quote:
3 maanden geldigquote:Op zondag 21 juni 2009 16:58 schreef sander89 het volgende:
Die bonnen van de gratis appeltaart verlopen toch niet?
Of gelden die morgen niet meer?
Verschil is echt huge dat ik denk ...quote:Op zondag 21 juni 2009 16:59 schreef Chantalmv2 het volgende:
DJMarcel....toch staat er op alle Persil producten 3 voor 10 euro bij Hoogvliet!!! Wat denk jij? Dat het dus niet kan?
Ik heb effe gebeld met Hoogvliet, een of andere vestiging in Den Haag ofzo, en ze hebben Persil Color in de aanbieding maar dat zijn verpakkingen van 750 ml. Andere verpakking dus, dus geen LAPG.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:04 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Verschil is echt huge dat ik denk ...![]()
3 voor 10 bij Hoogvliet
1 voor 6.99 bij AH
Kon niet missen. Valt wel te proberen morgen.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:09 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik heb effe gebeld met Hoogvliet, een of andere vestiging in Den Haag ofzo, en ze hebben Persil Color in de aanbieding maar dat zijn verpakkingen van 750 ml. Andere verpakking dus, dus geen LAPG.
Naja, ga ik niet doen hoor. In de nieuwe voorwaarde staat ook dat producten identiek moeten zijn, en ik denk dat ze daar achter de schermen wel flink op gewezen zullen hebben. Heb geen zin om daar voor lul te staan.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:10 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Kon niet missen. Valt wel te proberen morgen.
De AH geeft gewoon 40% korting op die Persil rommel.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:04 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Verschil is echt huge dat ik denk ...![]()
3 voor 10 bij Hoogvliet
1 voor 6.99 bij AH
Die fles bij AH zit echt iets voller dan bij hoogvliet.. dat zal het prijsverschil zijnquote:Op zondag 21 juni 2009 16:52 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Kijk en vergelijk:
[ afbeelding ]
links AH
rechts Hoogvliet
Boodschappen bij de AH! #17 - Waar een goeie actie een loze kreet werdquote:Op zondag 21 juni 2009 16:53 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Kan iemand nou precies lijstje maken met wat er waar goedkoper is en hoeveelheden etc. zou mooi zijn. Ik weet in ieder geval heineken voor helft van de prijs!
Als ik op de webwinkel kijk is het echt alleen de color hoor van 3 liter. De color gel van 1,500 is 6.39 terwijl de 3.000 6,99 kostquote:Op zondag 21 juni 2009 17:12 schreef Lolque het volgende:
De AH geeft gewoon 40% korting op die Persil rommel.
De fles van 6,99 is Persil color gel Geconcentreerd.
Kan goed kloppen, ik heb hier alleen de folder maar liggen en daarbij staatquote:Op zondag 21 juni 2009 17:16 schreef snabbi het volgende:
[..]
Als ik op de webwinkel kijk is het echt alleen de color hoor van 3 liter. De color gel van 1,500 is 6.39 terwijl de 3.000 6,99 kost
Ow... Je krijgt bij de Vomar wel 25 Kik Punten ofzo, wat gelijk staat aan 25 cent extra korting. Betekent dus dat als je bij Vomar boodschappen doet, je die Kik korting krijgt en met je bon, de folder van Vomar en een grote bek naar de AH gaat, de LAPG geldt!quote:Op zondag 21 juni 2009 17:19 schreef Omnifacer het volgende:
Puta! Ik dacht dat ik een steal had, namelijk 2 flessen Silan wasverzachter a 3.99 bij de Vomar, zijn ze bij de AH exact even duur
Is het ook. De LAPG geldt gewoon niet, dus ik steek er geen energie meer in.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:24 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ik denk dat die Persil totaal kansloos is. Verschil is zo groot, dat roept bij iedereen vragen op. Lijkt volgens mij te mooi om waar te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |