abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70289850
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:28 schreef UncleSam het volgende:
Dus de tip van anoniem17 werkte
Nu dus geen geheime tip meer he met die feauteau.
pi_70289983
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:40 schreef ZoneKill het volgende:

[..]

Nu dus geen geheime tip meer he met die feauteau.
Jawel, tandenborstel waren ook al te halen met die andere folder
pi_70289991
Er is nog geen prijs en folder bekend gemaakt duzzzz wel "geheim"
pi_70290811
graag een pm dan
I love RPG Warhammer
pi_70290947
Wat vinden jullie trouwens van de tandenborstels? Ik ben soft gewend, maar die hadden ze niet. Mijn moeder had al gezegd dat ik soft moest nemen omdat medium te hard was. Ik dacht dat het wel mee zou vallen, maar ik vind ze toch echt heel hard.

dinsdag 23 juni 2009 @ 15:19:04 #56
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_70291193
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:13 schreef sam93dor het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de tandenborstels? Ik ben soft gewend, maar die hadden ze niet. Mijn moeder had al gezegd dat ik soft moest nemen omdat medium te hard was. Ik dacht dat het wel mee zou vallen, maar ik vind ze toch echt heel hard.

Kun je ze nog ruilen??
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_70291285
Ben bang dat ze met de tandenborstels ook weer moeilijk gaan doen, hier begonnen ze over verschillende consumenteneenheden met de shampoo te zeuren en lukte het niet
pi_70291411
Maar de tandenborstels zijn geen 4 pack. Ruilen heeft geen zin, want ze hadden geen soft!
pi_70291442
Mijn verhaal dan maar:

Eerst AH Barendrecht het Dorp. In een tussenuur daar 6 tandenborstels gehaald. Was eerst naar de prijs gaan kijken en er stond 4,50, duurder dan de Etos. Snel naar de MCD gefietst (vlakbij) en krantje gehaald. Toen terug. Eerst liet ik het scannen, 3 voor 4,50. Daarna de andere 3 erbij gelegd. 9 euro voor alles. Naar de balie, zegt die vrouw echt al na 10 seconden: Ja klopt, zullen ze bij de kassa wel weer geen dubbele prijs hebben aangevinkt (ofzo). Stond na 2 en een halve minuut alweer buiten met me geld, 6 tandenborstels en een taartbon.

Toen terug naar school, wiskunde B gevolgd en daarna naar AH Carnisseveste. Hier vinden ze mij absoluut niet aardig, en ik heb van iemand die daar werkt vernomen dat zij mij daar al het " Vervelende studentje (:') Kben 17, wtf ) dat alles gratis komt halen" noemen. Ik naar binnen, tandenborstels gezocht, gepakt en naar de kassa. Alles ging goed, toen naar de balie.

Precies toen ik keek dacht ik: Fuck, dat mens weer. Het was namelijk het mens wat mij totaal niet aardig vond, en mij op alle fronten probeert te belemmeren. Ach en wel, ik er naartoe, en begon met mijn standaard zin: Goedendag, ik heb deze producten ergens anders goedkoper gevonden. De vrouw keek me lachend aan en zei: O, ok, maar de actie geldt niet meer. Ik: . En ik zei: Jawel, bel maar, staat gewoon in het foldertje. Zij bellen, en ze was verrast dat het nog door ging. Na een lange discussie over of tandenborstels wel of niet mochten (Tandenborstels => Aquafresh? ) kreeg ik mijn 9 eurotjes weer terug, en mijn taart, en kon ik naar:

AH Keizerswaard, het dichtst bij mijn huis. Hier ben ik pas 2keer eerder geweest, eerst met de Sanders Cola (Kreeg niet mee, bij Sanders 6, AH 1, dus de regel die nu op de site staat ). En gisteren voor de tandpasta. Ik eerst de tandpasta proberen. Ik vroeg of ze het scannen wilde, maar ze keek in het foldertje en vroeg het haar collega's, ik denk, ik neem de proef op de som. Ik pakte 6 tubes en ging naar de kassa. 9 euro. Ik: O, dacht dat ze 6 voor 5 waren . Ik terug naar de tandpastarek, en 6 borstels meegenomen. Bij de klantenservice deden ze niet moeilijk, maar ze snapten het niet helemaal. Ik kreeg het vrij snel mee (Nadat ik heb moeten uitleggen wat de MCD was ), en kreeg weer een taartbon (Nummer 3 van de dag, nummer 5 van de week, nummer 28, ja 28 van totaal). Ik zei nog tegen die vrouw: Woohoo, nummer 28 . Toen zei ze: O, mag je weleens een feestje houden, komen wij wel langs. Ik: je doet je best maar .

Toen kwam ik thuis, en ging gelijk, ja gelijk, op Fok! en vanzelfsprekend naar dit topic. Ik zag dat er ergens anders ook nog spullen waren te halen, en ging gelijk terug naar Keizerswaard (Barendrecht is te ver op de fiets ). Daar aangekomen gelijk de actieproducten gepakt, en afgerekend en naar de klantenservice. Nou toen kwam het

Eerst zeiden ze dat " het actieproduct" er niet in stond. Ik uitleggen dat het van een merk was wat er wel in stond, en toen waren ze het nog niet met me eens. De Teamleider vond het allemaal vreemd en belde de manager. Die vertelde ook dat het niet goed was, en omdat ik al 6 producten gehaald had die dag, mocht ik het niet meenemen. Ik uitleggen dat als ik de winkel uit en in loop, ik alweer een nieuwe klant ben. Dat snapten ze niet . Het kwam er uiteindelijk op neer dat ik het niet meekreeg. Ze zei: wil je je geld terug? Ik: Nee Even iemand bellen. Dus ik de klantenservice bellen, alles uitleggen, blablabla. Zegt ze: Ja maar die ene winkel zijn ze zeker geseald? Ik: Ja . O, ja bij ons niet. Ik: Die ik kocht wel. Bleek dat ze met geseald 3 per doosje bedoelde. Ik: O, ik dacht dat je verpakking bedoelde.

Nee, zei ze, hoeveelheid in doosje. Uiteindelijk moest ik mijn gegevens (WTF ) geven, en ging ze AH Keizerswaard bellen. Die vrouwen hadden een hele discussie, en ook over of ik er wel recht op had nadat ik er al 6 gehaald had. Ik mocht gewoon alles weer meenemen, en taartbon kreeg ik ook .

Totaal in 2 dagen: 9 Tubes tandpasta, 24 tandenborstels en 6 taartbonnetjes . Morgen weer .
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_70291512
Jawel daar konden ze toch echt niet onderuit....

pi_70291545
En er kan nog gepmd worden voor die andere actie die ik hier niet ga zeggen .
pi_70291638
Chill verhaal! Ik ga nu even de AH bellen over de vraag wanneer je nou opnieuw mag halen. Wat was het nummer ook alweer?
pi_70291683
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:29 schreef sam93dor het volgende:
Chill verhaal! Ik ga nu even de AH bellen over de vraag wanneer je nou opnieuw mag halen. Wat was het nummer ook alweer?
Doe maar niet bellen, dadelijk veranderen ze weer iets . Er staat per klant, je bent een nieuwe klant als je uit- en inloopt.
pi_70291738
Toen ik dat deed bij AH Soestdijk dat deed werd mij verteld: maximaal 6 actieproducten!
Wie is er wel voor dat ik bel?
Als jullie toch allemaal denken dat het niet verstandig is doe ik het maar niet
pi_70291751
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:27 schreef Dropdown het volgende:
En er kan nog gepmd worden voor die andere actie die ik hier niet ga zeggen .
Een andere actie dan m'n foto ?
pi_70291788
@Gr1m: Daar heb je toch mazzel, dat zijn 9 actieproducten? Die 2 in 1 is net zoiets als dat 4-pack coca cola vorige week.
pi_70291863
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:32 schreef gr1m het volgende:

[..]

Een andere actie dan m'n foto ?
pi_70291874
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:34 schreef sam93dor het volgende:
@Gr1m: Daar heb je toch mazzel, dat zijn 9 actieproducten? Die 2 in 1 is net zoiets als dat 4-pack coca cola vorige week.
Nee zijn er gewoon 6.... M&M's zouden ze toch ook niet rekenen als 134 stuks maar 1 zak ?
pi_70291881
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:34 schreef sam93dor het volgende:
Ja, je hoorde ook 6 4-packs mee te krijgen, kreeg jij er maar 1,5 mee? Dan ben je flink genaaid
pi_70291906
Nee, ik heb daar niet van profiteren helaas, ben net een paar dagen lid hier (speciaal voor deze actie ). Maar ik las toch bij een aantal mensen dat dat het probleem was.
pi_70291908
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:31 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Doe maar niet bellen, dadelijk veranderen ze weer iets . Er staat per klant, je bent een nieuwe klant als je uit- en inloopt.
Totdat je zooooo vaak komt en je vaste klant bent geworden
pi_70291929
Fuck, ik keek verkeerd. Sorry :/.,

[ Bericht 89% gewijzigd door Dropdown op 23-06-2009 15:51:57 ]
pi_70291972
We hebben net 3 duo paks gescoord en 3 van die andere vage dure tandenborstels Straks nog een keer bij een andere AH proberen
pi_70292027
heb een nieuwe gevonden

verander de titel maar in schone handen

PM voor de nieuwsgierigen
I love RPG Warhammer
pi_70292162
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:25 schreef Dropdown het volgende:
Mijn verhaal dan maar:

Eerst AH Barendrecht het Dorp. In een tussenuur daar 6 tandenborstels gehaald. Was eerst naar de prijs gaan kijken en er stond 4,50, duurder dan de Etos. Snel naar de MCD gefietst (vlakbij) en krantje gehaald. Toen terug. Eerst liet ik het scannen, 3 voor 4,50. Daarna de andere 3 erbij gelegd. 9 euro voor alles. Naar de balie, zegt die vrouw echt al na 10 seconden: Ja klopt, zullen ze bij de kassa wel weer geen dubbele prijs hebben aangevinkt (ofzo). Stond na 2 en een halve minuut alweer buiten met me geld, 6 tandenborstels en een taartbon.

Toen terug naar school, wiskunde B gevolgd en daarna naar AH Carnisseveste. Hier vinden ze mij absoluut niet aardig, en ik heb van iemand die daar werkt vernomen dat zij mij daar al het " Vervelende studentje (:') Kben 17, wtf ) dat alles gratis komt halen" noemen. Ik naar binnen, tandenborstels gezocht, gepakt en naar de kassa. Alles ging goed, toen naar de balie.

Precies toen ik keek dacht ik: Fuck, dat mens weer. Het was namelijk het mens wat mij totaal niet aardig vond, en mij op alle fronten probeert te belemmeren. Ach en wel, ik er naartoe, en begon met mijn standaard zin: Goedendag, ik heb deze producten ergens anders goedkoper gevonden. De vrouw keek me lachend aan en zei: O, ok, maar de actie geldt niet meer. Ik: . En ik zei: Jawel, bel maar, staat gewoon in het foldertje. Zij bellen, en ze was verrast dat het nog door ging. Na een lange discussie over of tandenborstels wel of niet mochten (Tandenborstels => Aquafresh? ) kreeg ik mijn 9 eurotjes weer terug, en mijn taart, en kon ik naar:
Jij bent echt een held! In tussenuren naar AH's gaan om vervolgens tandenborstels te gaan kopen
Was jij wel bij de les toen je Wiskunde had? Vast niet. Je zat allang te denken wanneer de les voorbij is zodat je tandenborstels kon kopen
Triest maarja je moet het natuurlijk zelf weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')