben hangen, dat als een klant vermoedelijk gratis cola komt halen, de prijs opeens 3,99 wordt..
Dat zal dan wel, maar om 40 cent je prijs niet willen aanpassen, maar wel "De laagste prijs-garantie!" roepen. AH: Fail.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:00 schreef Lolque het volgende:
[..]
![]()
Dit is een Franchise AH geweest, aangezien ze bij de aangesloten AH's het al in de computer hebben staan(of dat wel hadden moeten doen)
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:06 schreef MaddoxX het volgende:
Net terug van een dagje hamsteren met wat vrienden.
Buit: ongeveer 80+ pizza's en zure hoofden van managers.
Een foto volgt morgen
En dat is inderdaad het idee erachter.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:06 schreef Byte_Me het volgende:
ik snap trouwens niet dat een winkel zelf niet meteen zn prijzen aanpast als er iemand aankomt voor de LAPG. ik kom met een folder van winkel B, die een lagere prijs heeft, krijg mn geld terug, en de prijs wordt aangepast. na mij kan niemand het meer doen tenzij ze een nog lagere prijs vinden. maar ja, het is natuurlijk een kwestie van winstmaximalisatie, als ze meer geld verliezen aan de lagere prijs dan aan de gratis artikelen zullen ze het liever gratis weggeven aan die paar man.
Dit heeft toch niets te maken met wel of niet werken voor je geld???quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:46 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Gebruik? niks.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:09 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Dit heeft toch niets te maken met wel of niet werken voor je geld???
AH verzint zelf deze actie. Nou wat is er dan tegen om er gebruik van te maken?
Daar heb je wel een punt. Zeker bij beperkt houdbare levensmiddelen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:10 schreef Lolque het volgende:
[..]
Gebruik? niks.
Misbruik ervan maken dmv 80 pizza's te halen, vind ik kansloos.
Weet je toevallig ook nog de prijzen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:20 schreef Lolque het volgende:
Ik zal het paupervolk hier even een cadeautje doen.
De aanbiedingen van volgende week met Actieprijs garantie.
-Unox soep in zak.
-Alpro.
-Danone.
-Knorr mixen.
-Dubbelfris minder zoet
-Stegeman droge worst
-Fanta of sprite.
-Martini
-Frontera wijn.
-Heineken pils(krat)
-Liga evergreen of fruitkick.
-Combineer 3 producten oor 5 euro, bijv Andrelon shampoo met rexona deo en Dove blah blah blah.
-Persil wasmiddel.
-Silan wasverzachter
-Vanish oxi action.
ndaag!
PS.
Dit doe ik alleen omdat sommige mensen blijkbaar moeite hebben met rondkomen(bijv Qwea), en met dat soort volk heb ik wel medelijden.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat het HK achter dat soort taferelen staat. De actie is in principe prima, wat je zegt, als iemand een product ergens goedkoper vindt krijgt die persoon het geld terug en een appeltaartje voor de moeite van het melden. Vervolgens past AH de prijs aan en zijn ze weer de goedkoopste, hoewel technisch gezien ook niet correct, want ze de passen de prijs aan dat de prijs hetzelfde is, dus ze zijn net zo goedkoop als een ander.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:08 schreef Lolque het volgende:
[..]
En dat is inderdaad het idee erachter.
Als er een lagere prijs word gezien word er via winkelweb naar alle AH's een bericht verstuurd over deze prijs.
Ze krijgen dan zelf de optie om de prijs te verlagen of het gewoon lekker zo te laten.
En dan pakken sommige het inderdaad smerig aan door alleen soms de lagere prijs erop te pleuren dmv de dubbele prijs toets.
Ga je ze zelf allemaal houden, of eventueel aanbieden aan anderen (voedselbank etc)?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:13 schreef MaddoxX het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Idd 80 is kansloos lolque.. ik heb ze even geteld het zijn er 78
We hebben alvast een vriezer gekocht die dag
Waarvan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:14 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook nog de prijzen?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:13 schreef MaddoxX het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Idd 80 is kansloos lolque.. ik heb ze even geteld het zijn er 78
We hebben alvast een vriezer gekocht die dag
Nee man wij zijn ook arme studenten, we zijn geen filantropische instelling zoals de AHquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:15 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ga je ze zelf allemaal houden, of eventueel aanbieden aan anderen (voedselbank etc)?
Dát zou dan wel weer een goede actie zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:15 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ga je ze zelf allemaal houden, of eventueel aanbieden aan anderen (voedselbank etc)?
Van de Unox soep in zakquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:15 schreef Lolque het volgende:
[..]
Waarvan?
Ik heb geen zin om alles neer te kalken.
Ik weet donderdag altijd de nieuwe acties van de volgende week al.
Ik merk enigszins misplaatste trots voor je werkgever.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:16 schreef Lolque het volgende:
[..]
Dát zou dan wel weer een goede actie zijn.![]()
(Zal uiteindelijk toch wel bij hetzelfde volk terechtkomen, sorry dit moest eruit)
Unox soep in zakquote:
Ik ben trots op 'onze eigen' AH, maar hoe sommige het aanpakken vind ik indd smerig.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:18 schreef CySt het volgende:
[..]
Ik merk enigszins misplaatste trots voor je werkgever.
Sinds wanneer ben jij arm? Je had toch miljoenen in credit card gegevens?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:16 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Nee man wij zijn ook arme studenten, we zijn geen filantropische instelling zoals de AH
en je ging om 2 uur weg....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:06 schreef MaddoxX het volgende:
Een foto volgt zo![]()
![]()
So true, maar op je vrije dag wat vermaak met je vrienden en gratis pizza's is ook tof toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:19 schreef kunstfiets het volgende:
[..]
en je ging om 2 uur weg....
Boodschappen bij de AH! #16 Zaterdag pizza-dag!
dat betekend dat jij 7 uur in de weer bent geweest om zeg 30 pizza's per persoon te scoren.
30 pizza's : 3=10 x de actieprijs van 4,91.
heb je 49 euro verdiend met 7 uur werk althans als je zonder auto was anders gaat brandstof er af.
als je gewoon was gaan werken had je meer verdiend en had je geld te besteden aan iets dat je echt wil hebben
Vertel :pquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:19 schreef CySt het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij arm? Je had toch miljoenen in credit card gegevens?
Jammer?, kan je ze volgende week toch goedkoper halen bij de AH?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:19 schreef SuzukiSwift het volgende:
Jammer... Bij de plus zijn ze de komende week in de aanbiedig: 3 zakken voor 4,50
Neeeeee ik ben nog vanalles gaan doen, niet de hele middag daarmee bezig geweest.. ik heb ook niet oneindig ruimte, ik heb vrienden blij gemaakt en we hebben nu nog steeds dikke lolquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:19 schreef kunstfiets het volgende:
[..]
en je ging om 2 uur weg....
Boodschappen bij de AH! #16 Zaterdag pizza-dag!
dat betekend dat jij 7 uur in de weer bent geweest om zeg 30 pizza's per persoon te scoren.
30 pizza's : 3=10 x de actieprijs van 4,91.
heb je 49 euro verdiend met 7 uur werk althans als je zonder auto was anders gaat brandstof er af.
als je gewoon was gaan werken had je meer verdiend en had je geld te besteden aan iets dat je echt wil hebben
*Verstopt zich*quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:25 schreef remlof het volgende:
Dit topic lijkt wel een magneet voor kloons van gebanden, ruimt lekker op zo
Gewoon de kloon-check laten lopen over alle posters in dit topic, scheelt weer veel tijd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:25 schreef remlof het volgende:
Dit topic lijkt wel een magneet voor kloons van gebanden, ruimt lekker op zo
De Heineken is inderdaad ergens anders goedkoper. Zag vandaag een foldertje waarin die aanzienlijk goedkoper was. Maar je moet alsnog 50% betalen, dus het is goedkoop maar helaas niet gratis.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:26 schreef Lolque het volgende:
[..]
*Verstopt zich*
![]()
Ik denk dat er wel een kansje bestaat dat volgende week een andere supermarkt de Heineken goedkoper verkoopt.
Een kratje kost 8,29(exl statiegeld uiteraard)
Mijn god.Ben je nu trots op jezelf?WTF moet je met 80 pizza's?!Dat je een paar gratis pizza's haalt kan ik nog begrijpen maar fucking 80?!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:06 schreef MaddoxX het volgende:
Een foto volgt zo![]()
![]()
Kan je ook 48 pizza's in je vriezer kwijtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:16 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb bij totaal 5 AH's 48 pizza's weggegraaid.
Foto's komen morgen wel.
Heineken heb ik goedkoper gevondenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:26 schreef Lolque het volgende:
[..]
*Verstopt zich*
![]()
Ik denk dat er wel een kansje bestaat dat volgende week een andere supermarkt de Heineken goedkoper verkoopt.
Een kratje kost 8,29(exl statiegeld uiteraard)
ach, dan krijg je een kratje heineken voor 4 nogwat. ga ik geen moeite voor doen.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:20 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Heineken heb ik goedkoper gevonden![]()
![]()
Bedankt XXX (XXX is de winkel)
Zoek en vind
Sowieso weinig producten waar ik deze week moeite voor zou doen.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:32 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ach, dan krijg je een kratje heineken voor 4 nogwat. ga ik geen moeite voor doen.
Zo te zien niet, via de webwinkel is het eenvoudig te achterhalen:quote:Op zondag 21 juni 2009 00:39 schreef Stephan1237 het volgende:
Welke varianten van Danone zijn geldig, actimel ook?
Kom op gewoon doen!!quote:Op zondag 21 juni 2009 08:15 schreef snabbi het volgende:
De producten die ik goedkoper heb kunnen vinden:
Heineken krat
Silan wasverzachter
Danoone luchtige kwark
Andrelon
Winkels en prijsverschillen wil ik best geven, maar weet ff niet of het handig is ivm meelezende ahers
quote:Op zondag 21 juni 2009 08:15 schreef snabbi het volgende:
Heineken krat
Silan wasverzachter
Danoone luchtige kwark
Andrelon
Winkels en prijsverschillen wil ik best geven, maar weet ff niet of het handig is ivm meelezende ahers
Jaaa dat magquote:Op zondag 21 juni 2009 10:24 schreef Chantalmv2 het volgende:
Bij AH Persil 6,99 en bij Hoogvliet nog tot en met 23e Persil 3 voor 10 euro! Mag die ook meedoen dan? Omdat het elkaar wel overlapt!!!
Persil wasmiddel voor 6.99 dus 3 voor 20.97 (Hoogvliet, 3 voor 10 euro)quote:Op zondag 21 juni 2009 10:46 schreef snabbi het volgende:
Heinekenbier voor 8.29 (bas/dirk, 6.99 (actie voor alleen maandag))
Silan wasverzachter 2 voor 3,99 (spar, 1.99 per stuk, maakt 3.98 voor 2)
danoone luchtige kwark 2 halen 1 betalen 1.20 (nettorama, 2 voor 79 cent)
Andrelon 3 voor 5 euro (kruidvat, 4 voor 5 euro)
Net alsof ze op het HK niet zelf op zoek zijn vandaagquote:Op zondag 21 juni 2009 08:15 schreef snabbi het volgende:
Heineken krat
Silan wasverzachter
Danoone luchtige kwark
Andrelon
Nee dat mag gewoonquote:Op zondag 21 juni 2009 10:49 schreef snabbi het volgende:
Het enige waar ze wel over kunnen zeuren is dat je het in dezelfde hoeveelheid moet afnemen. Aangezien het aantal af te nemen producten bij de AH lager ligt dan bij hoogvliet hebben ze daar een punt in. Of ze het allemaal zullen aankaarten is natuurlijk wat anders
bronquote:Laagste Actieprijs Garantie
Wilt u nog meer voordeel? Let dan op de rode portemonnee met de laagste actieprijs garantie. Deze geldt op alle A-merk aanbiedingen in de AH Bonusfolder. Is een van deze aanbiedingen in de overlappende actieperiode ergens anders goedkoper, dan krijgt u het verschil van ons terug
tsja, beetje onduidelijk, mijn bron is een andere pagina van ah.nlquote:Op zondag 21 juni 2009 11:18 schreef rac het volgende:
als ik bij ah.nl kijk krijg ik nog steeds de lapg voorwaarden ...
De niet huismerk-kip is in andere folders niet goedkoper hoor, wel een aantal die dezelfde prijs hebben overigens. (tenminste zover ik ze had bekeken)quote:Op zondag 21 juni 2009 10:30 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een paupers, alsof iemand ergens AH huismerk goedkoper kan vinden dan bij de AH. Oftewel, AH huismerk is nergens anders dan bij de AH te koop.
en dan daar bij die balie staan dat je de ene cent van de Silan wil terughebben!quote:
Gewoon op de maandag kopen, het gaat om een overlappende periode niet om "hetzelfde tijdstip"quote:Op zondag 21 juni 2009 11:28 schreef tjeerds het volgende:
Jammer dat de folder van het kruitvat pas Dinsdag in gaat. Ik denk dat mijn vriendin die Andrelon wel wil hebben. Ik ga bij mijn zusje op zoek naar een folder van de Nettorama
Als zij op dinsdag de prijs willen aanpassen, heb je geen poot om op te staanquote:Op zondag 21 juni 2009 11:44 schreef snabbi het volgende:
[..]
Gewoon op de maandag kopen, het gaat om een overlappende periode niet om "hetzelfde tijdstip"
De AH weet het ondertussen ook al, het promotie team werkt nu ook op zaterdag en zondag.quote:Op zondag 21 juni 2009 08:15 schreef snabbi het volgende:
Heineken krat
Silan wasverzachter
Danoone luchtige kwark
Andrelon
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:44 schreef snabbi het volgende:
[..]
Gewoon op de maandag kopen, het gaat om een overlappende periode niet om "hetzelfde tijdstip"
nee, je kunt altijd tot en met maandag het geld terug krijgen. dus of je het nou afgelopen dinsdag hebt gekocht of vandaag, morgen is de laatste dag om je geld terug te vragen.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:57 schreef tjeerds het volgende:
Dus als ik het vandaag haal, kan ik dinsdag mijn geld terug krijgen? AH is hier vanmiddag ook open![]()
[..]
Ik weet niet of die wel zeker gaat werken, je krijgt bij de AH gewoon 40% korting, maar dat moet je zelf even afwegen.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:49 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Persil wasmiddel voor 6.99 dus 3 voor 20.97 (Hoogvliet, 3 voor 10 euro)
Dat is nou eens een handige tip.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:06 schreef Lolque het volgende:
Even een tip voor de graaiers(ook al mag ik sommige profiteurs echt niet)
vóór 11 uur 's ochtends op maandag kunnen wij de prijs in het systeem NIET aanpassen.
Maar als de Teamleider Verkoopafhandeling het smerig wil spelen print hij/zij voor die +-5 cassieres die tussen 8-11 achter de kassa zitten wel een A4'tje uit met producten waarop ze dubbele prijs moeten geven.
Hoe zit dat dubbeleprijs? Ik heb gehoord dat die smerige honden het je alleen geven als je duidelijk voor de LAPG komt.. En dat de argeloze klant wel de AH prijs betaald.... Klopt dat?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:06 schreef Lolque het volgende:
Even een tip voor de graaiers(ook al mag ik sommige profiteurs echt niet)
vóór 11 uur 's ochtends op maandag kunnen wij de prijs in het systeem NIET aanpassen.
Maar als de Teamleider Verkoopafhandeling het smerig wil spelen print hij/zij voor die +-5 cassieres die tussen 8-11 achter de kassa zitten wel een A4'tje uit met producten waarop ze dubbele prijs moeten geven.
maar hoe weet de kassiere dat? 6 artikelen en alleen LAPG artikelen? ik bedoel, voor je geld terug moet je naar de klantenservice.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:15 schreef blup het volgende:
[..]
Hoe zit dat dubbeleprijs? Ik heb gehoord dat die smerige honden het je alleen geven als je duidelijk voor de LAPG komt.. En dat de argeloze klant wel de AH prijs betaald.... Klopt dat?
Hoe ging dat bij de Brandbier toen?quote:Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet-en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
Ik stond met 12x 4packs.. Duidelijk mag 't wezen dat ik dat niet voor de lol kom halen..... AH mederwerkers hier? Hoe word dit geïnstrueerd?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:18 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
maar hoe weet de kassiere dat? 6 artikelen en alleen LAPG artikelen? ik bedoel, voor je geld terug moet je naar de klantenservice.
Dat doen sommige AH's inderdaad.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:15 schreef blup het volgende:
[..]
Hoe zit dat dubbeleprijs? Ik heb gehoord dat die smerige honden het je alleen geven als je duidelijk voor de LAPG komt.. En dat de argeloze klant wel de AH prijs betaald.... Klopt dat?
Daardoor is dat naar boven gekomen, de AH had bijna een boete gehad waar je U tegen zegt.quote:
Mja, toen ik en een vriend gingen kwam zo'n vrouw ook al aanlopen van; de kassiere heeft het foute bedrag aangeslagen, het had 0,96 per fles cola moeten zijn. (Wij hadden het gekocht voor1.12 per fles)quote:Op zondag 21 juni 2009 12:19 schreef Lolque het volgende:
[..]
Dat doen sommige AH's inderdaad.
Smerig, maar het werkt wel goed tegen de graaiers.
Toen waren ze even vergeten dat ze een convenant hebben getekend dat ze nooit meer dan 50% onder de prijs zitten met alcohol. Daar werden ze later op gewezen en hebben toen de spelregels aangepast.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:19 schreef blup het volgende:
btw
[..]
Hoe ging dat bij de Brandbier toen?
[..]
Ik stond met 12x 4packs.. Duidelijk mag 't wezen dat ik dat niet voor de lol kom halen..... AH mederwerkers hier? Hoe word dit geïnstrueerd?
Verkeerd aanslaan kan niet eens.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Mja, toen ik en een vriend gingen kwam zo'n vrouw ook al aanlopen van; de kassiere heeft het foute bedrag aangeslagen, het had 0,96 per fles cola moeten zijn. (Wij hadden het gekocht voor1.12 per fles)
Mja toen zeiden wij; We zijn met onze 0,89 per fles bij de C1000 toch goedkoper hoorr
Zij: Oh, *werd een beetje rood.
Puur Sjoemelen.. c.q. pure fraude?? Dit kan toch niet zomaar? Ik hou me aan alle spelregels...quote:Op zondag 21 juni 2009 12:19 schreef Lolque het volgende:
[..]
Dat doen sommige AH's inderdaad.
Smerig, maar het werkt wel goed tegen de graaiers.
Ik zie het probleem niet als een supermarkt de prijs van een aktie artikel verlaagd.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:54 schreef SemperFii het volgende:
Ik bedacht me net iets interessants, waar de AH in mijn ogen helemaal niks tegen kan doen. Ik heb alleen even geen zin om mn wettenbundel te pakken dus ik zou zeggen mensen die een beetje juridisch zijn aangelegd, zeg wat je ervan vindt:
Ergens in boek 7 BW staat als je iets aanbied en daar een nadrukkelijke termijn bij vermeldt (Dit doet de appie dus) dan is je aanbod onherroeplijk voor die periode! Dit heeft dus als gevolg op de AH actie dat ze hun prijzen helemaal niet aan mogen passen midden in de week.![]()
Of zit ik nu maar wat te bazelen?..
Ik denk dat het niet omhoog mag, wél omlaag lijkt me.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:54 schreef SemperFii het volgende:
Ik bedacht me net iets interessants, waar de AH in mijn ogen helemaal niks tegen kan doen. Ik heb alleen even geen zin om mn wettenbundel te pakken dus ik zou zeggen mensen die een beetje juridisch zijn aangelegd, zeg wat je ervan vindt:
Ergens in boek 7 BW staat als je iets aanbied en daar een nadrukkelijke termijn bij vermeldt (Dit doet de appie dus) dan is je aanbod onherroeplijk voor die periode! Dit heeft dus als gevolg op de AH actie dat ze hun prijzen helemaal niet aan mogen passen midden in de week.![]()
Of zit ik nu maar wat te bazelen?..
Het gaat hier om dwingend recht, daar mag gewoon niet van worden afgeweken.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet omhoog mag, wél omlaag lijkt me.
Denk 't ook, aanklagen voor andersom zou bij de rechter gezien worden als rechtsmisbruik.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet omhoog mag, wél omlaag lijkt me.
Etos is van Ahold, dat gaat zeker niet lukken.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:24 schreef Scooter1 het volgende:
Voor ieder die z'n weet-ik-veel aantal flessen cola heeft staan misschien goed om een paar Aquafresh tandenborstels en wat mondwater in huis te halen ivm gebits verzorging.
AH: 3 Aquafresh producten voor 5 euro
Etos: 3 halen 2 betalen Aquafresh Tandenborstels en Mondwater 4.93
Helaas geen tandpasta dus.
Je kan tot uiterlijk morgen nog je geld terug eisen.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:54 schreef samara het volgende:
ik kijk net op mijn bon en zie dat ik gisteren wel gewoon 4,39 heb betaald voor de cola 4 pack!
Goeie actie van AHmaar niet heus. Ik heb respect voor de mensen die lekker gebruik maken van de actie, daar is tie immers voor bedoeld.
Mensen die hier lopen zeuren, get a life!!!!!
Andrelon van de Kruidvat is een 4 pack, dus waarschijnlijk andere verpakking (bij AH zijn het losse flessen).quote:Op zondag 21 juni 2009 10:46 schreef snabbi het volgende:
Heinekenbier voor 8.29 (bas/dirk, 6.99 (actie voor alleen maandag))
Silan wasverzachter 2 voor 3,99 (spar, 1.99 per stuk, maakt 3.98 voor 2)
danoone luchtige kwark 2 halen 1 betalen 1.20 (nettorama, 2 voor 79 cent)
Andrelon 3 voor 5 euro (kruidvat, 4 voor 5 euro)
Nja die zit niet echt in de buurtquote:Op zondag 21 juni 2009 14:52 schreef snabbi het volgende:
Zoek je plaats zou ik zeggen: http://www.lekkerdoen.nl/dirk-bas-digros/winkels
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:40 schreef MaddoxX het volgende:
Hier nog een fototje van gistere
[ afbeelding ]
Dat flesje cola van het AH huismerk..quote:Op zondag 21 juni 2009 14:40 schreef MaddoxX het volgende:
Hier nog een fototje van gistere
[ afbeelding ]
die 2 zakken groentequote:Op zondag 21 juni 2009 15:02 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Dat flesje cola van het AH huismerk..
kruidvat vanaf dinsdag voor een aantal tandenborstels 1+1 gratis. Maar om nou voor een paar gratis tandenborstels naar de AH te gaanquote:Op zondag 21 juni 2009 13:24 schreef Scooter1 het volgende:
Voor ieder die z'n weet-ik-veel aantal flessen cola heeft staan misschien goed om een paar Aquafresh tandenborstels en wat mondwater in huis te halen ivm gebits verzorging.
AH: 3 Aquafresh producten voor 5 euro
Etos: 3 halen 2 betalen Aquafresh Tandenborstels en Mondwater 4.93
Helaas geen tandpasta dus.
+ die van geld terug, of alleen verschilquote:Op zondag 21 juni 2009 16:04 schreef Corkscrew het volgende:
Iemand al naar het HK een mailtje gestuurd (en beantwoord gekregen) over die verwarrende 'supermarkt in de buurt'-passage in de voorwaarden?
Zie hier (Veelgestelde vragen) en (vanaf) hierquote:Op zondag 21 juni 2009 16:10 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
+ die van geld terug, of alleen verschil?
Nog effe de FAQ gecheckt, en ook daar zeggen ze:quote:Op zondag 21 juni 2009 16:14 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Zie hier (Veelgestelde vragen) en (vanaf) hier
Dit gaat natuurlijk een hoop discussie opleveren, maar nogmaals: ze noemen twee criteria (toegankelijkheid, zelfde soort winkel). Ergo: elke supermarkt in Nederland is toegestaan. Ik snap niet dat zo'n groot concern zo flegmatiek formuleert. Of ze doen het bewust om mensen af te schrikken en managers munitie te bieden ("moet in de buurt zijn hoor", waar je dan daarna weer overheen lult) of ze zijn gewoon nalatig. Ik denk eigenlijk het eerste.quote:Wat wordt bedoeld met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn?
Dat zijn er 3, maar een krat bier is er dan weer 1quote:Op zondag 21 juni 2009 16:22 schreef Marjojotje het volgende:
met die aquafreshactie, moet je 3 artikelen nemen voor de aanbieding van AH. zijn dit dan 3 producten of telt dit als 1
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:44 schreef Reggie31 het volgende:
ahh bastard,
Jij zit dus in Leiden alles voor mij weg te werken. ik vroeg me al af waarom ze steeds zeggen dat er net iemand een half uur voor me aan de slag was in de AH en dat de prijzen nu zijn veranderd.![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:45 schreef UncleSam het volgende:
[..]![]()
AH XL + Hooigracht ben ik al een paar keer geweest (Voor Cola 4packs, losse flessen cola, appelmoes en pizza.)
Die folder gaat pas morgen in. En vanaf morgen is de actie bij de AH afgelopen, dus dat overlapt nietquote:Op zondag 21 juni 2009 16:46 schreef Jimbo het volgende:
c-1000 heeft big americans in de aanbieding !2 voor de prijs vna 1
max 6 per klant
![]()
![]()
Ik was weer te laat voor de Edetquote:Op zondag 21 juni 2009 16:48 schreef Reggie31 het volgende:
Damn, Ik heb alleen van alles Edet kunnen inslaan. Veranderen ze het dan niet op de hooigracht? bij mij hadden ze het 15min later allemaal al vervangen. Ik ben trouwens helemaal niet meer bij welke folders er op dit moment nog kunnen worden gebruikt voor welke producten.![]()
[..]
hey, da's de ah in leidenquote:Op zondag 21 juni 2009 16:40 schreef UncleSam het volgende:
Mijn avontuur van gistermiddag, we waren met z'n tweeën met de Vaartjes C1000 folder.
Bij het eerste filiaal namen we er slechts zes mee omdat ik wist dat het een franchiser was. Kassamedewerker moest de manager er bij roepen, hij nam één van m'n originele folders mee in zijn kantoor. Toen ik hierom terug vroeg, kon ik hoog of laag springen. Manager: "Ach ga toch weg man" "Contact het HK maar."
Maarrr ik had nog twee originele folders. Bij de het tweede filiaal hebben we er er elk 6 meegenomen, men deed niet moeilijk en stonden snel weer buiten.
Bij het derde filiaal kregen we zelfs complimenten dat we iets goedkoper hadden gevonden, en vertelden ze dat ze het zelf ook een slechte actie van AH vond.
Bij het vierde filiaal wou ze mijn folder innemen, toen ik zei dat ik daar niet mee akkoord ging en er nergens staat dat de folder ingenomen wordt, stelde ze voor dat een kopie voor eigen administratie ook goed was. Daar ging ik natuurlijk mee akkoord.
Bij het vijfde filiaal had de cassiere nooit van de actie gehoord en wist dus niet was de procedure was. Na een belletje naar de manager kregen we het geld terug. Ze vroeg of ze de folder mag houden, en omdat we nu voldoende pizza's hadden vond ik het wel welletjes en mocht ze m houden.
Resultaat van slechts één filiaal
[ afbeelding ]
Toen we naar buiten liepen kwamen we de straatkrantverkoper tegen, omdat ik nog een folder had legde ik het verhaal aan hem uit. Hij kon zijn oren niet geloven. En de producten, en het geld terug, en een appeltaart. Hij ging het ook proberen! En inderdaad na 5 minuten komt ie helemaal blij naar buiten. "Allemaal voor mij!?" Ja ja allemaal voor jou. Ik zeg kom ff op de foto. Vraag ie of ik m kan ontwikkelen om naar z'n moeder te sturen
Man pizza's uitzoeken
[ afbeelding ]
Man blij
[ afbeelding ]
Het totale resultaat, 5 AH's, 48 pizza's. Na 24 pizzadozen zat de vriezer al vol daarom maar alles losgescheurd.
[ afbeelding ]
Twee zijn er al op
[ afbeelding ]
quote:
3 maanden geldigquote:Op zondag 21 juni 2009 16:58 schreef sander89 het volgende:
Die bonnen van de gratis appeltaart verlopen toch niet?
Of gelden die morgen niet meer?
Verschil is echt huge dat ik denk ...quote:Op zondag 21 juni 2009 16:59 schreef Chantalmv2 het volgende:
DJMarcel....toch staat er op alle Persil producten 3 voor 10 euro bij Hoogvliet!!! Wat denk jij? Dat het dus niet kan?
Ik heb effe gebeld met Hoogvliet, een of andere vestiging in Den Haag ofzo, en ze hebben Persil Color in de aanbieding maar dat zijn verpakkingen van 750 ml. Andere verpakking dus, dus geen LAPG.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:04 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Verschil is echt huge dat ik denk ...![]()
3 voor 10 bij Hoogvliet
1 voor 6.99 bij AH
Kon niet missen. Valt wel te proberen morgen.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:09 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik heb effe gebeld met Hoogvliet, een of andere vestiging in Den Haag ofzo, en ze hebben Persil Color in de aanbieding maar dat zijn verpakkingen van 750 ml. Andere verpakking dus, dus geen LAPG.
Naja, ga ik niet doen hoor. In de nieuwe voorwaarde staat ook dat producten identiek moeten zijn, en ik denk dat ze daar achter de schermen wel flink op gewezen zullen hebben. Heb geen zin om daar voor lul te staan.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:10 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Kon niet missen. Valt wel te proberen morgen.
De AH geeft gewoon 40% korting op die Persil rommel.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:04 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Verschil is echt huge dat ik denk ...![]()
3 voor 10 bij Hoogvliet
1 voor 6.99 bij AH
Die fles bij AH zit echt iets voller dan bij hoogvliet.. dat zal het prijsverschil zijnquote:Op zondag 21 juni 2009 16:52 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Kijk en vergelijk:
[ afbeelding ]
links AH
rechts Hoogvliet
Boodschappen bij de AH! #17 - Waar een goeie actie een loze kreet werdquote:Op zondag 21 juni 2009 16:53 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Kan iemand nou precies lijstje maken met wat er waar goedkoper is en hoeveelheden etc. zou mooi zijn. Ik weet in ieder geval heineken voor helft van de prijs!
Als ik op de webwinkel kijk is het echt alleen de color hoor van 3 liter. De color gel van 1,500 is 6.39 terwijl de 3.000 6,99 kostquote:Op zondag 21 juni 2009 17:12 schreef Lolque het volgende:
De AH geeft gewoon 40% korting op die Persil rommel.
De fles van 6,99 is Persil color gel Geconcentreerd.
Kan goed kloppen, ik heb hier alleen de folder maar liggen en daarbij staatquote:Op zondag 21 juni 2009 17:16 schreef snabbi het volgende:
[..]
Als ik op de webwinkel kijk is het echt alleen de color hoor van 3 liter. De color gel van 1,500 is 6.39 terwijl de 3.000 6,99 kost
Ow... Je krijgt bij de Vomar wel 25 Kik Punten ofzo, wat gelijk staat aan 25 cent extra korting. Betekent dus dat als je bij Vomar boodschappen doet, je die Kik korting krijgt en met je bon, de folder van Vomar en een grote bek naar de AH gaat, de LAPG geldt!quote:Op zondag 21 juni 2009 17:19 schreef Omnifacer het volgende:
Puta! Ik dacht dat ik een steal had, namelijk 2 flessen Silan wasverzachter a 3.99 bij de Vomar, zijn ze bij de AH exact even duur
Is het ook. De LAPG geldt gewoon niet, dus ik steek er geen energie meer in.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:24 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ik denk dat die Persil totaal kansloos is. Verschil is zo groot, dat roept bij iedereen vragen op. Lijkt volgens mij te mooi om waar te zijn.
Beste zou inderdaad zijn de Vomar-kassabon neerleggen.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:29 schreef Omnifacer het volgende:
Kik punten zijn kookpuntjes, een soort spaarpuntjes, maar ze zijn wel gratis. Als ik de slecht Nederlands sprekende medewerker van Vomar Almere Filwijk moet geloven gaat dat kwartje extra er dus altijd af. Dat zou betekenen dat de LAPG dus binnen handbereik is!
Heeft iemand nog een suggestie over hoe we di thet beste kunnen aanpakken?
Hahah ik had gister ook twee keer dat eerst zeiden nee de vaartjes actie is anders. Daar is het namelijk per stuk hier per 3. Maar die discussies hebben niet lang geduudtquote:Op zondag 21 juni 2009 17:20 schreef Keffo het volgende:
Morgen dus ff met de folder van de Dirk bier op de kop tikken!
Gisteren btw met de vaartjes folder pizza wezen halen. Hele discussie met kassamiep 1. Vervolgens werd er een baasje bijgehaald. Deze dude had me al eerder aan de persil geholpen en begon als argument om het niet mee te geven dat ik dus al eerder was geweest :S Daarna was het argument dat de actie anders was, AH is 3=2 en de Vaartjes 1=0.99. Leek mij nogal domme argumenten maar er was geen beweging in te krijgen. Morgen ga ik terug om de discussie voort te zetten met de filiaal mgr....
Kijk eens naar de homepage van Lekkerdoen.nlquote:Op zondag 21 juni 2009 17:33 schreef Omnifacer het volgende:
Ik kan de Heineken niet vinden op de site van Dirk. Waar kan ik die vinden?
Inderdaad, ik zat ook net de Vomar folder te vergelijken, en zag m er ook instaan!quote:Op zondag 21 juni 2009 17:21 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ow... Je krijgt bij de Vomar wel 25 Kik Punten ofzo, wat gelijk staat aan 25 cent extra korting. Betekent dus dat als je bij Vomar boodschappen doet, je die Kik korting krijgt en met je bon, de folder van Vomar en een grote bek naar de AH gaat, de LAPG geldt!
Overigens: er zit hier in de buurt een Spar en ik hoorde dat die 2 flessen voor 3.98 hebben. Als dat zo is dan ga ik het op die manier aanpakken!quote:Op zondag 21 juni 2009 17:43 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zat ook net de Vomar folder te vergelijken, en zag m er ook instaan!
Zelfde prijs, maar wel 25 KIK punten, wat gelijk staat aan 0,25 euro. Het geld gaat er alleen niet direct vanaf bij de Vomar, maar komen op je KIK kaart te staan, en bij zoveel punten kun je dat geld eraf halen...
Denk dat het zeker niet bij elke AH gaat lukken om de Silan mee te krijgen, maar bij enkele AH's denk ik dat er wel kans in zit. Ga het morgen gewoon proberen, mocht het niet lukken krijgen ze het gewoon terug!
Staat ook grote advertentie in de Telegraaf, 5e paginaquote:Op zondag 21 juni 2009 17:33 schreef Omnifacer het volgende:
Ik kan de Heineken niet vinden op de site van Dirk. Waar kan ik die vinden?
Nice, die zit hier ook wel redelijk in de buurt, gaan we morgen ook daar maar eens langs!quote:Op zondag 21 juni 2009 17:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Overigens: er zit hier in de buurt een Spar en ik hoorde dat die 2 flessen voor 3.98 hebben. Als dat zo is dan ga ik het op die manier aanpakken!
Voor alcoholische dranken geldt een maximum van 50% van de originele LAPG. Dus je zou hem voor 4,15 moeten krijgen dan. Ook de moeite waard...quote:Op zondag 21 juni 2009 17:41 schreef Mirjam het volgende:
maar geven die gasten nou nog het hele bedrag terug, of alleen het verschil?
ik krijg m'n folders helaas pas op maandag, maar zou morgen wel een gratis kratje kunnen halen als ze op tijd komen
Eh, hoe is dat goedkoper dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 17:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Overigens: er zit hier in de buurt een Spar en ik hoorde dat die 2 flessen voor 3.98 hebben. Als dat zo is dan ga ik het op die manier aanpakken!
Bij AH is het 3,99. Dat scheelt dus een hele cent. Ze naaien je waar je bij staat. Of wij AHquote:Op zondag 21 juni 2009 17:54 schreef Corkscrew het volgende:
Eh, hoe is dat goedkoper dan?
Je hebt gelijk:quote:Op zondag 21 juni 2009 17:55 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
ik geloof van de orginele prijs; Dus zonder korting. aangezien ze maar 50% korting (van orginele prijs) mogen geven op alcoholische dranken volgens de Reclame code ding..
Moet de afprijzing hetzelfde zijn?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:05 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Of je krijgt het gezeik:
Omgerekend een halve cent duurder per fles, maar een halve cent bestaat niet.
En daarboven op misschien het gezeik dat ze geen duo-aanbieding hebben bij de Spar.
Mijn fout. Ik dacht het om cola gingquote:Op zondag 21 juni 2009 17:56 schreef snabbi het volgende:
[..]
Bij AH is het 3,99. Dat scheelt dus een hele cent. Ze naaien je waar je bij staat. Of wij AH
Gratis appeltaart bonquote:
Je krijgt dan toch gewoon de helft van de actieprijs terug, niet de hele prijs? Lijkt me nogal vreemd zo, dat de helft meer is dan de helftquote:Op zondag 21 juni 2009 17:59 schreef wallynl het volgende:
Wat gaan we nou uiteindelijk betalen voor een kratje Heineken?
Gegeven is dat een kratje in de bonus ¤ 8,29 kost, normaal is dat ¤ 10,99.
A.H. zegt het volgende:
Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet-en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
Dus zou je zeggen.....
Bij de kassa reken je ¤ 8,29 af, loopt door naar de info balie en de kassa-miep geeft ¤ 5,50 terug (de helft van ¤ 10,99).
Dit zodat een kratje uiteindelijk ¤ 2,79 kost, exclusief statiegeld. Klopt dit of zie ik het nou verkeerd?
Toch staat dat letterlijk in de actievoorwaarden..quote:Op zondag 21 juni 2009 18:34 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Je krijgt dan toch gewoon de helft van de actieprijs terug, niet de hele prijs? Lijkt me nogal vreemd zo, dat de helft meer is dan de helft
Niemand kijkt ook naar die datum.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:33 schreef Ramzibase het volgende:
[..]
Gratis appeltaart bon
Ik heb er een aantal waar geen datum/stempel op zit. Volgens de medewerker was dit niet verplicht. Kan iemand dit bevestigingen?
Ja, zou niet weten waarom nietquote:Op zondag 21 juni 2009 19:19 schreef sam93dor het volgende:
Telegraaf pagina 5 klopt inderdaad, is de krant ook goed? Neem aan van wel.
Hm? wat staat daar?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:19 schreef sam93dor het volgende:
Telegraaf pagina 5 klopt inderdaad, is de krant ook goed? Neem aan van wel.
Hahaha, wij hebben de Supreme vanmiddag ook gegetenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:19 schreef ron1970 het volgende:Weet iemand de op welke temperatuur de oven moet voorverwarmen voor de "big american supreme"
![]()
De dozen zijn weggegooid wegens ruimtegebrek
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:34 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Hahaha, wij hebben de Supreme vanmiddag ook gegeten. Voor alle pizza's geldt: Elektrisch: 210 graden, Hetelucht: 190 graden. 16-18 minuten, hetelucht: 14-15 minuten.
Eet Smakelijk!
Bij de Spar zijn ze 3,98...quote:Op zondag 21 juni 2009 17:19 schreef Omnifacer het volgende:
Puta! Ik dacht dat ik een steal had, namelijk 2 flessen Silan wasverzachter a 3.99 bij de Vomar, zijn ze bij de AH exact even duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |