Moet de afprijzing hetzelfde zijn?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:05 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Of je krijgt het gezeik:
Omgerekend een halve cent duurder per fles, maar een halve cent bestaat niet.
En daarboven op misschien het gezeik dat ze geen duo-aanbieding hebben bij de Spar.
Mijn fout. Ik dacht het om cola gingquote:Op zondag 21 juni 2009 17:56 schreef snabbi het volgende:
[..]
Bij AH is het 3,99. Dat scheelt dus een hele cent. Ze naaien je waar je bij staat. Of wij AH
Gratis appeltaart bonquote:
Je krijgt dan toch gewoon de helft van de actieprijs terug, niet de hele prijs? Lijkt me nogal vreemd zo, dat de helft meer is dan de helftquote:Op zondag 21 juni 2009 17:59 schreef wallynl het volgende:
Wat gaan we nou uiteindelijk betalen voor een kratje Heineken?
Gegeven is dat een kratje in de bonus ¤ 8,29 kost, normaal is dat ¤ 10,99.
A.H. zegt het volgende:
Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet-en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
Dus zou je zeggen.....
Bij de kassa reken je ¤ 8,29 af, loopt door naar de info balie en de kassa-miep geeft ¤ 5,50 terug (de helft van ¤ 10,99).
Dit zodat een kratje uiteindelijk ¤ 2,79 kost, exclusief statiegeld. Klopt dit of zie ik het nou verkeerd?
Toch staat dat letterlijk in de actievoorwaarden..quote:Op zondag 21 juni 2009 18:34 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Je krijgt dan toch gewoon de helft van de actieprijs terug, niet de hele prijs? Lijkt me nogal vreemd zo, dat de helft meer is dan de helft
Niemand kijkt ook naar die datum.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:33 schreef Ramzibase het volgende:
[..]
Gratis appeltaart bon
Ik heb er een aantal waar geen datum/stempel op zit. Volgens de medewerker was dit niet verplicht. Kan iemand dit bevestigingen?
Ja, zou niet weten waarom nietquote:Op zondag 21 juni 2009 19:19 schreef sam93dor het volgende:
Telegraaf pagina 5 klopt inderdaad, is de krant ook goed? Neem aan van wel.
Hm? wat staat daar?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:19 schreef sam93dor het volgende:
Telegraaf pagina 5 klopt inderdaad, is de krant ook goed? Neem aan van wel.
Hahaha, wij hebben de Supreme vanmiddag ook gegetenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:19 schreef ron1970 het volgende:Weet iemand de op welke temperatuur de oven moet voorverwarmen voor de "big american supreme"
![]()
De dozen zijn weggegooid wegens ruimtegebrek
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:34 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Hahaha, wij hebben de Supreme vanmiddag ook gegeten. Voor alle pizza's geldt: Elektrisch: 210 graden, Hetelucht: 190 graden. 16-18 minuten, hetelucht: 14-15 minuten.
Eet Smakelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |